Eilen tuli selkeä orkkimorotus henkeäsalpaavan tyylikkäältä SM-kuskilta Oulunkylän K-raudan kohdalla klo neljän jälkeen. Makea ilmestys olit!
<p>Hävittäjälentelijä vuodesta 2011. Supermatoilija vuodesta 2008.</p>
Olitko se sinä Dukella, kun autoit autoilijoita paikallistamaan Pohjantähden sijainnin etupyörää käyttäen kahden aikoihin Lahdenväyllä pohjoiseen. "Aika pitkää meni keulien...", totesi kyytiläiseni.
Tyylikkäältähän se näytti.
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Tänään tuli selkeä sormimoro joltain matkaendurolta Tuupakassa, kakspäällä ajelitte, liekö ollut Honda Dominator alla![]()
Mikäs letka tuli vastaan klaukkalan ja tuusulan välillä tuossa 17:30 aikoihin.
Siki tais pidellä perää....
Oliko Tourinki. HMKP Jkl letka kyseessä... Ainakin aika tämäis hyvin.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Olitko se sinä sillä sinisellä Hondalla jonka kanssa ajeltiin Evijärven ST1 Mäntyhovista Kokkolaan Teerijärven kautta.
Olin näkeväni tänään illallala Laukaassa kuusaan kosken sillalla jostain kyykystä ORG- morottelun, olitte kaks päällä.
Tunnustaako joku?
Toinen erikoinen näky oli kun Äänekoskelta Suolahteen välillä liikennettä sekotti n.25 mopoo ja kaks mopoautoo ajoivat tyylikkäästi sekaisessa letkassa keskellä tietä![]()
FZ1-N
Mikäs letka tuli vastaan Hikiäntiellä Hyvinkään suunnasta tänään n. klo 14.30 aikoihin?
Lahjomaton myyttinen sankarihahmo
YZF-R6R -06
&
FZ6-S -05
Olitko se sinä, joka tänään lauantaina lähestyit ilmeisesti valkosella bussilla noin 13:45 kieppeillä JKL-suunnasta Jämsää?
Tunnistat olleesi, jos pyörässäsi on ilmeisen laiton xsenon, ja ajoit pitkillä valoilla.
(Pyörästä en voi olla varma koska sokaistuin vaarallisesti)
jos se olit sinä, niin lopeta se pitkillä ajo!
Et vaarantanut vain muiden tielläliikkujien kulkemista, vaan myös oman henkesi!
Valosi nyppylän takaa lähestyessäsi oli jopa päivänvalon aikaan niin voimakas, että sokaistuin täysin. Jouduin kivusta johtuen totemaan sulkeneeni vaistomaisesti hetkeksi silmäni.
Sen sekunnin aikana olisit voinut sinä tai joku muu menettää henkensä.
Vielä Muuramen kohdallakin silmissä tuntui voimakas kipu.
Nyt vähän järkeä siihen pitkillä päin ajeluun, kiitos!
Viimeksi muokannut: sarkka; 18.05.2013 klo 17:32.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Tänään neljän maissa Lohjan suunnasta ennen Karjaan säästöpörssiä, sormi reippaasti pystyssä, olitko se sinä? Mulla sinimusta ajotakki :;) Ja Kawasaakelivanhus tietenkin alla![]()
Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
Kawa GPZ500S -91
Dulce et decorum est pro patria mori...
Olitteko te ne kaksi mopoilijaa Kemijärvi-Autti välillä about klo15 aikaan, joista ensimmäiselle näytin varovaaraahimmaahittokupölöttää häslinkiä pienen nyppylän päällä kun kohtasimme?
Oli nimittän ohjelmaa poron kanssa siellä notkon pohjalla. Lieneekö vielä kumin käry ja jännäkakan haju leijunut ilmassa? Tuli kerralla rusketusraidat kalsareihin.
Samalla reissulla Rovaniemi-Sodankylä välillä lähempänä rovaniemeä kevään eka orkkimoro siinä klo 17 aikoihin, teitä oli kaksi mopoa perätysten joista eka taisi orgittaa.
Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.
Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
Suzuki Intruder C1500T -14
Se en ollut minä, mutta pakko sen verran pakko mainita tästä tilanteesta tietämättä, että itelläni kävi niin, että tossa muutama viikko sitten huomasin pidempää reittiä ajaessani että lähes joka toinen vastaan tulija vilkutti valoja.
Ihmettelin että mitä vittua. mutta multahan oli palanut lyhty. Laitoin sitten pitkät päälle, että jotenkin erotuin hämärällä ajaessani. Pitkistä tietenkin pari vastaantulijaa vilkautti valoja, mutta pidin sitä pienempänä pahana siinä tapauksessa, että en näkyisi ollenkaan tai kun itse en nähnyt mitään(hämärällä) Tästä tapauksesta mitään tietämättä.. itse en näe mitään järkeä ajaa pitkät päällä muuten kuin, että päälyhty ois palanut![]()
Vauhtia ja vaarallisia ajolinjoja jo vuodesta 2012
Puolen päivän aikaan komee morotus Mäntsälästä pari sataa metriä Porvoon suuntaan..kuka lie? Kahden pyörän voimin kohti porvoota ajeltiin..
Alastarolta tullessa komia morotus hitunen Forssasta etelään 2-tiellä mustapukuiselta naku(?)-kuskilta. Sinä?
Läyliäinen-Karkkila-tiellä tais tulla tiimikaveri vastaan, oliko Betula? Me olemme tiettävästi Suomen ainoat punaisen GSR:n omistajat, joten tunnusta pois
Mut tunnisti tänään siitä, että valkoinen hanska heilahtaa![]()
Triumph Street Triple 765 RS -24
Pitkä lista exiä.
http://www.youtube.com/user/exhaust34
..Joka Jyväskylässä HMKP letkaa seuratessa tien laidalta morottelit ajajia sormi kohti aurinkoista taivasta? Ite orggimorotin mustan vihreän z750 sarvista mustavalkoiset rensselit päällä.
Edit: paikkahan oli jossain survontien varrelta vissiin?
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Olikos se Rik kun ajeli Riksussa klo 21 pintaan Kontiontiellä? Musta Kawa Devilin putkella ja valkoinen Sharkin(?) kypärä. Hengailtiin naapurin ukon kanssa meidän aidalla tulppaanien seassa... aavistuksen omaisesti kadehdin kun toiset ne ajelee pyörällä ja itse olin ajellut viimeiset kaksi tuntia Stigalla![]()
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Tänään bongasin kesän ensimmäisen moron Vuolijoentiellä, lähellä Manamansalon lossia (Vaalassa?) Taisi olla joku customi, sen tarkemmin en kerennyt katsoa. Kovasti oon koittanu sormea heristellä mutta kauan se kesti ennen ku eka tuli![]()
2007 Suzuki Intruder 1500
Se oli minä!Uhrauduin ja jätin pyörän kotio niin saitte paistatella sanin loistees...
ps. eilen illal oli jotain sähkö häikkää ja lupasivat sadetta... Lucas kummittelee viel vaikka ei hänen järjestelmää nykypyörissä
Tässä muutama kuva HMKP13 paraatista http://mebu.kuvat.fi/kuvat/HMKP13/
Viimeksi muokannut: komu; 19.05.2013 klo 14:54.
.:Your fish smells like PUSSY:.
Selkeä org-moro eilen puoli kuuden aikaan Korpilahti-Joutsa välillä, olitko se sinä?
<p> GSX-F 750 -98 </p>
Joku ajeli tuossa kahden kolmen välillä Nokisenkosken kohdalla vastaan CBR:llä (jossa ei ajovalo palanu) ja morotti. Itse ajelin Repsol-värisellä Firebladella...![]()
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002
Olitko se sinä eilen Sysmässä sinisellä VFR:llä (?), liityitte siitä rantakahvilan risteyksestä valtavaan kolmen pyörän letkaamme ja tulitte perässä Kärkisten sillalle asti. Komia org-moro ainakin tuli.
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Hammurab:lle:
Tourinki-letka ainakin kääntyi Sysmän majoitukselta jonkin 3 mopon porukan perään la-aamulla ja seuraava tauko meillä oli Kärkistensalmen sillan alla. Veturilla täys-sininen K1200S bemuri..
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)