Sivu: 26 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 3654:sta
  1. #751
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Paljon lämpöä ja sopivalla tuurnalla hakkaa sen irti, toiseen kun saat niin toinen lähtee helposti, kun tiputtaa vastapuolelta vaikka sopivan hylsyn sisään ja sen avulla hakkaa irti. Tuurnaksi käy esim. pitkä kierretanko? Nimim. viime talvena sama homma.
    Siel ei oo kuin yksi neulalaakeri jumissa, numero 11. Muut kilut on tiputettu pihalle. Sisäpuolelta ei pääse oikein takomaan, koska laakerin takana on O-rengas, ja sitten kaula, johon homma stoppaa. Sisäpuolinen vedin, anyone in Turku?

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #752
    Riiittävän pitkä kierretanko ja erillaisia soviteholkkeja. Sitten vaan sopivaa painetta laakerille.
    Jos se sinne on saatu menemään, niin kyllä se uloskin tulee
  3. #753
    Jos siellä swingissä on laakerin takana kaulus, niin holkeilla työstäminen voi olla aikalailla mahdotonta. Tosin jos on käytettävissä sopivaa materiaalia, niin kartiomaiseksi muokatulla halkaistulla putkenpätkällä voisi onnistua tekemään sellaisen holkin jonka voi painaa laakerin läpi etukautta, ja se sitten purisi siihen laakerin reunaan päästyään leviämään.
  4. #754
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Jos siellä swingissä on laakerin takana kaulus, niin holkeilla työstäminen voi olla aikalailla mahdotonta.
    Just näin.... sain kyllä vinkin kiintoavaimen käytöstä kyntenä, ja sitä vois paukutella toiselta puolelta.

    Onhan noita laakerin sisäpuolisia ulosvetäjiä kyllä kaupoissa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #755
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Jos siellä swingissä on laakerin takana kaulus, niin holkeilla työstäminen voi olla aikalailla mahdotonta. Tosin jos on käytettävissä sopivaa materiaalia, niin kartiomaiseksi muokatulla halkaistulla putkenpätkällä voisi onnistua tekemään sellaisen holkin jonka voi painaa laakerin läpi etukautta, ja se sitten purisi siihen laakerin reunaan päästyään leviämään.
    On muuten eksoottinen tapaus. Svingin putki ja laakerin sisähalkaisia on saman kokoinen, ja vielä o- rengas välissä. Nyt sinne ei saa mitään väliin että pääsisi kopauttamaan. Veikkaan että toi on suunnittelijan maanantai krapulan tuotos
    Elämä on onneksi mutkikasta
  6. #756
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Just näin.... sain kyllä vinkin kiintoavaimen käytöstä kyntenä, ja sitä vois paukutella toiselta puolelta.

    Onhan noita laakerin sisäpuolisia ulosvetäjiä kyllä kaupoissa.
    On varmaan kuitenkin tarkoitus laittaa uudet laakerit? Riko se laakeri niin saa siihen ulompaan reunaan jonkin tuurnan vastapuolelta.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  7. #757
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    On varmaan kuitenkin tarkoitus laittaa uudet laakerit? Riko se laakeri niin saa siihen ulompaan reunaan jonkin tuurnan vastapuolelta.
    Uudet laakerit ja holkit swingiin ja linkkuun. Laakerit on ruosteessa ja holkit pykälällä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #758


    Vedin mopon jojoon

    tarttee etuiskarit huoltaa niin aloin aatteleen et hetki mulla on rautaputkea, tallin katosta töröttää kaks selittämätöntä ankkuripulttia just siinä missä pitääkin, ja satunpa omistamaan vielä kettinkintaljankin -> miksei...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  9. #759
    Talliin tuli 06 rata jammu ja vihdoin sain tilailtua osia särjettyyn daytonaani..
    Kohta olisi ehkä taas ajankohtaista leikkiä lasikuidulla
    Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
    Ex Daytona 675 07
    Ex honda hornet 900 05
    Ex honda cbr 600f
    Ex kawasaki zx6r 98
  10. #760
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Siel ei oo kuin yksi neulalaakeri jumissa, numero 11. Muut kilut on tiputettu pihalle. Sisäpuolelta ei pääse oikein takomaan, koska laakerin takana on O-rengas, ja sitten kaula, johon homma stoppaa. Sisäpuolinen vedin, anyone in Turku?

    Kertakäyttöswingi hei
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  11. #761
    Poistettu
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Uudet laakerit ja holkit swingiin ja linkkuun. Laakerit on ruosteessa ja holkit pykälällä.
    Ei kai se Aprillian insinörtti edes unissaan kuvitellu moottorin kestävän swingin laakereita kauemman. Ei mulla muuta.

    Edit. Eiku eihän se kestänytkään, mutta että joku hullu noilla varaosahinnoilla vielä elvytti ja pelasti paalaukselta...

    T: nimimerkki Ducati standilla koristeena
  12. #762
    Lainaa tuhti kirjoitti Katso viesti
    Talliin tuli 06 rata jammu ja vihdoin sain tilailtua osia särjettyyn daytonaani..
    Kohta olisi ehkä taas ajankohtaista leikkiä lasikuidulla
    Faitteri! Faitteri! Faitteri!
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  13. #763
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Ei kai se Aprillian insinörtti edes unissaan kuvitellu moottorin kestävän swingin laakereita kauemman. Ei mulla muuta.

    Edit. Eiku eihän se kestänytkään, mutta että joku hullu noilla varaosahinnoilla vielä elvytti ja pelasti paalaukselta...

    T: nimimerkki Ducati standilla koristeena
    Ei swingin laakerit nyt niin pahat ole. Lievää korroosiota vain, mut linkku oli ihan valmis, ja sattuneesta syystä kuuluu jopa huolto-ohjelmaan. Tulipahan vain mieleen laittaa kuntoon, kun joku erikoisseppä hieroo öölinssin maksimiherkkyyteen.

    Mä oon miettinyt jo tällaisen samanlaisen Fiatin hankkimista kilvettömänä elintenluovuttajaks. Jostain Factory hommattuna about 2500 €, ja eka reilu tonni tulee, kun myy Ö-keulan kolmioineen ja Ö-takaiskarin. Sit jää takovannetta, moottoria ja runkoa, jos vaikka Fiat luiskahtaa.

    T. nimimerkki ei järkeä touhuissa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #764
    Poistettu
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    T. nimimerkki ei järkeä touhuissa.
    Järki (ja budjetti) on näissä mopohommissa melkolailla hauskuuden vihollinen.
  15. #765
    Arvaappa mimmonen oli laakeri tämän jäljiltä?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  16. #766
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Sit jää takovannetta, moottoria ja runkoa, jos vaikka Fiat luiskahtaa.
    Eiks rekisteristä poistettu runko ole jotenkin vähän kinkkaapeli juttu asennella rekisterissä olevan mopon rungon tilalle? Vai miten se meni…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #767
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Faitteri! Faitteri! Faitteri!
    eipä noi faitterit oo mun pala kakkua.. Ja taitaa mennä kaverille toi vehje.
    Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
    Ex Daytona 675 07
    Ex honda hornet 900 05
    Ex honda cbr 600f
    Ex kawasaki zx6r 98
  18. #768
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Eiks rekisteristä poistettu runko ole jotenkin vähän kinkkaapeli juttu asennella rekisterissä olevan mopon rungon tilalle? Vai miten se meni…
    Pulteilla se on kiinni. Eikä kyse ole rekisteristä poistetuista vehkeistä, vaan Italiassa tuollainen perus RSV alkaa hinnoista 1700 €, kilsoja alle 40 tkm.

    Factoryt alkaen noin 2500. Bikepoint noita rahtaa pyydettäessä.

    Mitetiään noita murheita sitten, jos on ajankohtaista.

    Edit: Mut joo, pitää olla tarkkana säädösten kanssa niin kauan, kun kamppeet on liikennevakuutuksessa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #769
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Pulteilla se on kiinni. Eikä kyse ole rekisteristä poistetuista vehkeistä, vaan Italiassa tuollainen perus RSV alkaa hinnoista 1700 €, kilsoja alle 40 tkm.

    Factoryt alkaen noin 2500. Bikepoint noita rahtaa pyydettäessä.

    Mitetiään noita murheita sitten, jos on ajankohtaista.

    Edit: Mut joo, pitää olla tarkkana säädösten kanssa niin kauan, kun kamppeet on liikennevakuutuksessa.
    Ite kans harkitsin et ois jonku kilvettömän daytonan ostanu ja kaikki kilkkeet siirtäny ja saanu varaosia plus vanteet jne. Mut jäi harkinnan tasolle.
    Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
    Ex Daytona 675 07
    Ex honda hornet 900 05
    Ex honda cbr 600f
    Ex kawasaki zx6r 98
  20. #770
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Pulteilla se on kiinni.
    No se on hyvä, itteä vituttaa aina kaikki sellaiset kiinnitykset mitkä on tehty liimalla tai jollain kertakäyttökiilautuvalla vieterillä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  21. #771
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Siel ei oo kuin yksi neulalaakeri jumissa, numero 11. Muut kilut on tiputettu pihalle. Sisäpuolelta ei pääse oikein takomaan, koska laakerin takana on O-rengas, ja sitten kaula, johon homma stoppaa. Sisäpuolinen vedin, anyone in Turku?

    Onko se sellanen normaali neulalaakeri? Yleensä ne on aika pehmeää tavaraa. Talttapää meisselin mysöö sieltä ulkokehän puolelta laakerin ja pesän väliin ja taittelee sen laakerin kehän sisäänpäin. Oletan että vanhaa laakeria ei tarvi sääliä..
    "If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
    "Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."

    Ducati 996 Evoluzione
    Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
    Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
  22. #772
    Maskin maalausta.. Racing ja ruutuliput sai lähteä

    20151214_162708.jpg

    Eka kerros pinnassa
    20151214_174224.jpg


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  23. #773
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa miolta kirjoitti Katso viesti
    Onko se sellanen normaali neulalaakeri? Yleensä ne on aika pehmeää tavaraa. Talttapää meisselin mysöö sieltä ulkokehän puolelta laakerin ja pesän väliin ja taittelee sen laakerin kehän sisäänpäin. Oletan että vanhaa laakeria ei tarvi sääliä..
    Niinpä... Kurkkaan, millainen se laakerin runko on uudesta osasta seuraavan kerran tallilla. On luonto semmoinen, et ei viittis pesää tarpeettomasti runnoa. Tulee pian syvä naarmus.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #774
    En nyt muista kuinka ulottuvilla tuo laakeri on, mutta taannoin yhden Ducattimen linkunlaakerin kanssa oli matsi, kun ei takaa voinut lyödä. Otin putkenpätkän joka on vähän väljä laakeriin, tökkäsin sisään ja tigillä kiinni. Liukupuntti putken toiseen päähän ja antaa jäähtyä. Ekalla irti. Se putki kun vähän väljä, se hitsi kuroo sitä laakeria hitusen pienemmäksi. Jos siis on hitsipeli ja hitsari käytössä, koita sillä.
    Asennustyössä vapautuvan lämpöenergian määrä on vakio. Tuleeko se kappaleesta vai asentajasta, on valinnaista.
  25. #775
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    On luonto semmoinen, et ei viittis pesää tarpeettomasti runnoa. Tulee pian syvä naarmus.
    Onkohan entinen omistaja runnonut sunkin edestä..?

    E: nyt puhuttiinkin moottoripyöristä


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  26. #776
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Kyl tää saaga ratkee pe/la, kun seuraavan kerran paikalla.

    Sitten voikin mennä viettämään rauhallista joulua . Ihan ilman sarvia ja hampaita sanottuna, niin hyvää vinkkiä tullut, jos ei nyt saa paikallistettua keltään tutulta/ puolitutulta ulosvetäjää. Onpa sitten niksejä, mitä kokeilla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #777
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ja kannattaa muistaa joskus aina vastakkaiseenkin suuntaan antaa voimaa, niin saa ehkä murrettua valyksiin kiilautuneet hapettumat.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  28. #778
    Voi vee mie sanon.

    jamahassa ei takajarrutusvalaistus toiminut ja ajattelin, että korjaan sen siinä samalla kun laitan takarenkaan takaisin paikoileen.
    Voi v*ttu mikä savotta, kun kyseessä on mekaaninen rumpujarru.
    Polkimella on paikka sille jarruvalon tankorautalankavaijerille, mutta ei missään nimessä suora.
    Se saatan* kiertää takahaarukan kolmesta kohtaa.
    Liike on niin pieni, että melkein piti olla nanomittanauha.
    Silti kaikkein parasta oli se, että itse anturin paikka oli laitettu niin, että kaikki liitokset oli siellä takahaarukan ja rungon välissä.
    Jos japanian insinööri olisi nostanut sitä anturia 10 cm, niin olisi mahtuntu tekemään oikein hyvin.
    Kävi nimittäin mielessä, että rälläköin sen anturikorvan pois ja nostan sitä 10 cm.

    Toista se on hydraulisella nestejarrulla...
  29. #779






    Joo ei oo lopullinen, nopee kokeiluräpellys.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  30.  
  31. #780
    Arvo nousee tolla ainakin 500!
Sivu: 26 / 122:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676 ... ViimeinenViimeinen