Sivu: 33 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 3654:sta
  1. #961
    Täytyypä testata
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  2. #962
    Koitan saada, tosin olohuoneen pöydän ääressä, mopon katteet yliteipattua.
    Jälki on aivan kauhean huonoa, joten kuvia ei kehtaa esitellä.
    Katsotaan miltä valmiina näyttäisi, jos sitten kehtaisi esitellä.
    KTM 390 Adventure -20
    Kawasaki ZX-10R -06 (valoton)
  3. #963
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Iigel kirjoitti Katso viesti
    Koitan saada, tosin olohuoneen pöydän ääressä, mopon katteet yliteipattua.
    Jälki on aivan kauhean huonoa, joten kuvia ei kehtaa esitellä.
    Katsotaan miltä valmiina näyttäisi, jos sitten kehtaisi esitellä.
    Onko kunnon teipit?
  4. #964


    Froteeta väliin ja vaihto vähän tosenlaiseen putkeen (enempi seinää) niin alkohan mutkaa syntymään

    Ihan pienen laineen se vieläkin tekee jos mennään tonne liki 90 astetta mut se ei enää juuri haittaa. Ruosteet tuli kaupan päälle romikselta ostamisen varjopuolia...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  5. #965
    Sain yllätysinspiraation synkata ruiskurungot ja vaihtaa tulpat. Kaikkea sitä...!
  6. #966
    Jotain tapahtuu.

    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #967
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #968
    Tuksun starttirele sanoi "naks" mutta kampiakseli ei liikahtanut.

    Tilasin Stein-Dinseltä uuden starttireleen tai siis kaksi, kun Cagivassa on näköjään samanlainen ja se on myös temppuillut.
    Osa maksaa Stein-Dinsellä 36€ ja Ebayssä on jopa 60€...

    Lähti se Tuksu talven jäljiltä käyntiin, kun startin juureen johdatti sähköä...
  9. #969
    Lainaa wbaum kirjoitti Katso viesti
    Onko kunnon teipit?
    Sellaset välttävän hintaset, ei mitään 3M tasosia.
    Teipeillä ois varmaan hyvää jälkee saanu, mutta taito, osaaminen ja ehkä alkoholi esti täydelliset suoritukset.

    Huomenna pyörä vielä kerran ilmaan ja keulaan stefat uudet ku perkeleet alko sittenkin vuotaa vaikka koitin toivoa että ne pitäs...

    Lauantailta voidaan alastarolta saada holtsun ottamia kuvia, joten jääkööt siihen saakka kuvailut.
    KTM 390 Adventure -20
    Kawasaki ZX-10R -06 (valoton)
  10. #970
    Tallissa ei ole tapahtunut mitään, mutta tuossa pihalla vaihdoin kusiaiseen uudne jännitteen säätimen. Nyt on tasaista latausta ja luulisi kestävän taas kovemmassakin helteessä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  11. #971
    Tarkistin venat:
    https://goo.gl/photos/dtMNYMzo2tf8KDBaA
    Ja siirsin tankin saranan nivelpistettä, jotta se kääntyisi takakatteiden ohi eikä aina tarttisi purkaa sen takia. Vähän toki hioin katteistakin:
    https://goo.gl/photos/MXQuDV4t6kQ57qFX6
  12. #972
    Lainaa Habbax kirjoitti Katso viesti
    Alkaa, penkin korotus / levennys / tankkipatti homma olemaan viimeisiä hiomisia vaille.

    Enää ei oo paljon jäljellä:
    No nyt:



    Ekaa kertaa ruiskulla maalasin ja läheltä sen kyllä huomaa kun tulihan niitä valumia ja roskia. Mutta ehkäpä ensi talvena uudestaan, voisi välillä ajella.
    s1000rr 2011
  13. #973




    Tuon kanssa köpöstelly nyt iltana muutamana. Tuo ns "bead breaker" osa toimii mainiosti mutta se toinen "kärki" jonka pitäis nostaa kumi vanteelta ja laittaa paikalleen on susi... onneks ebaystä saa tilattua nylonisen samanlaisen kärjen kun "oikeissa" rengaskoneissa on niin saa tuon toimimaan kunnolla. Vaihtu se kumi eilen mut yli puolen tunnin tappelun jälkeen...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  14. #974
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti




    Tuon kanssa köpöstelly nyt iltana muutamana. Tuo ns "bead breaker" osa toimii mainiosti mutta se toinen "kärki" jonka pitäis nostaa kumi vanteelta ja laittaa paikalleen on susi... onneks ebaystä saa tilattua nylonisen samanlaisen kärjen kun "oikeissa" rengaskoneissa on niin saa tuon toimimaan kunnolla. Vaihtu se kumi eilen mut yli puolen tunnin tappelun jälkeen...
    Mie oon miettinyt tuota hommaa myös, kun on noita rätkiä ja mopoja ja enskaankin pitää tehdä kausirengasvaihdot.
    Mutta, kun paikallinen rengasliike vaihtaa renkaan kuin renkaan 10 €urolla (rengas irrallaan) niin olen todennut, että enpä jaksa ruveta painimaan.
  15. #975
    Täälä ei kyllä vaihdu tuohon hintaan, plus ongelmana on kuljettaa rengas autolla paikkaan x vs tehdä se kotona itse. En tiiä onko tolla varsinaisesti rahallista hyötyä kun joutuu kuitenkin hommaamaan rautaa, paksua kierretankoa, rengasrasvaa, painoja... että kustannusten kuoletus kestää aika monta renkaanvaihtoa mut silti pyrkimys on olla omavarainen sekä rakentelun ilo. Nii ja tietty voi ostella noita vähän ajettuja (en suoraan sanoen kehtaa mennä rengasliikkeeseen vaihdattamaan käytettyä kumia...)
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  16. #976
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä ostin tasapainotusakselisetin ja rengasraudat ja vannesuojat ja litran rasvapänikän yht kuutisenkymppiä kai, ja kolme rengasta vaihdettuna niin kai tässä voitonpuolella ollaan. Hikeä ja tuskaa kulunu melkomäärä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #977
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mä ostin tasapainotusakselisetin ja rengasraudat ja vannesuojat ja litran rasvapänikän yht kuutisenkymppiä kai, ja kolme rengasta vaihdettuna niin kai tässä voitonpuolella ollaan. Hikeä ja tuskaa kulunu melkomäärä.
    Kyllähän se maksaa äkkiä takaisin, kaudessa kolme vaihtoa niin rahat on tienattu.
    Tuli vaihdettua etu ja takakummi tallilla, tosin viikon viiveellä kun oli muita kiireitä viime viikonloppuna.
    Kuva mukaan todisteeksi
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  18. #978
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mä ostin tasapainotusakselisetin ja rengasraudat ja vannesuojat ja litran rasvapänikän yht kuutisenkymppiä kai, ja kolme rengasta vaihdettuna niin kai tässä voitonpuolella ollaan. Hikeä ja tuskaa kulunu melkomäärä.
    Harvalla tuossa kyse rahasta. Oma rengas irtovanteelle Turussa kympin. Omilla laitteilla voi vaihdella just silloin kun huvittaa. Sillä on arvoa, jos renkaita menee useampia kesässä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #979
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Harvalla tuossa kyse rahasta. Oma rengas irtovanteelle Turussa kympin. Omilla laitteilla voi vaihdella just silloin kun huvittaa. Sillä on arvoa, jos renkaita menee useampia kesässä.
    Kyllä meikä on sen verran köyhä että vaihdan itse, vaikka onkin pienellä rahalla vaihdot niin oma homma on kuskata irtovanne ja tuoda takaisin.
    Mopolla ajaa tallille ja vaihtaa, sen jälkeen jatkaa matkaa..
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  20. #980
    Vitsi kun oiskin tila tollaselle vanteesta kiinni ottavalle kunnon vehkeelle...

    Joo pyrkimys olis et kaikki tehdään itte, ei välttämättä rahan säästön takia vaan ihan periaatteesta. Itekkin ostin motonetistä tasapainolaitteen, pitäs vissii ottaa paketista veke ja kattoo et se on kunnossa jne tänään/huomennahan sitä tarttee muutenkin et naamantaina pääsee taas mopolla töihin.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  21. #981
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Vitsi kun oiskin tila tollaselle vanteesta kiinni ottavalle kunnon vehkeelle...

    Joo pyrkimys olis et kaikki tehdään itte, ei välttämättä rahan säästön takia vaan ihan periaatteesta. Itekkin ostin motonetistä tasapainolaitteen, pitäs vissii ottaa paketista veke ja kattoo et se on kunnossa jne tänään/huomennahan sitä tarttee muutenkin et naamantaina pääsee taas mopolla töihin.
    Se on tallikaverin mutta saadaan käyttää jos on tarvetta, siitä huolimatta vain 3 tyyppiä vaihtaa itse renkaat tallilla.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  22. #982
    Minä veivaan rengasraudoilla eikä se nyt kovin kummosta ole kun muutamasti harjottelee. En vissii kolmeen vuoteen ainakaa ole renkaitani missään vaihdattanut ja tuttavienkin pyöriin vaihdellut. Viimeksi vaihdettiin kaverinpyörään tällä viikolla.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  23. #983
    Mites hitossa te saatte ton renkulan nousemaan tohon vanteelle? En saa pirullakaan lähtee ottaa ilmaa on kuormaliinakikat jo yritetty tuloksetta.



    Tuommosen köpöstelin välissä, ei tällä kertaa pyörään vaan grillin pohjalle hiilikaukalo. Vanhaa semmosta pokittainen pieni tynnyri tyyppistä grilliä yrittänyt muuntaa kaasukäyttöiseksi mut eihän se lähe millään toimimaan kunnolla niin täyty pohjan reikien peitteeksi tehä tommonen laari. Sai hyvin ilmankierronkin tehtyä tuolta päistä alakautta. Hiton rumat saumat mut en jaksanu nähä vaivaa kerta aina täynnä hiiliä/tuhkaa niin sou not.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  24. #984
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Tuossa yksi konsti,toimii.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  25. #985
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän se maksaa äkkiä takaisin, kaudessa kolme vaihtoa niin rahat on tienattu.
    Tuli vaihdettua etu ja takakummi tallilla, tosin viikon viiveellä kun oli muita kiireitä viime viikonloppuna.
    Kuva mukaan todisteeksi
    Mikäs tuon rengaskoneen malli on? Näyttää käyttökelposelta.
    .
  26. #986
    Rengasraudoilla tusaan minäkin. Enskakumeilla kun harjoitteli, tuommoisen katupallon vaihto on vartin homma alta alle.
    Tuo starttipilotilla vanteelle nosto on ihan toimiva, mutta hanskat käteen ja mielellään grillisytkäri, poltin kerran sormet kun löi pistoliekin välistä.
    Jos on aikaa, niin saman saa kun jättää yön yli vanteen tai vähän vannetta leveämmät puukalikat kumin sisään. Sen verran on gummissa muistia, että painuu moisen jälkeen tiivistyspinnat palteen reunaan kiinni.
  27. #987
    Bandiittiin pitäisi bensahanan tiivisteet vaihtaa kun tihkuu jostain.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  28. #988
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Mites hitossa te saatte ton renkulan nousemaan tohon vanteelle? En saa pirullakaan lähtee ottaa ilmaa on kuormaliinakikat jo yritetty tuloksetta.
    Kait otit sen venttiilinsielun irti ennen kuin yritit täyttää? Kyllä sen pitäis nousta jos sielu on otettu veks. Tarvittaessa rengasrasvaa lisäks.
  29. #989
    Tallissa on poistettu hiekkaa.

    Viime viikonlopun Kemoran keikka päättyi viileessä kelissä neljännellä kellotetulla kierroksella ( ekana päivänä ei kellotettu eikä tokan päivän aamuna männän sisäänajossa ) hiekoille ja Kokkolaan röntgeniin, mutta vauhti oli silti mitä pitikin ns. alustatestissä, ja kuski OK.

    Menee vaan tuntitolkulla poistaa rahinaa kaikista liikkuvista osista. Nyt on putsaukset tehty ja alustan muutokset työn alla, huomenna viimeistellään säädöt ja pyörä vaunuun seuraavan viikonlopun SM-kisaa varten, tällä kertaa otan myös riittävästi bensaa mukaan, viimeksi jäi kannu kotiin !
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  30.  
  31. #990
    Lainaa Tuurihaukka kirjoitti Katso viesti
    Kait otit sen venttiilinsielun irti ennen kuin yritit täyttää? Kyllä sen pitäis nousta jos sielu on otettu veks. Tarvittaessa rengasrasvaa lisäks.
    pahempaa, panin takas paikalleen ennenku... joo yritetään huomenna uudestaan liukkarin kaa sielu irti ja/tai tulta munille, nyt on liian kiire kalj.. öh, vahtia grilliä
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
Sivu: 33 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen