Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Mahtaako modulista olla todellista hyötyä, onko kenelläkään käyttökokemuksia. Vaatiiko bokseri mitään koneen hienosäätöjä asennuksen jälkeen?
    Ei olisi kuitenkaan hinnankirous(40€), mikäli kiihtyvyys paranee.

http://www.sol2.be/Performance/ENG/Home/index.html
    Mulla on tuo se malli jossa erillinen lämpöanturi (extended version). Pyörä on R1200GSA -07 oire jota tuolla lääkitsin oli pieneillä kierroksilla nakuttaminen. Toi korjasi vaivan lähes kokonaan ja muutoinkin kone käy mukavavammin (rikkaanmalla seoksella). Olen kuullut että tuon vaikutus voi olla yksilöllistä eli jossain se auttaa toisissa taas ei? Itse olen hinta/laatuun tyytyväinen.

Niin, muuta säätöä ei tehty. Kiihtyvyyteen en tiedä auttaako, tuskin.
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
    1150 GS ja se halvempi malli. Vetää pienillä kierroksilla paremmin ja tasaisemmin, maantiellä tasaisessa ajossa ei taida tehdä miään. En tehnyt mitään säätöjä.
    Ihan hyvin toimii.
    Lainaa Joojoo kirjoitti Katso viesti
    1150 GS ja se halvempi malli. Vetää pienillä kierroksilla paremmin ja tasaisemmin, maantiellä tasaisessa ajossa ei taida tehdä miään. En tehnyt mitään säätöjä.
    Ihan hyvin toimii.
    Niin piti vielä sanoa että muutaman k:n vastus siinä toisessa johdossa näyttäis olevan
    Nyt sain lisää selvyyttä asiaan ko. sivuilta, opettelin käyttämään kääntäjääOn se vaan ihminen viisas kun vähän yrittää.
    Täytyykin laittaa tilaukseen, jospa se poistaisi omastani(r850r) kaupunki ajossa kiusallisen on/off ilmiön pienillä kierroksilla.
    Toimi itselläkin sen mitä lupasi. Matalilla kierroksilla tosiaan käynti parantui ja etenkin kylmänä ja kylmällä kone kävi tasaisemmin.
    Lainaa jite kirjoitti Katso viesti
    Toimi itselläkin sen mitä lupasi. Matalilla kierroksilla tosiaan käynti parantui ja etenkin kylmänä ja kylmällä kone kävi tasaisemmin.
    Eikös tuo nyt yksinkertaisesti anna koneelle puuroa enemmän pitämällä suuttimia pidempään auki. Taatusti paranee kroonisesti laihalle säädettyjen mopojen käynti.
    <p>2002-2014</p>
    Jos oikein tuon olen ymmärtänyt niin tuo valehtelee tietokoneelle että on 20 astetta kylmempää (extended versio jossa lämpöanturi) kun oikeesti on ja sen takia käy rikkaammalla. Se malli jossa ei lämpöanturia niin en tiedä mitä se kertoo?
    'R1200GSA
    Juu, näinhän se tekee. Sen verran ylimääräistä lykkäsi koneeseen että aavistuksen lisääntyi paukkuminen Remuksen titaaniputkessa.
    Lainaa jite kirjoitti Katso viesti
    Juu, näinhän se tekee. Sen verran ylimääräistä lykkäsi koneeseen että aavistuksen lisääntyi paukkuminen Remuksen titaaniputkessa.
    tämän joo tekee
    'R1200GSA
    Lainaa Eemo kirjoitti Katso viesti
    Jos oikein tuon olen ymmärtänyt niin tuo valehtelee tietokoneelle että on 20 astetta kylmempää (extended versio jossa lämpöanturi) kun oikeesti on ja sen takia käy rikkaammalla. Se malli jossa ei lämpöanturia niin en tiedä mitä se kertoo?
    Jos oikein ymmärsin noita nettisivuja, niin lisävastus tuossa compact mallissa on siinä liittimessä joka tulee imuilman lämpötila-anturiin. Siinä liittimessä lienee sisällä lämpötilan mukaan vastusarvoaan muuttava vastus sarjassa tuon alkuperäisen anturin kanssa.

Tuossa "paremmassa" taas tuo lisävastus tuodaan johonkin paikkaan, jossa ilmavirrasta ottaa tuon lämpötilakompensaation.

Itsekin ajattelin tuollaista kokeilla ens kaudella. Toi munkin kikottimessa oleva moottori normaalisti lienee todella laihalla käyvä kone.
    F 800S -06
    Lainaa bemu r850 kirjoitti Katso viesti
    Mahtaako modulista olla todellista hyötyä, onko kenelläkään käyttökokemuksia. Vaatiiko bokseri mitään koneen hienosäätöjä asennuksen jälkeen?
    Ei olisi kuitenkaan hinnankirous(40€), mikäli kiihtyvyys paranee.

http://www.sol2.be/Performance/ENG/Home/index.html
    Vielä vähän.
    Onkohan tuossa sun pelissä lambda anturi. Sen kanssa tää toimii vrmaankin paremmin. Ilman lambdaa olevissa on se potikka säätö josta saa seosta rikkaanmalle, on saman suuntainen vaikutus.
    Juu, on lambada versio. Taitaa olla passeli minun boxiin tämä perusversio. On näköjään asentaminenkin sen verran joutuisaa ettei ehdi asennus kaljaa korkkaamaan
    Joo on se asennus niin helppoa että täytyy keksiä kunnon syy jotta saa ne asennuskaljat nautittua ihan ajan kanssa.
    Lainaa Eemo kirjoitti Katso viesti
    Ei kai siinä käytännössä ole mitään eroa kumpaa käyttää. Tätä vastusta on asenneltu tuohon alkuperäiseen johtosarjaankin, ilan mitään liittimiä. Siellä satulan alla ne molemmat vastukset kuitenkin ovat. Olis mukava kokeilla eri versioita samassa pyörässä, tuskin on havaittavaa eroa, tiedä häntä.
    Mä laitoin mun R1200gessuun (-06) tuon halvemman mallin accelepalikan toissa keväänä. Vaikutus oli aika pieni, kaasuun vastaavuus parani vähän. Näin jälkeenpäin ajatellen en tiedä viitisisinkö vaivautua kun tiedän miten pieni vaikutus oli mun pyörässä.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Kyllä mun mielestä moduliin kannattaa neljä kymppiä sijoittaa. Muutos ei ole R 850: ssä mitenkään järisyttävä, mutta kaasuun vastaavuus kuitenkin parantuu selvästi alakierroksilla. (itsellä käytössä tuo hinnat alkaen malli)
    BMW R850R -02
    web: www.oilhead.org
    mail: info@oilhead.org
    Lainaa TiPL kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mun mielestä moduliin kannattaa neljä kymppiä sijoittaa. Muutos ei ole R 850: ssä mitenkään järisyttävä, mutta kaasuun vastaavuus kuitenkin parantuu selvästi alakierroksilla. (itsellä käytössä tuo hinnat alkaen malli)
    No joo, hinta on halpa ja vaiva pieni, asennushan hoituu noin 5 minuutissa. Mulla kun on kyseessä 72 kW Kalifornian saaste-R1200-gessu, niin vaikutus oli lähinnä se että se palautui Euroopan gessun tasolle, noin perstuntumalla samanlaiseen suomipyörään verrattuna. Surgingiin se ei vaikuttanut, se kun tuossa amerikaihmevehkeessä vielä on pienenä vaivana. Siihen tarttis varmaan sitten laittaa vielä joku Techlusion tai Power Commander, mutta hinta ja vaiva on jo toista luokkaa.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  19.  
    Nopeaa toimintaa ko. firmassa. Torstaina tilasin, perjantaina viestiä pukkasi, että on postitettu tulemaan