Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Vuonna 2013 Michelin tuo markkinoille rengasuutuuden.

    Pääurat samankaltaiset kun pilot road 3:ssa. Kuva on, mutta speksit puuttuu.

    Viimeksi muokannut: finn; 18.12.2012 klo 16:23.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Kyseisessä rengasluokassa on tullut kilpailijoilta käkättimeen testeissä viime aikoina (Power Pure). Toivottavasti tämä näkyy Misukan inssin parempana työnjälkenä. Meille loppukuluttajille tulee taas enemmän valinnan vaikeuksia.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Onko kukaan laittanut näitä renkaita vielä pyöräänsä ? Kokemuksia ? Kulutuskestävyys, pito ? Nykyään alla Dunlop sportmax qualifierit, on muutaman vuoden vanhat jo, eikä herätä kovin paljoa luottamusta. Oma käyttöhän olisi pääasiassa katuajoa, mutkapätkää "urheilullisesti", sekä tarkoitus olisi ainakin kerran käydä ratapäivillä.

    Arvon nyt tämän pilot power 3 ja pilot supersportin kanssa, mutta supersport taitaa kulua liian nopeaan kadulla ? Molemmat sarjat ovat sinne 250€ kieppeille, joten hinnalla ei tässä merkitystä..
    1199S Panigale
  4. #4
    Miten Dunlopin Sportmax Sportsmart? Nehän on hyvät, testienkin mukaan. Eikä kalliit.
    Z750 -> FZ1-N
  5. #5
    Pilot power3 :lla nyt 200km takana(08 hornet 600) ja pito on ainakin hyvä,kulutuskestävyydestä ehkä vielä en ala arpomaan.
    -72 cb350
    Ex:xj600 scrambler,ducati monster/scrambler,kawasaki kle 500 -05,ktm 250(300cc) exc -09,ktm 250 sx-f -06,cb600f hornet -08,hornet 600 -00.
    ex:hornet 600 -98
  6. #6
    Lainaa jakhe kirjoitti Katso viesti
    Miten Dunlopin Sportmax Sportsmart? Nehän on hyvät, testienkin mukaan. Eikä kalliit.

    Saan työn puolesta Michelinejä ns. kattettomaan tukkuhintaan, joten Ranskisten valikoimassa pysytään
    1199S Panigale
  7. #7
    Perjantaina laitatin Dukeen Pilot Power 3:t. Toistaseks ollu hiton hyvä rengas, mutta kilsoja on vasta vajaa puol tonnia noilla, joten itsekkään en pysty kulutuskestävyydestä kauheasti sanomaan. Hyvä näillä on ainakin ollut ajaa!

    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  8. #8
    Sama vika, tiistaina vaihtu sportsmartit pp3:een mutta kilsoja vasta muutama kymmenen takana joten ei paljon voi muuta sanoa kuin että ainakin alkuunsa tuntuu hyvältä. 10.6. Alastaroon tunnustelemaan.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  9. #9
    Mulla odottelee kans Power Kolmoset alle laittoa... Saas nähdä sitte miten toimii
    Yamaha R6 -05
  10. #10
    Kohta tonni kelattu. Tuntuu loputtoman luotettavalta. Vertailupohjaa tosin tällä mopolla ei ole kuin heidenaun röpelöt.
    Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
    Honda CBR600F 2003 (Myyty)
    KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
    Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
    KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
  11. #11
    Mynetmotosta moinen rinkula tilattu. Todella hyvä kuva jäänyt pilot power 2ct - renkaastakin, joskin toivoisi sen kestävän vähän enemmän kilometrejä. Power 3 luvataan 20% parempaa kestoa vrt 2ct.
  12. #12
    Täällä pyörii CB1000R:n alla nyt Dunlop Roadsmart 2:set. Takarenkaalla ajettu 5 tkm ja vaikuttaa että max toiset 5 tkm saattaa vielä päästä. Ei nyt haukkua voi mutta ei vuolaasti kehuakaan.
    Seuraaviksi nakeiksi juuri nuo PP 3:set kiinnostaisi. Misukasta yleensäkään en ole kuullut tai lukenut paljoakaan huonoa. Laittakaa kilsojen karttuessa kokemuksia miltä tuntuu ja miten kuluu. Onkohan tätä mallia vielä ollut missään alan lehdessä testissä? Huonosti muutenkin tuntuu rengastestejä olevan suomalaisissa lehdissä.
    Viimeksi muokannut: Silverwing; 15.06.2013 klo 16:57.
    CB K R
  13. #13
    Täältä löytyy pilot power 3 edestä. ~2000km ollut alle ja toiminut niin kuin pitääkin eli pysynyt asfaltissa kiinni.
    On tullut myös ajettua hieman sateella ja märässä asfaltilla ja hyvin on pitoa riittänyt
  14. #14
    Lainaa TrueMetal kirjoitti Katso viesti
    Täältä löytyy pilot power 3 edestä. ~2000km ollut alle ja toiminut niin kuin pitääkin eli pysynyt asfaltissa kiinni.
    On tullut myös ajettua hieman sateella ja märässä asfaltilla ja hyvin on pitoa riittänyt
    Mikäs nakki sulla edessä oli ennen, tietää vähän mihin itse vertaat nykyistä kumia... Ja millanen kulkupeli kyseessä?
    Viimeksi muokannut: Silverwing; 15.06.2013 klo 16:50.
    CB K R
  15. #15
    Tuhat kilometriä ajettu Power kolmosilla. Vertailukohtana Rosso II.

    Rosso tuntui todella kiikkerältä uutena, melkein jo toivoi että kuluis nyt äkkiä vähän flätiksi että olisi vakaampi ajaa.

    Powerilla pyörä sen sijaan menee kuin juna raiteilla... onkos se nyt sitten hyvä ominaisuus mopolla... joo kyllä se on hyvä. Nätisti kuitenkin kääntyy sitten kun kääntää.
    Triumph Street Triple 765 RS -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  16. #16
    Laittakaas vielä arvosteluihin millasen pelin alla renkaat pyörii niin saadaan vielä arvokkaampaa tietoa suoraan tien päältä
    CB K R
  17. #17
    Reilu pari tonnia takana, ei näytä kulumisen merkkejä. Alastarolla ei lipsunut kertaakaan kaatosateesta huolimatta. (hitaassa ryhmässä toki..)

    KTM 690 SMC.
    Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
    Honda CBR600F 2003 (Myyty)
    KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
    Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
    KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
  18. #18
    Vähän reilu 2000km ollut edessä PP3 ja hyvältä tuntuu. Aikaisempi oli PR2. Kun nykyinen Pilot road 3 takana loppuu vaihdan pilot power 3 myös taakse. Vielä en ole kerennyt radalla käymään, mutta ainakin kadulla toimii ja pitoa riittää. Pyöränä z1000.

    Harri

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  19. #19
    Vajaat 2tkm pp3:set pyöriny SuperDuken alla ja tyytyväisiä ollaan. Edellinen takanen oli Dunlopin Sportmax qualifier joka oli sateella melko liukas, mut Micheliinit on vakuuttanu myös kosteella kelillä.
    <p>-08 Superduke R</p>
  20. #20
    Takarenkaaksi tilasin PP3. Vanha takarengas oli PP2 josta mun on vähän paha antaa mitään kommenttia koska oli puoliksi käytetty rengas ku pyörän hommasin. Noin 3tkm ajoin tolla PP2 ja tuntu ihan ok renkaalta. Tuntu vaan kuluvan aika nopeesti. Mut eipä se näillä suomen teillä mikään ihme ole.

    Kuhan saan jammun takas ajoon niin laittelen PP3sesta palautetta tulemaan.
    Yamaha R1 -05
  21. #21
    Miltäs Pilot Power 3:set vaikuttaa nyt ajokauden lopulla, miten on kulunut ja onko pitoa ja ominaisuuksia riittänyt?
    CB K R
  22. #22
    Itsellä on nyt alla pyörinyt PR3:set 8tkm ja mennee vielä reilusti, suht keskellä on ne pienet "reiät" ja niissä olis pintaa vielä 3-4mm reunoilla reilusti enemmän. Takanen on alkanut kulumaan mielenkiintoisella tavalla, laitan jossain välissä kuvan kun muistan. Eturengas suht "liukas" kylmänä, mut en oo ihan varma onko se ajotyylistä kiinni. Märkäpito on helvetin hyvä. Ja laskeskelin että hintaa renkaalle tulis vajaa 4 senttii kilometrille ni on kyllä halpa ja hyvä kumi.


    Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.

    Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
  23. #23
    Lainaa Weeble kirjoitti Katso viesti
    Takanen on alkanut kulumaan mielenkiintoisella tavalla, laitan jossain välissä kuvan kun muistan.
    Mulla on kulunut takasen reunat joka toinen väli enemmän ja joka toinen vähemmän, josta eiheutuu porrastusta urien kummallekkin laidalle. En tiedä onko tuo normaalia, mutta omasta mielestä vähän outo. Pitää laittaa itekkin kuva.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  24. #24
    Pari viimeisintä kommenttia viittaa PR3:een ja piti puhuman PP3:sta. Näiden kesken on vähän väliä sekaannusta, joten tarkkuutta, kiitos.

    Oma Pilot Power 3 kokemus on ollut positiivinen. Radalla en pidä niistä sivujen reiluista urituksista, ne jotenkin tuntee mutkissa. Maantiekäytössä hyvät ja märkäpito loistava. 10tkm ajettu ja kevään aloitus menee noilla hyvin.

    Ei pysty vielä sanomaan mitä tulee noiden jälkeen. Aiempi SportSmart vähän houkuttaa edelleen ratakäytöksen vuoksi, joskaan ei ole aivan niin levollinen maantiellä kuin PP3.
  25. #25
    Lainaa exhaust kirjoitti Katso viesti
    Tuhat kilometriä ajettu Power kolmosilla. Vertailukohtana Rosso II.

    Rosso tuntui todella kiikkerältä uutena, melkein jo toivoi että kuluis nyt äkkiä vähän flätiksi että olisi vakaampi ajaa.

    Powerilla pyörä sen sijaan menee kuin juna raiteilla... onkos se nyt sitten hyvä ominaisuus mopolla... joo kyllä se on hyvä. Nätisti kuitenkin kääntyy sitten kun kääntää.
    Melkein sanasta sanaan omat kokemukset, vähän eri Pirelli vertailurenkaana. Tykkäsin pilottipowereista ainakin syksyn viileillä teillä.
    Tuono V4 factory
    ex Street Triple R
    ex 10R
  26. #26
    Kulutuskestosta pari sanaa PP2/PP3.
    Laitoin "Mankin" alle taakse vanhaa varastoa PP2, se on nyt rajoittimessa ja kilsoja öbaut 7000.
    Zuikkarissa alla PP3 ja 11500km, eikä edes loppu. Tourinkiahan noilla ajettu ja pisti kesällä silmään, että PP2 kului selvästi aikaisemmin keskeltä "tasaiseksi". PP3 näyttäisi pitävän muotonsa paremmin! Tosin kuskikin toki vaikuttaa

    180/55 PP3 näyttää kapeammalta kuin vanha. Vai hämääkö kuviö öögaa jotenkin
    Hyvä munkki, keväällä tilataan lisää kellariin!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  27. #27
    Powerilla pyörä sen sijaan menee kuin juna raiteilla... onkos se nyt sitten hyvä ominaisuus mopolla... joo kyllä se on hyvä. Nätisti kuitenkin kääntyy sitten kun kääntää.
    Noin juuri niin kuin exhaust kirjoitti. Ihan samaa mieltä toimii kuin junan vessa. Alla oli FJR kesällä 07 mallia ja siihen laitatin melkein ajokauden alussa noi misukan PR3:set, joilla ajoin tollaset 8000km ja eivät ole kuluneet hurjasti, joten toi toinen 8000 tulee varmaan vielä ajettua ennen kuin menevät vaihtoon ja näyttää siltä kokemuksesta, että en palaa enään ainakaan entiseen merkkiin eli Metzleriin, joka oli pettymys. Ainakin ton Z8:n osalta, joka oli tosi ikävä kokemus.
    Joku muu merkki kuin misukka voi tulla kysymykseen mutta se on sitten joskus ensi ajokauden loppupuolella, joten se on tässä vaiheessa lähinnä arpomista mikä se voisi olla, joka tossa pyörässä toimis kunnolla ilman yllätyksiä
  28. #28
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Archimedes kirjoitti Katso viesti
    Noin juuri niin kuin exhaust kirjoitti. Ihan samaa mieltä toimii kuin junan vessa. Alla oli FJR kesällä 07 mallia ja siihen laitatin melkein ajokauden alussa noi misukan PR3:set,
    Pitäkee nut ne Pilot Roadit poissa tästä keskustelusta
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  29. #29
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Pitäkee nut ne Pilot Roadit poissa tästä keskustelusta
    Huups..

    Ite luin vaan weeblen viestin enkä katellu yhtään otsikkoa. Enkä saanut otettua kunnon kuvaa renkaastakaan puhelimen kameralla.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  30.  
  31. #30
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Oli tarkoitus kokeilla pp3:sta, mutta harhaiduin sivuraiteille, vannoutuneena misukan käyttäjänä. Conti Sport Attack2 on hyvä rengas ........

    Kauden aikana tuli useampikin sarja pp3:sta tuttavien pyöriin. Kehuja tulee PR3:n käyttökokemusten jälkeen.

    Toiset vannesarjat tilattu, joten valinnan varaa jatkossa tulee riittämään.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen