Sivu: 40 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3038394041425090 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 3654:sta
  1. #1171
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Joko oot jalkatapit vaihtanut terävämpiin? Tulee grippiä paljon lisää ja oikeaan paikkaan.
    Joo millisellä laikalla duunasin ne sulta saadut tapit. Nyt muuten on pitoa tapeissa Vielä kun saa penkkiin ja reisille pitoa niin saa olla tarkkana ettei jää vahingossa pyörään kiinni
    Elämä on onneksi mutkikasta
  2. #1172
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Tokihan sää rekkulan teet niistä mitkä ei ota kiinni kerta liimat niin kuivuneet tai muuten huonot ettei niitä voi käyttää...
    Luonnollisestikin jahka ehdin.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  3. #1173
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa aleksi15 kirjoitti Katso viesti
    Tilaat tuollaiset TechSpecin Snake skinit niin pysyt satulassa. Mul on ne RC8:ssa ja tykkään kyl suuresti.
    http://www.revzilla.com/motorcycle/t...ke-r-2014-2015
    Noi onkin pätevän näköiset kiitos
    Elämä on onneksi mutkikasta
  4. #1174
    Öljynsuodatin tehnyt tehtävänsä.
    Tämä oli odotettavissa, kun kuvassa oleva öljynsuodatin on japanialaisesta moottoripyörästä.
    Ei Italialaisten moottoripyörien kanssa tarvitse tämmöisinen asioiden kanssa värkätä...
    DSCN0160ff.jpg
  5. #1175
    Rannikon vaihteleviin ajokeleihin varautumista...



    Eikä ton pikku-adven kanssa muutenkaan ole haitaksi että saa helposti erityyppistä rengasta alle.
  6. #1176
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Rannikon vaihteleviin ajokeleihin varautumista...



    Eikä ton pikku-adven kanssa muutenkaan ole haitaksi että saa helposti erityyppistä rengasta alle.
    Mitä rengaspainetta tuommoisessa oikean reunan renkaassa olisi hyvä olla, enempi kestopäällystealustalla?
    Kävin eilen omaa rätkää kokeilemassa kestopäällysteellä ja huojuvaa oli meno.
    Uusi eturengas MITROC 80/100-21 208VK oli kokeiltavana.
  7. #1177
    Vihdoin sain osat puhalluksesta ja pulverista. Kohta pääsee kasaushommiin.
    maalatut.jpg

    Täysin uudistettu etuvanne (19"): laakerit, rengas, vanteen puhallus ja maalaus, jarrulevyn hionta ja maalaus, pulttien "kiillotus", venttiili.
    maalatut1.jpg

    Täysin uudistetut etupumput: jousta lyhennetty 5cm, rebound spacer, alaosa hiottu ja maalattu, uusi stefa, lukkorengas ja pölysuoja, uudet litkut.
    pumput.jpg
    Viimeksi muokannut: Grosse; 23.12.2016 klo 11:18.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  8. #1178
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Veikko Hurstin hengessä Paimion raasinki- & tuuninkiosasto auttaa jouluisin vähälahjaisia virittämällä menopelejä nopeampaan kuosiin, etteivät tipahda kehityksen rattailta.

    Tänä vuonna katsoimme tarpeelliseksi ojentaa auttavan kätemme rakkaalle ystävällemme Jasulle. Kyllä nyt kelepaa:



    Jouluyö, juhlayö.....
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #1179
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mitä rengaspainetta tuommoisessa oikean reunan renkaassa olisi hyvä olla, enempi kestopäällystealustalla?
    Kävin eilen omaa rätkää kokeilemassa kestopäällysteellä ja huojuvaa oli meno.
    Uusi eturengas MITROC 80/100-21 208VK oli kokeiltavana.
    Ei aavistustakaan, alle kilosta johonkin kahden puolen paikkeille kokeiltu, ja aina noi on yhtä huojuvat paljaalla pikitiellä...

    Päätynyt siihen että pikitie on noilla välttämätön paha mitä ei voi oikein välttää ja ajellut vaan pienemmillä pikkuteille paremmin soveltuvilla paineilla.
  10. #1180
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Veikko Hurstin hengessä Paimion raasinki- & tuuninkiosasto auttaa jouluisin vähälahjaisia virittämällä menopelejä nopeampaan kuosiin, etteivät tipahda kehityksen rattailta.

    Tänä vuonna katsoimme tarpeelliseksi ojentaa auttavan kätemme rakkaalle ystävällemme Jasulle. Kyllä nyt kelepaa:



    Jouluyö, juhlayö.....
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  11. #1181
    pitäis mennä laitaa delvat sisään ja lähtee ajaa jokin lenkki että huuhtelis koneen
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  12. #1182
    Akku on vielä kiinni pitää ottaa irti ja ladata. Mutta pitääkö paikkansa että täyteen ladattuna kylmässä ennen kun lämpimässä?
  13. #1183
    Lainaa cdi1 kirjoitti Katso viesti
    Akku on vielä kiinni pitää ottaa irti ja ladata. Mutta pitääkö paikkansa että täyteen ladattuna kylmässä ennen kun lämpimässä?
    Kylmässä itsepurkautuminen (ja sulfatoituminen) on hitaampaa kuin lämpimässä, eli joo.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #1184
    Kone tuli tiputettua rungosta joulun kunniaksi, taitaa olla jo jokatalvinen perinne nykyisessä mopossa
    Meikän mielestä mopoissa on aivan liian vähän tilaa tehdä muitakin hommia kuin öljynvaihtoja.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  15. #1185
    Vaihdoin öljyt ja käytin lämpimäksi, laskin ulos ja laitoin uudet sisään. Onpahan kaikki 2000 km matkalla syntyneet epäpuhtaudet pois koneesta. Keväällä sitten taas uudet öljyt ennen ajoa sisään. Akun laitoin viinikaappiin sopivaan lämpötilaan ja kiinni älylaturiin. Pyörän pesin neutraalilla pesuaineella (mittasin ph-arvon) ja kolot sähköhammasharjalla, huuhtelin 35-asteisella vedellä. Kuivaus vasikannahkasäämiskällä. Vielä vahaus afrikkalaisella mehiläisvahalla. Renkaat täytin 1,8 bariin argonilla etteivät hapetu. Kumien päällipuoli pitää vielä sivellä lanoliinilla ettei kuivu. Kaikki liittimet avasin ja suihkautin kontaktisprayta. Nostin pyörää keskeltä ettei jouset kuoleennu. Takapyörä ottaa vähän lattiaan, ostin siihen väliin kumisen auton lattiamaton ettei petonikosketus tee tuhojaan. Pölysuojaksi hommasin aitosilkkisen lakanan, en tiä pitäiskö se pestä ennen käyttöä, pitää kooklettaa ohjeita. Unohtukohan jotain vai mennäänkö näillä?
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  16. #1186
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Unohtukohan jotain vai mennäänkö näillä?
    Lisäaineet tankkiin, kahvat nipparilla pohjaan ja pakoputkistoon kannattaa laittaa joku gerbiili juoksemaan niin se näppärästi poistaa karstat talven aikana. Kannattaa toki ensin googlettaa millä pussirotalla se turkki on optimaalinen tuohon hommaan.
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
  17. #1187
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Unohtukohan jotain vai mennäänkö näillä?
    Jätit sitten pesuvedet vaijereiden sisään...
  18. #1188
    Kiitos. Palstaan voi aina luottaa.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  19. #1189
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Nostin pyörää keskeltä ettei jouset kuoleennu.
    Yleinen harhaluulo on että tuo riittäisi estämään jousien kuoleentumisen. Alustassa kun kuitenkin on enemmän ja vähemmän esijännitystä jousissa. Joten vähin mitä voi tehdä on avata esijännityssäätimet kokonaan. Siltikin jouseen useimmiten jää ns. asennettua esijännitystä. Joten ainoa kunnon keino on purkaa jouset kokonaan irti alustasta, ja säilyttää jouset irtonaisina ja vaakatasossa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #1190
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Yleinen harhaluulo on että tuo riittäisi estämään jousien kuoleentumisen. Alustassa kun kuitenkin on enemmän ja vähemmän esijännitystä jousissa. Joten vähin mitä voi tehdä on avata esijännityssäätimet kokonaan. Siltikin jouseen useimmiten jää ns. asennettua esijännitystä. Joten ainoa kunnon keino on purkaa jouset kokonaan irti alustasta, ja säilyttää jouset irtonaisina ja vaakatasossa.
    Ai perhana, nyt tuli joulunpyhiksi hommia !
  21. #1191
    2014 mallin tylsät grafiikat päivitetty WSBK 2015 Replicaan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Ninja H2 2020
    V-Strom DL 650 2025
    exiä aika monta....
  22. #1192
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Apikka jaksaa yllättää. Jonkun dremeli on lipsahtanut. Kuvassa näkyy kanteen kuuluva reikä, joka on umpikuja, mutta sitten on sinne kuulumaton reikä. Lattialla makaavassa koneessa on merkkejä tehtaalla tehdystä avarruksesta ilmeisesti tulppaa varten, mutta on ainakin ummessa. Mitvit!?

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #1193
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Eikös sytytystulpan juurella usein ole viemärireikä mistä ylijimääräinen vesi valuu jonnekin. Ainakin jos tulppa on syvässä paikassa. Saattaa olla tukkeentunut myös usein, mullakin on vieläkin ruosteisen sytytystulpan ruostetta yhdessä tulppakaivossa minkä drain hole oli tukossa. Tönin teräslangalla auki.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  24. #1194
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Juu.. toi on sisemmän tulpan viemäri, jonka ulkokuoresta puuttuu palanen. Haitta on ilmeisen kosmeettinen, koska viemäristä tuleva vesi päätyy ulommalle tulpalle, johon vettä pääsee muutoinkin. Ulompi tulppa ei sijaitse "kaivossa".

    Edit: kuvassa ulompi tulppa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #1195
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jaa katos nyt vasta kännykällä tajusin väsyneenä tsuumata... Joku tehnyt tilaa paksumalle tulppa-avaimelle?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  26. #1196
    20161226_131321.jpg

    Siinä tallin tapahtumia "Mobilistin painajainen":
  27. #1197
    Rasvasin takin, lankkasin ajokengät ja pesin ajofarkut. Talvitauko alkaa olla puolessavälissä. Päivät pitenee...
    Suzuki V-Strom 800DE -24
    Exät:Yamaha Tracer 900 -18, Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  28. #1198
    Pientä uudenvuoden säätöä....
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viva la figa
  29. #1199
    Irrotin moottorin rungosta, putsasin ja maalasin rungon. Totesin että uusien sähköjen teko siirtyy vuodella (opiskelijabudjettia saa syyttää). Aloin putsaa moottoria maalausta varten. Tein merkit pakoputken muokkausta varten.

    Seuraavaks jos maalais rungon vielä kertaalleen ja alkas uusia huonot piuhat. Kokonaan tehdään kunhan on uudet katkaisijat ja kahvat pöydällä.
    Triumph Bonneville Bobber Black
  30.  
  31. #1200
    Vanhempi Zetori odottelee eturattaan pulttia Hollannista. Uusi Zetori kotiutui samaan talliin ja sai samantien GPS telineen... Ja odottelee nyt tuplakuplaa...
    Ei kiinnosta pätkääkään
Sivu: 40 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3038394041425090 ... ViimeinenViimeinen