Sivu: 18 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 1692:sta
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Taisin olla minä, menossa Lappajärvelle ja siitä roadbook ajelulle.
    Minä puolestani ajelin kohti Porin lentokenttää ja wanhojen pyörien näytösajoja Siellä muuten tulikin useampia morotuksia. Pyöriä oli paikalla mukavasti.
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
    Tais olharius jutailla kessulla sormi pystyssä vastaan kehällä, vihdintien kohtiilla?
    Maalaisjärjen käyttö ei ole kaupungissa kiellettyä.
    Olitko se sinä kaverisi kanssa noin klo 18:30 vihdintiellä kalajärven kohdalla morottelemassa? Itse tulin mustalla zetalla vastaan ja punavalko r1 perässä.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä kaverisi kanssa noin klo 18:30 vihdintiellä kalajärven kohdalla morottelemassa? Itse tulin mustalla zetalla vastaan ja punavalko r1 perässä.
    Olinhan se minä, hyvältä kuulosti teidän meno. Kaverin cbr:ssä teknisiä murheita joita siinä tienposkessa selviteltiin. Päästiin lopulta jatkamaan matkaa!
    ZX-10R 2004
    Sinäkö ajelit Pellingin suunnasta Porvooseen, kohtasimme sen ysikymppisen mutkan liepeillä kuuden jälkeen.
    Moro vaan, tultiin kakspäällä vastaan.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Sinäkö ajelit Pellingin suunnasta Porvooseen, kohtasimme sen ysikymppisen mutkan liepeillä kuuden jälkeen.
    Moro vaan, tultiin kakspäällä vastaan.
    Sieltä tulin ainakin minä kuuden jälkeen! Olikos teillä musta pyörä? En kerennyt katsoa tarkemmin, oma kypärä väriltään neon/keltainen...
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Sieltä tulin ainakin minä kuuden jälkeen! Olikos teillä musta pyörä? En kerennyt katsoa tarkemmin, oma kypärä väriltään neon/keltainen...
    Jep, sama. Käytiin Tirmon kautta Sarvisalon ympäri. Kivat tiet ja sää.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Janakkalassa, lähellä Suvirantaa tuli joku musta (Zeta?) mustilla kuteilla vastaan reippaasti orggimorotellen minua (SuperDuke) ja kaveria (Aprilia Tuono). Kellonaikaa en muista, mutta joskus viiden aikaan kai? Kuka tunnustaa?
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
    Jep, minähän se. Komeat oli morot teiltä
    Kawasaki Z750 -05
    Lainaa Rik kirjoitti Katso viesti
    Köröttelit näköjään perässä
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Taas vähän jäljessä..
    Kawasaki Z750 -05
    Lainaa Mariini kirjoitti Katso viesti
    ...äsken Xerox katetulla Ducatilla Parkanon autogrillillä?
    Se on ollu pepe60...
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Janakkalassa, lähellä Suvirantaa tuli joku musta (Zeta?) mustilla kuteilla vastaan reippaasti orggimorotellen minua (SuperDuke) ja kaveria (Aprilia Tuono). Kellonaikaa en muista, mutta joskus viiden aikaan kai? Kuka tunnustaa?
    Minen tunnusta tätä suoranaisesti, mutta Suvirannassa torstaina käyneenä täytyy kehua, että suunnalla bongattu kyllä monta erittäin selkeää org!morotusta, niin mennessä Lahdesta päin Riksun ABC:n kautta kahden, kolmen välissä kun myös kotiin taivaltaessani kuuden jälkeen.
    Yamaha FZ8-N
    Lainaa Rik kirjoitti Katso viesti
    Ihan hämilleen meni örkkimorosta. "täh? täällä? oikeesti?"
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
    On se kyllä uljas näky kun Siilinjärvellä aamulla heti seitsemän jälkeen sumun seasta tulee kolme pyörää jonossa vastaan, itse kylläkin olosuhteiden pakosta peltikuorissa. Ekana kustomi ja perässä kaksi nakua ja pohjoiseen suuntana. Piti ihan peukalo pystyssä huomenta toivottaa
    Honda XL1000VA 2006
    Elämäni ensimmäinen orggimoro tuli tänään vastaan kun oltiin kolmen pyörän kulkueella menossa kohti motoristikirkkoa, jokunen kilsa Raumalta eteläänpäin tuli vastaan joku kyykkypyörä, olisko voinut olla cebari ja kuski veti näyttävän sormetuksen.... mahtoiko jopa olla keltaisen tai vaalean ruskeet hanskat kaverilla. Ite ajoin jonon viimeisenä banditilla...
    Soon sillälailla.....että millälailla.....
    Sinäkö tänään Vaajakosken motarilla neljän maissa pidit rohkeasti puolesi idioottimaisesti käyttäytynyttä kotilokuskia vastaan? Tuntomerkkejä punainen pyörä ja ruskea-musta takki kuskilla.
    Kaikki kolme naista huusimme takana tulevassa autossa puolestasi Hatunnosto, itse en ikinä olisi uskaltanut pitää puoliani pyörän päällä tuossa tilanteessa!
    Tuli jokunen sormimoro tänään vastaan akselilla forssa-somero-tammisaari-knummi. En hirmusesti laittanu tuntomerkkejä ylös, mutta minä olin mustalla pyörällä, mustissa vaatteissa ajeleleva, liekö joku tunnistaa. Motopoliisikin moikkaili, en meinannu eka ees morjestaa, mutta pakkohan se oli morjestaa takas =)
    Ducati 750
    Olitko se sinä tänään mustalla Gixxerillä pyynikillä, jonka perään joku lenkkeilijä vilkuili? Arvoin siinä vaan moikkaanko vaiko en.. Tekee aina mieli vähän turhankin innokkaasti moikkailla sillon kun ei oo pyörä alla, mutta tajuan aina että ei ilman varusteita ja pyörää ole ihan normaalia heilutella vastaantulijoille.
    Olitteko te (nelisen pyörää) ajotauolla Räyskälän liepeillä noin suunnilleen 16:34.15?

Olitteko te kaksistaan yhdellä kyykkypyörällä Hyvinkään Kaltevan tiellä noin suunnilleen 17:44:20?

Vastaanne tuli vanha punainen Honda kaksi päällä, asu+kypärä kuskilla neon-keltainen ja matkustajalla vaaleanpunaiset.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    kuka tunnustaa ajaneensa porvoossa punaisella ducati monsterilla (tai vastaavan tapaisella) noin puoli kahdelta? tulin itse sinisellä 954:llä ja kaveri ajoi edellä bandiitilla
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Minähän se olin. Piti käydä suvirannassa jäätelöllä.

Janakkalan keskustan tuntumassa tuli vielä joku customi vastaan sormi pystyssä, löytyykö kuskia?
    Kawasaki Z750 -10
    Lainaa Jantunen kirjoitti Katso viesti
    kuka tunnustaa ajaneensa porvoossa punaisella ducati monsterilla (tai vastaavan tapaisella) noin puoli kahdelta? tulin itse sinisellä 954:llä ja kaveri ajoi edellä bandiitilla
    Otetaanpa tarkennuksia, missä päin Porvoota? Itse olin liikkeellä punaisella Yamaha Bulldogilla jokseenkin noihin aikoihin Porvoon tietämillä joka saattaa tietyissä olosuhteissa sekoittua Monsteriin.

12:30 tietämillä KTM:n pukilta Olympiaterminaalin edessä vastaanotettu varmat morot.
    Yamaha Bulldog BT1100
    Lauantaina klo 16.15 aikoihin tuli itäväylällä/porvoontiellä Porvoon suunnasta vastaan sormimoroja. Yhellä kuskilla tais olla valkomusta takki ja kyytiläinen oli takana. Toinen suorastaan heristi sormea mustassa takissa turkooseilla yksityiskohdilla...pyörien mallia en muistanu kattoa, eka oli ehkä Z750 ja tässä toisessa morotettiin pleksin takaa. Tuli siellä pari muutakin, mutta nämä jäi mieleen.
    -03 CBR 600F (r.i.p.)
    Olitko se sinä eilen, lauantaina siinä kuuden ja seitsemän välissä autoit meikäläistä pakkaamaan kauko-ohjattavan helikopterini Jätkäsaaren Verkkokaupan ulkopuolella? Hyvin ystävällistä, kiitos =)

Jokin hieno pyörä se oli en nyt kuollakseni muista/tunnistanut mikä. Oliskohan joku 4sylinterinen vähän pystympi yamaha/honda/suzuki voinu olla...?
    Lainaa Sunis kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä eilen, lauantaina siinä kuuden ja seitsemän välissä autoit meikäläistä pakkaamaan kauko-ohjattavan helikopterini Jätkäsaaren Verkkokaupan ulkopuolella? Hyvin ystävällistä, kiitos =)

Jokin hieno pyörä se oli en nyt kuollakseni muista/tunnistanut mikä. Oliskohan joku 4sylinterinen vähän pystympi yamaha/honda/suzuki voinu olla...?
    Minähän se, ja pitäähän lajitovereita auttaa. Olet varmaan ensimmäinen, joka kutsuu tuota FZ6:sta hienoksi pyöräksi, se punastuu entisestään tuolla pihalla
    Pääsitkö hekon kanssa ehjänä kotiin?
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Minähän se, ja pitäähän lajitovereita auttaa. Olet varmaan ensimmäinen, joka kutsuu tuota FZ6:sta hienoksi pyöräksi, se punastuu entisestään tuolla pihalla
    Pääsitkö hekon kanssa ehjänä kotiin?
    Kyllä vaan, kävin jopa tänään tuossa aiemmin lentelemässä =D
    Nyt on heko lataamassa, kohta äitiä moikkaamaan, sitten taas lentovuoro jonka jälkeen tuhlaamaan taas tankillinen bensaa.

Kiitos jälleen kerran avusta =)
    Tuliko karkov kehä 3 vastaan harakan kanssa 17:50 tiksin liittymän kohdalla? Näin vain kypärän ja takin kaiteen takaa ja äänet muistutti supadukea
    Olitko se sinä/te somerolla siinä joenrantaravintolassa vai mikä se oli, tossa kolmen jälkeen ajelin ohi..
    Kauhea läjä moottoripyöriä oli parkissa huoltsikan pihalla.
    Tein itse ja YRITIN säästää.

30.  
    Lainaa -Timi- kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä/te somerolla siinä joenrantaravintolassa vai mikä se oli, tossa kolmen jälkeen ajelin ohi..
    Kauhea läjä moottoripyöriä oli parkissa huoltsikan pihalla.
    Yksi niistä/meistä
    Varadero 1000 XL
    mutkan takaa löytyy aina jotain
Sivu: 18 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen