Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 204:sta
    Tulee kiire ajokamojen oston kanssa sillä perjantaina messuilla voi jo fiilistellä, että vapun aattoon on enää yksi täysi kuukausi
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Olin ihan unohtanu metrilakut
    No eipähän joudu tyhjinkäsin lähteä messuilta, vaikka ei mitään mp-krääsää tarttuisikaan mukaan.
    Mun varmaan pitäs semmonen ilo/suru-uutinen kertoa tässä vaiheessa että lauantaina mua on turha ettiä lakutiskin takaa koska mä oon KOKO päivän poissa. Kaveri sano että kun mä kuitenki taas juoksen ympäriinsä moikkailemassa kavereita ni paree että oon koko pvän vapaalla Eli VAIN pe ja su hallissa 6, ihan suoraan MP-Poliisin pistettä vastapäätä, lakutiskille kaikki orggilaiset moikkaan, hopsansaa, lauantaina mut löytänee mm. baarista ja sen jälkeen toisesta baarista kuoharin äärestä
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Kai toi tarjous ORGilaisille on silti lauantainakin voimassa???
    K1200RS
    Lainaa puh kirjoitti Katso viesti
    Kai toi tarjous ORGilaisille on silti lauantainakin voimassa???
    koko asiasta ei ole vielä edes keskusteltu :P Ehkäpä, ehkäpä ei
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Juu ei ole kyllä messuhinnat lyöneet ns. ällikällä vielä kertaakaan. Samaa takkia/housua/kenkää/hanskaa/kypärää saa kaupasta samaan hintaan PAITSI, että kauppaan ei tarvitse maksaa sisään JA ei tarvitse haistella hikisen hd-jorman kainaloa samalla kun yrittää etsiä omaa kokoaan.

Silti, menen messuille ja yritän etsiä edulliset kengät. Syysaleissa on kaikki ollut aina huomattavasti halvempaa.

Lisäys: se etu on, että voi sovitella kaikki eri varusteet "samassa" paikassa, ja tilaa sitten saksasta 200e halvemmalla.
    huomaan että H-D Jormia ei arvosteta org:in puolella kovinkaan korkealle
    Höpö höpö, oikeasti orggilaiset arvostaa kaikkia motorisoituja kahdellä pyörällä liikkuvia. Mutta hauska määrehän toi on
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa Wolff kirjoitti Katso viesti
    Maailmankuulut messutarjoukset originaalihinta+50%.
    Harvinaisen osuva kommentti
    Todellinen esimerkki rakennus- ja remonttimessuilta Myyrmäessä viime viikonloppuna. Gigantin osastolla oli "huikeita" messutarjouksia keittiökoneista ja päättää olisi pitänyt heti. Totuus ja oikeammat hinnat paljastuivat nettiä vilkaisemalla ja ~3,5 ke ostoksissa rahaa säästyi satasia. Se halvempi oli Netrauta, halvimmasta en tiedä. On se vaan tyhmää...., vai miten se Gigantin slogan menikään?
    Viimeksi muokannut: J@ck; 31.01.2013 klo 16:44.
    1300 Gessu
    Nonii Kun nyt kerran messulöytöjä etitään niin tässä tulee, ihan virallisesti että

VAIN perjantaina ja sunnuntaina, hallissa 6, MP-Poliisin pistettä vastapäätä olevalta lakutiskiltä .orgin jäsenkortilla saapi:
    - 5 lakua (5€) kun ostaa saapi yhden kaupan päälle
    - 12 lakua (10€) 2 kaupan päälle
    - 20 lakua (15€) 3 kaupan päälle

Lauantai on pakko lepuuttaa... hermoja.

No eikös tän takia jo kannata tulla messuileen Joten ei muuta ko kortti taskuun ja messuille

Ja tämä tarjous siis VAIN pe ja su ja hallissa 6, MP-Poliisin pisteen vieressä olevalta lakutiskiltä (se on siinä pääsisäänkäynniltä kutoshalliin tulevien portaiden seinustalla

Ja nyt sit jäähään ootteleen kuka pistää parempaa tarjousta tiskiin!
    Mopovapaa vuosi

Lainaa S.Telvio kirjoitti Katso viesti
    Tulee kiire ajokamojen oston kanssa sillä perjantaina messuilla voi jo fiilistellä, että vapun aattoon on enää yksi täysi kuukausi
    missäs kuussa menet,helmikuu,maaliskuu,huhtikuu, sitten vasta vappu,,,eiks se tee 3 täyttä kk tta....
    odottavan aika on pitkä,,,,,,jokos se tourinki poppoo sai sen 10 henkilöä kasaan? kiinostas toi 6 e ale
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
    Mitä jos ei ole saanut vielä tän vuoden jäsenkorttia? Ellei se nyt huomenna tupsahda postilaatikkoon.. jääkö multa nyt lisälakut saamatta?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Nonii Kun nyt kerran messulöytöjä etitään niin tässä tulee, ihan virallisesti että

VAIN perjantaina ja sunnuntaina, hallissa 6, MP-Poliisin pistettä vastapäätä olevalta lakutiskiltä .orgin jäsenkortilla saapi:
    - 5 lakua (5€) kun ostaa saapi yhden kaupan päälle
    - 12 lakua (10€) 2 kaupan päälle
    - 20 lakua (15€) 3 kaupan päälle

Lauantai on pakko lepuuttaa... hermoja.

No eikös tän takia jo kannata tulla messuileen Joten ei muuta ko kortti taskuun ja messuille

Ja tämä tarjous siis VAIN pe ja su ja hallissa 6, MP-Poliisin pisteen vieressä olevalta lakutiskiltä (se on siinä pääsisäänkäynniltä kutoshalliin tulevien portaiden seinustalla

Ja nyt sit jäähään ootteleen kuka pistää parempaa tarjousta tiskiin!
    Kyl perkkele on niin hyvä tarjous..........saatan tullakin? Anu, oot sinä melkoinen nainen! (Siis, jos,niin saavun sunnuntaina).
    Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
    ?
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    missäs kuussa menet,helmikuu,maaliskuu,huhtikuu, sitten vasta vappu,,,eiks se tee 3 täyttä kk tta....
    odottavan aika on pitkä,,,,,,jokos se tourinki poppoo sai sen 10 henkilöä kasaan? kiinostas toi 6 e ale
    Helmikuun eka . huhtikuun vika = 1 täysi vai mitä
    Solifer Speed -67
    Kawasaki ER 5 -98
    Yamaha FZ 6 S -05
    Yamaha FJR 1300 - 07
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Mun varmaan pitäs semmonen ilo/suru-uutinen kertoa tässä vaiheessa että lauantaina mua on turha ettiä lakutiskin takaa koska mä oon KOKO päivän poissa. Kaveri sano että kun mä kuitenki taas juoksen ympäriinsä moikkailemassa kavereita ni paree että oon koko pvän vapaalla Eli VAIN pe ja su hallissa 6, ihan suoraan MP-Poliisin pistettä vastapäätä, lakutiskille kaikki orggilaiset moikkaan, hopsansaa, lauantaina mut löytänee mm. baarista ja sen jälkeen toisesta baarista kuoharin äärestä
    Ja mulle selvis äsken että joku oli ilmottanu mut jo pikkujouluissa tonne messureissulle. ja nyt ei saa anulta lakua... no ehkäpä käyn ottaa parit jossai kuppilassa

jp
    Mitä jos ei ole saanut vielä tän vuoden jäsenkorttia? Ellei se nyt huomenna tupsahda postilaatikkoon.. jääkö multa nyt lisälakut saamatta?
    No sanot että moi, mä oon Pitkiss, näänhän mä tosta että oot jäsen Saat vielä yhen säälilakun lisää kun a) sulla ei o korttii viä b) toi itkunaama teki vaikutuksen

Lainaa Old Motoman kirjoitti
    Kyl perkkele on niin hyvä tarjous..........saatan tullakin? Anu, oot sinä melkoinen nainen! (Siis, jos,niin saavun sunnuntaina).
    Kyllä kuule tän tarjouksen takii kandee tulla vaikka Oulusta saakka! Tässä sen huomaa että .orgin jäseneks kandee liittyy, kaiken maailman etui tulee eteen

Lainaa Jiipekki kirjoitti
    Ja mulle selvis äsken että joku oli ilmottanu mut jo pikkujouluissa tonne messureissulle. ja nyt ei saa anulta lakua... no ehkäpä käyn ottaa parit jossai kuppilassa
    Tähän on ratkaisu: tulet kahtena päivänä. Tai sitten tarjoot mulleki yhet parit lauantaina
    Mopovapaa vuosi

Onko orgilla joku jäsenkorttikin, saako sillä muuta ku lakua ?
    Lainaa landspeeder kirjoitti Katso viesti
    Maksappa jäsenmaksu ja ylläty!
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Lainaa trj kirjoitti Katso viesti
    -ja pandan tehtaan myymälästä saa 15 eurolla 2 kiloa, muistaakseni on jotain 7-8 e kilo?

Mutta pitäähän toki ainakin niitä lakuja ostaa messuilta jos ei muuta jää käteen, maksoi ne ihan mitä hyvänsä.
    Ja kylmä olut maistuu myös, eikä siinäkään hinta ole koskaan ostoa rajoittava tekijä.
    Kaljan kilohinta taitaa olla messuilla lähemmäs 20€.
    https://reissu.org
    EI MULLEKAA oo tullu korttia vielä
    Honda 1000XL -09
    Lainaa Wolff kirjoitti Katso viesti
    Kaljan kilohinta taitaa olla messuilla lähemmäs 20€.
    No siinä tapauksessa ei persus kestä ku 12 kiloa kaljaa messupäivää kohden
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa Bacalao kirjoitti Katso viesti
    EI MULLEKAA oo tullu korttia vielä
    Taida vielä kellään olla tämän vuoden korttia jos kerta ensimmäinen satsi on jakelussa ensiviikolla Tarjotaan -12 korttia ja toivotaan että tuliaislakuihin nelivuotiaalle pikkuneidille saa rajut jäsenalennukset
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
    Lainaa landspeeder kirjoitti Katso viesti
    Rahalla saa lakua, kortilla kaiketi alennusta.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Vuoden 12 kortti käy ja ne jotka ovat liittyneet vasta v. 13 niin sanokaas ny vaa tiskillä että otte orggilaisia niin lapsukaiset (tai miksei aikuisetkin) saa messulakut
    Mopovapaa vuosi

Jep jep. Tuolla 2013 jäsen topicissahan se lukikin, että viikolla 6 lähtee jakoon. Muistelin väärin, että olis heti lähtenyt jakoon. Oli miten oli, tänään ainakin minä pääsen syömään lakua ja kuolaamaan pyöriä.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    No nyt vasta mä näin ton lakutarjouksen. Siinä kävin ihmettelemässä mp-poliisin videota kun ajoivat jonkun letkan perässä (pk-letka?) ja kundit veti 50 alueella 110. Olisin voinut mussuttaa sitä lakua siinä sinivuokkojen selän takana ja katella vitejoo kauheista motoristi-kaahareista

Niin ja asiaan. Tuli ostettua aikas kätsy Buffin kauluri-naamasuoja-huppu-yhdistelmä. Vaivaiset 30 juroo.
    Viime syksystä asti olen ventannu myös uutta Rukan Cosmic gore-pukua ja pettymys oli suuri kun ei natsannut, ei sitten yhtään. Takit ja housut oli jotenkin mitoitettu kaljamahaiselle jolla pienet hartiat ja ohut kaula.
    Lainaa jite kirjoitti Katso viesti
    Viime syksystä asti olen ventannu myös uutta Rukan Cosmic gore-pukua ja pettymys oli suuri kun ei natsannut, ei sitten yhtään. Takit ja housut oli jotenkin mitoitettu kaljamahaiselle jolla pienet hartiat ja ohut kaula.
    Mun mielestä kaikki ajoasut on tehty tollaselle runkorakenteelle...ainakin mitä tänään oli tarjolla. Kun löyty rotsi, jossa hihat riitti ranteisiin, vetskarin sai ylösasti kiinni ja ei puristanut hartioista, niin olis kukkakepin kokonen vaimo mahtunu mukaan takin siään. Ja mullakaan ei toi maha ihan vesivellinlutkuttajakokoluokkaa ole. Eli mulla aikanakin käsien pituus ja kaulan paksuus ei ole ajoasuvalmiistajien mielestä sopusuhdassa tohon loppuruhoon.

Vaimo sen sijaan löysi itselleen viimein housut - Hanxin erikoishyperpitkällä mitoituksella.

V.
    CBR1100XX & Triumph Tiger 1200
    Buffin kauluri-naamasuoja-huppu-yhdistelmä.
    Tuohan täytyy huomenna etsiä messuilta.
    Ja on muuten kätsy. Ei tarvii välttämättä enää ottaa hupparia mukaan. Kahta versiota oli. Toinen sellainen pehmo-fleece ja toinen sama mikä itsellä joku windproof-protection kangas.
    Löytyykö rompepuolelta hirvipillejä? ...Ainakin aikaisempina vuosina myytiin
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
    Victory T-paita tarttui matkaan Bike Worldin osastolta samoin TCX Explorer III kengät... viimeinen pari kokoa 45. Avattavia kypäriä tuli soviteltua ja lopputulema oli se, että tilasin kotiin palattuani Cabergin Duken Louisilta viikonlopun -20% alesta kun Cabergin kypäriä messuilla edustaneella osastolla minuun ei kiinnitetty mitään huomiota
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  30.  
    Onko Jesse Jamesia näkynyt?
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen