Sivu: 7 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 1692:sta
    Kempeleessä eilen vähän klo 18.00 jälkeen kokkokankaan tiellä bongattu musta Varadero? Ajelin sinisellä bemarilla ja kaveri perässä Cebarilla.
    Joka eilen menit jollain customilla kaks päällä illalla yhdeksän jälkeen hervannan poliisikoulun ohi ?) Itse en vielä pimeällä lähtisi tien päälle :]
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
    Lämmittelit eilen äänekkäästi rykköstä ennen ajoon lähtöä Helsingissä Coronan/Andorran edustalla joskus vähän iltakymmenen jälkeen, toivottavasti pääsit perille määränpäähäsi ehjin nahoin (ja tekstiilein). Olitko sinäkin Night Visionsissa kauhua katsomassa?
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kukas morjesteli Vihdissä Nurmijärventiellä noin neljän aikoihin?

Ja toinen .ORG! -moro tuli Turuntien ja Kehä III:n risteyksessä.

Keitä te olitte? Tunnustakaa...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Ajelin tänään herttoniemi - korso - sipoo - korso - ruskeasanta - tuuski -> kehä 1 - turun motari - kaunianen - turun motari - kehä 1 - herttoniemi lenkin..

Lähdin 4 jälkeen , kauniasisissa meni hetki ja äsken palasin kotiin. Morottelin ~ 15 yksittäiselle motoristille orggityyliin mutta kukaan ei orggimorottanut takaisin

Näiden lisäksi rusalla kun olin niin siitä hurautti ohi 9 prätkän letka täkäläisiä?

Kesä tekee selvästi tuloaan kun motoristeja alkaa näkyä yhä enemmän ja enemmän.
    Rusalla oli parkissa kaks customia.. toinen varmaan Virago 1100. olin pyörän päällä parkis ja polttelin spaddua.. Myös valkoinen BMW-sivu ja ylälaukulla lähti vanhaa tuusulantietä ylös.. Onkohan kukaan bongaillut mua
    Lainaa väizki kirjoitti Katso viesti
    Ajelin tänään herttoniemi - korso - sipoo - korso - ruskeasanta - tuuski -> kehä 1 - turun motari - kaunianen - turun motari - kehä 1 - herttoniemi lenkin..

Lähdin 4 jälkeen , kauniasisissa meni hetki ja äsken palasin kotiin. Morottelin ~ 15 yksittäiselle motoristille orggityyliin mutta kukaan ei orggimorottanut takaisin

Näiden lisäksi rusalla kun olin niin siitä hurautti ohi 9 prätkän letka täkäläisiä?

Kesä tekee selvästi tuloaan kun motoristeja alkaa näkyä yhä enemmän ja enemmän.
    Oisit nähny kaks orggimorottajaa jos oisit tullu joillekkin yllämainituista (korso, ruskeasanta, tuuski, kehä1) noin puol tuntia aikasemmin. Lähdin kotoota joskus vähän ennen puol neljää ja siitä Ruskeasannan kautta Tikkurila, Tuuski, Kehä1 (Pakilan Teboil) ja takassii Tammisto, Tikkurila, Koivukylä, Korso. Myöhästyit hieman.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Oisit nähny kaks orggimorottajaa jos oisit tullu joillekkin yllämainituista (korso, ruskeasanta, tuuski, kehä1) noin puol tuntia aikasemmin. Lähdin kotoota joskus vähän ennen puol neljää ja siitä Ruskeasannan kautta Tikkurila, Tuuski, Kehä1 (Pakilan Teboil) ja takassii Tammisto, Tikkurila, Koivukylä, Korso. Myöhästyit hieman.
    Aina ei voi voittaa
    Kevään eka orggimoro tuli tänään xenonin väriset valot loistaen vastaan siinä 18:40 nurkilla Kehä III:lla Turunväylän ja Turuntien välissä.
    Kuka tunnustaa?
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Tänään puol kasin jälkeen illalla Ohkolantiellä tuli vastaan joku (kotarilla?) reipahkoa vauhtia Yritin kovasti orkki-morottaa valkosesta golffista ja näyttää peukkuakin siinä samalla, toivottavasti et luullu että kansainvälisellä merkillä moikkalin... Vaikka sekään ei olis ollu välttis pois suljettu mahdollisuus, sen verta kateellinen olen, oma mopo vielä tallin lattialla palasina
    -Anu- bongattu tuulilasin läpi! Vieläkin naurattaa se sun heilumises siel autossa ;) Kotarimaisella pöristimellä tulin juu vastaan. En kerennyt tajuta mikä sulla oli hätänä ennenku hetken päästä
    Yamaha MT-03
    Ollu oikeen orggimorotusten aatto siis tänään
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Kukas morjesteli Vihdissä Nurmijärventiellä noin neljän aikoihin?

Ja toinen .ORG! -moro tuli Turuntien ja Kehä III:n risteyksessä.

Keitä te olitte? Tunnustakaa...
    Siinä neljän aikoihin (+- puolituntia) vastasin selkeään, tyylipuhtaasen moroon joka tuli katetusta pyörästä n. Nurmijärventie 12 kohdalla. Tärppäskö?

Itsellä mustat tixtex-varusteet takissa neonvihreät raidat.
    Triumph Street Triple 765 RS -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa exhaust kirjoitti Katso viesti
    Siinä neljän aikoihin (+- puolituntia) vastasin selkeään, tyylipuhtaasen moroon joka tuli katetusta pyörästä n. Nurmijärventie 12 kohdalla. Tärppäskö?

Itsellä mustat tixtex-varusteet takissa neonvihreät raidat.
    Siellähän minä.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Siellähän minä.
    Triumph Street Triple 765 RS -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Kevään eka orggimoro tuli tänään xenonin väriset valot loistaen vastaan siinä 18:40 nurkilla Kehä III:lla Turunväylän ja Turuntien välissä.
    Kuka tunnustaa?
    Hep.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
    olitko sinä liikenteessä tänää päivällä klo 16->

ensin tuli vanha lahdentie jokimaan risteyksessä etelän suunnasta kärkkäiselle päin kääntyen musta suzuki(?), kuski nyökkäsi päätä.

sitten hollola, pullapoikien risteys, tampereen suunnasta matkapyörä, jäit valoihin odottaa.. yritin päällä nyökkää auton takaa kun ajoin risteyksen yli.

sit ankkurin rannassa kaksi pyörää, toinen joku musta/tumma ja toinen punanen isompi pyörä 2 päällä, molemmat parkissa. tuon ekan pyörän kuski morjesti kädellä ja mä nyökkäsin päällä
    2022- Honda CBR900RR 1997
    2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
    2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
    "don´t ride faster than your guardian angel can fly"
    Tänään kuuden jälkeen Hervannan valtaväylällä, Ajelit matkaenskalla 2-päällä ja kirkkaan keltainen kypärä päässä Minä tuli Z:lla sieltä rampista taakse ja hetken päästä ohi
    Kawasaki ZX-10R 2011
    Tänään tuli Alasjärven kohdalla 9-tiellä poispäin Tampereelta musta naku ja komea org-morotus. Kuka tunnnustaa?
    Ite sinisellä Trumpalla ja yritin yhden sormen morjestusta kolmisormisten sadehanskojen kanssa
    Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18

Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
    Lainaa jonze kirjoitti Katso viesti
    olitko sinä liikenteessä tänää päivällä klo 16->

sit ankkurin rannassa kaksi pyörää, toinen joku musta/tumma ja toinen punanen isompi pyörä 2 päällä, molemmat parkissa. tuon ekan pyörän kuski morjesti kädellä ja mä nyökkäsin päällä
    Tunnustan, minä siin ekana mustalla suzuki gsr:llä
    Suzuki gsr750
    ex Honda cbf600
    Lainaa antti_p kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli Alasjärven kohdalla 9-tiellä poispäin Tampereelta musta naku ja komea org-morotus. Kuka tunnnustaa?
    Ite sinisellä Trumpalla ja yritin yhden sormen morjestusta kolmisormisten sadehanskojen kanssa
    Minähän se taisin olla. Siniselle nakulle ainakin muistan morjestelleeni
    Kawasaki Z750 -08

http://taajuuskorjain.pic.fi/
    Sunnuntaina vähän 13:00 jälkeen osottelin punaista kyykkyä, varmaan 600rr etusormella 10-tiellä pikkusen ennen Turkua. Ite punasella Cliolla
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
    Lainaa HaK77 kirjoitti Katso viesti
    Kempeleessä eilen vähän klo 18.00 jälkeen kokkokankaan tiellä bongattu musta Varadero? Ajelin sinisellä bemarilla ja kaveri perässä Cebarilla.
    Sininen Bemari ja Cebari bongattu autosta käsin Lentokentäntien ja Limingantien risteyksessä ko. iltana
    ex Kawasaki Z1000SX -14
    ex Yamaha FZ6SA -06
    A-AND-B-CZ-DK-E-ENG-EST-FIN-F-D-I-LV-LT-L-PL-N-S-SCO
    Lainaa Jarsu kirjoitti Katso viesti
    Sininen Bemari ja Cebari bongattu autosta käsin Lentokentäntien ja Limingantien risteyksessä ko. iltana
    Lainaa mikkis-73 kirjoitti Katso viesti
    Tunnustan, minä siin ekana mustalla suzuki gsr:llä
    noni, bongasin sentäs jonku täältäkin ei ollut keli ihan paras mahdollinen ajella
    Lainaa jonze kirjoitti Katso viesti
    noni, bongasin sentäs jonku täältäkin ei ollut keli ihan paras mahdollinen ajella

Joo, pikkasen oli vilee, viikonloppuna uus yritys, jos olis vähän lämpösenpi.
    Suzuki gsr750
    ex Honda cbf600
    Lainaa mikkis-73 kirjoitti Katso viesti
    Joo, pikkasen oli vilee, viikonloppuna uus yritys, jos olis vähän lämpösenpi.
    itse en pääse ku vast sunnuntaina kokeilee, mut lauantaille lupasi jo vissiin iha "lämpöstä"..
    Aamulla töihin ajellessa vihdintiellä vastaan tuli oranssi kawa komeasti morottaen. Taisi olla orgilaisia?
    Respect is not given, it is taken!

Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
    Joka availit rykkösellä juuri Martinlaakson hesen kohdalla. Veti ihan kananlihalle ihon.
    Lainaa Edy195 kirjoitti Katso viesti
    Kukas tuli eilen kello viiden aikaan iltapäivästä sinisellä kyykkypyörällä lahden tietä. Olit menossa helsinkiin päin juuri ohittamassa käpylän liittymää.
    Itselle iski hirveä himo (tai himo paheni) päästä ajamaan, mutta katsahdus lämpömittariin laski intoa!
    Tässä on uusi jäsen ja mä voisin sopia profiiliin sininen pyörä tumma takki ja valkonen kypärä
  30.  
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Joka ajelit äsken sinisellä rykkösellä tai ruutosella kehä-kolmosen itäpäässä? Välitön ajokateus tuli kun avasit vähän ja ohitit kotiloni :P

Tais olla pikkusen liukas siinä tunnelin sisäänmenolla?
    Ton reissun muistan kun eilisen se sisääntulo tosiaan oli jäässä pieni jännä kakka tuli ku huomas et kaikki renkaat oli irti tiestä hetken saman lailla on käyny nyt 2 x,,,...
    oliko se päitsin viimenen ajopäivä en nyt muista oliko su.
    vai mikä päivä oli kysees
Sivu: 7 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen