Katsoin ettei tästä ollut vielä omaa topikkia joten tusasin tällaisen. Jos tämä meni väärään keskusteluosioon niin ketjun saa nepata oikeaan paikkaan!
Tänne voisi keräillä noilta viikonlopun messuilta löytyviä tarjouksia ja muuta mielenkiintoista kunhan messut perjantaina pyörähtävät käyntiin. Itse ajattelin mopojen ihastelun lisäksi tutkailla jos olisi uutta kypärää tai ajohousuja sopuhintaan kaupan. Niin ja ehkä hanskoja, ja ja ja .. Enää kolme yötä motoristin Jouluun!![]()
Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi
Suzuki GSX-R 750 -93
Onneksi työvuorolista estää messuille pääsyn
Tienaa rahaa ja säästää 500€.![]()
Mutta jos tuolla 500e saisi ostettua esim 800e arvosta ajokamoja messuhulinoista? Oikealla tavalla laskettuna siitä saisi "voittoa" 300e, puhtaana käteen.
Tämän 300e "voitto-osuuden" kun sijoittaa messuilla ja saa sillä esim 500e arvosta lisää ajokamoja tai mopon osia, tulee voittoa tällä kertaa 200e.
Tämän 200e kun vielä sijoittaa esim kunnon hanskoihin, visiiriin jne joiden arvo 300e niin taas tuli satanen voittoa!
Eli tuolla viidellä sadalla saat 1600 eurolla ajovarusteita ja jää vielä satanen bensoihinkin, tai messukaljaan! Eikös sitä jotenkin näinkin voisi laskea??
Itsepetosta parhaimmillaan!![]()
Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi
Suzuki GSX-R 750 -93
Maailmankuulut messutarjoukset originaalihinta+50%.![]()
https://reissu.org
Huhtikuun alkupuolella päästäneen jäsenien kanssa penkomaan outlettia orggihinnoin taas. Siinä viime vuonna kalpeni messut ja markkinat. Katsotaan mitä tänä vuonna on tarjolla...![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Juu ei ole kyllä messuhinnat lyöneet ns. ällikällä vielä kertaakaan. Samaa takkia/housua/kenkää/hanskaa/kypärää saa kaupasta samaan hintaan PAITSI, että kauppaan ei tarvitse maksaa sisään JA ei tarvitse haistella hikisen hd-jorman kainaloa samalla kun yrittää etsiä omaa kokoaan.
Silti, menen messuille ja yritän etsiä edulliset kengät.Syysaleissa on kaikki ollut aina huomattavasti halvempaa.
Lisäys: se etu on, että voi sovitella kaikki eri varusteet "samassa" paikassa, ja tilaa sitten saksasta 200e halvemmalla.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Messulakut
(sori, oli pakko)
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Joo, kerhosta kävi edustus Tukholman mp-messuilla viime viikonloppuna (sillä aikaa, kun itse olin Tallinnassa viinanhakureissulla) ja palaute oli murskaava -> ihan persiistä koko messut, kaikki maksoi sutena (mm. myivät t-paitoja vaivaisella 35 €urolla) ja vieläpä merenkäynti haittasi nukkumista paluumatkalla.
Avot, taidan jättää täkäläiset messut väliin tai ainakin jos menen, hoidan riittävän merenkäynnin itse - lasiin. Mitään en osta, enkä edes suunnittele ostavani. Ainoa itseäni ihmetyttävä löytö messuilla on siis - minä itse (jos itseni sieltä löydän).![]()
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Yamaha DT 125 X -06
Gilera SMT 50 -18
Olen kuullut juttua Suomen mp-messuista (kokenut itsekin), ne ovat verrattavissa lestadiolaisten suviseuroihin: "olinhan minäkin siellä"!
Se siitä. Tuskin kukaan menee messuille ostamaan/kuvittelee: ostan kun halvalla saan?
Messuilla messuhinnat!![]()
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Eli kellään ei ole vielä heittää mitään tiedossa olevaa messutarjousta? Hyvä.![]()
Joo noihan "messuhinnat" on aina niii törkeen hyviä, kun liikkeestä saa samaan hintaa viime vuoden malleja.![]()
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Messujen kirpputori lienee paikka, josta voi tehdä löytöjä.
Kamaset Kirpputori
Eipä tuonne viitti lähteä tarpomaan kun kts. esim.nettimotosta pyöriä on paljon ilmoituksia,tämäkin mp-2013 messuilla,eikä niistä mikään innosta kauppoihin saati uutuuksista niin pistetään messurahat bensakassaan...
Huomasin, että motonet tarjoaa messuilla Shoein Qwest pottia suht edullisesti.
Niille joilla uusi kypärä on hankinnassa:
http://www.motonet.fi/web/guest/mp13
Olishan tuolla mielenkiintoista käydä, mutta harmi vaan kun ovat niin vetin kaukana!
Rovaniemi
1. Yamaha XV 1100 Virago 1996 (27 tkm)
Onkohan messuolut näin hyvää kun tässä mainoksessa?
http://www.youtube.com/watch?v=MX145Tu4MHY
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Pitäskö perjantaina mennä jo vetäsemään suojakekkulit että jaksaa kiertää(juoda) kiertää(juoda) koko messut lauantaina![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Olin ihan unohtanu metrilakut
No eipähän joudu tyhjinkäsin lähteä messuilta, vaikka ei mitään mp-krääsää tarttuisikaan mukaan.![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä