3D-videosta tuli kyllä hieno!![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Viimeksi muokannut: riisor; 18.03.2013 klo 01:30.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Tuosta 3D-videota. 3D-napin takaa löytyy eri 3D-formaatteja ja myös 2D-versio. Esim. Samsung SmartTV:n YouTube-sovellus osasi näyttää tuon suoraan 3D:nä, mut tarvii tietty laittaa lasit päähän.
Viimeksi muokannut: riisor; 18.03.2013 klo 11:19.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Harmi etten omista mitään 3D:tä tukevaa laitetta. Ja harmi ettei näe jarrun käyttöä. Olisi ollut kiva ottaa oppia. Tosi nätin pyöreesti ajelet. Mä taisi ajella kuin tonnarilla, että jarrulla sisään, mutka piikkiin ja nopeesti ulos, että pääsee avaamaan. Taktiikka toimi muuten hyvin, mutta puuttui vaan vähän tehoja
Sulla oli hyvin ohjelmaa kierroksella ohitettavien kanssa
Ja Mattikin sai osansa (noin 10:42 kohdalla, kun kuuntelee kolahduksen).
xxx
Ei sellasta välttämättä tarvitse. Jos löytyy sellaiset sinipuna-lasit, niin niilläkin näkyy.
Tuolta 3D-valikosta valkkaat vaan "change viewing method..." ja "red / cyan". Lasithan voi askarrella vaikka itse
Olihan siellä joo ohjelmaa parilla vikalla kierroksellaMatti ei tosiaan äänestä päätellen mahtunu samasta kolosta kuin mä, ja lopputulos näkyy siinä kun ajan seuraavan kerran siitä pääsuoran shikaanista
![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Joo tehoa on sen verran vähän että täytyy keskittyä pitämään vauhti päällä.Samoin ainakin omalla teho/painolla kiihdytys hyytyi heti jos oli päässyt vähänkin sladiin ja kun siitä oikesi. Nuo onnistui nyt paremmin kuin viimeksi ja kierrosajat paranikin n. sekunnilla vaikka vielä jäi paljon petrattavaa.
Vois muuten heittää kehitysehdotuksena, että mitäs jos ens kerralla lähdettäiskin käännetyssä lähtöjärjestyksessä, nopein hänniltä ja hitain paalulta? Olis kaikilla tasaisesti ohjelmaa![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Tuossa on kyllä puolensa, tällä kertaa ajo meni suurimmalta osin maalia odotellessa. Etenkin kun sain "tehot pois"-rangaistuksen seinäkosketuksesta mutkan ulostulossa niin kakkossijasta ei päässyt kunnolla kisaamaan.Viimeksi keskijoukossa ajellessa oli ohjelmaa ja kisan tuntua enemmän.
Lauantaina oli taas hieno esimerkki siitä, paljonko on paljon ?
Lähdetääs siitä, että Riisor veti aika-ajoissa sekan pohjat ja karkas paalulta.
Oma ajo... omassa luokassaan.
Sitten.... Olikos aika-ajoissa sijat 2-10 bauttiarallaa sekunnin sisään ?
Pannaan keskinopeudeksi joku 45-46 kmh listasta peliin ja
ihmetellään montako metriä sekunnissa tuolla kyydillä edetään......
Äkkiseltään näyttää siltä, että nuo yhdeksän autoa ei taida ihan mahtua
peräkkäin, puskuri puskurissa sille pätkälle kun peli etenee sekunnissa....
Ihan vaan sillä... että tuolla "oikeita" erilaisia aika-ajoja ja kisoja seuratessa
tuo kellon kertoma ei ihan tahdo avautua ja konkretisoitua normiseuraajalle.
Aivan "senttien" kierroseroista kasvaa sitten kierrosten määrän myötä edes jonkinlaiset
konkreettiset erot.
Paras anti oikeastaan on tuota kautta hahmottaa se, kuinka naurettavan pienistä
virheistä kierroksella homma kasvaa loppupeleissä "elämää suuremmiksi" eroiksi.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tässä omaa videota sisältäen kisan ja palkintojen jaon.
Tuolla peräpäässä oli mukavaa ajella, kun pääsi vähän ohittelemaankin. Vaikka vähän meinasi välillä vi#uttaa.
https://www.youtube.com/watch?v=gLUK_KWw7IQ
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
Hyvä video, oli oikein mukavaa kilpailufiilistä meidän välillä tuossa. Hyvin sait lopulta leikattua mutkassa siististi ohi.![]()
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Joo, rajotin heitettiin sen jälkeen kun sut kiilasin. Hieman alko veetuttamaan, kun viimeset kolme kierrosta joka mutkassa joku reikäsilmä paukutti kylkeen ja perseeseen. Pari kertaa aika huomattavallakin vauhdilla. Ite koetin ajella kiltisti. Vissiin jotkut pitää jarruja turhana keksintönä ja ajattelee, että pamautetaan vauhdit pois kaverin kyljen kautta ja annetaan matkan jatkua.
Sun videossa näkyy kun mm. tokavikalla kierroksella joku pamauttaa suoraan kylkeen 4. mutkassa jarruttamatta tippaakaan. Se tuntu jo vähän ikävälle. Törmäilijä tosin pyörähti ite ympäri siitä tempusta.
Noh, vilkasin vain sivusilmällä, että jaaha, seuraava perseeseenajaja -> kiilataan. Sit se olitkin sä.
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
^ Vauhtihan olis ollu ihan hyvä, jos vaan olisit pysynyt nokka menosuuntaan
Aika kovin muuten tuntuu ilmavirta tarttuvan contourin mikkiin.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
[QUOTE=mattipoeka;6155065][video=youtube_share;cPzo9R94EOU]http://youtu.be
Heh, juu. Sinäkös sielläNoo, oli munkin ajolinjat sun edessä melkosen arvaamattomat; mutta kun ei meinannu päästä ohi niin millään....tuo sun niitti minuun (valkonen potta,musta puku) taisi kyllä mennä mun piikkiin
Niin; ja se seliseli...renkaat luisti niin maan pirusti ja jarrut löi lukkoon koko ajan (siitä tuo mun eteentulokin johtui)
![]()
T7
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Herätellääns tätä kun talvi taas tuli, perhana. Oisko kartingia taas kasaan talven iloksi?![]()
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Niin mukana taas![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Vois vaikka lähtee mukaan...![]()
ex KTM 990 SMT 2010
ex suzuki gsf1250sa 2008
ex yamaha fz1-n 2006
ex kawasaki zx9r 2000
Mä mä mä mä mä mä tuun kans...
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--