Taashan tuo tuli maksettua.![]()
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
Jos olet ollut jäsen vuonna 2012, viime vuoden jäsenyytesi on voimassa siihen asti kunnes jäsenyyden uusimisaika loppuu, eli tänä vuonna helmikuun loppuun. Teknisesti ottaen jäsenkorttisi on myös tämän ajan voimassa, mutta varmista etukäteen yhteisymmärrys asiasta ko. asemalta.
Mahdollisesti Uutena jäsenenä joudut odottamaan sen hetken että kortteja saadaan postiin, ellet jollain muulla keinolla onnistu vakuuttamaan palveluntuottajaa.
Lisätietoja SMOTO jäseneduista
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Sama juttu! Maksettu on![]()
Honda cb1000R -11
Ex: Kawasaki Z750 -05
Suzuki B-King -08
Suzuki GSX-R 1000 -08
Jäsenyys lunastettu![]()
<p>Honda CBR 1100XX -03</p>
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
En äkkiseltään löytänyt lakia tai asetusta joka tarran liimauksen kypärään kieltää. Liikenneturvan mukaan kypärä ei saa rajoittaa näkö-, kuulo- tai tasapainoaisteja, joten tarraa ei parane visiiriin liimata, eikä kypärän muitakaan aukkoja sillä tukkia.
Osa kypärä valmistajista ei halua kypäröihinsä tarroja liimattavan ja kieltää ne. Useimmiten takuun menetyksen uhalla, kuten Schuberth, joka tosin oli omaan kypärääni liimannut oman laaduntarkkailu tarransa.
Oman kypäräsi ehdot voit tarkistaa kypärän ohjekirjasta tai valmistajalta. Arai ja HJC esimerkiksi nettisivuillaan ilmoittavat sallivansa tarrat.
Toki jokainen liimaa omat tarransa omalla vastuullaan, parhainta järkeään käyttäen, tai jättää liimaamatta![]()
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
^
Ihailtavan pitkä pinna![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Itse liimasin kypärän visiiriin mustapohjaisen tarran aurinkosuojaksi. Arai RX-7 GP:ssä on rillipäiselle kuskille liian leveä näkökenttä korkeussuunnassa. Lopputuloksena oli läpinäkyvä alue, joka päästää iltaisin häikäisevää auringonpaistetta suoraan silmiin, mutta ei tarjoa yhtään parempaa näkyvyyttä. Uskon että viritykseni on turvallisempi omassa käytössä.
Mutta tämähän karkaa alkuperäisestä aiheesta jo melkoisesti. ;)
Ducati Monster S4R -04
Suzuki BanditV 400 ~93
Piaggio Vespa PK50XLS -89
Joskus vuosina jolloin vaimoehdokkaita raahattiin tippukiviluolaan tukasta ja kypärät olivat muovia, käytettiin tarrojen liima-aineessa Ksyleeni nimistä liuotinpohjaista ainetta. Tämä sulatti ainakin teoreettisesti muovia ja tästä syystä ei tarrojen liimailua katsottu hyväksi. Oletus oli että tuo pikkiriikkinen pitoisuus olisi pehmentänyt potan pintaa ja heikentänyt näin sen iskunkestävyyttä. Eli jos ajat -70 luvun Navalla tai kurvaat mutkia kotimaisella Meno-kypärällä (kts tyylikäs kuvaliite), on tätä asiaa ehkä hyvä pohtia. Lasi-/hiilikuitu ja komposiitti-ämpäreissä ei paljoakaan tarvi päätänsä asialla rikkoa. Itseasiassa lähes 100% nykykypäristä sisältää joko lakan alla tai pinnalla sijaitsevia vinyylitarrjoa anyway. Ksyleenistä luovuttiin pääosin siksi että tarraa poistaessa muovipinnoilta se jätti usein muovin hiukan mattapintaiseksi liimauskohdasta ja aiheutti paljon rekkuloita tarratoimitajille.
ps. Tässä ORG-tapauksessa ei ole kyse perinteisestä tarrasta vaan siis teippauksesta. Kiinnittyy toki samoin mutta on tyylikkyydessään noin kuusisataa kertaa tyylikkäämpi kuin perinteinen tarra.
Viimeksi muokannut: GuessWho; 22.01.2013 klo 09:32.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Tulihan tuo jäsenyys tietenkin uusittua tällekin vuodelle.![]()
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Jokaisen itseään kunnioittavan motoristin kansalaisvelvollisuus suoritettu.
Tulkoot halvennetut ratapäivät omakseni, kasvakoot vauhtini muiden peesissä tuulennopeaksi ja suojelkoot ORGgi enkelit konttaamisilta, niin maantiellä (jos sinne vielä eksyn) kuin radallakin.
Kiitos menneestä vuodesta ja tulevia tapahtumia odotellen.
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Jäsenmaksu hoidettu. Ensimmäinen vuosi ei pelottanut pois niin eiköhän sitä voi tukea toimintaan tästä lähtien.
Jäsenkorttien ensimmäinen erä on lähdössä postin kyytiin ensi viikon (viikko6) aikana. Tarkkana postin kanssa..
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Ei taida tulla enää postia Esko Oravalta?![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Kortti tilattu![]()