02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Säästyy sekin kakstoista oiroa ja pieni pala otsonikerosta (joo en tiiä mitä tossa on) kun nakkaa vaan pakkaseen... helvettiäkö siihen jotain kemikaalia tarttee?
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Näinköhän tuo juuri supistuu lisää pakastinlämpötilan jälkeen... missäs ne meitin injenjöörit luuraa, itelle ei noi lämpölaajenemiskerroinhommelit ole oikein tuttuja muutenkun että yleensä alkaa suuvärkki aueta enempi kun rupeaa roppu kuumenemaan...
Sen verran mitä olen muutaman kerran jotain renkaanlaakereita pakastellu ja antanu hetken kuumaa ilmaa vanteelle niin ihan on siivosti kilahtanu paikalleen. On tuola toki toi prässikin mun sinne on vannetta hankalampi ährää...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Oliks eilen jo (tai edelleen) viikonloppu? Sen verran poikien horinat haisee beaujolaisnouveaulta...![]()
MAD (mean absolute deviation)
Muistisääntö teräkselle; millimetri metriä ja sataa astetta kohden. Jos lämpötilaero on 50 astetta ja halkaisija 100 mm, voi päätellä, että ensin muuttuu puolet 50 ast./100 ast., eli metrin kappale muuttuu puoli millimetriä. Halkaisijan vaikutus on 100 mm / 1000 mm, eli kymmenesosa edellisestä, eli 0.05 mm (viisi sadasosa mm). Tämä riittää useimpien puristusliitosten muuttamiseen työntötiukkuuteen, mikäli reikää lämmitetään ja akselia pakastetaan (muovipussissa, niin ei huurru). Useimmat muovit kestävät 150 ast., joten lämmitys uunissa tuonne lähes sadan asteen korville ei riko niitä. Ei tarvita niin paljon pakkasta. Alumiinin lämpölaajeniskerroin on noin kaksinkertainen teräkseen verrattuna.
Sauna lämpiää ja terassilla juodaan olutta. Laakerit saatiin hyvin paikalleen, kun Paroni äkkäs mun neljän tonnin työkalut hyllystä. Sillä hinnalla jo asettelee.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Voi vittu, olisinpaa kärpäsenä katossa![]()
Husqvarna Norden 901 -22
ex. Ducati 749 -06
ex. CBR 900RR -01
ex. CBR 900RR -96
ex. GSX750F -02
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Eihän tuo nyt kummonen prässi vielä oo... 4t...
Vaimon auton imupuoli auki. Löyty ainakin yksi viallinen takaiskuventtiili ja pari huonohkoa huohotinletkua. Lisäksi seisontajarrun valon temppuilu saau kuosiin ja pissapojan pumppujen viat selvitetty... Joskoon se kirottu M271 tästä alkaa tokeentua?![]()
Viimeksi muokannut: TimoV; 25.11.2016 klo 23:46.
Gilera SP01 125, '90 (projekti, useamman vuoden sellainen)
CB900F Hornet, '02 (ex)
CB500, '97 (ex)
CBF500, '04 (ex)
En ole paatunut italofanaatikko, vaan noi on vain parasta paukkua pihin rahalle. Tai niin itselleni uskottelen. Siksi Aprilia on ykkönen ja forza Italia! Anyway, hyvä prässi saatiin Martini vainaan linkun pulteista, holkeista & prikoista. Tässä vaiheessa hivenen nauratti, et vois noita huokeamallakin hankkia...
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
15th. Iso huolto..IMG_0945.jpg
Suzuki gsx-r K6 rata
Suzuki Hayabusa katu
Mitenköhän mahtaa jakautua motskarihuollot liikkeessä teetettyihin ja itse tehtyihin?
Varmaan iso tekijä lienee onko takuuta, jota pitäisi sitten liikkeessä saada ylläpidettyä.
Nyt tiedän että tehoa voi olla liikaa. Ainakin painepesurissa. Perkele.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Penkin etureunaa vielä alaspäin että saa jotkut linjat etes suunnilleen samoihin. Mut en tiiä.. Tavallaan ok mut toisaalta joku toinen ois parempiPitäs vielä pilkkoo perän teipattuun kohtaan reikä takavaloille.
Katteeseen tehdään reikä ja tuleepi lediä
Tuossa on kaikki valot (paitti rekkari) ja vaikuttaisi äkkiä kohtuu kirkkaalta. Sitten käytännössä näkee todellisuuden
Ebay lähikaupasta tutkinut noita katteita ja harvassa on tilaa akulle tuolla takana. Tai jos on niin pituus on 25cm nykyistä pitempi. Tuokin on ihanaa kiinamuovia halvalla mut jospa se ajaisi asiansa etes yhden kesän![]()
Triumph Bonneville Bobber Black
Dick & Strapon poistettu puutarhatraktorialustasta...
Gilera SP01 125, '90 (projekti, useamman vuoden sellainen)
CB900F Hornet, '02 (ex)
CB500, '97 (ex)
CBF500, '04 (ex)
Rööriä liimailin peräkkäin vähäsen. vois kait tehdä oman ketjunkin ettei tätä ruuhkauttaisi.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Keulan huoltoa.
Etuiskareiden öljyjen vaihto ja uudet stefat.
Etukolmion laakereiden vaihto.
Moottoriöljyn ja suodattimen vaihto.IMG_4840.jpg
<p>Suzuki GSX-R 750 - Honda 125 XR - Kymco 125 Agility City - Suzuki GSX650F - Yamaha FZ8-N - Honda CBR600F</p><p> </p><p>Ennen vanhaan moottoriurheilu oli vaarallista ja seksi turvallista.</p><p> </p>
Takuunantaja on velvollinen poistamaan omalla kustannuksellaan virheen, joka on ilmennyt takuuaikana. Velvollisuutta ei kuitenkaan ole, jos takuunantaja saattaa todennäköiseksi, että vika johtuu ostajan puolella olevasta syystä, kuten esimerkiksi auton vääränlaisesta käyttämisestä, huonosta hoidosta, valmistajan laatimien huolto-ohjeiden mukaisten huoltojen laiminlyönnistä tai ulkoisesta vauriosta.
Joten kenellä se näyttövastuu takuuaikana on...
http://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julka...-autokaupassa/
Edit:
itse asiassa huoltamattomuus ei ole peruste takuun raukeamiselle.
Jos peilinvarsi katkeaa tärinästä tai jotain vastaavaa, satulan pinta kuluu puhki ekalla reissulla, niin takuun antajan pitää osoittaa, että se on huoltamattomuuden vika.
Viimeksi muokannut: lario; 27.11.2016 klo 20:30.