Nahkakorsetteja naisille ois ollu 50€
Näitähän me tytöt ollaan aina toivottu aleen ...
Not bad day to drive
käteen jäi gopro 3 kamera, wiley x black ops rush aurinkolasit ja stormin kuvastolakujen lisäksi
![]()
Eipä ne kummoset messut taas ollu mutta en mä enempää odottanutkaan. Lakut tarttu mukaan ja jotain muuta pientä.
Täällä porukka valittaa että ihan paskaa oli ja silti saatu poltettua 4 tuntia aikaa?? Itse jo mennessä tiesin että en varsinaisesti tarvi mitään ja uutta pyörääkään en ollu kattelemassa. Kyllä sitä silti pari tuntia sai kulumaan, kaiken nähtyä eikä yhtään vituta.
Olisi ihan kiva mielenkiinnosta tietää että mitä vittua siellä nyt sitten pitäisi oikeasti olla että täältä voisi lukea että oli helvetin hyvät messut? Tuolta kun lähtee niin on kuitenkin nähnyt ne uudet pyörät, ison kasan varusteita ja kaikkia näitä saisi muussa tapauksessa kiertää pää kolmantena jalkana ympäri pääkaupunki seutua. Samalla pääsee kaljalle, näkemään kavereita ja joillain osastoilla tuntui että olis ollu jo tissibaarissa.
Mitä siis puuttuu?
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
En mä tiiä. Petyin lähinnä kun siellä oli niin vietävän ruman näköisiä 1000cc supersportteja. Oli vaikea valita niistä se vähiten ruma, joten tyydyin vain arvioimaan istumaasentoa tms
Se ei tietysti ole järjestäjän vika että ne katselemani pyörät näytti joko rumilta tai tosirumilta![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Ei nuo nyt perjantain perusteella mitenkään huonot messut olleet... Suurimman harmituksen aiheutti kameraongelmat ja se että tuntia suunniteltua aikasemmin joutui lähtemään. Ehkä lauantai olisi ollut enempi markkinapäivä mutta hyvä maku tuolta silti jäi... Ja hyvää makua riitti vielä kotonakin ison lakupussin muodossa![]()
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)
- Turvaton karkulainen -
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Sain Säkkijärven polkka DVD:n "kotiinkuljetuksena" firman osastolle, muuta ei ainakaan vielä tullut hankittua. Huomenna (eli siis tänään) juniorin kanssa ensin kiertelemään messuja ja sitten töitäkin pitäisi siellä muutama tunti tehdä![]()
<p> GSX-F 750 -98 </p>
Ai kamala mimmonen kuvaHra Hannulahan onkin ihan ittensä näkönen kyllä.
Noo eniveis, tänään jälleen lakutiskin takana ja .org lakutarjous voimassa MP-Poliisin ständin vieressä olevalla lakupisteellä. Hammurabin kuvasta poiketen kortilla EI voi tänään enää maksaa kun mä hajotin sen![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Nahkaliivit löyty 45 euroa.. Mä oon liivimies, oon hitto soikoon..Tuliko ne outlawssit esittäytymään pe iltana? Ku polliiseja kuulemma alko pyöriä enemmänki jonkun huhun perusteella..
Exät:
Yamaha DT 125 R -89
Husqvarna WR 250 -92
Honda CB 750 -73
Honda CBR 1000 f -90
Suzuki Bandit 1200 -02
GSX1300R Hayabusa K5
M1800r -09
Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
käyty on... normisetti oli.
3 rapakaljaa tuli maisteltua, siinä oli ostokset
Uudet ajosaappaat GoreTex-kalvolla tarttui mukaan. Lisäksi iso kasa prosareita. Nautittu yksi keskiolut, limppari ja pari pitsaviipaletta. Aika tungosta alkoi olla alkuiltapäivästä (lauantaina). Ilta menikin sitten porukalla viime kesän Alppireissun videoita ja kuvia katsellessa....
4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
Mä onnistuin ajatuksissani tallustelemaan eteen, kun joku koitti kuola valuen kuvata erästä messutyttöä. Sen verran lähellä välähti salama, että taisi tulla pelkästään meikäläisen naama siihen kuvaan... perässä tullut kaveri totesi, että oli ensin näyttänyt helvetin hölmistyneeltä ja asian sisäistettyään melko nyrpeältä.
Niin ostokset... lähinnä pientä krääsää ja pari olutta.
Ducati Monster S2R 1000 -07
Huppari tarttui mukaan ja pipo. Oli hyviä tarjouksia mutta ajokamat päivitetty viime keväänä eikä isommasti nyt tarvetta.
Itse petyin siihen, ettei Hondan osastolla päässyt koeistumaan pyöriä. Käytettyjen pyörien osastollakin itseäni miellyttävät merkit ja mallit olivat liian tehokkaita, tonnisia. Ja sitten menin syömään safkaa ja ajatuksissani join lasin punkkua. Joten sit ku näin toisella kiertelykerralla nätin ja miellyttävän pyörän, en kehdannut enää koeistua lievän humalatilan takia.
Joten enempi kusiaisia messuille, kiitos.![]()
Kawa ER-6F vm. 2013
ex. Honda CBR600f vm. 2006
ex. Kawa ER-6N
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Ai niin, menin eilen messuille suoraan yövuorosta kenties väsyneen näköisenä. Mamma halus pitsa palasen ja tiskille päästyäni kyselin, että mitäs vaihtoehtoja olis tarjolla. Tähän mies myyjä vastaa pokalla "Sinuna ottaisin pari bissee..."
Tästä pitsan haku reissusta tuli messujen parhaat naurut![]()
Eilen oli YLE:n uutisissa juttua messuilta. Ainakin nimim. Kotka oli päässyt kuviin, eli täällä on julkkiksiakin![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Kiva oli käydä, vaikka ostokset jäi siihen yhteen bisseen
tuossa muutama "olenostanutuudenkameranjotaenosaavieläkäyttää "-kuva;
http://www.flickr.com/photos/92856570@N03/
Terveisiä vaan MP-13 näyttelystä!
Mitään en löytänyt,mutta K a k s i naista löysi minut! Ihanaaaaaaa!
Tarkemmin ns halasivat,ai,ai kyllä oli ihanat näyttelyt. Toivottavasti vuonna 2014 tavataan?
Jäi mainitsematta:
kilo metrilakua tarttui mukaan. (Paljon puhuttua). ORG-hintaan tietysti!
Jostain kumman syystä "myyjä" tunnisti minut?
Yläkerrassa nautin läksiäisiksi pakollisen juoman,lonkeron jäillä!
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,