Avulias HD-mies joka eilen Hertsikan Shellillä lainasit tiskiharjaa pesupisteellä. Kiitos vielä, hyvin läks paska vanteista![]()
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Väizki vähän ennen viittä eilen Vantaankosken juna-aseman valoissa? Oranssi mopo ja kamera kypärän vasemmalla puolella (tai kypäräpuhelin).
Olin itse autolla ja koitin siitä huitoa sormella![]()
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
Eilen lauantaina klo 14.48 Klaukkalassa tuli vastaan 2x BMW S1000RR (harmaa ja puna-valk). Tekö?
Porvoon motari klo 12.10 vähän Porvoosta Stadiin päin olit menossa, hieno orggimoro![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Kyseinen kullanvärisen customin omistaja kantoi B***idos -liiviä, joten veikkaisin, ettei kyseinen kaveri paljon tätä foorumia lueskele. Itse hengailin kyseisellä pitstopilla ennen tätä liivikaveria tuliterällä R1:sellä. Satasen maksoi tämä varikkokäynti. On kyllä veemäinen paikka, karvan alle satasen napsautin tutkaan, tutka oli 100 metriä ennen 80-100 rajoituksen vaihtumista, vaikka eipä noita millään voi puolustella.
Joka juuri äsken ajoit punaisella matkapyörällä Riihimäeltä Hikiälle. Sormi oli kovasti ojossa.
Jopo
Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.
Soininen racing
Tänään, noin klo 11.24, raumalla vermuntilan koulun kohdalla vastaan tuli todella komean näköinen Triumph, olisko ollut jopa Explorer
![]()
... ja heti perään tuli komea org-morotus ilmeisesti KTM-kuskilta. Oli sen verran reipas moro, että naama venyi hymyyn kypärän sisällä.![]()
NYT BMW HP2 SPORT 2008
ex BMW S1000XR
ex Ducati Multistrada 1200 S
ex Kawasaki ZZR1400
ex BMW Megamoto
Eilen auringonlaskun jälkeen kiihdytettiin Kuitinmäentiellä valoista vierekkäin. Taisi olla aika heikko pito kuoppaisella tiellä tai sitten vaan Bemarissasi liikaa tehoa.![]()
Poistuit vissiin seuraavasta risteyksestä bensa-asemalle.
Ja kakka roiskusi.
http://www.miikavenalainen.net
Kukahan ajeli tänään klo 13 maissa mun edellä Porvoon keskustan läpi ja vanhaa tietä aina Ilolan ja Koskenkylän puoliväliin saakka? Oli nimittäin näppärän näköinen prätkä, vähän flat track -tyyliin rakennettu musta yksipyttyinen papatin. Kilpi sivulla ja rekkarin kirjaimet VW mutta numerot eivät jääneet mieleen. Mistäköhän pyörästä rakennettu, ehkä jostakin endurosta? Liikennevaloissa kuikuilin niin kone näytti modernilta eikä muutenkaan ollut mistään veteraanipyörästä kyse. Pienikokoisen ja kevyen oloinen laite ja vaikutti ihan iloisesti kulkevan.
Jos olisi kurvannut johonkin parkkiin niin olisi mennyt tarkastelemaan lähemmin mutta kun kääntyi omakotitalon pihaan niin en viitsinyt perässä mennä.
Kouvolassa kahen aikaan nähty useampia orggimorojaMeijän letcalta tuli takas varmaan se parikymmentä orggimoroa.
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Iitin Kausalassa siinä melko lähellä Kouvolaa tuli arvatenkin yllä mainittu noin 20 pyörän letka meitä vastaan, meillä vanha punainen Honda ja kaksi päällä - minulla neonkeltainen takki ja kypärä, vaimolla punaista... Sormi pystyssä kaikilla!
(Oma reissu ja muutama kuva blogissa http://www.vanhamoto.net/2013/04/jaa...-jaalasta.html mutta ei yhtään kuvaa letkasta - ei liikkeessä ehdi...)
Viimeksi muokannut: Oma Aika; 21.04.2013 klo 22:03.
Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:
http://www.vanhamoto.net
CX500 & K75 & CB500
Turussa jokirannassa klo 18 jälkeen customi vastaan sormi pystyssä ja hetkeä myöhemmin koulukadun abc:n jälkeen vastaan tuli toinen sormioliks se sä? Itse ajelin puna-valkosella ukkoskissalla..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013...27710_uu.shtml
Olitko se sinä?![]()
Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
Olitko se sinä, joka morotti sormi pystyssä Lievestuoreella Kuopiontien ja jonkun pienemmän tien risteyksessä?
Tai sinä, jolta sain myös terhakan orggimoron Kuopiossa Kallansilloilla klo 20:15? :![]()
Kawasaki Ninja ZX6R 2010
Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
Orggimoro bongattu tänään vähän ennen Cafe Ursulan hidastuskoroketta. Tuli vähän yllättäen auton sisältä niin en ehtinyt morottaa takaisin![]()
Honda CB1000R -11
Useampi ORG-moro bongattu JKL-Espoo välillä. Ajelin Jkl-Jämsä-Asikkala-Sairakkala-Kärkölä-Riihimäki-Espoo reittiä![]()
<p> GSX-F 750 -98 </p>
Jeh tänään jämsässä patiksen kohdalla pyörä jyväskylästä-jämsään päin.ja auto
jämsässä. molempiin itse heitin normi lavat,mutta rekisteröin kyllä.jatkossa pelaa.
Klaukkalassa Ferrarin punainen Ducati ja komea .ORG! -moro. Eikä äänissäkään ollut vikaa. Me tultiin vastaan Gixxulla ja B-Kingillä. Olitko se sinä?![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
ORG-moro "poikuus" meni tänään.. Tiksin alueella harmaa (ehkä BMW) moikkasi mustalla hanskalla mulle ORG:it..![]()
Sunnuntaina parikin moroa nähty.
Ensimäinen oli siinä Kivenlahden kohilla, tulit vastaan jollain punasella en-nyt-muista-mikä-oli puolinakulla ja sormi oikein mojovasti pystyssä.
Toinen sitten 110:llä jossain vähän Jorvin sairaalan kohilta keskustaa päin, olisko ollu joku musta fazeri tai vastaava. Kyllä mulla videotkin on jossain tallessa josta voisin katsoa mutta kun jo töihin satuin porhaltamaan niin jääpi tällä kertaa laittamatta.
Juu itse siis hi-viz raidoilla olevalla takilla lillan/pinkin Suzuki GS500 päällä
Kevään eka lenkki takana eilen. Kiitoksia käsimerkeistä Nikkilän kulmilla, ei tarvinnut kaivaa lompakkoa esiin kuin vasta kaupan kassalla.![]()
Suzuki GSX 1400 -05
Husaberg FE390 -10