Sivu: 51 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 414950515253 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1501:stä 1530:een 1692:sta
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa Kaitsuli kirjoitti Katso viesti
    Minäpä se olin töistä kotiin matkalla. Moro.
    Samoin, mun terhakkaa moroa häiritsi eteen tunkeva biimeri, mutta sormi oli ojossa
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Musta Triple tänään pitäjänmäessä! Sormet nousi kummaltakin minä viininpunaisella x11 hondalla!
    Yamaha R1 2007
    -Piirrä katuun, älä seinään!
    =====================
    Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
    Ex: KTM 625 SMC -04
    Tänään kilsa hirvaskankaalta jyväskylään päin siinä 16.15-16.30 välillä mustalla kyykyllä, itse olin sinisellä hondan hornetilla med puna/valko kypärällä. Elämäni eka sormimoro tuli ja empä sitten ehtinyt itse vaihtaa normimoroa sormimoroksi
    Hornet 600 -99
    Myydään vieläkin NSR125 -03
    Tänään noin varttia vaille viisi tuli sormimoroa Porissa 2-tiellä suurin piirtein Tikkulan kohdila.
    Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
    Suzuki GT125R -76
    olitko se sinä/te tänään seiskatiellä klo 12,55 loviisan kohdalla kotkaan päin menossa..parikymmentä pyörää ja kaikilla sormi pystyssä....meitä meni vähän suurempi letka helsinkiin päin..itse ajelin letkan alkupäässä sinisellä mustarastaalla...
    -Caelum igne tegam
    -Defensor capitolii evp
    -XX-03 blue one
    -fjr 1300 -08
    -xt 600 -94
    Lainaa TRG kirjoitti Katso viesti
    olitko se sinä/te tänään seiskatiellä klo 12,55 loviisan kohdalla kotkaan päin menossa..parikymmentä pyörää ja kaikilla sormi pystyssä....meitä meni vähän suurempi letka helsinkiin päin..itse ajelin letkan alkupäässä sinisellä mustarastaalla...
    Olisko ollut PK goes east letkasta kyse?
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Olisko ollut PK goes east letkasta kyse?
    Mehän siinä oltiin itärajaa tavoittelemassa. Teitä olikin melkoinen nippu.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Minäkin ajoin teittiä vastaan jossain, ei kyllä tarkkaa muistikuvaa missä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Yksittäisiä pyöriä Haminan museotiellä ja läheisyydessä, tosin ei yhtään sormi moroa, mutta oliko joku yllä mainituista letkoista mikä ajeli myös Virojoella, noin 20 pyörää, muutamia kameroita ja kohtuullisen reipasta vauhtia?

Itse tulin ohitetuksi juuri ennen Virojokea, köröttelin jonkun auton ja laukkuvarusteisen pyörän perässä (itsellä hopean värinen crosstourer), odotin "keskustaan" saapumista, niin jouduitte ohittelemaan minutkin, sori siitä mutta muuten moro vaan!
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
    Tänään joku säikähti hiukan kun ohitti minut kehä 3:lla, pyörän mallia en ehtinyt näkemään, mutta ilmeisesti kuski säikähti katteissa kiinni ollutta kameraa
    Suzuki GSX 1250FA -14

Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
    Lainaa Tero-75 kirjoitti Katso viesti
    Tänään noin varttia vaille viisi tuli sormimoroa Porissa 2-tiellä suurin piirtein Tikkulan kohdila.
    Saattaa olla mää? Sormimoro bongattu noihin aikoihin siinä nopeusmittaustolpan paikkeilla.
    Retired
    Hyvinkään Kalevankadulla tulit vastaan kyytiläisen kera tänään vähän ennen iltakasia. Orggimorotuksestasi ei voinut erehtyä, tuli siihen malliin reilusti ja näkyvästi! Tuntomerkeistäsi en osaa sanoa muuta kuin kirkuvan keltaisen kypärän. Sormella vastasin, mutta paaaaljon vaatimattomammin..
    Moro!
    - Hullu saa olla muttei tyhmä
    Tais olla soosoo ja perazzi tänää heinolassa ajelemassa eteläänpäin??
    Sähkö on sinistä ja satuttaa...
    Lainaa zERopowa kirjoitti Katso viesti
    Yksittäisiä pyöriä Haminan museotiellä ja läheisyydessä, tosin ei yhtään sormi moroa, mutta oliko joku yllä mainituista letkoista mikä ajeli myös Virojoella, noin 20 pyörää, muutamia kameroita ja kohtuullisen reipasta vauhtia?

Itse tulin ohitetuksi juuri ennen Virojokea, köröttelin jonkun auton ja laukkuvarusteisen pyörän perässä (itsellä hopean värinen crosstourer), odotin "keskustaan" saapumista, niin jouduitte ohittelemaan minutkin, sori siitä mutta muuten moro vaan!
    Saattoipa hyvinkin olla PK letka. Pyörämäärä täsmää ja joitain ohituksiakin tulimme tehneeksi
    3-tie, Parkanon kohdilla n. klo 13.30, sulla suunta kohti Tamperetta..... elämäni ensimmäinen org.-tervehdys! Menin ihan hämilleni. Ikinä, koskaan, en ole eläessäni nähnyt tätä legendaarista tervehdystä aiemmin. Täällä Etelä-Pohjanmaalla nämä org-tervehdykset on vissiin harvinaista herkkua tai sitten mä ajelen sellaisia reittejä missä kukaan ei koskaan tule vastaan
    BMW R 1150 RT (-02)
    Honda Shadow VT 750 C2 (-00)
    Lainaa welpester kirjoitti Katso viesti
    Tais olla soosoo ja perazzi tänää heinolassa ajelemassa eteläänpäin??
    Jep, ajeltiin Marjoniemessä aikaa tappamassa Ajoiks meist ohi siin kylillä?
    Tänään monta sormea pystyssä tuli vastaan, joista yksi ainakin vanhalla lahdentiellä haarajoen risteyksestä vähän mäntsälään päin jossa itse odottelin pääsyä risteyksestä. Mulla mustat kamat ja musta HD alla. Morottajalla taisi olla sivulaukut ja jotain mustapunaista tjsp päällä. Morjesta vaan, mää huamasin kaikki sormi pystyssä olevat liian myöhään ja laittelin vaan lapasta

Eli te kaikki jotka näitte mustan HD:n mustilla ajokamppeilla ja umpipotalla paippinen, sipoo, tuusula, järvenpää-akselilla tänään sorry, missasin mutta näin!
    Mikäs letka oli kyseessä? Porukkaa näytti olevan enemmänkin...
    Tänään 110-tie Jorvin sairaalan kohdilla, mustavalkoinen custom (Victory?) morotteli klo 16 jälkeen. Tulin minäkin mustavalkoisella customilla vastaan
    Paljon orkkilaisia (ja muitakin) oli tänään liikenteessä, kun keväisen lihisletkan reittiä mukaillen käväisin Kouvolassa.
    Viimeisimpänä oli joku orkkilainen (punaista/oranssia pyörässä?), jonka laskin ohi Pukkilantiellä/Myrskyläntiellä ja seurasin perässä Porvoontielle/Hiidenkirnujentielle. Hyvä että seurasin, tie oli mainio enkä siellä ollut aiemmin käynyt. Kiitos johdatuksesta
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    Lainaa yyri kirjoitti Katso viesti
    Tänään kilsa hirvaskankaalta jyväskylään päin siinä 16.15-16.30 välillä mustalla kyykyllä, itse olin sinisellä hondan hornetilla med puna/valko kypärällä. Elämäni eka sormimoro tuli ja empä sitten ehtinyt itse vaihtaa normimoroa sormimoroksi
    Morjesta vaa minähän se taisin olla viikonloppureissua lähdössä heittämää
    Honda cbr 600rr vm.03
    EX. cbr 600f2 vm.91
    Lainaa motorman67 kirjoitti Katso viesti
    3-tie, Parkanon kohdilla n. klo 13.30, sulla suunta kohti Tamperetta..... elämäni ensimmäinen org.-tervehdys! Menin ihan hämilleni. Ikinä, koskaan, en ole eläessäni nähnyt tätä legendaarista tervehdystä aiemmin. Täällä Etelä-Pohjanmaalla nämä org-tervehdykset on vissiin harvinaista herkkua tai sitten mä ajelen sellaisia reittejä missä kukaan ei koskaan tule vastaan
    No se taisin olla minä tummanvihreä/musta Ärräffäni kanssa mustat nahkakuteet päällä.
    Sori jos säikäytin

Kävin Jalasjärvellä kääntymässä....
    Ex Kawasaki KLE 500
    Ex Yamaha Super Tenere 750
    Ex Kawasaki ZR7-S
    Ex Yamaha FZS1000
    Ex Suzuki RF900R
    Ex Yamaha FZS1000
    Suzuki GSX1400
    Olitko se sinä Joensuun Niinivaaralla eilen aamukymmenissä kun kohdattiin ja yllätykseksemme molemmilla oli sormi pystyssä?
    ER5
    Lainaa perazzi kirjoitti Katso viesti
    Jep, ajeltiin Marjoniemessä aikaa tappamassa Ajoiks meist ohi siin kylillä?
    Juu, kyl se mää olin
    Sähkö on sinistä ja satuttaa...
    N 12:30 Vihdintien ja KEHÄ III rampilla iso musta Custom? ja sininen kotilo. Mielestäni kuski seisoskeli pyörän vieressä joten siltä osin kunnossa, toivottavasti
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
    Sormimoro tuli vastaan neljän maissa. Olit menossa Lapinkylän suuntaan kun lähdin "reippaasti" bussipysäkiltä.

Ps. Jos tyhjäkäynti pitää omituista ääntä kannattaa tarkistaa ettei se ole vieressä oleva tuulessa koliseva liikennemerkki :P
    Triumph Street Triple
    Lainaa oba kirjoitti Katso viesti
    Mikäs letka oli kyseessä? Porukkaa näytti olevan enemmänkin...
    Susikoski-syyspäräys; Susikoskelta lähtiessä pyöriä 76 kpl..
    -Caelum igne tegam
    -Defensor capitolii evp
    -XX-03 blue one
    -fjr 1300 -08
    -xt 600 -94
    Kouvola, Tykkimäki, tänään klo 17:08 keltanen olin-ajatuksissani-en-katsonut-tarkkaan-mikä kyykky. Oliko tallikaveri ja Goofy82?
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
    Paikka oli Huhti, tänään kello yhentoista kieppeillä iso harmaa matkapyörä (FJR?) ja aika selkee sormimoro, olitko se sinä? Sitte joskus kuuden aikoihin illalla Vanhalla Hämeentiellä myös selkeä tapaus, pyörän väritys oli vaalea.. Meillä rouvan kans musta Blackbird alla ja mulla kalkki-musta takki ja valkomusta kypärä. Paljon oli pyöriä liikenteessä ja hyvin nousi tassu lähes kaikilla.
    XX -06
  30.  
    Oliks menos tänään klo 15.40 Teijoon päin mustalla kyykyllä, kohdallani sormi pystyssä?
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
Sivu: 51 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 414950515253 ... ViimeinenViimeinen