Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään kokemusta Daytona 675:n madalluksesta?
    Mitä kannattaa huomioida?
    Mistä kannattaa tilata madallussarja, nettikauppoja on mutta onko kokemuksia mikä vois olla hyvä?
    Saako jostain valmiiksi lyhkäsemmän sivuseisontatuen?
    Tai jos sais vaikka käytettynä ns. normiversion, jonka sitten voisi katkaista niin jäisi kuitenkin yksi alkuperäinen.
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  2. #2
    En oo Daytonaa madaltanu mut muita on/on ollu apuna - taakse usein miten on vaan pitemmät "koiranluut" linkustoon.

    valmiita paketteja saa esim Luigilta : http://www.louis.eu/_3035eff007d1e2b...4#artikelliste
    (edit: Luigi on pitkänlinjan kauppa - vuosia ollu tyytyväinen asiakas. - mut huomaa et ihan halvin tavara tuollakin voi olla huonoa, pääosin ok kuitenkin )
    Ebay ja muutkin kaupat kannattaa kattoa.

    Sit keulassa vastaavasti siirtää iskareita kolmioissa ylemmäs /keulaa alemmas niin pysyy rungon asento oikeana.

    Jos oikein huono säkä käy niin voi joutua vaihtaan jousia ja vaimennuksia että saa rajattua liikettä - tosin tää lienee aika harvinainen tapaus - pienet kuskit on kevyitä ja ehkä ajaa vähän varovammin joten jouset kantaa vajaallakin liikeradalla.

    Toki jos haluaa "kaiken irti" niin kannattaa käyttää iskarit laitettavana osaavalla huoltajalla niin saa toimimaan paremmin - tää tosin koskee normimitoissa olevaakin pyörää.
    Viimeksi muokannut: specka; 12.01.2013 klo 20:20.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  3. #3
    Ai ni se jalka..

    Ebay..
    http://search.eim.ebay.fi/?ev=&elc=&...sidestand&ect=

    MP-purkaamot kannattaa kysellä, esim http://www.purkuosia.com/

    triumpheihin keskittynyt briteissä: http://www.triumph-ant.co.uk/

    Ja sit uusia osia kannattaa kattoo tuolta: http://www.worldoftriumph.com/
    tai
    (osakuvat/numerot helpommin : http://www.bikebandit.com/oem-parts)
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  4. #4
    Kiitokset vinkeistä & linkeistä
    Täällä surffaus käynnissä..
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  5. #5
    Mistäs päin Helsinkiä löytyy 675 neitokuski? Ilmeisesti pyörä tuore tapaus... Väri, vuosi...? Ihan vaan jos kulmilla pyörii omanlainen yksilö...
    KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
  6. #6
    Lainaa LeWe kirjoitti Katso viesti
    Mistäs päin Helsinkiä löytyy 675 neitokuski? Ilmeisesti pyörä tuore tapaus... Väri, vuosi...? Ihan vaan jos kulmilla pyörii omanlainen yksilö...

    Kaupan loppuhionta vielä käynnissä...tässä vielä pientä selvitystyötä madalluksen suhteen ennenkun laitan nimen paperiin..
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  7. #7
    Lainaa bikerinna kirjoitti Katso viesti
    Onko kenelläkään kokemusta Daytona 675:n madalluksesta?
    Mitä kannattaa huomioida?
    Mistä kannattaa tilata madallussarja, nettikauppoja on mutta onko kokemuksia mikä vois olla hyvä?
    Saako jostain valmiiksi lyhkäsemmän sivuseisontatuen?
    Tai jos sais vaikka käytettynä ns. normiversion, jonka sitten voisi katkaista niin jäisi kuitenkin yksi alkuperäinen.
    Mulla on käyttämätön 675:n sivuseisontatuki lojumassa turhana, voin siitä luopua halvalla.

    Daytona on vakiona aikas korkea pyörä. Yks paikka mistä voi koittaa madaltaa on penkki. Itse koitan sitä keväällä, tosin rataversioon eli kauneus ei ole mikään itseisarvo.
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  8. #8
    Lainaa oukkis kirjoitti Katso viesti
    Mulla on käyttämätön 675:n sivuseisontatuki lojumassa turhana, voin siitä luopua halvalla.

    Daytona on vakiona aikas korkea pyörä. Yks paikka mistä voi koittaa madaltaa on penkki. Itse koitan sitä keväällä, tosin rataversioon eli kauneus ei ole mikään itseisarvo.
    Kiitti tiedosta, jos kaupat tulee niin laitan vaikka yv:nä kyssäriä sivuseisontatuesta.
    Madallussarjaa tuntuu olevan jos jonkinlaista, ja meikäläinen tarvitsee sellaisen missä on säätövaraa...ja loput penkistä jos niikseen tulee
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  9. #9
    Eiks noissa ole matala geelijakkara (omassakin) vakiona... Sitä en lähtis puukottamaan. Riippuu tietty paljonko huristelee liikennevalojen vaikutusalueella. Työmatkapyöränä toi korkeus varmasti häiritsee.

    Ps. Allekirjoituksesta päätellen olet jo hommannut
    KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
  10. #10
    Kaupat tuli tehtyä eilen
    Madallussarja lähtee ainakin tilaukseen näin alkuun. Toivottavasti se riittää.
    Ainakaan tossa versiossa ei ole geelipenkki vaan ihan normijakkara.
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  11. #11
  12. #12
    Yesh, madallussarja tuli tänään ihan kotiovelle saakka

    Nyt kun vielä jostain löytyis ilman katteiden modifiointia sopivat crash padit...onko kellään kokemusta LSL:n vastaavista?
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  13. #13
    Lainaa bikerinna kirjoitti Katso viesti
    Yesh, madallussarja tuli tänään ihan kotiovelle saakka

    Nyt kun vielä jostain löytyis ilman katteiden modifiointia sopivat crash padit...onko kellään kokemusta LSL:n vastaavista?

    675seen löytyy varmasti liki joka valmistajalta jotain, mut jos pitää olla ilman katteen muokkaamista, en muita ossa sannoo kuin tuo, josta oon katellu itelle (D 955i)- en vaan oo saanu aikaseksi tilata: http://www.gsg-mototechnik.de/

    löytyy vaikka mitä ja useimmat "perinteiset"tapit on kiinni rungossa kahdesta kohti ja ite tappi siinä välillä- pitäis vähentää runkovaurioiden mahdollisuutta (jos tuo kiinnike on oikein tehty- eli sopivan jäykkä et suojaa tarpeeksi mut antaa periksi ennen kuin kiinnikkeet repeää.)
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  14. #14
    Kiitti vinkistä, tuota sivustoa en ollut vielä löytänyt, täytyypä tsekata tarkemmin
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  15. #15
    Höh! Nyt en kuollaksenikaan muista minkä merkkiset omaan -08 675:een tulivat. Tilasin ne silloisesta HD Centeristä, joka tilasi ne Duellilta tai vastaavasta paikasta. Ihan tuttu merkki oli, muttei Puig eikä LSL mitä Google hauilla näytti paljon tulevan tarjolle Daytonaan. Eivätkä muistaakseni maksaneetkaan ihan mahdottomia.

    Asennus oli helppo. Tulevat parilla pultilla runkoon/moottoriin kiinni ja itse tatti tulee katteessa olevasta aukosta ulos. Asennussarjaan kuuluivat spacerit katteiden ylimmäisten kiinnitysruuvien alle (crash padien takia katteet jäävät yläosasta noin sentin ulommas).

    Nätimpi olis toki ilman, mutta jospa niitä ei nyt tarvitsisi kun ne on jaksanut laittaa paikoilleen
  16. #16
    Aikani surffailin ihmettelemässä eri sivuilla ja päädyin loppujen lopuksi tilaamaan LSL:n palikat+tatit. Tällä viikolla pitäis tulla tilaus. Hitsit, olin jo unhohtanut millainen show mopon vaihto on, kaikkine kilkkeineen ja madalluksineen
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  17. #17
    Lainaa bikerinna kirjoitti Katso viesti
    Aikani surffailin ihmettelemässä eri sivuilla ja päädyin loppujen lopuksi tilaamaan LSL:n palikat+tatit. Tällä viikolla pitäis tulla tilaus. Hitsit, olin jo unhohtanut millainen show mopon vaihto on, kaikkine kilkkeineen ja madalluksineen
    Kannattaa muuten käyttää niiden LSL:n kiinnikkeiden kanssa ruuvilukitetta, ettei tartte ruveta metsästämään pultteja/ruuveja. Sama pätee tietysti melkein kaikkeen, mitä mopoonsa ruuvaa...
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  18. #18
    GBRacingiltä löytyy myös laadukasta suojaa Triumpheihin.
  19.  
  20. #19
    Lainaa oukkis kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa muuten käyttää niiden LSL:n kiinnikkeiden kanssa ruuvilukitetta, ettei tartte ruveta metsästämään pultteja/ruuveja. Sama pätee tietysti melkein kaikkeen, mitä mopoonsa ruuvaa...
    Kiitti vinkistä, lisätään ostoslistaan
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.