Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta lipallisesta potasta. Idän suuntaan Helsingistä vedetyillä mutkapätkillä on tuo pieni kiusaus että matalalta paistava ilta-aurinko lyysaa paluusuunnassa öögaan. Mietinkin siis että pitäiskö ostaa tohon viiden kypärän katraaseen tällainenkin versio ? Kysymys lähinnä kuuluu että kuinka rujosti nakulla ajettaessa tuohon lippaan nappaa ilmavirrat ja onko lopputuloksena kakkosnelosta muistuttava niskajumi ? Sangen hintava ämpäri kyseessä joten voipi ottaa komentosiltaan jos se ei sitten toimikkaan ajossa.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  2. #2
    Vain vaatimattomiin nopeuksiin yltävän touring-enduron kanssa on tuon edeltäjät (II ja III) toimineet hyvin.
    Ei ole niska jumittanut eikä lippa haitannut suunnilleen laillisissa nopeuksissa.
    Kuulemma kauhean meluisa kypärä yms. muttei ole tuokaan haitannut kun tulpat on korvissa.
    Pinlock ei kai oikein toimi tuon visiirin muodon vuoksi, ainakaan pakkasella, munia myöten lumessa rämpiessä.

    Halvemmalla pääsee noiden viime vuoden värien, tai jopa vanhemman mallin ostamalla?

    Kurapyöräilijöiden höpinöitä tour-x:stä...

    Itsellä on suurin osa kilometreistä (+100000km) ajettu visiiri auki tai kokonaan pois, aurinko tai crossilasien kanssa, ilman katetta tai tuon kotarin pikku katteen kanssa (pitkällä kuskilla pysyy pää puhtaassa ilmavirrassa tuonkin kanssa)...

    SP ja cali guzzien kanssakaan mitään ongelmaa.

    Ihan ehdoton keksintö tuo lippa...
  3. #3
    Tota mä hiukan osasin pelätä pitäs kuitenkin sietää hieman rivakampaakin syöttöä kuin... Kuin... Ööö..
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  4. #4
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Tota mä hiukan osasin pelätä pitäs kuitenkin sietää hieman rivakampaakin syöttöä kuin... Kuin... Ööö..
    Nokun tuo papatin ei kulje kovempaa

    Näyttäisi noilla isommillakin (kura)pyörillä ajavilla kavereilla olevan vielä pää harteilla, joten eikai se lippa kovin pahasti vastusta?
  5. #5
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Nokun tuo papatin ei kulje kovempaa

    Näyttäisi noilla isommillakin (kura)pyörillä ajavilla kavereilla olevan vielä pää harteilla, joten eikai se lippa kovin pahasti vastusta?
    Kurapuolella vissiin kuitenkin suurimmalla osalla jonkun sortin tuulilasi halkomassa viimaa.
    ja ihan aidoilla kuravehkeillä taasen toimii parhaiten kunnon crossipotta eikä vauhdit ole kovin kaksisia (poislukien tietysti tilannenopeudet). Ai mut pahus, mähän voin testata asiaa omalla crossipotalla tietysti

    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  6. #6
    Toisilla on, toisilla ei.
    Isommissa taitaa olla yleisempi, tosin niissäkin näkee paljon ihan minimiin leikattuja plexejä.

    Tuo sopivuus pyörä&kuski yhdistelmälle ei taida selvitä muuten kuin koeajolla...

    Ei tuo tour-x niin hirveästi eroa VX:stä, mikä nyt kai lasketaan sellaiseksi oikeaksi crossikypäräksi?
  7.  
  8. #7
    Edellä tulikin jo aika kattavasti kerrottua TX:än ominaisuudet, käyttökelpoinen ruukku mutta enemmän maltillisiin nopeuksiin. Kyllä mä sillä oon ajellut pitempiä motari siirtymiä 120-150 vauhdeilla eikä mitään ongelmaa ole ollut, niskat yhtä tasaisen kipeenä oli kypärä mikä tahansa...

    Normi ruukun visiiriin saa näppärästi aurinkosuojan visiiriin kun laittaa yläosaan mustan teipin tai tumman kalvon, toimii.
    Kylätason kurapyöräilijä.