Sivu: 28 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 1692:sta
    Olitko se sinä, joka pyörittelit kättä ylhäällä tänään Vihdintiellä viiden ja puoli kuuden välillä. Kiitoksia vain, varoitus tuli perille.
    GSF 1250 S -08
    Olitko sinä joka ajoit tyylikkäästi puku päällä mustalla kyykyllä (r1 tms) espoon tapiolassa juuri äsken kahvit meinas tulla nenästä kun huomasin sut. Käännyit kehä1:ltä tapiolaan.
    Se siniharmaa (vielä) GSR-600 (2007), jossa on levee tanko ja kovat äänet sekä sheivattu perä.
    kerryttikö joku täältä sakkokertymää itäväylällä, hertsikan ja itiksen välissä itiksen suuntaan. oli mp-poliisi pysäyttänyt jonkun motoristin, ei näkyny pyörää puskien läpi mutta kuski raapi päätä siihen malliin että mahtoi tulla sanomista
    Sormi pystyssä tuli vastaan joku tyty eilen torinrannassa. Häkellyin lähinnä sormetuksesta joka tuli yllättäen.
    Lainaa Reanimator kirjoitti Katso viesti
    Häkellyin lähinnä sormetuksesta joka tuli yllättäen.
    Yllättävä sormetus häkellyttäisi kenet tahansa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Neiti, saisinko kokeilla pulssinne?

Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    V1lle Kemin sauvonväylällä "uudella" Dukellaan ? Nice Bike Man mihin honta män?
    Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen

Yamaha YZF R6R Vaimoke
    Suzuki GSX600F Exä
    Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Valkoinen Zeta Joutsentien tienoilla aikaan x. Saatto olla muukin mopo ja sormi keskari, sopis tämän päivän teemaan..
    Ketäs tuli tänään klo12 tiellä 62 vastaa Puumalan suuntaan ajoittte? Pikku letka josta osalta tuli org moro.
    Itse olin mustalla Z750 likkeellä poitsu kyydis. Molemmilla kaikki kamat mustaa.
    On muutes tuolla tiellä maisemat kohdillaan.
    Kawa Z 750
    Ysitiellä Längelmäen lähellä Tretta kohti tännään klo 17.30 aikoihin kommee .moro! Ken hän? Itte ajelin Busalla kohti Jämsää, vettä sateli mutta sehän ei matkan tekoa ees ukkosmyrskyssä haittaa.

Ja nahkapuku on taas parin viikon päästä luultavasti kuiva
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    päivän ajelut vasta puoli välissä ja heti pari morottelijaa! Eka tuli vastaan nurmeksen kupeessa, lehtovaaran risteyksen lähellä. Pyörää en vilkassu, mut kypäräkamera sojotti potasta Toinen morottelija tuli sit ahveninen-juuka välillä. Keitähän lie?
    Pyörätön
    Kukahan se heitti tosi reippaat morot tänään Klo 16 maissa Leppävirran nesteen tuntumassa? Meillä hopea- sininen Fjr kaks päällä täydessä lastissa. Kerkesin heittää takaisin.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.

Tänään Zeppeliinin kohdalla Kempeleessä n. 21.00 komea .org moro. Samoilla asioilla Jeswe?
    Musta naku moikkas Kuninkaantiellä Nikkilän ja Porvoon välissä joskus siinä 20.30 aikoihin.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
    Lainaa RotuVaari kirjoitti Katso viesti
    Tänään Zeppeliinin kohdalla Kempeleessä n. 21.00 komea .org moro. Samoilla asioilla Jeswe?
    Minähän se ja samoilla asioilla olinn liikenteessä
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Musta naku moikkas Kuninkaantiellä Nikkilän ja Porvoon välissä joskus siinä 20.30 aikoihin.
    Mulla ei oo musta vaan tummanharmaa naku, mutta useampikin moro näkyi tuohon aikaan tuolla päin. Ehkä olin, ehkä en, so not kunhan pyörä kulkee.
    Honda NC700S
    Lainaa kallokas kirjoitti Katso viesti
    Kukahan se heitti tosi reippaat morot tänään Klo 16 maissa Leppävirran nesteen tuntumassa? Meillä hopea- sininen Fjr kaks päällä täydessä lastissa. Kerkesin heittää takaisin.
    Olisinkohan ollut minä

Minulla musta Honda Blackbird
    Eilen iltapäivällä/illalla tuli muistaakseni kolme komiaa orggimoroa vastaan. Yksi tuli jossain Aitolahden suunnassa, kun olin muuan ystävän kanssa ajelulla ja pari lisää tuli Ysitiellä, kun olin Varkauteen päin ajelemassa. Tampereelta lähdin noin klo 19 maissa ajelemaan. Eiköhän se perkeleen sade lakannut sitten siihen pisteeseen, kun pyörän sain kaverin pihaan täällä Varkaudessa

Ainiin, aamulla n. klo 8 aikaan töihin ajellessa tuli myös Nokialla Nokian renkaiden ison hallin kohdalla morot. Tampereen suuntaan olin suhaamassa ilman valoja
    Yamaha XJR 1200 -98 Kawasaki Candy Green
    kehä ykkösellä oli joku sininen kyykky mällättynä vihdintien ja kannelmäen välissä.

oliskohan keulittu ympäri tai sit auto tuupannu persiiseen, perä oli pyörästä paskana mut muuten suht ehjän näköinen. kypäräkin roikkui stongassa.

joku täältä? oliko käyny pahemmin?
    Tänään päivällä 1200GS (adv?) tuli vastaan kehä 3, itse tulin vastakarvaan pienemmällä keltaisella GS:llä ja muikkeli perässä Pegasolla.
    Lainaa toimeve kirjoitti Katso viesti
    Ysitiellä Längelmäen lähellä Tretta kohti tännään klo 17.30 aikoihin kommee .moro! Ken hän? Itte ajelin Busalla kohti Jämsää, vettä sateli mutta sehän ei matkan tekoa ees ukkosmyrskyssä haittaa.

Ja nahkapuku on taas parin viikon päästä luultavasti kuiva
    Haha, minä se taisin olla! Ainakin aika täsmää ja tuo jumalaton vesisade! fzs1000 ajelin
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
    Lainaa JeTi kirjoitti Katso viesti
    Haha, minä se taisin olla! Ainakin aika täsmää ja tuo jumalaton vesisade! fzs1000 ajelin
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Valkonen BMW S1000RR (kai?) mustalla ajopuvulla morjensti siinä 15:30 paikkeilla bodomintiellä "alkupäässä" vähän ennen Bemböleä.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
    Orggimoro siellä jossain, Hossan suuntaan menossa, kolmesta pyörästä keskimmäinen. Roksu ja Bonne tuli peräkanaa Karhun Kainalosta...
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

Clutch - The Regulator
    Lainaa Järkäle kirjoitti Katso viesti
    Orggimoro siellä jossain, Hossan suuntaan menossa, kolmesta pyörästä keskimmäinen. Roksu ja Bonne tuli peräkanaa Karhun Kainalosta...
    Bongattu. Tänään tuli Hossan kautta ajettua kolmen pyörän letkassa. Itse juuri keskimmäisenä valkoisella zetalla. Veli meni keulilla gsx1.4:lla ja isä tuli takana deauvillellä.

Harri

Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
    Tänään noin klo 20 röylän suoralla punametsän tienoilla olin vanhoilla bussipysäkeillä istuskelemassa, ohi meni sininen r1 (mahdollisesti) ja mielestäni tuli selkeä org morotus takaisin. Olitko se sinä? Itse istuskelin maassa ja grillailin
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
    Perjantaina 7.6 noin klo 17.30 tuli Malmilla vastaan viikinki (sarvet kypärässä). Se nyt ei vielä ollut kovin ihmeellistä, mutta mopotissa näytti olevan takana kolme topcasea rinnakkain ja niiden alla vielä sivulaukut.
    Kaveri tuskin oli kovin kaukana kotoa, koska ajeli T-paidassa. Jäi sen verran ne kolme takalaukkua vaivaamaan, että tietääkö kukaan löytyykö netistä ko. härvelistä kuvia?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  30.  
    Lainaa Eskobaar kirjoitti Katso viesti
    Ketäs tuli tänään klo12 tiellä 62 vastaa Puumalan suuntaan ajoittte? Pikku letka josta osalta tuli org moro.
    Itse olin mustalla Z750 likkeellä poitsu kyydis. Molemmilla kaikki kamat mustaa.
    On muutes tuolla tiellä maisemat kohdillaan.
    Siitä tais löytyä Minä ja Jefu parin muun Vamos:laisen kanssa ainakin paikka ja aikakohdat voisi mätsätä hyvin!
    Yamaha R1 2007
    -Piirrä katuun, älä seinään!
    =====================
    Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
    Ex: KTM 625 SMC -04
Sivu: 28 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen