Täytyypä testata![]()
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Koitan saada, tosin olohuoneen pöydän ääressä, mopon katteet yliteipattua.
Jälki on aivan kauhean huonoa, joten kuvia ei kehtaa esitellä.
Katsotaan miltä valmiina näyttäisi, jos sitten kehtaisi esitellä.
KTM 390 Adventure -20
Kawasaki ZX-10R -06 (valoton)
Froteeta väliin ja vaihto vähän tosenlaiseen putkeen (enempi seinää) niin alkohan mutkaa syntymään
Ihan pienen laineen se vieläkin tekee jos mennään tonne liki 90 astetta mut se ei enää juuri haittaa. Ruosteet tuli kaupan päälleromikselta ostamisen varjopuolia...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Sain yllätysinspiraation synkata ruiskurungot ja vaihtaa tulpat. Kaikkea sitä...!![]()
Jotain tapahtuu.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ja tällä tarinalla toistaiseksi onnellinen loppu:
https://www.youtube.com/watch?v=gyWsTZ5h5dQ
https://www.youtube.com/watch?v=hd3ztKiFYoQ
https://www.youtube.com/watch?v=xgsmT8shE74
https://www.youtube.com/watch?v=YAeK1s9NNe8
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tuksun starttirele sanoi "naks" mutta kampiakseli ei liikahtanut.
Tilasin Stein-Dinseltä uuden starttireleen tai siis kaksi, kun Cagivassa on näköjään samanlainen ja se on myös temppuillut.
Osa maksaa Stein-Dinsellä 36€ ja Ebayssä on jopa 60€...
Lähti se Tuksu talven jäljiltä käyntiin, kun startin juureen johdatti sähköä...
Sellaset välttävän hintaset, ei mitään 3M tasosia.
Teipeillä ois varmaan hyvää jälkee saanu, mutta taito, osaaminen ja ehkä alkoholi esti täydelliset suoritukset.
Huomenna pyörä vielä kerran ilmaan ja keulaan stefat uudet ku perkeleet alko sittenkin vuotaa vaikka koitin toivoa että ne pitäs...
Lauantailta voidaan alastarolta saada holtsun ottamia kuvia, joten jääkööt siihen saakka kuvailut.
KTM 390 Adventure -20
Kawasaki ZX-10R -06 (valoton)
Tallissa ei ole tapahtunut mitään, mutta tuossa pihalla vaihdoin kusiaiseen uudne jännitteen säätimen. Nyt on tasaista latausta ja luulisi kestävän taas kovemmassakin helteessä
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Tarkistin venat:
https://goo.gl/photos/dtMNYMzo2tf8KDBaA
Ja siirsin tankin saranan nivelpistettä, jotta se kääntyisi takakatteiden ohi eikä aina tarttisi purkaa sen takia. Vähän toki hioin katteistakin:
https://goo.gl/photos/MXQuDV4t6kQ57qFX6
Tuon kanssa köpöstelly nyt iltana muutamana. Tuo ns "bead breaker" osa toimii mainiosti mutta se toinen "kärki" jonka pitäis nostaa kumi vanteelta ja laittaa paikalleen on susi... onneks ebaystä saa tilattua nylonisen samanlaisen kärjen kun "oikeissa" rengaskoneissa on niin saa tuon toimimaan kunnolla. Vaihtu se kumi eilen mut yli puolen tunnin tappelun jälkeen...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Täälä ei kyllä vaihdu tuohon hintaan, plus ongelmana on kuljettaa rengas autolla paikkaan x vs tehdä se kotona itse. En tiiä onko tolla varsinaisesti rahallista hyötyä kun joutuu kuitenkin hommaamaan rautaa, paksua kierretankoa, rengasrasvaa, painoja... että kustannusten kuoletus kestää aika monta renkaanvaihtoa mut silti pyrkimys on olla omavarainen sekä rakentelun ilo. Nii ja tietty voi ostella noita vähän ajettuja (en suoraan sanoen kehtaa mennä rengasliikkeeseen vaihdattamaan käytettyä kumia...)
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Mä ostin tasapainotusakselisetin ja rengasraudat ja vannesuojat ja litran rasvapänikän yht kuutisenkymppiä kai, ja kolme rengasta vaihdettuna niin kai tässä voitonpuolella ollaan. Hikeä ja tuskaa kulunu melkomäärä.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Vitsi kun oiskin tila tollaselle vanteesta kiinni ottavalle kunnon vehkeelle...
Joo pyrkimys olis et kaikki tehdään itte, ei välttämättä rahan säästön takia vaan ihan periaatteesta. Itekkin ostin motonetistä tasapainolaitteen, pitäs vissii ottaa paketista veke ja kattoo et se on kunnossa jnetänään/huomennahan sitä tarttee muutenkin et naamantaina pääsee taas mopolla töihin.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Minä veivaan rengasraudoilla eikä se nyt kovin kummosta ole kun muutamasti harjottelee. En vissii kolmeen vuoteen ainakaa ole renkaitani missään vaihdattanut ja tuttavienkin pyöriin vaihdellut. Viimeksi vaihdettiin kaverinpyörään tällä viikolla.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mites hitossa te saatte ton renkulan nousemaan tohon vanteelle? En saa pirullakaan lähtee ottaa ilmaaon kuormaliinakikat jo yritetty tuloksetta.
Tuommosen köpöstelin välissä, ei tällä kertaa pyörään vaan grillin pohjalle hiilikaukalo. Vanhaa semmosta pokittainen pieni tynnyri tyyppistä grilliä yrittänyt muuntaa kaasukäyttöiseksi mut eihän se lähe millään toimimaan kunnolla niin täyty pohjan reikien peitteeksi tehä tommonen laari. Sai hyvin ilmankierronkin tehtyä tuolta päistä alakautta. Hiton rumat saumat mut en jaksanu nähä vaivaa kerta aina täynnä hiiliä/tuhkaa niin sou not.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Tuossa yksi konsti,toimii.
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
Rengasraudoilla tusaan minäkin. Enskakumeilla kun harjoitteli, tuommoisen katupallon vaihto on vartin homma alta alle.
Tuo starttipilotilla vanteelle nosto on ihan toimiva, mutta hanskat käteen ja mielellään grillisytkäri, poltin kerran sormet kun löi pistoliekin välistä.
Jos on aikaa, niin saman saa kun jättää yön yli vanteen tai vähän vannetta leveämmät puukalikat kumin sisään. Sen verran on gummissa muistia, että painuu moisen jälkeen tiivistyspinnat palteen reunaan kiinni.
Bandiittiin pitäisi bensahanan tiivisteet vaihtaa kun tihkuu jostain.
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Tallissa on poistettu hiekkaa.
Viime viikonlopun Kemoran keikka päättyi viileessä kelissä neljännellä kellotetulla kierroksella ( ekana päivänä ei kellotettu eikä tokan päivän aamuna männän sisäänajossa ) hiekoille ja Kokkolaan röntgeniin, mutta vauhti oli silti mitä pitikin ns. alustatestissä, ja kuski OK.
Menee vaan tuntitolkulla poistaa rahinaa kaikista liikkuvista osista. Nyt on putsaukset tehty ja alustan muutokset työn alla, huomenna viimeistellään säädöt ja pyörä vaunuun seuraavan viikonlopun SM-kisaa varten, tällä kertaa otan myös riittävästi bensaa mukaan, viimeksi jäi kannu kotiin !
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91