Katselin korttia kirkkaassa valossa etsien tunnistettavia yksityiskohtia.
Aluksi en löytänyt mitään, mutta jonkin ajan päästä huomasin, että siinä olen minä itse.
Ainakin nimi ja nicki näkyy tarkasti tihrustaessa, jopa jäsennumero. Pyörä näyttää oudolta, mutta kuvaaja on ilmeisesti saanut "poltettua" otoksen, kun on niin valkoinen.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Eikö oikeasti kukaan? Näinkö nopeasti katoaa maine ja kunnia?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Tumehan se taitaa kuvassa olla. Vähän joutu kyllä selaamaan Streethawkin galleriaa.
Ihan näytti pyörän väreistä et meidän -Anu- se siinä menis mut sit muistinkin et eihän se ole sillä vielä ehtiny ajaa metriäkään![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Oli pirun vaikeeta kun en a) oo nähny vielä korttia, b) kielsit osallistumasta.
Tumeettihan heiluu muuten myös erään Apparan päivänä kuvatun videon päätähtenä, showmies kun on. ;)
Edit. Kuinkahan moni muistaa mädärin (myöskin vuoden orggilainen) parin vuoden päästä jos ei raahaudu radalle takas ennen sitä?
Superbike #7
Moro tiedustelisin että koska voin suurinpiirtein alkaa odotteleen jäsenkorttia. 28.2 jäsenyys maksettu
en mä mikään hätähousu oikeesti ole![]()
Kawasaki ZX-10R vm:2006
Exät.
Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
Honda Cbr 1100XX vm:1998
Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
Yamaha R1 vm:2000
Kawasaki ZX9-R vm:1999
Honda FireBlade 900RR vm:1994
Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
Olisi pitänyt tulla jo? Ootko tarkastanut jotta osoitetietosi ovat ajantasalla?
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Tarkistatko ekana etusivulta painaen omaa nickiä -> tilaukset välilehti; näkyykö jäsenyys ostettuna tai onko maksu mennyt tililtä. Sitten viestiä yllapito at moottoripyora.org ja homma hoituu.
Se valkoinen kikseri.
Sulla on siivet![]()
Se valkoinen kikseri.
Sellainen tarkentava kysymys, että millä intervalilla viime viikolla jäsenmaksun maksaneiden kortit postitetaan?
Nimimerkki: olisi kiva saada kortti ennen 6.4.
Hidas, mutta kankea - Honda Shadow VT750 C2
Korttia odotellu minäki, just äken huomasin että oon ollu koditon, eli osoite puuttui tiedoista. nyt päivitetty, vaatiiko muita toimenpiteitä vai löytääkö kortti nyt automaattisesti tänne korpeen?![]()
Trying is the first step towards failure
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Montas jäsentä kerholla nyt on?
antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info