Sivu: 27 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1725262728293777 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781:stä 810:een 3654:sta
  1. #781
    Tänään tuli pestyä Fireblade vielä oikeen hyvin ja öljyt +suodatin vaihdettua. Lisäksi asensin Ctek laturipiuhan kiinteästi niin että takapenkin alla on pistoke aina valmiina kun akku tarvitsee latausta tai ylläpitoa.

    Seuraavina hommina taitaa olla jarrunesteen, kytkinnesteen ja jäähdytysnesteen vaihto ja koko pyörän perusteellinen vahaus. Jos sen jälkeen sitten jatkaisi vähän lisävarustelua.
  2. #782
    Nyt näkee taas hieman paremmin. Valot ja vilkut samassa telineessä, joten ylimääräinen paino on eliminoitu +helppo purkaa lamput kesäksi pois.

    Edit. Ei hajuakaan miksi kuva kyljellään, koneella oikein päin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  3. #783
    Lainaa Ytsför kirjoitti Katso viesti
    Arvo nousee tolla ainakin 500!
    Ainakin

    Toi vanha koppa oli särki ja menossa roskiin enivei niin kokeilin huvikseni. Naapurin teini kelle toi on menossa oli kohtuu pähkinöinä tarttee se oikee tehä vähän huolellisemmin ja pienemmällä reiällä, toi oli noin iso et näen kunnolla paljon ja missä sielä on tilaa.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  4. #784
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Seikkailija oranssissa haarniskassa toi kunnon työkalut, niin laakeri lipsahti pihalle kuin itsestään. Samalla saatiin taottua uudet sisään.

    Ketjunlaahainta odotellessa. Sitten saa swingin jo kiinni. Oli muuten kulunut edestä alhaalta puhki ja aika rumat naarmut swingissä. Onneksi ei sentään laakeripesä puhki. Silloin ois voinut päästä voimasana, tai kaksi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #785
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Seikkailija oranssissa haarniskassa toi kunnon työkalut, niin laakeri lipsahti pihalle kuin itsestään. Samalla saatiin taottua uudet sisään.

    Ketjunlaahainta odotellessa. Sitten saa swingin jo kiinni. Oli muuten kulunut edestä alhaalta puhki ja aika rumat naarmut swingissä. Onneksi ei sentään laakeripesä puhki. Silloin ois voinut päästä voimasana, tai kaksi.
    Kerran kunnon kaveri tuli kattomaan niin homma ratkeaa kuin itsekseen..
    Itse olen ollut hiukan laiska kun tuli vaihdettua ketjut ja rattaat sekä vetopakan laakeri (pyörän laakerit tuli jo viime talvena vaihdettua).
    Nyt pitäis kaivaa virtaa joulun pyhiin jotta sais vanhan(luetaan saksantuonti) koneen tiputettua ja korjattu kone taas omalle paikalleen.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #786
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Kerran kunnon kaveri tuli kattomaan niin homma ratkeaa kuin itsekseen..
    Itse olen ollut hiukan laiska kun tuli vaihdettua ketjut ja rattaat sekä vetopakan laakeri (pyörän laakerit tuli jo viime talvena vaihdettua).
    Nyt pitäis kaivaa virtaa joulun pyhiin jotta sais vanhan(luetaan saksantuonti) koneen tiputettua ja korjattu kone taas omalle paikalleen.
    Kai Saksan tuonnista tehdään ajan kanssa jokin hirmuinen virikone. Mihis mittaan porautetaan?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #787
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kai Saksan tuonnista tehdään ajan kanssa jokin hirmuinen virikone. Mihis mittaan porautetaan?
    Eikös tuon ikäisiin saa föönin istutettua helposti viranomaisten puolesta
    Taitaa kone jäädä hetkeksi parkkiin ihmettelemään mitä sille tekisi.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  8. #788
    Sutturaan uudet motulit sisään, latauspiuhat akkuun kiinni, jousituksen painumat kohilleen, kiillottelua ja vahausta
    Drz
  9. #789
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Eikös tuon ikäisiin saa föönin istutettua helposti viranomaisten puolesta
    Taitaa kone jäädä hetkeksi parkkiin ihmettelemään mitä sille tekisi.
    Mun mielestä vaatii kyllä kaksi. On alavääntöä sitten myös riittävästi.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  10. #790
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Eikös tuon ikäisiin saa föönin istutettua helposti viranomaisten puolesta
    Taitaa kone jäädä hetkeksi parkkiin ihmettelemään mitä sille tekisi.
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä vaatii kyllä kaksi. On alavääntöä sitten myös riittävästi.
    Oho nyt kuulostaa aika mehukkaalta. Vaikka en näistä turboista saati höyrypannuista mitään ymmärrä, niin mietin miten toimis sellanen vnt-turbo?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  11. #791
    Hondan CB 1300:n pakokäyrien (rosteri) putsaus ja kiilloitus meneillään. Pesin aluksi raalla Pinelinella ja sen jälkeen hinkkasin karhunkielellä märkänä.
    Suurin osa töhnästä lähti jo tässä vaiheessa. Seuraavaksi hankasin kevyesti Autosolilla, jolloin näytti jo kohtuullisen hyvältä. Tästä eteenpäin ajattelin käyttää porakoneeseen kiinnitettävää lumppukiekkoa ryyditettynä kiilloitustahnalla.
    Tässä vaiheessa voi tietenkin todeta, että eihän ne käyrät tule puhtaina säilymään käytössä. Kaikki töhnä palaa niihin kiinni ja lisäksi ne värjäytyvät ruskean sävyisiksi lämmön vaikutuksesta.

    Löytyisikö joltain toimivampia menetelmiä paremman ja pysyvämmän lopputuloksen saamiseksi?
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  12. #792
    Lainaa big m kirjoitti Katso viesti

    Löytyisikö joltain toimivampia menetelmiä paremman ja pysyvämmän lopputuloksen saamiseksi?
    Foorumilla oli jossain nerokas kikka (etsin sen jostain) ottaa pitempi pätkä kangasta ja kietoa se kerran putken ympärille. Kiillotustahnaa väliin, kankaan päistä kiinni ja nykimään.

    Pysyvämmästä kiillosta en osaa sanoa.

    Edit: Nyt löyty ihan video muodossa

    Viimeksi muokannut: Pitkiss; 20.12.2015 klo 15:53. Syy: videoo
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  13. #793
    Eipä tuota metallin lämpövärjäytymistä käsittääkseni pysty estämään muulla kuin pitämällä se x lämpötilaa viileämpänä...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  14. #794
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Foorumilla oli jossain nerokas kikka (etsin sen jostain) ottaa pitempi pätkä kangasta ja kietoa se kerran putken ympärille. Kiillotustahnaa väliin, kankaan päistä kiinni ja nykimään.

    Pysyvämmästä kiillosta en osaa sanoa.

    Edit: Nyt löyty ihan video muodossa

    Kiitos vinkistä. Pitääpä tarkistaa t-paitojen varastotilanne.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  15. #795
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa big m kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vinkistä. Pitääpä tarkistaa t-paitojen varastotilanne.
    Kotarin putki puhdistuu juurikin noin 2-3 kertaa vuodessa. Ja aikaa menee noin 1 tunti jos tekee viimeisen päällä. Suosittelen
    Elämä on onneksi mutkikasta
  16. #796
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Kotarin putki puhdistuu juurikin noin 2-3 kertaa vuodessa. Ja aikaa menee noin 1 tunti jos tekee viimeisen päällä. Suosittelen
    Minulle riittänee kerran kesässä, sillä yritän kaikin keinoin varoa märkiä kelejä
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  17. #797
    Mulla ei menny daytonan pakosarjassa kun kaks päivää tosin oli sen näköinen ettei oltu ikinä ennen putsattu. Autosol+farecla mix ja ympäri kieputettu rätti yhdistelmällä suurin osa ja pikkukoloset porakoneella ja lumppulaikalla. Meni kokonaista sata kilsaa että pakosarja sai uudestaan sellasen kullankeltaisen värin.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  18. #798
    Tuossa videossa tais ukko sanoa, että pyyhkäisee WD40, kun alkaa vaihtamaan väriä.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  19. #799
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Ducatin putket tuli joskus hinkattua kiiltäväksi, olivat siis ihan ruskeat jo. Kellertävä tai violettiin vetävä väri tulee aika nopeasti, mutta ihan siistihän sekin on verrattuna ihan rupsahtaneeseen putkeen. Silosena pinta kuitenkin pysyy pitkään, joten äkkiä sen saa kiilotettua jos kiinnostaa.

    Aika syvällä vaan noi osa noista putkista itellä, niin pitää käytännössä irrottaa koko kioski, ja sen kasaaminen käy melkein työstä kun pätkiä on paljon ja jostain tuppaa helposti vuotamaan.
  20. #800
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Tuossa videossa tais ukko sanoa, että pyyhkäisee WD40, kun alkaa vaihtamaan väriä.
    Ei ainakaan vakio Aprilia dorsoduro rts-putkeen toiminut tuo WD40, netissä nähnyt kuvia, videoita kun titaani värjääntyy todella nätisti
    Pitää heti kokeilla sillä kun saan oman pyörän joskus liikkeelle
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  21. #801
    Mua taas huvittas mustata oman mopon putket ja muutakin osaa, mutta ei taida kannattaa, kun vissiin isompi prokkis. Kuumennus ja öljypolttelu ei taida kromin kans onnistua käsittääkseeni?
  22. #802
    Näpertelin manometrin.

    Vanerista kasattu ja maalattu valkolakalla. Nesteletkut kulkee uriin liimatuissa johtokouruissa. Letkujen yläpäässä on letkuille jatkoliittimet, joiden sisään on upotettu 0.8mm mig-virtasuuttimet tasoittamaan painetta. Neste on vettä ja punaista elintarvikeväriä. Laudassa olevat letkut ovat jotain kirkasta muoviletkua ja pyörään kiinnitettävät 2,5m pitkät letkut jotakin tallista löytynyttä silikoniletkun tapaista tavaraa. Takana tukijalka, joka tarttuu takaseinään magneetilla kuljetuksen ajaksi. Edessä ylhäällä velcropanta, johon letkut saadaan käärittyä kuljetuksen/ säilytyksen ajaksi.

    Jos noihin letkujen päihin keksisi jonkinlaiset tulpat, niin nesteet ei karkaisi välttämättä ihan heti pihalle, vaikka tuo tekele kaatuisikin. Onko parempia ideoita?







    Edit. Nyt vasta huomasin, että viivasto vois olla hyvä lisä helpottamaan lukua ja säätöä
    Edit2: Nyt vasta huomasin ottaa kuvia..
    Viimeksi muokannut: Pitkiss; 30.12.2015 klo 22:32. Syy: Parempia fotoja
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  23. #803
    Tällaista jouluprojektointia. Yksi mäntä oli lähellä alarajaa, kaikki muu on toistaiseksi ollut täysin priimaa. Mikä on tietty ihan jees.

    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  24. #804




    Riumppi haettu takasin kotio talvisäilöstä ja tuo nostopöytä kasattu & säädetty. Huomenna alkaa armoton puunaus, muistanukkaan et iski just pakkanen kun vein ton säilöön eli sitä ei oo pesty...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  25. #805
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti




    Riumppi haettu takasin kotio talvisäilöstä ja tuo nostopöytä kasattu & säädetty. Huomenna alkaa armoton puunaus, muistanukkaan et iski just pakkanen kun vein ton säilöön eli sitä ei oo pesty...
    drywash.fi
  26. #806
    Siin on kaivo alla, tallin nurkassa letku ja hyllyssä jos jonkinlaista tököttiä valmiiks Pitää vaan vedenpaineen pienenä ettei kastele ihan kaikkee koko tallissa niin pärjää hyvin noilla.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  27. #807
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti




    Riumppi haettu takasin kotio talvisäilöstä ja tuo nostopöytä kasattu & säädetty. Huomenna alkaa armoton puunaus, muistanukkaan et iski just pakkanen kun vein ton säilöön eli sitä ei oo pesty...
    Näppäränä miehenä tekaset "mallikohtaiset" kiinnitysraudat, niin ei tarvii pelata tuon nostopuomi kanssa.
    Kun se osaa olla koko ajan edessä ja ei ole kaikkein tukevin.
  28. #808
    Voi olla et seuraavaan pyörään teenkin, tuo menee hyvin tolla nostohommelillakin.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  29. #809
    Miula on kaikkiin pyöriin itse kulmaraudasta tehdyt kiinnitysraudat.
    Rätkästä löytyy helposti hyvä kohta, missä se haittaa vähiten ropausta ja ne on helppo pultata notopöytään.

    Ei ole sen jälkeen huolta kaatumisesta ja molemmat renkaat on kätevästi ilmassa.
    Suosittelen, koska vasta sitten nostopöydästä saa tayden hyödyn.
  30.  
  31. #810
    Ensimmäisellä kokeilulla kaikki toimii!
    [IMG][/IMG]

    Vielä piuhat nippuun ja kierroslukumittarin kalibrointi ja setuppinapin pohjan valmistus.
    Sitten voisi jatkaa penkin tekoa
    Triumph Bonneville Bobber Black
Sivu: 27 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1725262728293777 ... ViimeinenViimeinen