Sivu: 30 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 3654:sta
  1. #871
    Vuosien etsintä päättyi ja vihdoin Pasila kyltti löytyi tallia koristamaan

    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  2. #872


    Tilipitäppitippitäppitämmm...





    Foxstaari löys paikalleen. Ose pentele kun mopotkin vaan kasvaa mut silti on niin juuttaan ahtaita et täyty tollanen ihme viritys rakentaa kun tarvikeputsari otti iskariin kiinni muuten...



    Orkkikset kumisträpit jotka pitää etumaskia paikallaan tuntuu olevan nykyään harvinaisempia kuin ykssarvisen kakka niin vääntelin sitte lattaraudasta

    Sais ton nyt kohta valmiiks et vois nostaa rumpan pöydälle...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  3. #873
    Tänään tein Petoon:

    - Kaikki kamppikset (Tankin "reikien" tulppaaminen, tankin huohotusletku, mittariston takamuovin vaihto, takarenkaan klapin tarkastus)
    - Öljyt ja suodatin
    - Puhdas K&N putsari hieman likaantuneen tilalle
    - Jarru- ja kytkinnesteet
    - Vaihdekaavion kääntö
    - 16 eturatas
    - Donglen asennus
    - Tangonpääpeilit

    Vielä jäi, kun ei ole saapuneet:
    - ABS tunnistinlevyjen vaihto (jotta mittarivirheen saa pois)
    - Lyhyet kytkin- ja jarrukahvat

    On se voima vaan brutaalia... Jos ei sudi, niin pyrkii pystyyn. Nelosellakin kaasusta.
    Nyt viel kun lämpenis kelit.

    WP_20160326_015.jpg
    1290 Super Duke R
  4. #874
    Lättyyn uutta ratasta vaihdelaatikkoon.

    IMG_0572.jpg

    Lisäksi toisen pakoventtiilin ohjuri oli ottanut siipeensä, kiitos nykybensan. Erityisesti sivuventtiilikone tartte lyijyä voiteluun. Lisä-äineet ei näköjään toimi.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  5. #875
    Lainaa kake1969q kirjoitti Katso viesti
    zetori odottaa edelleen kausihuoltoa---lue--- kaikki atomeiks ja takas kasaan. Eli öljyt, putsarit, tulpat, venttiilivälykset, etuiskareitten stefat (taas kerran...kumma kun eivät kestä), todennäkösesti jarrupalat, jarrunesteet, kytkinnesteet.....lista on pitkä vanhassa kamppeessa. Mutta, kun hyvästä on paha luopua. Joku voisi mainita harrastuksena vanhan pyörän ropaaminen
    edit. kaasuvaijerit täytynee vaihtaa (taas)...kesti 2 ajokautta. Kaapeleitten keskikohilla on pituudensäätöhommeli, joista kummastakin holkki halki??? kyseessä tarvikekaapelit, joten tarvinneeko ihmetellä...


    vaihda SKF:n stefat niin kestää arietet ja muut vastaavat on ihan rojua
  6. #876
    Öljyt vaihtu tilpehööreineen perheen 2 -pyöräisiin. Yllättävän hyvää oli omassa pärrässä vanhakin, vaikka oli 6500km ajettukin.
    Nyt saa kesä tulla. Eli lunta alkaa vihmomaan :/
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  7. #877
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    vaihda SKF:n stefat niin kestää arietet ja muut vastaavat on ihan rojua
    Kokeile mielummin alkuperäsisiä stefoja.

    Testattiin tarvike- ja alkuperäisstefaa irrallaan olevaan liukuputkeen, kun tarvikestefat alkoi vuotamaan muutaman tuhannen kilometrin ajon jälkeen.
    Alkuperäisstefa salli kaksi kertaa suuremman sivuliikkeen, ennen kuin alkoi valo näkymään.
  8. #878


    vetäsin tossa vähän asteita lisää syttypyörään sorvissa, hyvin meni-

    http://myalbum.com/album/h6XYGvSEfQx1

    nyt lukee sitten yoshimura muuallakin kun vaimentimessa, nokat nimittäin vaihtu just pikkusen parempiin.
  9. #879
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Kokeile mielummin alkuperäsisiä stefoja.

    Testattiin tarvike- ja alkuperäisstefaa irrallaan olevaan liukuputkeen, kun tarvikestefat alkoi vuotamaan muutaman tuhannen kilometrin ajon jälkeen.
    Alkuperäisstefa salli kaksi kertaa suuremman sivuliikkeen, ennen kuin alkoi valo näkymään.
    näin on ja paremissa on aivan erilainen huulirakennelma, eli orggis tai skf
  10. #880
    Tänäpä tuli vedettyä pohjamaalit huggeriin ja bellypaniin:



    Honda cb600f Hornet 1998
  11. #881
    Katteiden paikkamaalausta. Jälki melko varmasti just niin hyvää kun spraylla saa talli olosuhteissa kun helmiäistä maalaa. Joka tapauksessa tulee parempi kun edellisen omistajan himmeällä valkoisella maalattu halkeileva maalaus.




    Kuva ennen helmiäistä.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  12. #882
    Lämpökahvat asensin yamahaan.
    Toivottavasti näpit tarkenee ens kesän ajoissa.
    Lisäksi pari tarraa liimailin ja ilmanputsarin puhistelin.
    Vielä öljyt ja suodatin niin oon valmis.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  13. #883
    Oma pyörä läjässä ja ensimmäistä kertaa ikinä ajokunnossa ennen kesäkuuta. Wuhuu! Takarenkaan ja öljyt toki vaihdan vielä joskus, kunhan tässä kerkiän... Ja pakoputkea pitää modata... Ja uusi penkki tehdä...
  14. #884
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ketjut ja rattaat vaihdettu. Huhhuijaa, sain just vision että niitattavat ketjut olis kivat verrattuna päättymättömiin. Sain sitten purkaa koko mopon perän että sai takapampun, linkuston ja swingin irti. Ja tietty takajarrun jarruletku on uitettu takahaarukassa olevan O-kiinnikkeen läpi, jolloin swingi roikkuu jarruletkusta kun sensaa irti. Oli sekin operaatio; oikea jalka kannattelee jarrusatulaa, oikea käsi pitää haarukkaa ja vasen käsi repii vanhaa ketjua irti eturattaan takaa. Alkaa painaa noi osat siinä kymmenenminuutin kohtaa. Sit uusiks päinvastaisessa järjestyksessä. viikon joogat sai kyllä olla siinä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  15. #885
    Ja oikeilla työkaluilla se itse niitattu on ihan yhtä vahva kun päättymätön

    http://www.motonet.fi/fi/tuote/38307...-X-ja-525530VX

    Hintakin näköjään tullut vuosien saatossa alas, aikanaan maksoi melkeen satasen Saksassa.
    FJR -17
  16. #886
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Ja oikeilla työkaluilla se itse niitattu on ihan yhtä vahva kun päättymätön

    http://www.motonet.fi/fi/tuote/38307...-X-ja-525530VX

    Hintakin näköjään tullut vuosien saatossa alas, aikanaan maksoi melkeen satasen Saksassa.
    Hinta on pudonnut.
    Nyt alakaa olemana sen hintainen, että vois vaikka hommata talliin, vaikka ikinä ei ole vielä ollut tarvetta...
  17. #887
    Niin, mutta sitten kun laittaa kunnon ketjut:

    http://www.motonet.fi/fi/tuote/80303...iittaustyokalu
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  18. #888
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  19. #889
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Ja oikeilla työkaluilla se itse niitattu on ihan yhtä vahva kun päättymätön

    http://www.motonet.fi/fi/tuote/38307...-X-ja-525530VX

    Hintakin näköjään tullut vuosien saatossa alas, aikanaan maksoi melkeen satasen Saksassa.
    Tää on ns halpa-malli. Enkä oikein voi suositella. Omalla niitattiin ensin Gixxun ketju, ja kun Pitkiss oli vaihtamassa omaansa, niin koko työkalu antautui. Metalli on niin heppoista, että toi leuka ei pidä vaan lähtee vääntymään ja aukeaa koko p***ka kiristettäessä/niitatessa. Ensiksi lähti sisäosa taipumaan sisälle. Sinne väliin ensiapuna hylsy jolla sai taipumisen loppumaan, mutta sitten lähti toi ulkopuolinen osa vääntymään...Onneksi tiesivät vian Motonetissa ja takuuseen antoivat uuden.

    Sillä Pitkiss sai omat ketjut niitattua, mutta jos nyt joutuu vaihtamaan uudet ketjut, niin saattaa olla uuden työkalun hankinta edessä...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  20. #890
    Oon nähny noita samoja niittareita pitkin eri foorumeita joka puolelta maailmaa ja kaikki ne vääntyy samalla tavalla. Joko on ihan fundamentaalinen suunnitteluvika tai sitten kaikki tulevat samasta koiranpaskametallitehtaasta kiinasta tai mistälie.

    Itellä se Bilteman "kunnon" sarja, onhan se joo aika arvokas mut jos et raiskaa kierteitä osista ihan omaa tyhmyyttäs se kestää kyllä, kaveri lainas eikä osannu ihan käyttää niin napsautti yhen kärjen poikki siitä mut niitäpä myydään erikseen kolmen sarjoissa ja hinta tais olla 6,50.

    Vähän sama kuin muidenkin työkalujen kanssa, älyn/osaamisen puutetta ei kannata korvata voimalla. Mut toi musta kalu vaan on ihan paska.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  21. #891
    Joo, löytyy toi D.I.D DKM 500 niittaajaa, ja vaikuttaa aika järeältä. Muutamat ketjut saa vielä niitata, että pääsee ns. nollille....
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  22. #892
    Itse tuli parin tutun kanssa kimpassa hommattua stormilta se ns. ammattilaismallinen ketjutyökalu joka kyllä näyttää tismalleen samalta kuin tuo bilteman malli. Eilen sillä lyhennettiin ja niittailtiin yhden 9 ärrän ketjut ja nätisti se kyllä toimi eikä mikään osa antanut periksi. Nyt jälkiviisaana kun tuota vertaa tuohon biltsin malliin niin toivoo että noissa on jotain muutakin eroa kuin hinta
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  23. #893
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Niin, mutta sitten kun laittaa kunnon ketjut:

    http://www.motonet.fi/fi/tuote/80303...iittaustyokalu
    Joo, ei se hinta ollutkaan pudonnut, käytin ZVMX-ketjuja eli hinta on vähän noussut. Katoin vaan väärin. Nykyisin keppiveto.
    FJR -17
  24. #894
    Uudet lyhyet ja säädettävät kahvat, uudet kädensijat, LED-vilkut ja pieni kilpiteline tulossa kesäksi. Aiemmin poistin vanhat lämmitettävät kädensijat. Hornettiin vähän uutta ilmettä. Haaveissa ois myös bellypan ja mattamaalaus koko pyörään.
    Yamaha MT-07
  25. #895
    jaa että mitäkö tapahtuu... no enimmäkseen sadattelua... perkele. Ensin antautuu termostaatin o-rinkula kun on pitkän ajan ollut kuivana. No eikö nyt sitten polttoainepumpun o-rinkula rupea tihkuttamaan. No josko sen rinkulan saisi vielä viikonlopuksi ja sitten saisi kasata koko härvelin nippuun.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  26. #896
    Kaljajääkaapin pesin domestoksella sisältä, oli unohtunu yks sitruunamehupullo sinne ja on ollu pois päältä muutaman kuukauden niin oli vähän homehessa...

    Niijja Sendaan pulttasin putken kiinni että joskus valmistuis sekin...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  27. #897
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Kaljajääkaapin pesin
    Nyt on äijä meininki. Oma kaappi kaljalle
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  28. #898
    Eikös se nyt ole sanomattakin selvää että jos on autotalli niin on myös oma jääkaappi oluelle! Täällä myös Hep! Vaimo ei tosin tykännyt ajatuksesta
    Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
  29. #899
    Ilmotin jo ennen muuttoa tähän että kerta oman tallin saan niin sinne todellakin tulee myös kaljajääkaappi. On sielä toki ollut mm jouluruokia yms mitä millonkin tarvii mm savustukseen menevät lihat on hyvä marinoida sielä mut ihan bisselle se on ostettu uutena kaupasta.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  30.  
  31. #900
    Vähän uutta stongaa ja punttii: IMG_0218.jpg
    Viimeksi muokannut: JK62; 31.03.2016 klo 00:13.
    Zippa da Duida
    SM,Sport,GT125, CB750K, K12RS, R9T,
    GPZ1100, 1200 GSA, 1100 XX
Sivu: 30 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen