Puhvetista tuoretta oksennusta maha täyteen ja![]()
<p><strong> </strong></p>
Taitaa jäädä reissu sikseen, kun vaimot yhdessä keskenään päättivät Tukholman-risteilystä viikkoa ko. ajankohtaa aikaisemmin sillä aikaa, kun olin maitokaupassa tänään.
Siis kaverin perheen kanssa risteillään yhdessä...
Pitäkää hauskaa...![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Kahden hengen hytti kiinnostaa.
Sorry, mutta kun on jäsenenä kirjautunut niin kauppa tarjoaa vain jäsenhintaista lippua.
Kuis sen kalliimman lipun saa ostettua vaimokkeelle?
BMW S 1000 XR
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Mukana reissussa ja puffetissa.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Täälläkö voi esittää toiveita hyttikavereista vai onko joku virallisempi linja????
jag är i reissu åckså...huonekaveriks joku sisäsiisti tai kuka tarjoaa koko illan suojellakseen muita kuorsaukselta![]()
KooTeeÄm
8 paikkaa on jäljellä, joten nyt äkkiä ostamaan viimeiset paikat pois
Lähtijöiden määrä ilmoitetaan tällä viikolla matkan järjestäjälle, joten nyt on viime hetken tilaisuus ostaa paikka reissuun.
Erityiskiitos jo kaikille matkan ostaneille, että teitte tämän reissun mahdolliseksi. Tosi hienoa huomata että reissuun on lähdössä iso pino uusia nickkejä![]()
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Eli yhden hytin kokoonpano olis sitten
Muukka
Justiina
shwoomie
Kriisi
Kiitsa![]()
-nomen est omen-
Koska kahden hengen hyteistä on tullut kysymyksiä, niin tässä vastauksia
Kahden hengen B2P-hytti on tarjolla hintaan 119,50 euroa per naama. Kyseessä on siis hytti missä on ylä- ja alapeti ja varustelu on suunnilleen samaa luokkaa kuin B4-hytissä.
Toinen vaihtoehto on että paria henkeä majoittuu kahdestaan B4-hytissä. Tuolloin lisähintaa tulee matkalle 60 per hytti. Eli sellainen 30 euroa per matkustaja.
Mikäli haluat majoittua kahdestaan hytissä, niin privaviestiä meikäläiselle ja ilmoita kenen kanssa punkkaat kahdestaan.
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
the Root: in kanssa, jos pääsis samaan hyttiin
Minä olen vanha ja väsynyt, meinaan kyl nukkua jonkin verran öisin. Samaa aatetta suosivia halutaan samaan hyttiin![]()
1.vilttu
2.jarasan
3.?
4.?
Eli meillä on tilaa jos jolleki vaasalaisen ja porilaisen seura kelpaa![]()
Trying is the first step towards failure
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Tänään taitaa olla viimeinen päivä tehdä kaupat tästä tuotteesta. Oma ostos suoritettu ja 3 paikkaa näyttää olevan vielä vapaana.
©
3 Paikkaa on vapaana tällä hetkellä, joten nyt pankkitunnukset lapaseen ja klikkaat hiirellä tänne http://www.moottoripyora.org/kauppa
2 paikkaa vapaana
Tässä lista tämän hetkisistä lähtijöistä.
suzukai
Markku
Telos
Bren
S^Hansu
ttuttu
vilttu
Kriisi
LaMaskaqueredaere eli kaveiden kesken la makkara.
jarasan
R1ivattu
riisor
sikiviki
Lowkku
terwo
suopo
tarez
TheRoot
Justiina
Muukka
Brian.p
Nalamilla
Nalamilla
Rita Mau
Ville_83
Shadow77
heippa
-wexi
dmachine
halibatsuiba
Bolt
Hannula
Petri12r
shwoomie
Letti
Orava
Juutana
satzuma
Viimeksi muokannut: suzukai; 20.12.2012 klo 17:13.
Yksi paikka vielä vapaana. Ostakaa joku nyt tämä viimeinen paikka nopeasti pois
Tämän jälkeen otetaan ilmoittautumisia vastaan ja heille pyritään saamaan lisäpaikkoja, niin pitkään kuin hotellissa riittää huoneita![]()
Eikö Basic lähde ruottiin, kukas meidän tulkkina siellä toimii ?????????
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Hey!
Tänään jäseneksi liittynyt ja tokavikan lipun ostanut naisihminen etsiskelee hyttikavereita... \o
shwoomie suositti riisoria ja riivattua, jotenka miten ois?![]()
Life is orange - KTM 690 Duke R
Life is also black & white - Yamaha R6R
Mainos- & markkinointivastaava, some- & tiedotusvastaava + jäsentuotevastaava
@TRE
Kerkesin just pyytää riisorin ja riivatun meille hyttikavereiksi ja heillekin se sopi, mut näköjään saavat valita useammista
Voidaan mennä samaan myös tarezin ja rootin kanssa ja juutanakin kelpaa (miula on korvatulppia mukana)
Viimeksi muokannut: heippa; 20.12.2012 klo 21:26.
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie