Sivu: 20 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 1692:sta
    Olitko se sinä, joka heitit tänään hienon orggimoron Somerikkotiellä Jakomäessä vähän ennen kolmea? Joku naku se oli, mutta en kerennyt rekisteröimään muuta, kuin etusormimoron. Tulin vastaan musta/vihreä pikku zetalla. mustavalkoisilla ajokamoilla.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Harmaamusta Yamaha R1(?) ja vihreä 10R Seinäjoen ja Ilmajoen välisen Pehmiskioskin kohdalla klo 16.40. Sormimoro näkyi, kuka tunnistaa? Itse oli punavalkoisissa nahoissa syömässä pehmistä ja menossa hakemaan Ninjaa huollosta
    Lainaa jonze kirjoitti Katso viesti
    se voi olla hyvin mahdollista .. jos siel näkyy eksyneen näköinene "nuori" mies niin tulkaa nykäsee hihasta jos ei muuta ni kypärästä tai pyörästä ainaki pitäs tunnistaa
    Kyllä meidät satamasta löytää Se urpon näkönen sakki mölyämässä ja kehumassa itseään
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Se urpon näkönen sakki mölyämässä ja kehumassa itseään
    eikös tääl ole kaikki tuollaisia

mä olen siel jo vähä ennen tasaa ihmettelemäs
    2022- Honda CBR900RR 1997
    2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
    2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
    "don´t ride faster than your guardian angel can fly"
    Löytyykö täältä se henkilö kenen kanssa juttelin Takkatie-Ravitie-pätkän pitskussa tänään? Sulla keltainen SV-650 ja mulla valko-puna-musta R6
    '02 Ideal ZigZag
    ex. Dust Devil Fun
    Lainaa jonze kirjoitti Katso viesti
    eikös tääl ole kaikki tuollaisia

mä olen siel jo vähä ennen tasaa ihmettelemäs
    Taisin esittäytyä omalla nimellä siinä pöydässä, eli se hintelä pitkätukka Moro vaan
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
    oli aika selkeä orggimoro tänään hieman viiden jälkeen porkkalantiellä. sinulla taisi olla musta sporttourer? itse ajoin sinisellä 954:llä
    ekat org i morot saatu! Itse en tajunnut morjenstaa samoin takas. Olitko se sinä joka morotit klo 19 jälk Ilolan kaupan kulmilla?
    Toinen morotus tuli vähän vail 8 itäväyllä!! Ite liikenteessä hornetil
    Olitko se sinä, joka kurvaili Hämeenlinnan Turun ja Turenkiin menevän tien liikenneympyrässä. Tulit vastaan hieman ennen liikenneympyrää komean Org-moron kera
    -Vauhti korjaa virheet ja voima tekniikan, vai miten se meni?-
    Aprilia RSV Mille R -02
    En tie kunnen oo vielä yhtään moroa täällä Satakunnassa bongannut, kaikki morjestaa sillai perinteisesti "hanska sivulle" tyyliin... Varmistetaan nyt vielä rautalankamallilla, että oma moro on virallisen kaavan täyttävä, oikein hyvää kuvaa en ole huomannut...

Edit: KVG pätee tähänkin hommaan:
    Eli tämä on 100% virallinen salainen tervehdyksemme?
    morotusg.png Oma variantti on ollut käsi suoraan sivulle ja kyynärpäästä suoraan ylöspäin eli kaipa se aika lähellä tunnistettavaa on. Kuvan kaveri pitää koko kättä hieman ylempänä.
    -06 Ducati 999s
    Joku sininen kyykkykö se nyt oli, joka tuli Lopentiellä vastaan sormi pystyssä, Klaukkalan ja Nurmijärven välissä vähän kasin jälkeen illalla. Meitä tuli 4 pyörää kohti Klaukkalaa. Kärjessä musta superduke ja kuskilla valkonen nahkatakki.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
    Olitko se sinä vaalealla busalla joka splittaili Ylöjärvi - Hämeenkyrö välillä ja morjensti kaikkia tilaa antavia? Ainakin osa autoista antoi hyvin tilaa.

Mahtoiko Hämeenkyrön ST1 pihassa tulla puhuttelu
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa Zemez kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä, joka kurvaili Hämeenlinnan Turun ja Turenkiin menevän tien liikenneympyrässä. Tulit vastaan hieman ennen liikenneympyrää komean Org-moron kera
    Jos oli musta K1200RS, musta ruukku ja musta rotsi niin saatoin olla minä, ajelin Hauholta Stadiin kai joskus 5 aikoihin +/-1h (talvilomalla, ei kelloa ja pyörän kello näyttää aikaa akun vaihdosta).
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa Mariini kirjoitti Katso viesti
    En tie kunnen oo vielä yhtään moroa täällä Satakunnassa bongannut...
    En määkään, mutta olen itte opetellut tuota sormimoroa. Toisaalta ihan kaikkia morjenstuksia ei kerkiä niin tarkkaan syynäämään.
    Retired
    Lainaa Zemez kirjoitti Katso viesti
    Ainakin minä tuolla tänään kurvailin
    Kawasaki ZR-7S -02
    Olitko se sinä joka keula ylös kytkettynä aamulla ennen kuutta tulit vastaan jollain tummalla enskalla riihimäen herajoen risteyksen kohdalla? Näytin peukkua upeasta suorituksesta
    Yamaha FZ8 N
    Se oli joskus 17.00-18.00 välillä.
    Kumpiko teistä *Kaisan*/Staga tunnustaa nähneensä keltainen Aprillin? Ite kun en ikinä osaa katsoa millainen pyörä se morottajalla on alla
    -Vauhti korjaa virheet ja voima tekniikan, vai miten se meni?-
    Aprilia RSV Mille R -02
    Lainaa Jantunen kirjoitti Katso viesti
    oli aika selkeä orggimoro tänään hieman viiden jälkeen porkkalantiellä. sinulla taisi olla musta sporttourer? itse ajoin sinisellä 954:llä
    Oli varmaan meikä Varaderolla ja perässä puna valkoinen kyykky. Selvät merkit oli kiva huomata sinultakin
    Viimeksi muokannut: Hesekiel; 15.05.2013 klo 03:38.
    Varadero 1000 XL
    mutkan takaa löytyy aina jotain
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Joku sininen kyykkykö se nyt oli, joka tuli Lopentiellä vastaan sormi pystyssä, Klaukkalan ja Nurmijärven välissä vähän kasin jälkeen illalla. Meitä tuli 4 pyörää kohti Klaukkalaa. Kärjessä musta superduke ja kuskilla valkonen nahkatakki.
    Minähän se olin! Perttulassa, Nurmijärven risteyksen kohilla. Aattelin kohdalla, että taitaa olla Hitaista eronneita
    200cc+250cc
    Musta, olisko ollut Gixxeri, eilen Vaaralan aakkosaseman liepeillä. Kuskilla jokseenkin mustat kamat. Moro vaan sullekin.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Eilen tuli kyllä niin esimerkillinen org-morotus (oikeen komeesti sormi suoraan kohti zeniittiä) että pitää oikein mainita täällä. Tultiin T-letkalla ysitietä Tamperetta kohti about varttii vaille seiska.. joku matkapyörän kaltainen sulla oli..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Komea orggimoro Träskendan kartanon liikennevaloissa tuossa ennen puolta viittä ..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Oliko olharius intin vihreellä gessulla korsontiellä 16:30 musta ajopuku päällä? Tulin pikkuristeyksestä ja kädet kahvoilla en kerenny ajoissa moikata.
    En usko. Olin tuohon aikaan punakeltaisella mersulla liikenteessä huomio-oranssi "ajopuku" päällä
    Massey Ferguson 148 hupiin.
    MB Atego romunkuljetin velvollisuuksiin.
    Eilen unohtu kysästä, mutta olitko se sinä joka saapui lännestä valko-mustalla kyykyllä (CBR?) Ojakkalaan siinä kuuden maissa. Vauhtina PK ja morona komeasti sormi ojossa. Nosti heti hymyn suupielille.
    Honda Hornet -08 -> Yamaha R6 -08 (Varastettu) -> Honda CBR600RR -07
    Lainaa LaMasquerade kirjoitti Katso viesti
    Eilen tuli kyllä niin esimerkillinen org-morotus (oikeen komeesti sormi suoraan kohti zeniittiä) että pitää oikein mainita täällä. Tultiin T-letkalla ysitietä Tamperetta kohti about varttii vaille seiska.. joku matkapyörän kaltainen sulla oli..
    jos kyseessä täysmusta zzr ilman "tunnuksia", musta kapan laukku takaritsillä, niin se olin mä. ajelin jämsän suuntaan....
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

Olitteko te sinä, eilen tulitte 24 tietä vastaan ennen nesteen körriä, olitte Lahteen päin ajamassa, ekana punainen muoviluoti(Honda ?) sormi ojossa ja perästä sininen muoviluoti käpälä ojossa, klo 16 aikaan.

Toinen sormetus tuli Hollolan soramäessä, olit kääntymässä nuolivaloista keskustaan jollain nakupyörällä, komiasti sormi ojossa. Klo 6 aikaan.

Jonze tais tulla vastaan tampereentiellä, oliko sopenkorvessa ? Ennen kuutta

Itse liikuin vihreällä Z:lla
    Kawasaki z750 Candy limegreen.
    Ex:Suzuki GSX600F Red.
    Kouluttaja, emeritusylläpitäjä massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Tulipa tyylikäs org-moro aamulla Pohjois-Tapiolassa Kalevalantiellä puol kymmenen aikoihin. Oli vaalea potta ja kovat, kulmikkaat laukut tumman pyörän takana. Itse olin tolla nakulla pöröttelemässä Otaniemen suuntaan. Että terve vaan!
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> )
    ex. Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 - 2024)
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
    ...joka jutusteli motogyyn kanssa Koskelantiellä käpylässä eilen yhdeksän maissa? Vihreä kawa tms.
    Fillari
    ... kuka auttoi tämän uutisen perhettä: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/5917...omuttui-taysin ?

Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
  30.  
    Eilen illalla Kuopion Ikealle menevällä tiellä tuli bongattua todella komea orggimoro, olitko se sinä? Kuskilla tais olla punamustaa päällä ja ehkä musta pyörä?
    Kawasaki Ninja ZX6R 2010
    Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
Sivu: 20 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen