Sivu: 29 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 1692:sta
    exZZR600 ex bmw-f650. exBMW R850R. BMW 1200CL
    Anteeksi vaan, mutta mitä ******??
    Lainaa DumDum kirjoitti Katso viesti
    Anteeksi vaan, mutta mitä ******??
    Lainaa Hupelo kirjoitti Katso viesti
    ei jumalauta! tohon yhdistelmään ei kyll A kortti enää riitä
    zzr1400
    Olitko se sinä joka tuli vastaan kuninkojan liikenneympyrän kohdalla klo 14.05 aikaan? sulla ei ollu hanskoja kädessä mutta sormi komiasti pystyssä
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    ei jumalauta! tohon yhdistelmään ei kyll A kortti enää riitä
    No, tossa on jo yritystä
    Sähkö on sinistä ja satuttaa...
    Olitko se sinä, mustalla nakulla vähän ennen neljää tuli länsiväylällä sormi ojossa vastaan juuri ennen suomenojan ramppia.
    RC8
    Lainaa Hupelo kirjoitti Katso viesti
    Joo, kiitos paljon!! Tuo se varmaankin oli. Sen kerkesin huomaamaan, että top caset oli leveämmät kuin sivulaukut, mutta sitä en nähnyt että tuo keskimmäinen oli noin pieni.

Nyt enää mietityttää oliko ne sarvet kiinni kypärässä, vai kasvoiko ne Jukan päästä....
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
    Olitko se sinä, joka orggimorotti tiellä 12 eilen 8.6. noin klo 15:30 suunnilleen 30 km Lahdesta Tampereen suuntaan? Tultiin vastaan Ducati 1199 Panigale edellä ja minä Honda CB 500 S perässä.

(Saanko aktiviisena foorumin lukijana orggimorottaa vaikken ole org.in jäsen?)
    Honda CB500S -01
    Lainaa Sanr kirjoitti Katso viesti
    (Saanko aktiviisena foorumin lukijana orggimorottaa vaikken ole org.in jäsen?)
    Tietenkin. Org moro koskee juurikin kaikkia foorumin käyttäjiä, ei liity yhdistykseen tai sen jäsenyyteen.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
    No perhana. Turhaan oon ajellut morottajat kiinni ja kysellyt jäsenkorttia..

..ja asiaan: tänään tuli todella monia org-morotuksia muroleen lenkillä!
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Tietenkin. Org moro koskee juurikin kaikkia foorumin käyttäjiä, ei liity yhdistykseen tai sen jäsenyyteen.
    Honda CB500S -01
    Tänään tuli tutun näköinen letka vastaan Uudella Porvoontiellä

Sormia oli pystyssä aika monta.
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
    Lainaa rikkov kirjoitti Katso viesti
    V1lle Kemin sauvonväylällä "uudella" Dukellaan ? Nice Bike Man mihin honta män?
    Jep. Minähän se olin "uudella" Duksulla. Honda män Tornioon.
    Super Duke -09
    Honda cbr 929rr -01 -exä
    Suzuki gt550 -74
    Lainaa V1lle kirjoitti Katso viesti
    Jep. Minähän se olin "uudella" Duksulla. Honda män Tornioon.
    aa liekkö sit uus omistaja bongattu... keventeli honta keulaa Isohaaran sillalla..tarkkaa päivää en muista mut ennen kun Duksun sun alla bongasin, ite kotilolla "yritin" pysyä rampilla perässä
    Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen

Yamaha YZF R6R Vaimoke
    Suzuki GSX600F Exä
    Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
    Lainaa rikkov kirjoitti Katso viesti
    aa liekkö sit uus omistaja bongattu... keventeli honta keulaa Isohaaran sillalla..tarkkaa päivää en muista mut ennen kun Duksun sun alla bongasin, ite kotilolla "yritin" pysyä rampilla perässä
    Tais olla uus omistaja koeajolla tai viemässä pyörää kotiansa, kolme viikkoa sitten lauantaina. Kehui ainakin testilenkin jälkeen tuota kulkupuolta ja cittarilla oli käyny kääntymässä.
    Super Duke -09
    Honda cbr 929rr -01 -exä
    Suzuki gt550 -74
    Lainaa LaMasquerade kirjoitti Katso viesti
    ..ja asiaan: tänään tuli todella monia org-morotuksia muroleen lenkillä!
    No niin tuli, laskujen mukaan mulle tuli 4 kipaletta. Ajelin Yvi-Murole-Teisko-Tre-Yvi eli siis pirkan pyöräily reittiä. Muroleessa piipahdin hampparilla klo 15-17 aikaan olin liikkeellä.
    Honda CBR 600 F -05
    Lainaa Maikku kirjoitti Katso viesti
    No niin tuli, laskujen mukaan mulle tuli 4 kipaletta. Ajelin Yvi-Murole-Teisko-Tre-Yvi eli siis pirkan pyöräily reittiä. Muroleessa piipahdin hampparilla klo 15-17 aikaan olin liikkeellä.
    Tulitkohan vastaan Kapeen tiellä? Olin liikenteessä "punaisella" nakulla ja päässä kananpojan värinen potta
    Parit sormetukset havaittu Ysitiellä illalla Varkaudesta päin kotiin ajellessa. Yksi oli ilmeisesti uudehkolla punaisella pannarilla, paikkaa en enää piruvie muista, toinen oli gessubemari, oliskohan Oriveden hujakoilla ollut. Vaajakoskella tuli tuplasormimoro vastaan, liekö kuusysiläisiä?
    Yamaha XJR 1200 -98 Kawasaki Candy Green
    Tänään aamulla tuli vanhaa ykköstietä vastaan hyvät morotukset tasan seiskalta hiidenpirtin sillalla mustalta puörältä ja kuski myös kokomustissa. Ja viitisen yli lohjanharjun nesteen kohdilla punainen honda. Emännän kanssa ajeltiin espoota kohden.
    Varadero 1000 XL
    mutkan takaa löytyy aina jotain
    Lainaa Hesekiel kirjoitti Katso viesti
    Tänään aamulla tuli vanhaa ykköstietä vastaan hyvät morotukset tasan seiskalta hiidenpirtin sillalla mustalta puörältä ja kuski myös kokomustissa. Ja viitisen yli lohjanharjun nesteen kohdilla punainen honda. Emännän kanssa ajeltiin espoota kohden.
    Jos pidät tuon Hondan lukittuna niin missään tapauksessa se ollut minä. Jos hyväksyt pyöräksi bokseri biimerin, se oli luultavasti meikäläinen. Kelloa en katsonut, mutta arvelen olleeni tuohon aikaan samoilla mestoilla. Muistaakseni org morottelin jollekkin kaksi päällä kulkeelle pyörälle.
    Lainaa RiderOnTheStorm kirjoitti Katso viesti
    Jos pidät tuon Hondan lukittuna niin missään tapauksessa se ollut minä. Jos hyväksyt pyöräksi bokseri biimerin, se oli luultavasti meikäläinen. Kelloa en katsonut, mutta arvelen olleeni tuohon aikaan samoilla mestoilla. Muistaakseni org morottelin jollekkin kaksi päällä kulkeelle pyörälle.
    Saattoi olla mullakin viel silmät sumeat.
    Varadero 1000 XL
    mutkan takaa löytyy aina jotain
    Go-Za häiriintyneen smurffin kanssa bongattu jossain täällä siuntion mutkilla, tai en tiedä onko se jo inkoon puolta..
    Ekan kerran en kerennyt kun hätääntyneesti nyökätä kun tulit sieltä mutkan takaa, mutta toisella kertaa 51:llä kerkesin jo reagoidakin
    Tein itse ja YRITIN säästää.

Pari komiaa ORG morotusta tänään, eka mäessä Lahnuksen Shelliltä Hesaan päin (kaksi pyörää joista morotus ekasta ja normi tervehdys toiselta) ja toinen Klaukkalassa (taisi olla kunnon enduropyörä kuskilla)
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
    Vanhan legendan mukaan Suomen lyhytikäisimmän motoristin ura päättyi Lauttasaaressa alle 50 metrin päässä mopottikaupasta.

Tänään taisin tutustua hänen siskoonsa, sillä joku tuli Antaksentiellä vastaan pinkissä ajotakissa kaikessa rauhassa tien oikeaa reunaa.

Siis minun ajosuunnastani katsottuna. Sivuutimme toisemme siis kaasukahvojen puolelta. Toivoa vaan sopii, että hän oli palauttamassa lainapyörää Bikeworldiin ja epähuomiossa ryhmittynyt väärin sata metriä ennen risteystä...
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
    Näkikö kukaan viikonloppuna lauantaina ja sunnuntaina miun sormimorotuksia? Miä ajelin siniselle kawasaki zzr 600. Yritin morottaa aina kun kerkesin. Minä ajoin. Lahden motaria ja lahden vanhaa tietä pitkin Mäntyharjulle. Onko kukaan orgilaisesta pongannut meikäläistä liikenteestä? Olisi mukava tietää.
    Lainaa bikervelmnu kirjoitti Katso viesti
    Näkikö kukaan viikonloppuna lauantaina ja sunnuntaina miun sormimorotuksia? Miä ajelin siniselle kawasaki zzr 600. Yritin morottaa aina kun kerkesin. Minä ajoin. Lahden motaria ja lahden vanhaa tietä pitkin Mäntyharjulle. Onko kukaan orgilaisesta pongannut meikäläistä liikenteestä? Olisi mukava tietää.
    Eipä ole näkynyt
    Triumph Street Triple 765 RS -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Pari komiaa ORG morotusta tänään, eka mäessä Lahnuksen Shelliltä Hesaan päin (kaksi pyörää joista morotus ekasta ja normi tervehdys toiselta) ja toinen Klaukkalassa (taisi olla kunnon enduropyörä kuskilla)
    Pojan Hussea olin sisäänajamassa. Aika harva, sinun lisäksesi, muuten vastas moikkaukseen, kun tommosella tuli vastaan, tais tulla moikkaus yllätyksenä??
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Kaverilla on kanssa Husaberg niin oltiin ajelemassa niin eipä sitä oikein kukaan moikannut, mutta itse kun tuli zetalla perässä niin jo käsi nousi. Kai sitä sitten äkkivilkaisulla ihmiset mopoksi luulevat
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  30.  
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Kaverilla on kanssa Husaberg niin oltiin ajelemassa niin eipä sitä oikein kukaan moikannut, mutta itse kun tuli zetalla perässä niin jo käsi nousi. Kai sitä sitten äkkivilkaisulla ihmiset mopoksi luulevat
    Tai yleinen antipatia smotoja kohtaan. Mulle vastaukseksi moroon reippaasti käsi nousee vain toisilta smotoilta tai matkaenskoilta. Muilta vähän empien tai ei lainkaan. Mitä rankempi harrikka, sen varmemmin joutuu täysin ignoreen.

Eikä mua kukaan ikinä bongaa, vaikka aika tunnistettava pakkaus tuolla ajellesa :P
Sivu: 29 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen