Sehän on Triumph! Ei muuta kuin kasaamaan.
No joo... Lasikuituhommia on vielä rutkasti edessä. Se on siinä ja siinä, ehtiikö vapuksi. Jos riipaisee vakiotankin ja penkin, niin sit ehtisi varmasti.
Viimeksi muokannut: T1mppa; 04.04.2017 klo 10:17.
Braaaaap
^ Sprint?
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Voipa olla eräätkin earl greyt kurkussa kun tota munkin vekotinta kattoo
Hirvee draivi päällä yks kaks, täytyy käydä tänään vähän shoppashoppa kaffakumia, niittimuttereita ja muuta sellasta jänskää. Tulis vaan uuet tangonkiinnikkeet jo niin sais laittaa dragbarin kiinni, olleet yli viikon jo suomessa mutkun tulee vissiin kirjepostina kotiin asti niin seuranta päätty rajalle![]()
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Hah! Hyvin sanottu.
Itse koitan tänään pitää kanssa talli-iltaa. Katotaan kuinka pitkälle pääsee.
Huomenna vois käydä katsomassa, kuinka etelän metissä on jäätä ja lunta jäljellä (lue vesilammikoita), ennen kuin vaihtaa suvikumit enskaan. Kai sen männänkin voisi vaihtaa, ennen kunnollisten ajopäivien alkua.
Mihin sä muuten sitä takahäkkiä etsiskelit? Vakio takahäkki? Ei sillä, että mulla sellaista olisi, mutta näppäränä harrastehitsarina saat varmasti putkia liimailtua yhteen.
Braaaaap
Joo vakkaria uutta kun menin tollo sipaseen hätäpäissäni poikki... tuosta kun otat sivun taaksepäin ja toisiks viimenen postaus niin uus on jo tekeillä![]()
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Apriliaprojekti jatkuu.
Viime viikolla laitoin jäähdytysnesteet koneeseen ja en käynnistänyt konetta, mutta sen verran starttasin, että öljynpaineen merkkivalo sammui.
Tänään tulin Apriliaa taas tuusaamaan, niin oli teelusikallisen verran vuotanut jäähdytysnestettä.
Mutta ei hätiä mitiä. Kone on ollut kuivana pari vuotta ja eiköhän ne stefat siitä tormistu, kun koneen laittaa sitten joskus käymään.
joten nou hätä...vielä.
Onneksi varaosahyllystä löytyy vesipumpun korjaussarja.
Tarkkaa touhua...
DSCweN0085 (2).jpg
Tästä jatketaan sitten ketjulinjan suoristamisella ja ketjusuojan asennuksella.
Valorautaa askartelen. Ei ihan 100% onnistuminen mutta tarpeeks lähellä. Kantavana ideana tossa se ettei ole iskaritolpissa kiinni. Myöhemmin toki vielä siistitään. Tulis vaan ne suorat tangonkannakkeet jo hiljalleen että pääsis laittaan dragbarin kiinni ja sen jälkeen suunnittelemaan maskia (toi on vaan semmonen idea/proto, lopputuloksesta ei tule ihan tommonen)
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
toi on vaan semmonen idea/proto, lopputuloksesta ei tule ihan tommonen
...vaan tämmönen. Kuvassa vasen puolisko menee vielä uusiks, siinä on sen verran syviä työstöjälkiä ettei lähde järkevällä työllä hioen veke. Muuten ei huono. Ripustamisessa tulee olemaan jonkinmoinen inssaaminen kun täytyy saada kuitenkin kolmiulotteisesti "kellumaan" niin ettei osu mihkään. Mut jos se ois helppoo kaikki tekis sitä tjsp...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Omassa tallissa on vallinnut hiljaisuus, mutta "pirtin puolella" on tallissa majailevaan näperretty pientä. Elämäni valo tarttui ideaan välittömästi tarmolla, kun leikittelin ajatuksella tuoda hieman Suomi-Brändiä ulkolaisiin majoituslaitoksiin. Mikäs sen hienompaa, kun kirjautua sisään prätkäkamoissa, Marimekkokuosiset sisäkassit olalla roikkuen.
Kassit.jpg
Pirkanmaa
Vähäks päheet![]()
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Jotaki tuommosta. Runko on niin kauhea tilpitäppi harakanpesä että sitä ei vitti täällä ees näyttää ennenkun siistin sen myöhemmin.
Keksis vaan vielä millä noi paneelit pysyis kiinni lattarautarungossa alla. En halua näkyviä ruuvinkantoja. Pysyisköhän 2k pikaepoksilla vai pitääkö olla araldiittiä?
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Piti auringon valossa kurkata miten kamala maalauksesta tuli. tasaisempi kuin uskalsin odottaa. Alunperin ei pitänyt maalata tankkiin kun pari pientä epäsymmetristä viivaa, mutta oli ilmeisesti edellinen maalari pohjat mokannu niin suojateippejä irrottaessa vanhat maalit lähti isoina siivuina pinnasta. Tästä johtuen väliaikainen aina muodikas satiinimusta tuli pintaan. Katsellaan ensitalvena jos tekisi jotain fiksumpaa
Vielä kun kelit lämpenis että pääsis testaa ajoasentoa.. Fiilis kylmiltään että liian pysty mun makuun. Onneksi helppo korjata![]()
Triumph Bonneville Bobber Black
Bandiittiin Barnettin jousi kytkimeen. Jokohan se luistaminen loppuisi... Sattuneesta syystä (lumisade) ei vielä päässyt testaamaan. Kahvan tuntuma ainakin jäykistyi sopivasti.
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. ER-5 (taas!), Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
Ei toi alumiini oikeen tartu lattarautaan... on sielä sen verran pinta-alaa tarkoituksella että pitäis kyllä kestää jollain 2k epoksilla.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Mulla itseasiassa on tossa semmosta kolmen ämmän teippiä missä on punainen suojanauha, itse teippi on harmaata sellasta vaahtomaista. Makso ihan v*sti kun sen joskus ostin mut mikään mitä oon sillä teipannu ei oo vielä auennu. Sitä vaan ei oo enää paljoo jäljellä, epomoksia ois puol tuubia.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Eikö tuossa toimisi ihan koriliima (Wurth, Sika tms.) kunhan vain liimaa on riittävän isolla pinta-alalla. Epoksi äkkiseltään kuulostaa huonolta koska ne yleensä kovettuu kivikovaksi ja moottoripyörä kuitenkin tärisee...
Suzuki GSF 650A 2007 => KTM 690 Duke 2013 => Yamaha FZ6-S 2005
Fazerin sininen FZ6-S
What the shit?! On kotimaisilla katteet kohdallaan!!! Lähtee tilaukseen, thäks![]()
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Niin onhan siinä 3m rullassa tavaraaToi mikä mulla on makso jonkun pari kymppiä.
Eipä tuossa korkeelta putoo jos kerran kokeilee.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91