Mä taas vähän myöhässä huutelen... Sinäkö ajelit Liesjärven (?) suunnilla sunnuntaina iltapäivällä? Sait ehkä vastaasi eksyneen kaksikon, HD edellä ja minä Bululla perässä. Reippaasti osoittelit sormella kun kohdattiin.Käännyttiin tosiaan vähän väärästä risteyksestä ja päädyttiin heittämään uparit kun päällyste yllättäen loppuikin...
![]()
I ride the Lightning (XB9S -03)
Tänään kolmen aikaan bongasin orkkimoron vähän keltinmäen jälkeen töistä palatessani.
Pyörä oli punainen, sen enempää tunnistusta en älynnyt tehdä, jo pelkkä orggimoro tuli pienenä yllätyksenä.
Itse olin liikenteessä yamahan piikkisellä weeärrällä.
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
~13:10 Vihdintiellä komeat morot, vähän ennen Lahnuksen Shelliä. Ajoit kohti HKI.
~17:00 tjsp aikoihin Nikkilään menevällä tiellä (1521), ajoit kohti Nikkilää
![]()
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Kukas huruutteli 23:sta keuruulla länteenpäin liikenneympyröiden välissä tänään tuossa 16 jälkeen FZX:llä...
Ei meitä paljon ole, mutta ihan joutui kotilossa peileihin vilkuilemaan
-Eki
FZX 750
Tänään Iisalmen kohdalla vitos tiellä 11 aikaan muutaman pyörän ryhmä, joista ainakin ensimmäinen org moron kanssa vastaan. Menitte pohjoisen suuntaan. Samalla tiellä Iisalmesta vähän etelään tuli toinen org moro, kello näytti noin 11:20. Me tultiin kolmen letkassa etelää kohti, itse keulilla valkoisella zetalla.
Harri
Ex -KTM 790 Adventure R
Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki zx-9r-
690SMC tossa aamulla Hesarilla? Mentiin yhdessä läpi aamuruuhkien.
Extrapisteet siitä sun liikennevaloissa antamasta "päästä-varpaisiin" katseesta ja hyväksyvän oloisesta nyökytyksestä![]()
Kuopiossa joku valkomusta -pukuinen tulee mua vastaan tummalla pyörällä lähes päivittäin sormi ojossa. Morotus on aina reipas ja iloinen, tänä aamuna tulit vastaan siinä Sorsasalon rampin kohdilla. Itsellä valkomusta nahkatakki, peilikultainen visiiri ja alla musta pyörä. Kuka tunnustaa?![]()
Kawasaki Ninja ZX6R 2010
Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
Pari kustomistia bussipysäkillä (bussin ikkunasta nähtynä yhteensä punasen kirjavia) jäi kohtalaiseen kaatosadekuuroon jonnekin Huittisten ja Sastamalan väliin keskiviikkona, siinä puoli neljän paikkeillaSellasta se on, ite olin ihan kuiva, bussissa!
![]()
![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Kuka oli aamulla työntänyt pärrän kyljelleen Tuusulan motarilla siinä hobby hallin kohdilla?
Ei sitten tullut mieleen nostaa pyörää pystyyn ja viedä reunaan kun jauhoit jonku autoilijan kans siinä paskaa ja pyörä oli keskellä tietä?!
Ei muuten mut turhaan aiheutit ruuhkaa.![]()
<p>--------</p>
Pari morotusta töistä kotiin ajellessa. Ensin Keljossa ohitustien työmaalla oranssi Kawa?!? Duke perässään ja myöhemmin kovin kesäisesti pukeutunut zetorikuski Louhusalmen sillan tuntumassa.
Honda VFR750F -93
Joskus seiskan-kasin maissa kai tuli tossa Lopentiellä vastaan Vihtijärven ja Nurmijärven välissä sormimoro vastaan.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Mikä tilanne siinä oikeen oli?
Kun ajelin aamulla ohi töihin kattelin, että joku pyörä siinä jalalla ja joku paku takana parkissa. Paloautoja, poliisiauto ja muista oliko joku ambulanssikin paikalla siinä vilkut päällä. Pyörä ei näyttäny pahemmin olleen rutussa, mutta paha kyllä arvioida lähes satasen vauhdeista kun ohi ajaa.
Hyvin oli kyllä ruuhkauttanu Tuusulan tien niin pitkälle kun silmät näki.
En ite nähnyt tilannetta mutta oli vissiin juuri aikasemmin tapahtunut kun tulin paikalle.
Oli ainakin silloin pyörä keskellä tietä ja kuski oli juttelemassa jonkun autoilijan kans n. 50metrin päässä pyörästä.
Ei ainakaan siinä autossa ollut mitään jälkiä eli mahtanut olla pärrä kuskin oma moka?
Jäljet näytti että olis pitemmän matkaa mennyt kyljellään.
<p>--------</p>
Olitko se sinä, johon känninen naisautoilija halusi tehdä lähempää tuttavuutta Joensuussa Iltasanomien uutisen mukaan? Ilmeisesti pyöräsi puskuri pelasti vakavammilta vahingoilta![]()
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Olitko se sinä, v*tun puusilmä hattupäinen tila-autoilija, joka viime hetkellä päätit että oletkin menossa keskustan suuntaan? Harakiri kaistanvaihtosi ilman vilkkua liikenteenjakajaa hipoen olisi ollut muutenkin papukaijamerkin arvoinen suoritus, mutta vielä kun lisätään että allekirjoittanut kiihdytti omalla tyhjällä kaistalla kohti ramppia ja sain oikeasti antaa kinnaa että ehdin piennarta hipoen peltilehmäsi alta pois
Miten voi olla näkemättä/kuulematta/huomioimatta, räikyvänoranssia pyörää, mökäputket huutaen hoosiannaa?
Tänään n. klo 19 tulit Lempäälässä vastaan punaisella ducatilla (1098?) ?
Olin jo luopunut .org moroista, heti kun tervehti tavallisesti niin sieltähän nousi etusormi pystyyn![]()
Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
Tänään klo 2:22 (siis iltapäivällä) karisalmen sillan nurkilla tuli vajaan 10 pyörän letka ja siellä tais pari org-moroa tulla. Itse ajelin punaisella nakulla (cb1000) ja kaveri cbr.llä mukana.![]()
Kawa Z1000SX
Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
Minä oon sormi pystyssä ajellu monta kuukautta ja tänään tarakkaharakkana keikkuessa bongasin ainakin kolme org moroa Kuopion motarilla puolen päivän jälkeen (ehkä noin 13.10?). Mies oli kuskina ja minä kyydissä Zetorilla ajeltiin Oravikoskelle Hanxille.
Kawasaki ZZR1200 -03
Tänään tais tulla joku punertava varttikatteinen vastaan sääksjärveltä hervannansuuntaan asuntomessualueen kohdalla tuossa 19:00 jälkeen poitsunkanssa mentiin toiseensuuntaan sinisellä xx:llä
ilo alkaa kilosta ja kahdesta....
Viikintiellä tänään.. 19:00 jälkeen? Itellä puna-valkonen R6, sulla joku jossa oli paljon laukkuja.
Moro!
'02 Ideal ZigZag
ex. Dust Devil Fun
Eilen espoo-porvoo-espoo välillä tuli moroja monen monta vastaan. Lähdettiin espoosta joskus ennen kahta liikkeelle, eli moro vaan. Mopona naku bandiitti kaksi päällä.
Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.
Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
^Ite ajelin Porvooseen päin joskus kolmen jälkeen, saatoin bongata teidät. Sormi pystyssä morjenstin ja olin liikkeellä mustalla café racer-prokkiksella.
ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
ex - 2014 Yamaha MT-07
ex - 1986 Honda XBR 500
Jäälissä n. tunti sitten musta tupla äx, ajelit ouluunpäin sormipystyssä.
Vs1400 -95
Ex Z1000 -06
ex GPZ900R -84