Sivu: 24 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1692:sta
    N. 18:30 naantalin pikatiellä selkeä sormimoro raisionlahden kohdalla
    Olitko se sinä, joka morjestit komeasti Joutsan risteyksen kohdilla Jyväskylän suuntaan tänään noin 14.20? Minä posottelin Kawalla Lahden suuntaan ja tulin iloiseksi ekasta selvästi tunnistettavasta org-morosta
    Viimeksi muokannut: Jogini; 27.05.2013 klo 21:50. Syy: Jämsä ja Joutsa= melkein sama asia!
    Kawasaki ZZR1200 -03

Hienot org morot tuli hondalta kun odoteltii kaverin kanssa valoissa bemarilla ja kawalla.
    Yamaha R1 - 07 ex ---> Bmw s1000rr
    Tampereella Hämeenkadulla suunnilleen Glorian kohdalla parkissa musta Busa jossa kultaisia osia..

Järkyttävän hieno

Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
    Tuusulassa joka kyselit vointia
    joo ei mul mitään mut hondalla yrjötauti.
    Maukkis kerkes hetki sitten hakee rastin pois kun saavuin paikalle,odottelin siinä sitten uutta rastia ja kun tuli uus niin honda tulille ja samassa kuulu posaus,venakopan tiiviste pullisteli ulos.
    Horo Elää !
    Joku vihreä kyykky ja komea sormi Holman-Kymijärven maantiellä tänään siinä puoli kuuden aikaan?
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Joku vihreä kyykky ja komea sormi Holman-Kymijärven maantiellä tänään siinä puoli kuuden aikaan?
    Jos olit sinisellä Jammulla liikenteessä niin taisin olla minä, moro vaan :-)
    Suzuki VS800 Intruder
    -Honda CBR1000F
    -Honda XL600V Transalp
    -Kawasaki ZX6R
    -Yamaha DT125LC (eka!)
    Sormimoroja tuli tänään niin paljon etten rupea erittelemään kuskeja, tuli siis käytyä ruukin ajoissa tänään.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Lainaa Ka wasabi kirjoitti Katso viesti
    Jos olit sinisellä Jammulla liikenteessä niin taisin olla minä, moro vaan :-)
    Sininen ruutonen juu alla, tervehdys vielä täältäkin
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Sormimoroja tuli tänään niin paljon etten rupea erittelemään kuskeja, tuli siis käytyä ruukin ajoissa tänään.

Juu, tuolla sauvossa tulitte vastaan iltapäivällä.
    Kehä III kaksikaistainen osuus lännessä eli ihan päässä.. tuli selvä ORG-morotus.. olin tulossa Kirkkonummelta, sä ehkä menossa =)
    Lempäälässä noin 14:30 tuulantuvan jälkeen lopentien päässä sormimoro. Ajelit mustalla dukella, jos oikein katsoin. Itse olin siinä kotia kääntymässä valkoisella zetalla.

Harri

Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
    Mahtoikohan olla orggilainen, kun Nokialla Vihnuksen jälkeen moottoritieltä päin tuli herrasmies vihreällä Diversionilla vastaan sormi pystyssä? Itse olin kahtapäällä motaria päin liikenteessä Kawacandyvihreällä Yamaha XJR:llä. Itselle näin satunnaisorggilaisena ei tuo sormimoro vielä taivu, mutta yritetään kovasti opetella...
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa KylymäLehtoMC kirjoitti Katso viesti
    Kehä III kaksikaistainen osuus lännessä eli ihan päässä.. tuli selvä ORG-morotus.. olin tulossa Kirkkonummelta, sä ehkä menossa =)
    Mihinköhän aikaan tää oli? Itse tulin sinivalkoisella Gixxulla noin yhdeksän aikaan illalla Posarista himaan...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Tulikos sua vastaan harmaa-musta Marauder? mulla on aina ajaessa prätkärotsi&bootsit&farkut..=) kypäräni on mattamusta avopotta=) yleisolemus on hyvin musta siis
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Olikos se Suzu-Ukko pysähtyneenä Haimoossa puolen päivän maissa? Ajelin emäntä tarakalla hopeenharmaalla FZ6:lla mustissa ajokamppeissa ohi ja orggimorotin
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    Olikos se Suzu-Ukko pysähtyneenä Haimoossa puolen päivän maissa? Ajelin emäntä tarakalla hopeenharmaalla FZ6:lla mustissa ajokamppeissa ohi ja orggimorotin
    BINGO. Komiat oli morot
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Joku ajeli Laukaan tienoilla kahden aikaan vastaan punaisella pyörällä ja morotti. Ite ajelin Repsol-värisellä Firebladella
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
    Ja olithan se sinä PikkyMyy joka tänään läksit n. tunti sitten Renkomäen ABS:ltä kohti suojatietä kohtuullisella nopeudella. Tahvo ja Kämmi näyttivät, että hissuksiin missä niin on tehtävä.
    <p>.</p>
    Tänään iltapäivällä tuli kaksi org- moroa Kangasniemellä. Toinen keskustassa ja toinen pikkusen matkaa Pieksämäen suuntaan ajettuani. Kuka tunnustaa?
    Kawasaki ZZR1200 -03

Minä kävin kotipaikalla sinisellä 10 ärrällä. Muistaakseni joku jopa morotteli.
    Lainaa Kw@@kku kirjoitti Katso viesti
    Lempäälässä noin 14:30 tuulantuvan jälkeen lopentien päässä sormimoro. Ajelit mustalla dukella, jos oikein katsoin. Itse olin siinä kotia kääntymässä valkoisella zetalla.

Harri
    Sormimoro ? Hanskat on käpertyneet sopivaan asentoon, kun ei tuota sormimoroa tule tarjottua vaan hanska heilahtaa, jos joku vilkuttelee. Eli minähän tuo olin Dukea ulkoiluttamassa.
    Vähän myöhässä täällä kyselen... Mutta sinäkö se olit jonka kohtasin Jumesniementien ja Trossitien risteyksessä perjantaina viiden-puoli kuuden aikaan? Erittäin selkeästi orggimorotit suoraan silmiin katsoen. Joku semmoinen nakumpi kapistus taisi sulla olla alla.
    I ride the Lightning (XB9S -03)
    Lainaa gubbe89 kirjoitti Katso viesti
    Mahtoikohan olla orggilainen, kun Nokialla Vihnuksen jälkeen moottoritieltä päin tuli herrasmies vihreällä Diversionilla vastaan sormi pystyssä? Itse olin kahtapäällä motaria päin liikenteessä Kawacandyvihreällä Yamaha XJR:llä. Itselle näin satunnaisorggilaisena ei tuo sormimoro vielä taivu, mutta yritetään kovasti opetella...
    Jos joskus puol kuuden aikoihin niin hep!
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
    Lainaa Silver Bride kirjoitti Katso viesti
    Vähän myöhässä täällä kyselen... Mutta sinäkö se olit jonka kohtasin Jumesniementien ja Trossitien risteyksessä perjantaina viiden-puoli kuuden aikaan? Erittäin selkeästi orggimorotit suoraan silmiin katsoen. Joku semmoinen nakumpi kapistus taisi sulla olla alla.
    Minähän se. Olit muuten itse ensimmäinen, jolta sain takaisin tunnistettavan orggimoron.
    Näin ilmeisesti moottoripyöräilyurani ensimmäiset .ORG morot Ilolan ABC:n valoissa n. 14.15. Kuka tunnustaa? Musta/pinkki nahkatakki yllä.
    Kehä kolmosen itäpäässä, vähän ennen neljää. Kuskilla musta potta ja takki. Komia oli sormimoro
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
    Tänään 27.5.2013 - 18:10 Röyläntien suoralla taisi tulla orggimoro juuri mutkassa vastaan, olitko se sinä?

Itse liikkeellä Mustalla Kawasaki Z:lla, mustat ajokamat ja reppu.

Moromoro!
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
    Oliko se tate69 joka tankkaili kaarinassa tänään n.9:30???
    Komiasti ainakin nousi käsi vastamorjestukseen kun parilla nakupyörällä ajelimme ohi. Ja nyt ei ollu kyllä kyseessä kuuluisa org-moro vaan ihan reilu morotus
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
  30.  
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa KylymäLehtoMC kirjoitti Katso viesti
    Tulikos sua vastaan harmaa-musta Marauder? mulla on aina ajaessa prätkärotsi&bootsit&farkut..=) kypäräni on mattamusta avopotta=) yleisolemus on hyvin musta siis
    Melko varma HEP ! Mutta kun tuolta Posarista tuli, niin melko paljon oli sormi oikosena tuon matkan aikana. Kaikkia ei vaan jaksa muistaa...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Sivu: 24 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen