02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Riiittävän pitkä kierretanko ja erillaisia soviteholkkeja. Sitten vaan sopivaa painetta laakerille.
Jos se sinne on saatu menemään, niin kyllä se uloskin tulee
Jos siellä swingissä on laakerin takana kaulus, niin holkeilla työstäminen voi olla aikalailla mahdotonta. Tosin jos on käytettävissä sopivaa materiaalia, niin kartiomaiseksi muokatulla halkaistulla putkenpätkällä voisi onnistua tekemään sellaisen holkin jonka voi painaa laakerin läpi etukautta, ja se sitten purisi siihen laakerin reunaan päästyään leviämään.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Vedin mopon jojoon
tarttee etuiskarit huoltaa niin aloin aatteleen et hetki mulla on rautaputkea, tallin katosta töröttää kaks selittämätöntä ankkuripulttia just siinä missä pitääkin, ja satunpa omistamaan vielä kettinkintaljankin -> miksei...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Talliin tuli 06 rata jammu ja vihdoin sain tilailtua osia särjettyyn daytonaani..
Kohta olisi ehkä taas ajankohtaista leikkiä lasikuidulla![]()
Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
Ex Daytona 675 07
Ex honda hornet 900 05
Ex honda cbr 600f
Ex kawasaki zx6r 98
Ei swingin laakerit nyt niin pahat ole. Lievää korroosiota vain, mut linkku oli ihan valmis, ja sattuneesta syystä kuuluu jopa huolto-ohjelmaan. Tulipahan vain mieleen laittaa kuntoon, kun joku erikoisseppä hieroo öölinssin maksimiherkkyyteen.
Mä oon miettinyt jo tällaisen samanlaisen Fiatin hankkimista kilvettömänä elintenluovuttajaks. Jostain Factory hommattuna about 2500 €, ja eka reilu tonni tulee, kun myy Ö-keulan kolmioineen ja Ö-takaiskarin. Sit jää takovannetta, moottoria ja runkoa, jos vaikka Fiat luiskahtaa.
T. nimimerkki ei järkeä touhuissa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Arvaappa mimmonen oli laakeri tämän jäljiltä?![]()
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Pulteilla se on kiinni. Eikä kyse ole rekisteristä poistetuista vehkeistä, vaan Italiassa tuollainen perus RSV alkaa hinnoista 1700 €, kilsoja alle 40 tkm.
Factoryt alkaen noin 2500. Bikepoint noita rahtaa pyydettäessä.
Mitetiään noita murheita sitten, jos on ajankohtaista.
Edit: Mut joo, pitää olla tarkkana säädösten kanssa niin kauan, kun kamppeet on liikennevakuutuksessa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
"If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
"Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."
Ducati 996 Evoluzione
Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
Maskin maalausta.. Racing ja ruutuliput sai lähteä
20151214_162708.jpg
Eka kerros pinnassa
20151214_174224.jpg
Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
En nyt muista kuinka ulottuvilla tuo laakeri on, mutta taannoin yhden Ducattimen linkunlaakerin kanssa oli matsi, kun ei takaa voinut lyödä. Otin putkenpätkän joka on vähän väljä laakeriin, tökkäsin sisään ja tigillä kiinni. Liukupuntti putken toiseen päähän ja antaa jäähtyä. Ekalla irti. Se putki kun vähän väljä, se hitsi kuroo sitä laakeria hitusen pienemmäksi. Jos siis on hitsipeli ja hitsari käytössä, koita sillä.
Asennustyössä vapautuvan lämpöenergian määrä on vakio. Tuleeko se kappaleesta vai asentajasta, on valinnaista.
Kyl tää saaga ratkee pe/la, kun seuraavan kerran paikalla.
Sitten voikin mennä viettämään rauhallista joulua. Ihan ilman sarvia ja hampaita sanottuna, niin hyvää vinkkiä tullut, jos ei nyt saa paikallistettua keltään tutulta/ puolitutulta ulosvetäjää. Onpa sitten niksejä, mitä kokeilla.
![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ja kannattaa muistaa joskus aina vastakkaiseenkin suuntaan antaa voimaa, niin saa ehkä murrettua valyksiin kiilautuneet hapettumat.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Voi vee mie sanon.
jamahassa ei takajarrutusvalaistus toiminut ja ajattelin, että korjaan sen siinä samalla kun laitan takarenkaan takaisin paikoileen.
Voi v*ttu mikä savotta, kun kyseessä on mekaaninen rumpujarru.
Polkimella on paikka sille jarruvalon tankorautalankavaijerille, mutta ei missään nimessä suora.
Se saatan* kiertää takahaarukan kolmesta kohtaa.
Liike on niin pieni, että melkein piti olla nanomittanauha.
Silti kaikkein parasta oli se, että itse anturin paikka oli laitettu niin, että kaikki liitokset oli siellä takahaarukan ja rungon välissä.
Jos japanian insinööri olisi nostanut sitä anturia 10 cm, niin olisi mahtuntu tekemään oikein hyvin.
Kävi nimittäin mielessä, että rälläköin sen anturikorvan pois ja nostan sitä 10 cm.
Toista se on hydraulisella nestejarrulla...
Joo ei oo lopullinen, nopee kokeiluräpellys.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91