Olikos orkkilaisia joka oli ottanu kontulan ostarin kohilla kipeetä? Lanssissa näky kaveri olevan, pyörässä tosin ei mitään suurempia havaittavissa kauenpaa. Olisko fjr tai vfr ollu.
Maalaisjärjen käyttö ei ole kaupungissa kiellettyä.
Morotus tänään Kanavuoresta kilsa Kuopioon päin n. 17:50. Palailin 300km iltapäivälenkiltä multilla.
SF 1098S
MTS V4S Sport
En ole 100% varma tuliko äsken orggimoro, mutta jos mustan ja keltaisen nakupyörän kuskit jotka äsken pyörivät eksyneen näköisenä Sipoon suunnalla lukevat tätä niin sori.Piti käydä testailemassa Tiikerin soraominaisuuksia ja tajusin liian myöhään, että olis voinut pysähtyä neuvomaan eksyneen näköisiä kuskeja...
Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
Triumph Street Triple 2009-2012
Kawasaki Estrella 2004-2008
...joka tulit vastaan Viikintiellä tänään, olisko ollut vihreällä kawalla, n. klo 19? Ensimmäinen org-moro mikä tullut vastaan, tyylipuhdas. Itse osoittelin lähinnä jonnekkin ojanpenkkaan kun aiemmat morotukset aina 'säätäneet' peilikalustoa...
-This is rock 'n' roll.-
2013-2015: Yamaha XJ600S Diversion -93
Tänään kuokkalan sillalla 18-19 välillä valkoinen z kava tms. ehkä org.moro. Itse liikkellä sinisellä 10 ärrällä.
Tänään stadista Mikkeliin vanhaa tietä pitkin, vastaan tuli noin 20 pyörää eikä yhtään moroa...Itselle tuli hyvä mieli kun pääsin heti tutkan jälkeen taputtamaan maata vastaantulleelle motoristille. Kaveri veti kättä lippaan, eli viesti meni perille. Olitko se sinä? Paikkana siis vanha lahdentie keravan ja mäntsälän välillä noin klo. 14.45.
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
Hahhaa! Allekirjoittanut siellä peränpitäjän kanssa pyöri...
Näytit niin itsevarmalta, kun suhautit soralle umpitie-merkistä huolimatta, että oli pakko tulla itsekin tarkastamaan minne asti tie jatkuu. Hetken luulin, että ajoit jollekin tienvarren tonteista.
Päästiin kyllä takaisin aiotulle reitille, joten nou hätä.![]()
Yamaha FZ1-S -06
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Tänään joku rahtasi peräkärrissä punaista Suzukia Varkaudesta pohjoiseen päin veturina maasturi, oliko kyseessä ostosreissu vai kone/muu -rikko...ajoin ohi sinisellä Yamahalla...?
juuri nyt pyörätön
Vihdintieltä tuli morot joltain kyykyltä, en nyt muista väriä ja mallia, kuskilla tais olla mustaa päällä? Joskus tossa vähän ennen kuutta about.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Oliko se JMH tänään kolmen kieppeillä kuninkojantiellä muutama sata metriä yhdestä kärvähtäneestä muuntajasta ohikulkutielle päin?
- - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
No mutta! Kukahan se niin tomerasti heristi minulle etusormeaan tänään 14.20 Naantali ja Turun välisellä pikatiellä matkalla kohti Turkua suurehkolla customilla? Itse päästelin vastaavasti Naantalin suuntaan valkealla vars... suzkalla oranssi takki päällä.
Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
Klo 18.17, Lahnuksentiella(suunta kohti Klaukkalaa) näkyi ainakin yksi sormi letkan perässä. Mahdollisesti myös muitakin, mutta ne hukkuivat joukkoon.
Olisikohan joskus kuuden aikaan nyt illalla kun Häijään Nesteeltä pätkä Treen suuntaan tuli orggimoroa vastaan.
Pari Tampereen letkasta irrottautunutta (FJR ja Fazu) oltiin tulossa just noihin aikoihin Tampereen suuntaan. Jonkinlaista orggimoroa morottelin vastaantulijoille, joten voi olla että kyseessä oltiin me?
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06
Loppuletkakin tuli tuossa kohtaa samaa tietä.. (Mouhijärveltä takas porintielle).. meitä oli 4... itse näin tänään lenkillä runsaasti org-morotuksia, ja nykyään itse osaa muunlaisia enää heitelläkään..![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Olitteko te liikenteessä hangonväylällä, eli kehä kakkosen jälkeen tulin teitä perä edellä vastaan, kun olin matkalla stadiin.
Porukan johtaja ajoi sillä k*rvän mallisella bussilla ja kyydissä oli harakka. Pomolla oli selvästi kaksi apuria mukana: Toinen oli pahis, jonka gikottimesta oli peräväännetty selkänojaksi ja kypärässä sojotti komiasti irokeesi.Toinen oli taas kilttipoika ceparin kyydissä, ainoastaan visiiri oli tumma.
Itse ajelin nätisti rajoitusten mukaan, no teistä ja varsinkaan pahiksesta en viitti sitten jatkaakaan![]()
Nimin rykkösellä liikenteessä
Edit: Niille jotka eivät ymmärtäneet kuvailuani bussista, niin vinkkaan että viittaa tietyn vuosiluvun jälkeisiin malleihin![]()
Viimeksi muokannut: sky; 05.05.2013 klo 01:29.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Täällä röylän perällä kun asuu niin aina kun lähtee ajoon, saa olla aikalailla handu pystyssäMonen monta orggilaista bongattu, vai liekö ollu joku muu sormi
Itse pyörin Mustalla Kawasaki Z -04 pärrällä, yleensä mukana naapuri omalla -90 Fzr:llä.
Tälläistä olen miettinyt, kun kovasti haluaisi pärrään/kypärään orgin tarrat, niin edellyttääkö näiden laitto maksettua jäsenyyttä? Ei ole meinaan vielä radalle asiaa, eikä suurta hyötyä tulisi vielä muistakaan eduista, mutta tarrat haluaisi jotta tunnistaisi.
Oittaalla voi myös meikäläisen bongata aika usein, matkalla bemböleen saatan pysähtyä siinä kaffella kun mukavat maisemat.
Viimeksi muokannut: Gukkuu; 05.05.2013 klo 18:51.
Tervehdys .Orgilaiset!
Muutaman vuoden tauon jälkeen saatu taas pyörä talouteen, mukava nähdä että yhden sormen (keskisormen) morotus on vieläkin käytössä
Terveisin musta bleidi Nokialta, lapaa pystyyn jos tavataan!
Olitko se sinä kiltti autoilija, kuka vilkautteli valoja Auran leveekaistatiellä.
Tarjoon kahvit! JA pullat!
Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
Ken oli se Hondisti n. 20-21 Pitäjänmäen-Konalan risteyksessä valkosessa vaatetuksessa, valkosessa pyörässä ja valkosessa kypärässä. Moroa en huomannut kun hiippailit mun ja kaverini taakse viereiselle kaistalle, mutta .org!-tarra löytyi takaraivosta.![]()
'02 Ideal ZigZag
ex. Dust Devil Fun
Ei kukaan vieläkään osaa sanoa tarviiko .orgin tarran esim kypärän lyömiseen olla maksava jäsen, vai voiko sellaisen vain tilata jostain kun täällä foorumeilla pyörii![]()
Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
Kawasaki Z750 - 2004 - EX
Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX