Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tuli hankittua LoTjaan uusi akku Bilhelvetestä. 80277 huoltovapaa 19AH, 62€. Istuu paikalleen ja tuntuu toimivan ainakin heti asenuksen ja latauksen jälkeen Hyvä alku.

    Aika sitten näyttää kuinka pitkä ilo tuosta on...
    <p>2002-2014</p>
  2. #2
    Kesti ainakin minulla viime kesän. Talven mittaan kun on näyttänyt vuorotellen laturia GSA->LT->KTM niin GSA ja KTM selviää ~1 minuutin lataamisella, LT ~2h. Veikkaisin että tämän kesän yli ei tuo selviä hengissä...

    Seuraavaksi tulee kyllä LT:hen myös tuo Odysseyn akku!
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  3. #3
    Landport SLA 12-22 ( 22 Ah) on toiminut mulla jo 4 vuotta R1100GS pyörässä.
    Siinä on 22 Ah ja starttivirta on tosi iso.
    Huoltovapaa lasikuitumattoakku. (AGM akku)
    Sitä kannattaa harkita. Sopii myös LT pyörään.
    No sä hankit sen oman akkusi jo niin ehkä joku muu harkitsee tuotakin.
    Tuolta niiitä saa. Kohtuuhintaan.
    Linkki maahantuojalle

    Pekka
    Viimeksi muokannut: Pekkavee; 24.03.2013 klo 23:17.
  4. #4
    Joo. Ei ole isoja odotuksia. Jos toi nyt pari kesää kestäisi, niin oltaisiin jo lähellä melkein tuplasti maksavia 4 - 5 kesää kestäviä. Ja onpahan pääomaa vähemmän sidottuna
    <p>2002-2014</p>
  5. #5
    Kun ei ole ennakko-odotuksia, niin usein voi yllättyä jopa positiivisesti

    Jokaiseen fillariin vain ei sovi nuo kalliit lasikuituhyytelöhybribi... patterit. Niistä maksaa itsensä kipeäksi ja silti loppupelissä euroja per kausi palaa enempi kuin tuollaisella perus-halpiksella
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  6.  
  7. #6
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Joo. Ei ole isoja odotuksia. Jos toi nyt pari kesää kestäisi, niin oltaisiin jo lähellä melkein tuplasti maksavia 4 - 5 kesää kestäviä. Ja onpahan pääomaa vähemmän sidottuna
    Just sen parikesää kesti Deauvillen bilteman akku. Suurin syyllinen sen loppumiseen tais kuitenkin olla Garminin laturi joka oli kytketty sillee että purkasi kokoaikaisesti. Mutta se loppuminen oli ennakoitavissa ja tässätapauksessa ei ihan niin paljon ottanu päähän kuin alkup yuasan hiipuminen. Se kesti vaan reilut kolme vuotta.

    Transalpissa kesti yuasa ja vallanki ADVssä akku meni vaihtoon vasta +7 vuotiaana. En ymmärrä sähköistä mitään mutta mun teoria on että joissakin pyöräyksilöissä lataus olisi hellempi ja jos arvonnassa saa vielä hyvän yksilön hyllysta niin miksei akku vois kestää pitkäänkin.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.