Sivu: 11 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 1692:sta
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Joka juuri äsken ajoit punaisella matkapyörällä Riihimäeltä Hikiälle. Sormi oli kovasti ojossa.
    Taisin olla minä ulkoiluttamassa Banditia
    Suzuki GSF1250SA Bandit
    Kotkassa eilen McDonaldsin kohdalla joku keventeli uuden KTM adventuren keulaa, sinäkö?

On se hieno! Tahtoo!!
    Joku uudempi MP oli sylkäissyt ketjut Tuusulan tielle tammiston kohdalle oli vasemmalla kaistalla ja pyörä sivussa pakuun menossa vähän matkan päässä kivasti kettinki kolisee Mersun alla jäi ottamatta talteen oli niin paljon vauhtia ja autoja takana.
    <p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937&nbsp;Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>
    Portaasta vähän Räyskälän suuntaan tänään ennen kahta tuli vastaan joku matkaenska. Hyvin näky huomioliivit kaukaa ja orggimoro vähän lähempää
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Härski puolikatettu Kawa bongattu äsken Nurmijärvellä, mahtoiko olla orggilaisia?
    Liki samassa syssyssä oli myös R6 yammu joka ajeli meikäläisen perässä parin risteyksen ajan, itse liikehdin porkkanan värisellä Triumphilla!
    Lainaa Lowkku kirjoitti Katso viesti
    Väizki vähän ennen viittä eilen Vantaankosken juna-aseman valoissa? Oranssi mopo ja kamera kypärän vasemmalla puolella (tai kypäräpuhelin).
    Olin itse autolla ja koitin siitä huitoa sormella
    huti on taas mennyt viimekesänä pari vastaavaa oranssia Zetaa pyöri täälläpäin (tai siis itse näin), liekö jou heistä sitten
    Vähän alta 100km oltiin tänään ulkoilemassa, koko lapasen moroja tuli kymmeniä vastaan, mutta vasta viimeisellä nousi sormi, pyöränä oli joku kottarainen? kehä II:lla turun motarin kohdalla.

Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.

Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
    Lainaa Weeble kirjoitti Katso viesti
    Vähän alta 100km oltiin tänään ulkoilemassa, koko lapasen moroja tuli kymmeniä vastaan, mutta vasta viimeisellä nousi sormi, pyöränä oli joku kottarainen? kehä II:lla turun motarin kohdalla.
    Itte kipasin vain pienen jahtauslenkin ja monia monia mopoja näin ja totta tosiaan ei yhtään moroa lapasia vaan
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa Weeble kirjoitti Katso viesti
    No sehän olin minä, taisi olla eka bongaus tässä elämässä
    Sulla oli valkoinen kypärä päässä ja pyörässä komeat soundit, sen verran jäi mieleen sen ilmiselvän orggisormen lisäksi...

Mulla pyöränä on tosiaan KTM 990SMR
    FXSB & ZX10R
    Kangasala valkeakoski välillä noin 19:30 tumma kyykky ja selvä orggimoro. Itse tulin vastaan valkoisella zetalla.

Valkeakoskella oli joku joutunut kolariin auton kanssa. En nähnyt tarkemmin mikä pyörä oli kyseessä. Toivottavasti ei käynyt pahasti.

Harri

Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
    Oliko kukaan eilen iltapäivällä Rusan seutuvilla kun se nainen ypytti Saabbinsa kanssa liikennevaloissa peräkontti auki? Ei tajunnut laittaa hazardeja päälle.. tai sitten virrat niin pois että nekjään ei pelanneet..

Useita prätkiä meni sen episodin aikana ohitse.. itse seurasin tilannetta "ylätasanteelta"
    Lainaa TeeMies kirjoitti Katso viesti
    No sehän olin minä, taisi olla eka bongaus tässä elämässä
    Sulla oli valkoinen kypärä päässä ja pyörässä komeat soundit, sen verran jäi mieleen sen ilmiselvän orggisormen lisäksi...

Mulla pyöränä on tosiaan KTM 990SMR
    Juuri tämän takia tuli hommattua valkoinen potta, että näkyy. No ja ääniä en kommentoi . Mutta terve vaan.

Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.

Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
    Lainaa Kw@@kku kirjoitti Katso viesti
    Kangasala valkeakoski välillä noin 19:30 tumma kyykky ja selvä orggimoro. Itse tulin vastaan valkoisella zetalla.

Valkeakoskella oli joku joutunut kolariin auton kanssa. En nähnyt tarkemmin mikä pyörä oli kyseessä. Toivottavasti ei käynyt pahasti.

Harri
    edit: Aamulehdessä näkyi olevan tapahtuneesta juttua.

Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
    Itäväylällä heti kalasataman jälkeen tai ennen "musta kypärä kustomi?" käsi oli niin korkeella ja sormet lepatti vakaana tuulessa. <Cool klo.11.30 ajoit keskustaan ,ajoin valkosel kypäräl vastaa!!
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
    Puuppolan kohdalla noin kello 17:40 joku matkapyöräilijä. Kelit kohdallaan ku tuulee niinpaljo että porakaivotki kaatuu ja tähän vielä lisäksi vettä vaakatasossa.. eipä se nättiä.
    Lapinkyläntietä ajeli musta nakupyörä Veikkolan suuntaan noin suunnilleen klo 13:23, ajoin vastaan Espoota kohti punaisella vanhalla Hondalla, neon keltaista kypärässä ja takissa. Timmit orgmorot!
    Viimeksi muokannut: Oma Aika; 24.04.2013 klo 19:31.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    Jankan Lidlin tienoolla joku versio Bmw:n GS:stä(?) missä keltaista tuli vastaan. Taisi tulla eka orggi-moro itse mustalla nakulla, edessä toi pyöree led-viritys.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
    tänään seinäjoella päivölän liikenneympyrässä bongattu punainen mopotin (luultavasti naku honda) ja orggimoro. itse ajoin punaista honda vfr:ää ja heitin orggimoroa takaisin
    Lainaa Oma Aika kirjoitti Katso viesti
    Lapinkyläntietä ajeli musta nakupyörä Veikkolan suuntaan noin suunnilleen klo 13:23, ajoin vastaan Espoota kohti punaisella vanhalla Hondalla, neon keltaista kypärässä ja takissa. Timmit orgmorot!
    No minähän se! Reipas oli morotus sinullakin!!!
    jones66 Espoo.Lintuvaara.
    Joka sunnuntaina klo 17 aikoihin tku-hki moottoritiellä (vähän ennen Lohjaa Turun suunnasta katsottuna) olit vaihtanut valkoisen kyykkypyörän satulan sheriffin vinyylipenkkiin?

Loppuiko ajokausi jo ennen kuin kunnolla alkoikaan?
    Tänä aamuna ennen kahdeksaa tuli Länsiväylän suunnasta joku Ruoholahdenkadulla Helsingissä vastaan tämän vuoden F800GS:llä vastaan sormi pystyssä. Itse ajelin viime vuoden 800GS:llä vastaan Kuka mahtoi olla kyseessä?
    aiheen sivusta kysyn millanen on orggimorotus? mäkin haluun moikata sillee
    Honda CBR 600 F -05
    Lainaa Maikku kirjoitti Katso viesti
    aiheen sivusta kysyn millanen on orggimorotus? mäkin haluun moikata sillee
    Tällainen
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    ...se naurettavan pinkeisiin teryleenipöksyihin ja hölmöön styroksiämpäriin sonnustautunut haarovälisirkkelöintiä harrastava miehenkuvatus joka oletettavasti kuunteli sotkiessaan tour de francen viimevuotista selostusta korvalappustereoista. Päätit ojentaa letkaamme änkemällä sotkottimesi tieten tahtoen varoittamatta mahdollisimman keskelle kaistaa vailla järjenhiventäkään. Toivottavasti tykkäsit eturenkaastani etkä pahasti kanna kaunaa että pyyhkäisin samalla ajotakkini hihan omaasi. Tiedän ettei tempauksesi ollut välttämättä yksin sinun vikasi mutta en usko että meistä koskaan tulee parhaita kavereita, joten seuraavalla kerralla saatan jopa kannustaa harrastuksesi maastoajon puolelle.
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 25.04.2013 klo 07:37.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    ...se naurettavan pinkeisiin teryleenipöksyihin ja hölmöön styroksiämpäriin sonnustautunut haarovälisirkkelöintiä harrastava miehenkuvatus joka oletettavasti kuunteli sotkiessaan tour de francen viimevuotista selostusta korvalappustereoista. Päätit ojentaa letkaamme änkemällä sotkottimesi tieten tahtoen varoittamatta mahdollisimman keskelle kaistaa vailla järjenhiventäkään. Toivottavasti tykkäsit eturenkaastani etkä pahasti kanna kaunaa että pyyhkäisin samalla ajotakkini hihan omaasi. Tiedän ettei tempauksesi se ollut välttämättä yksin sinun vikasi mutta en usko että meistä koskaan tulee parhaita kavereita joten seuraavalla kerralla saatan jopa kannustaa harrastuksesi maastoajon puolelle.
    Näyttikö orgmoroa? Ettet sekottanut etusormea nyt keskisormeen? ;)
    '02 Ideal ZigZag
    ex. Dust Devil Fun
    Lainaa jarppu kirjoitti Katso viesti
    Näyttikö orgmoroa? Ettet sekottanut etusormea nyt keskisormeen? ;)
    Ei näyttäny mutta jos mitään sormea näyttelee niin sillä on yks sormi vähemmän seuraavalla kerralla kun kohdataan... Tosin, sen ajotyylillä auto vs. spandexpökät - you lose
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    ...se naurettavan pinkeisiin teryleenipöksyihin ja hölmöön styroksiämpäriin sonnustautunut haarovälisirkkelöintiä harrastava miehenkuvatus joka oletettavasti kuunteli
    …tossa kohtaa ajattelin että kyseessä on joku WASP-wannabee
    joo meinas siinä mutkassa jäädä mun alle ku hyökkäs yhtäkkiä keskelle kaistaa kanttailemaan sillä konkelilla

ois tehny mieli ihan vähän potkaista siinä ohiajaessa se sinne jokeen sotkemaan
    Lainaa takki kirjoitti Katso viesti
    Tänä aamuna ennen kahdeksaa tuli Länsiväylän suunnasta joku Ruoholahdenkadulla Helsingissä vastaan tämän vuoden F800GS:llä vastaan sormi pystyssä. Itse ajelin viime vuoden 800GS:llä vastaan Kuka mahtoi olla kyseessä?
    Heh, ei se ole kuin F700GS
    Kerrankin muistin nostaa vain yhden sormen, yleensä tuppa heilahtaa koko käsi.

Sitä siinä aamulla ihmettelin Länsiväylää ajaessa, joku veti mustalla ärrä pyörällä normihousuilla, pikkukengillä nilkat paljaana.
    Tiehän oli vielä märkä, joten sitti lensi ja asteitakin vain muutama, luulis kyllä hiukan satsaavan kamoihin tuon jälkeen
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  30.  
    Eilen keskiviikkona noin kymmenen pyörän letka bongattu Nurmijärvellä klo 19:00. Rajamäen suuntaan menossa?
    Honda CBR1100XX
Sivu: 11 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen