Sivu: 19 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 917181920212969119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 3654:sta
  1. #541
    Eräskin saksalainen kulkupelin valmistaja käyttää pakosarjassa kuparimuttereita.
    Sinne väliin ei tarvii kuparitahnaa, mutta muuten sitä on ihan hyvä käyttää.
  2. #542
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Kumma että sitä jotkut suosittelee esim. auton pyörän pultteihin
    Mä olen käyttänyt kuparitahnaa kymmenisen vuotta kaikissa meidän autojen pyörän pulteissa, kesät talvet niin peltivanteilla kuin aluillakin. Kaikenlaiset jumitusongelmat loppui tahnan käyttöön, eikä ikinä ei oo ollut mitään ongelmia
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
  3. #543
    Mä olen tottunut käyttämään renkaanpulteissa tervasprayta.

    Edit: Niinjoo olihan mulla tallissakin tapahtunut. R&G moottoriposkien suojasetin laitoin paikoilleen.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  4. #544
    Lainaa tuomaz-z1000 kirjoitti Katso viesti
    Mä olen käyttänyt kuparitahnaa kymmenisen vuotta kaikissa meidän autojen pyörän pulteissa, kesät talvet niin peltivanteilla kuin aluillakin. Kaikenlaiset jumitusongelmat loppui tahnan käyttöön, eikä ikinä ei oo ollut mitään ongelmia
    Kestää se ainakin lämpöä. Tosin meikäläisessä tieliikenteessä ei juurikaan jarrut pääse napaa lämmittämään. Ehkä vaseliini ajais saman asian, vai löystyiskö helpommin?
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  5. #545
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Pitäisi löytyä ihan laakeriliikkeestä...

    Koko ilmeisesti 8x22x7mm, kokeileppa etsiä 608-2RSNR.

    IBB ilmeisesti tuon laakerin valmistaja.
    Kiitos tästä! Huomenna laakeriliikkeeseen kokeilemaan onnea.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  6. #546
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Pitäisi löytyä ihan laakeriliikkeestä...

    Koko ilmeisesti 8x22x7mm, kokeileppa etsiä 608-2RSNR.

    IBB ilmeisesti tuon laakerin valmistaja.
    Ei löytynyt Ahlselliltä eikä Laakeri Systems Oy:ltä. Molemmat vähän naureskeli et mistä helvetin laitteesta tällänen laakeri on irronnut. Kuulemma todella harvinainen.

    http://www.ebay.com/itm/608-2RSNR-Se...item1e79f4c5ff

    Ebaysta laitoin 2kpl tilaukseen(toimitusaika 2-3viikkoa. huoh). Onko kellään tietoa voisko Suomesta löytää tätä laakeria mistään? Laakeri Systemsin aspa epäili kovasti.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  7. #547
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Ebaysta laitoin 2kpl tilaukseen(toimitusaika 2-3viikkoa. huoh). Onko kellään tietoa voisko Suomesta löytää tätä laakeria mistään? Laakeri Systemsin aspa epäili kovasti.
    Mites vaikkapa Laakeri Center?
  8. #548
    Jokilaakeri/laakerikeskus.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  9. #549
  10. #550
    Kiitos vastauksista. Soittelen nuo paikalliset liikkeet huomenna läpi ja jos ei natsaa niin tilaus sisään tuonne simplybearingiin. Toivotaan et pp-tuning käyttää jarruvivussaan myös samoja laakereita niin ei mee tuo jenkkitilaus "hukkaan".

    Ps. Osaako nick-nack sanoa mitä noissa sun linkkien laakereissa on eroina muuta ku parin puntaa
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  11. #551
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vastauksista. Soittelen nuo paikalliset liikkeet huomenna läpi ja jos ei natsaa niin tilaus sisään tuonne simplybearingiin. Toivotaan et pp-tuning käyttää jarruvivussaan myös samoja laakereita niin ei mee tuo jenkkitilaus "hukkaan".

    Ps. Osaako nick-nack sanoa mitä noissa sun linkkien laakereissa on eroina muuta ku parin puntaa
    Halpis mallia budget, toi kalliimpi deep groove, taitaa tarkottaa isompia kuulia?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  12. #552
    Budget on nimensä mukaisesti halvemman valmistajan tuote, ja kalliimpi on ns. merkkilaakeri. Ko.pulju ei mitään roskaa tai kopiolaakereita myy joten voi kyllä huoletta valita budjettiversion ellei välttämättä halua merkkilaakeria.
  13. #553
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Halpis mallia budget, toi kalliimpi deep groove, taitaa tarkottaa isompia kuulia?
    Lainaa nick-nack kirjoitti Katso viesti
    Budget on nimensä mukaisesti halvemman valmistajan tuote, ja kalliimpi on ns. merkkilaakeri. Ko.pulju ei mitään roskaa tai kopiolaakereita myy joten voi kyllä huoletta valita budjettiversion ellei välttämättä halua merkkilaakeria.
    Jees, kiitti vinkistä. Meni sivu bookmarkkeihin tilauksen myötä. Katotaan monta päivää kestää saapua nopeimmalla rahdilla
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  14. #554
    Suorat kumiset rengasventtiilit vaihtui Bridgeportin alumiinisiin kulmamallisiin. Värikin mätsää tyylikkäästi yks yhteen

    Alla esimerkki takavanteesta.

    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  15. #555
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jotkut tuollaiset tarvis saada, kun on ihan toivotonta mittailla rengaspaineita tulikuumien jarrulevyjen välistä. Tai no, jos nyt mun mitään tarviskaan mitata, kunhan on suosituksissa mut…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  16. #556
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Suorat kumiset rengasventtiilit vaihtui Bridgeportin alumiinisiin kulmamallisiin. Värikin mätsää tyylikkäästi yks yhteen

    Alla esimerkki takavanteesta.

    Näyttääpä käteviltä. Pitäisi kyllä tuommoiset saada, aina kun jotenkin kädet skeidassa kun noissa ahtaissa väleissä koittaa tuseerata.
  17. #557
    Kyllä noi lisää käyttömukavuutta paineiden tarkisteluun radalla ja sen ulkopuolella. Varsinkin edessä ilmaa karkaa aina, kun joutuu sähläämään jarrulevyjen ja vanteen välistä.

    Ebaysta löysin .. mistäs muualta..

    Edit. seuraavaksi pitää etsiä kultaisia tasapainotuspainoja.. noi bilteman hopeat tai allrightin mustat ei oikeen sovi
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  18. #558
    Täältähän noita saa.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  19. #559
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Täältähän noita saa.
    Mulla oli tuollaiset zetassa ja hyvin toimi. Ainoa miinus oli, että ainakin omissa venttiileissä ei välillä meinannut saada mitattua paineita mittarilla tai lisättyä ilmaa. Eli vaikka painoi esimerkiksi painemittarin kärjen kiinni venttiiliin ei ilmaa tullut, vaan oikeaa asentoa piti välillä vähän hakea, että sai mittaustuloksen. Tuon kanssa kyllä pärjäsi ja ilmatkin se piti sisällään.
    Voisko sanoa, että työstöjälki oli jollain tapaa vähän karumpaa.

    Noita kumisia kulmaventtiilejä en itse suosittele. Parin ostin kokeeksi ja rupesin ajattelemaan vasta tallilla.
    Renkaan pyöriessä kovaa keskipakoisvoima vääntää venttiiliä kumisesta juuresta ja venttiili taipuu vannetta vasten aiheuttaen vanteessa ehkä epätasapainoisuutta ja pahimmassa tapauksessa se voi hajota tuosta juuresta. Ennemmin tuollaisia laittelen kottikärryihin, kuin mopoon.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  20. #560
    Lainaa Jozkunen kirjoitti Katso viesti
    Näyttääpä käteviltä. Pitäisi kyllä tuommoiset saada, aina kun jotenkin kädet skeidassa kun noissa ahtaissa väleissä koittaa tuseerata.
    Sama ongelma, kädet aina paskaset. Mites noiden venttiilien vaihto kulmamallisiin tapahtuu (sorry tää noobien kyssäri)? Onnistuuko helposti vai pitääkö viedä rengasliikkeeseen?

    Muoks. Ainakin UK Ebaystä löytyy mutta mikäs on sitten oikea koko? Löytyy nimittäin 8.3 ja 11.3 mm. Niin ja kannattaako vanteet sitten tasapainottaa uudelleen?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  21. #561
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mites noiden venttiilien vaihto kulmamallisiin tapahtuu (sorry tää noobien kyssäri)?
    Rengas pitää ottaa vanteelta pois ainakin puolittain.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  22. #562
    Aikanaan ihmettelin vanhaa rusetilla kaunistettua zetoriani että joka kerta kun ajoit lähemmäs 300 km/h (suljetulla radalla tiätysti) alkoi etupää hetken päästä mennä levottomaksi. Syynä eturenkaan tyhjeneminen. Aikansa kun asiantutijat asiaa pällistelivät, totesivat että venttiilit vaihtoon. Vanhojen tubelesventtiileiden neulanjouset antautuivat liialliselle kaskipakoisvoimalle ja painuivat sisään, sillä seurauksella että ilma alkoi paeta kumeista. Sen jälkeen olen aina vaihdattanut vaakavettiilit. Tokihan nykyvenoissa varmasti tilanne on toinen.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  23. #563
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Sama ongelma, kädet aina paskaset. Mites noiden venttiilien vaihto kulmamallisiin tapahtuu (sorry tää noobien kyssäri)? Onnistuuko helposti vai pitääkö viedä rengasliikkeeseen?

    Muoks. Ainakin UK Ebaystä löytyy mutta mikäs on sitten oikea koko? Löytyy nimittäin 8.3 ja 11.3 mm. Niin ja kannattaako vanteet sitten tasapainottaa uudelleen?
    Kannattaa vaihtaa samalla ku uusii renkaat.

    Japanilaisis vanteis on useinmiten 11,3 mm reiät ja Italialaisis pienempi 8,3 mm, muista ei ole kokemusta/tietoo.
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  24. #564
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa vaihtaa samalla ku uusii renkaat.

    Japanilaisis vanteis on useinmiten 11,3 mm reiät ja Italialaisis pienempi 8,3 mm, muista ei ole kokemusta/tietoo.
    OK, kiitos tiedosta. Renkaat menee vaihtoon ens keväänä joten vois vaihdattaa samalla noihin kulmamallisiin venttiileihin. Aina oon tuskaillu noiden rengaspaineiden tarkistamisen kanssa mutta tässä oli todella hyvä neuvo. Mulla on kotilossa Michelinin rengaspainemittari joka ei tietenkään mahdu mopon venttiiliin mutta noilla kulmaventtiileillä homma varmasti onnistuu. Voi sitten tarkistaa kotonakin nuo paineet.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  25. #565
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jozkunen kirjoitti Katso viesti
    Näyttääpä käteviltä. Pitäisi kyllä tuommoiset saada, aina kun jotenkin kädet skeidassa kun noissa ahtaissa väleissä koittaa tuseerata.
    Tuseraaminen muuten tarkoittaa persreiän kaivamista sormella. Sairaanhoitajien ja lääkärien hommaa…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  26. #566
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tuseraaminen muuten tarkoittaa persreiän kaivamista sormella. Sairaanhoitajien ja lääkärien hommaa…
    Ristus. Ihan tuohon ei sentään meikäläisenkään renkaiden tarkastelu mene
  27. #567
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tuseraaminen muuten tarkoittaa persreiän kaivamista sormella. Sairaanhoitajien ja lääkärien hommaa…
    Jos et oo lääkäri tai sairaanhoitaja, niin ethän kerro mistä moisen tiedät...

    OT ! Tiedetään...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  28. #568
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti

    OT ! Tiedetään...
    Ei välttämättä. Kysymyshän on, että mitä tallissa tapahtuu?

    Vaan Paimion Paronin tallissa ei tuseerata. Millestä lähti muovit maalarille tavoitteena pirteämpi kuosi. Keulan huoltakoon Motoracing company, venttiilien välykset pitäis tuskailla ite ekaa kertaa, ja jarrut atomeiksi kanssa. Sit jos viitsii, olis yhden liittimen ohitus ja ECU:n katkaisijan asennus yhdelle piuhalle. On muuten kumma, että Brembon osia ei Apriliaan saa, vaan pitää tilata kotarin osanumerolla tiivisteet.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  29. #569
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ei välttämättä. Kysymyshän on, että mitä tallissa tapahtuu?

    Vaan Paimion Paronin tallissa ei tuseerata. Millestä lähti muovit maalarille tavoitteena pirteämpi kuosi. Keulan huoltakoon Motoracing company, venttiilien välykset pitäis tuskailla ite ekaa kertaa, ja jarrut atomeiksi kanssa. Sit jos viitsii, olis yhden liittimen ohitus ja ECU:n katkaisijan asennus yhdelle piuhalle. On muuten kumma, että Brembon osia ei Apriliaan saa, vaan pitää tilata kotarin osanumerolla tiivisteet.
    Minne lähti muovit ja paljon oli hinta-arvio?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  30.  
  31. #570
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Jos et oo lääkäri tai sairaanhoitaja, niin ethän kerro mistä moisen tiedät...

    OT ! Tiedetään...
    Joo, yx ex oli hoitsu
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Sivu: 19 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 917181920212969119 ... ViimeinenViimeinen