Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Härkätiellä tänään noin klo 12.30 tuli orggimoro osapuilleen tässä. Tallennuit kameraankin. Itse olin liikenteessä punaisella VFR1200:lla ja perässä seurasi harmaa K1200S.
Moro vaan!
CB125TDC 1983>CX500 1979>VFR800FI 2001>VFR1200FD 2010
Kas, olen tarttunut kameraan kuvajahtikierroksella
Muistan tapauksen kun kaksi tomeraa orkkimoroa tuli vastaan
Moro vaan
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
KTM 890 SMT + Yamaha WR250R
Ex: Hypermotard 950, Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Tänään tuli ajettua Kuopiosta Tampereelle noin klo 16-19 välillä. Muutamat tyylikkäät .org morot tuli vastaan!
Ensimmäinen oli Hankasalmen Jari-Pekan kohdalla noin klo 17 maissa. Teitä oli kaksi ja molemmista pyöristä tuli tyylikäs morotus
Toinen oli Orivedeltä Tampereelle päin sen ohituskaistan kupeessa. Noin klo 19.
BTW hienot kelit oli ajella!!
Kawasaki ZX-10R 2011
Olitko se sinä, joka istuit hopean siviili-Avensiksen takapenkillä Orivesi-Tampere välillä 20-21 välillä tänään? Jokin matkapyörä tais olla parkkeerattuna siihen Avensiksen eteen. Toivottavasti ei tullu pahasti rapsuja ja kortti säilyy taskussa![]()
Kawasaki Er-6n -06 -> Kawasaki Z1000 -08 -> Kawasaki Z1000 -13 -> Husqvarna Vitpilen 701 -18 -> Triumph Speed Triple R -16
Komulle moro ja kiitos kuvista, sekä letkakelistä.
2x Orggimoro bongattu tänään vähän ennen Myllylammen vanhaa huoltoasemaa. Olitte menossa Turun suuntaan. Olitteko te?
T. Vihreänmusta z750
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Olitko se sinä, joka tien reunassa jalkamiehenä org-morottelit hymyilevän letkaporukalle?
Ajuri ei sääennusteita kattele!
Ja mä siinä toisena, kiitokset kuvaajalle hyvästä kuvasta! piristi muutenkin saada tuttu ja turvallinen orggimoro sieltä tien varresta![]()
Kawasaki Ninja ZX6R 2010
Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
mää luulin ennenvanhaan että tuo org moro tarkoitti että Honda on number 1
sen takia kun honda kuski morotti.
Horo Elää !
Mä siellä patsastelin jalkamiehenä..... Vaimolle toimitan kiitokset kuvista ku se oli kameran takana...
Kuvia HMKP13 paraati http://mebu.kuvat.fi/kuvat/HMKP13/
.:Your fish smells like PUSSY:.
Velskolantiellä olin näkevinäni orggimoron tossa ysin jälkeen, valkopunainen R6 taisi olla pyörä.
Fillari
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Haist kukkanen, kusiaista nähnytkään!
Tämmösellä ajelin siitä kyllä ysin jälkeen pohjoseen päin, tosin onhan siellä voinut joku kusiaistakin ulkouluttaa. Sori, mutku on eka oikea tonninen, niin eko kärsii jos kusiaiseks haukutaanMut ei se mitään, ei tuolla vastaantullessa kerkiä itsekään tunnistaa mopoja
![]()
Viimeksi muokannut: sky; 20.05.2013 klo 23:53.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Keltaisen kyykyn kanssa vaihdettiin näytävät morot Suomenojan ruuhkassa noin puoli neljän aikaan. Olitko se sinä ?![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Tänään klo 14.10 "kaksoisveli" ajeli sinisellä Honda X-11 sella Kangasalan prisman läheistä ramppia Lahden suuntaan, jos katse olisi kääntynyt hieman oikealle niin oma sininen olisi ollut parkissa viereisen huoltoliikkeen pihassa. Viime viikollakin näin ainakin kerran samassa paikassa ko hepun.
Älä korjaa ehjää....
Ensimmäinen .ORG-moro bongattu Porvoossa!
Sunnuntaina 19.5. noin klo 14.15 ja paikkana tolkkistentien ja jääkiekkotien risteys. Vastaantuleva ORGilainen kääntyi vissiin risteyksessä vasemmalle kohti asuinalueita.
Mustat kledjut, tumma visiiri ja iso tumma faitteri oli kaverilla alla. Positiivisessä mielessä sanon, että oli muuten vihasen näkönen setti!
Itellä oli varmaan musta huppari ja farkut. Kuitenkin sentään edes ajokengät ja ajohanskat löytyi. Oliko kypärää, sitä en muista. Punainen Honda CB 500 alla.
Honda CB 500
Orggimoro bongattu tänään ysin jälkeen Kuopion kallansilloilla, ajelitte muutaman mopon porukalla siinä![]()
Kawasaki Ninja ZX6R 2010
Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
Olitko sinä se idiootti, joka vingutti jollakin Hosuyakilla Seinäjoen keskustassa maanantaina noin klo 01:00. Ei tullut mieleen, että joku on menossa maanantaina aamulla töihin? Ei tullut mieleen, että näin saadaan aikaan helvetillinen hulabaloo moottoripyörien desibeleistä?
Itseasiassa en osaa sanoa miltä se kuulosti keskustassa asuvien mielestä, kun itse kuuntelin tuota vingutusta 1,5 kilometrin päässä sängyssä... Hetken jo luulin ja ehkä hiukan toivoinkin, että nyt joku tuli vasemmalta motoristin eteen, kun ääni hiljeni pieneksi hetkeksi. Sen verran kuulosti olevan kierroksia, että hiukan taisi keskustan 40 km/h rajoituskin ylittyä...
Eli hiukan toivoisin, ihan vaan meidän muiden vuoksi, ajatusta edes vähän peliin
Edit: kirjoittajalla ei ole mitään moottoripyörien melua vastaan, vaan päinvastoin -![]()
Viimeksi muokannut: Artturi; 21.05.2013 klo 11:33.
Niin, mietipä ku orgin vetomiesosasto ajelee kesäyönä MaaseutuGP:Tä ja siinä sitten paukautetaan kahta markkaa tönöjen ohi pyörillä joissa on kokoränniEi ihme jos joku käy kylvämässä hiekkaa mutkiin...
Mä en tiedä miltä se kuulostaa jussin tönössä mutta MaaseutuGP on kyllä vietävän kivaa!![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
ORKKI moro bongattu maanantai-iltana just ennen iitin matkakeidasta.Tulit Lahdesta päin, oli pientä puuhaa oman mopon kera ku kävi vaan kolmella...
![]()
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"