Sivu: 8 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 1692:sta
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Lämmittelit eilen äänekkäästi rykköstä ennen ajoon lähtöä Helsingissä Coronan/Andorran edustalla joskus vähän iltakymmenen jälkeen, toivottavasti pääsit perille määränpäähäsi ehjin nahoin (ja tekstiilein). Olitko sinäkin Night Visionsissa kauhua katsomassa?
    Joo kauhua oli sitten tarjolla klo.22.00 tie oli kait jäässä kun lähdin fredalle eka löi tyhjää ja kun uudestaan yritin liikkeelle lähti hirveeseen sladiin ja kaasun himmaamisen jälkeen teki tiukkaa pitää pyörä pystys ku rupes ottaa pitoa oon tällänen 160cm kaveri ja ehtiny rulllata jo 1700km hong tong viskipullon pahvit syylärin ees on ajanut asiansa. lämpimiä ajokelejä muillekin SUOSITTELEN!!!
    Joka morottelit sormi pystyssä Vuorelantien ja Yhdysväylän risteyksessä tänään n.klo 21?
    Kawasaki Ninja ZX6R 2010
    Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    ... Joka juuri nyt ajoit koulukatua turussa busalla jossa vihreä xenon.!?
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
    Aarra bongattu kurvaamassa Mäkkyläntielle about 8-9 välillä. Vettä tuli mut Aarra se vaan
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Aarra bongattu kurvaamassa Mäkkyläntielle about 8-9 välillä. Vettä tuli mut Aarra se vaan
    Bongasin saman, himasta kun lähdin, oli kuivaa, sade ryöpsähti matkalla, onneksi on kunnon releet.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    .. Joka ajelit sinisellä kawasakilla(ZZR?) Talvikkitietä pitkin Tikkurilassa? Myös takapenkillä oli matkalainen nauttimassa kyydistä. Yritin orggimorottaa autosta, mutta ei sattunut katseet kohtaamaan.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Bongasin saman, himasta kun lähdin, oli kuivaa, sade ryöpsähti matkalla, onneksi on kunnon releet.
    Meikä alkaa jotenkin kermaperseytymään kun ei toi sade enään kiinnosta ...
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Kenen kanssa tultiin äskettäin manskua ja vt3:sta myöten helsingin keskustasta pois päin? Keltainen vanhempi 600 fazeri jatkoi, kun itse jättäydyin punaisella banditilla martinlaakson kohdalla pois. Kivaa miniletkailua
    SV1000 -03
    Tänään Kehä 3:lla länteen päin mustalla kyykyllä?
    Tulit vastaan klo. 6.55 Espoonkeskuksen liittymän jälkeen, just siinä missä kaksikaistaisuus loppuu.
    En ihan ehtinyt morottaa kotilostani.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Aijjoo eilen keskiviikkona tuli kaks mopoa siinä puol kuuden maissa vastaan Sarankulmankadulla Pirkkahallista päin, taaimmainen custom antoi oikeen selkeen sormimoron.
    .. kun tänään heti klo 20:00 jälkeen tulit vastaan Kehä I:llä kauniissa oranssissa ajoasussa, Laajalahti-Ruukinrannan liittymän maita? Ajoit etelään, minä pohjoiseen. Vasta kohdalla tajusin, että tulet vastaan ja moikkaat, mut mulla oli just mielessä kaikki kaistanvaihdot ja liikennevaloseuraamiset, pikipaikat ja muut jännäkakat, että jotenki vaa unohtui se lapanen nostaa.
    Mutta olipa siinä motoristin kesäajokelit parhaimmillaan!
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
    Lainaa vedenhenki kirjoitti Katso viesti
    .. kun tänään heti klo 20:00 jälkeen tulit vastaan Kehä I:llä kauniissa oranssissa ajoasussa, Laajalahti-Ruukinrannan liittymän maita? Ajoit etelään, minä pohjoiseen. Vasta kohdalla tajusin, että tulet vastaan ja moikkaat, mut mulla oli just mielessä kaikki kaistanvaihdot ja liikennevaloseuraamiset, pikipaikat ja muut jännäkakat, että jotenki vaa unohtui se lapanen nostaa.
    Mutta olipa siinä motoristin kesäajokelit parhaimmillaan!
    Se olen varmaankin ollut minä. Tunnustan omistavani oranssin sade-asun. Ajoin myös Kehä I noihin aikohin.

22-23 välillä oli vielä hienommat säät. Osa vihdintietä oli ihanan pimeä ja myöhemmin tuli myös sumua peliin sadetta unohtamatta. Kehä III luona, takana ollut autoilija sai mahtavan idean alkaa väläyttelemään valojansa.
    ...joka seisoi valoissa kyydittävän kanssa Vihdin tiellä Malminkartanon kohdalla n.klo 13.10. Seisoin ite valoissa mustalla ninjalla. Koitin morottaa, mutta et vissin huomannut sitä. Morotit vasta kun just lahin liikkeelle, joten en morottanut mallioppisesti vastaan.
    ZX-10r '11
    Joka ajoit Pitäjänmäessä valkosella cb1000r:llä noin 14.40 aikoihin? Heiluttelin sormea siirtolapuutarhan pysäkiltä.. tuloksetta..
    Maalaisjärjen käyttö ei ole kaupungissa kiellettyä.
    Tännää klo 13 aikoihin vissii Mikkelissä ryhmityit ristiinantieltä vt5:lle etelään bemmin RR:llä, pientä tihkua rupes puskemaan... tuski sato kovemmin?? komee päristin kyllä tällei kadulla nähtynä
    Lainaa Zoon kirjoitti Katso viesti
    ...joka seisoi valoissa kyydittävän kanssa Vihdin tiellä Malminkartanon kohdalla n.klo 13.10. Seisoin ite valoissa mustalla ninjalla. Koitin morottaa, mutta et vissin huomannut sitä. Morotit vasta kun just lahin liikkeelle, joten en morottanut mallioppisesti vastaan.

Näin sun sormituksen kun seistiin valoissa,enkö morottanutkin tyylikkäästi tarakalta?Hinttimäisesti ajeltiin kawerin -08 mallilla kuten varmaan tunnistitkin...
    Elämäntapatyhmä
    Lainaa harza88 kirjoitti Katso viesti
    Joka ajoit Pitäjänmäessä valkosella cb1000r:llä noin 14.40 aikoihin? Heiluttelin sormea siirtolapuutarhan pysäkiltä.. tuloksetta..

Hihiii ei ihme jos oli tuloksetonta jos puutarhan pysäkillä sormella motoristiä osoittelee
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Tänään tuli 8-tiellä useita pyöriä vastaan, 16.30-17.15 välillä... olitko se sinä?
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
    Itiksen valoissa Porvooseen päin joku splittas kivasti kotarilla ruuhkan siinä puol kuuden jälkeen Ja tuli niiiiin reipas tervehdys että
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Itiksen valoissa Porvooseen päin joku splittas kivasti kotarilla ruuhkan siinä puol kuuden jälkeen Ja tuli niiiiin reipas tervehdys että
    Mä olin jo huutamassa HEP kunnes luin sanat "kotari" ja "puol kuuden jälkeen". Ite tein oppikirjasplitin samassa risteyksessä samaan suuntaan eri mopottimella neljän aikaan ja orggimorotin jotakuta jonka juuri ohitin ennen valoja :P

Mie en oo vielä saanu yhtään orggimoroa takas päin tälle kaudelle, nyyyyh
    Kyykkypyörä tuli vastaan ööh.. noin klo 17-18 akselilla tuossa töölöntullin kohdalla keskustasta poispäin (siin huoltiksen hoodeilla)
    Morotukset tuli ^^

Itse olin liikkeellä Kopterilla
    Lähti liikkeelle Teuvo Pakkalan tieltä kahden jälkeen mustalla kyykyllä.
    Itte lähin samoilta sijainneilta kohti kotia hieman em. jälkeen
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Hihiii ei ihme jos oli tuloksetonta jos puutarhan pysäkillä sormella motoristiä osoittelee
    Ei väheksytä sormen voimaa. ☝
    Maalaisjärjen käyttö ei ole kaupungissa kiellettyä.
    Kahvila susikosken kohdalla bongattu kuuden maissa kauden eka moro ja sehän oli selvä .orgimoro!
    FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Mä olin jo huutamassa HEP kunnes luin sanat "kotari"
    No hei, se voi olla ihan mikä vaan pyörä. Edellinen mitä luulin kotariks oli vissiin MT
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Ajelit R1:llä klo 19 huitteilla kehäykköstä Otaniemen kohdalla itään. Musta ajopuku ja valkoinen kypärä (+kuviot). Oli kiva kattella pitkästä aikaa, miten vaivattomasti pyörä kulkeekaan.

Ite olin nolsti kotilossa, mutta heti kotiin päästyäni laitoin meiliä talvisäilytyspaikan haltijalle, että koskas sopisi hakea.
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Ajelit R1:llä klo 19 huitteilla kehäykköstä Otaniemen kohdalla itään. Musta ajopuku ja valkoinen kypärä (+kuviot). Oli kiva kattella pitkästä aikaa, miten vaivattomasti pyörä kulkeekaan.

Ite olin nolsti kotilossa, mutta heti kotiin päästyäni laitoin meiliä talvisäilytyspaikan haltijalle, että koskas sopisi hakea.
    Tädää taikatemppu taas bongattu kivaa olla edelläkävijä muut ottaa varmasti mallia kesä tulee .
    Tänään varmaan 15 motoristii nähty . Snacky meeting siel oli 4+minä snacky tarjos kaffet ja kivat saundit irtos 1000zetan akrast
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
    10.30 Kehä I itään vallikallion ja vihdintien välillä kesän eka orggimoro! Sulla oli joku viininpunanen pyörä. Tultiin 2 mopolla vastaan
    Mopovapaa vuosi

eilen 4 hujakoilla malmilta tattarisuolle päin tuli joku custom-vehje ja ORG!-moroteltiin, kukas?

Ite tulin just prätkäpajalta eturenkaan vaihdosta, ja tatti otsassa painelin kotia päin ku alkoi sitä vettä tihutella
  30.  
    Tänään Raumalla kello 12.20 Nesteen liikennevaloissa mustalla Hayabusalla missä kullanväriset vanteet?

Hyvin näytti kiihtyvän!
    Suzuki GSX-R 600
    Triumph Daytona 675

"Miami my second home!"
Sivu: 8 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen