Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 32:sta
  1. #1
    Linkki

    Eli siellä näkyy uusia malleja vähäsen ja aikatauluja
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  2. #2
    Duke 350? Mielenkiintoista... 45hp, 130kg? Taitaa olla enemmän Aasian markkinoiden juttu nuo tuollaiset välisarjan katupyörät, vaikka onhan meillä toisaalta täällä esim Kawa 250 "Ninja".
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  3. #3
    Super Duke 1290 prototyyppi nähty, sivuston mukaan julkaistaan myöhemmin tänä vuonna...

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...ke-1290-spied/
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  4. #4
    Laaditaanpas tässä tilauspamfletit valmiiksi uuden SuperDuken osalta...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  5. #5
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sunshine kirjoitti Katso viesti
    Duke 350? Mielenkiintoista... 45hp, 130kg? Taitaa olla enemmän Aasian markkinoiden juttu nuo tuollaiset välisarjan katupyörät, vaikka onhan meillä toisaalta täällä esim Kawa 250 "Ninja".
    Ei yhtään pöllömpi vaihtoehto kaupunkityömatkaan tahi talvimopoksi. Kattelin jo tuota 200 Dukea sillä silmällä, että olisi ihan riittävä talvipöristelyyn.

    Eniten kuumetta kuitenkin herättää tuo uusi Super Duke. Toivottavasti tehdas ei turhaan säästele tuon laitteen tehoissa, alustassa, jarruissa ja geometriassa vaan rakentavat härskeimmäin fighterin mitä markkinoilta löytyy. Joku 150Nm olisi ihan mahdollista jos mallimerkinnän kuutiotilavuus vaan pitää paikkaansa.

    Mielenkiintosena uutuutena näyttäs olevan myös Moto3 350 vuodelle 2014.
    Superbike #7
  6. #6
    Mahdollisesti uusi 2013 Adventure?

    http://youtu.be/N1FfTz-h1fc
    Big Katoom
  7. #7
    Lainaa jipsu69 kirjoitti Katso viesti
    Mahdollisesti uusi 2013 Adventure?

    http://youtu.be/N1FfTz-h1fc
    Näyttäisi silä
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  8. #8
    Pari testikuvaa 1290 SDukesta...
    GuessWho lienee jo täydentämässä tilauspafletteja, vai mitenseoli?


    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  9. #9
    Yksipuolinen haarukka on nykypäivää siitä plussaa, mutta moottoritilavuuden kasvattamista ei ihan heti ymmärrä, ainakaan noin paljon.

    Saahan alle 1200:sta jo kokemusten mukaan reilusti yli 150hp ja vääntöäkin yli 120Nm, miksi siis kasvattaa enempää? Turhaan nostavat painoa tuolla... Muuten jännityksellä odotellaan tulevia arvoja
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  10. #10
    Juttua uudesta isosta adventuresta 150 hv, 24l tankki, 230 kg!
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  11. #11
    Luistonesto... ei taida ihan heti mennä vaihtoon, jospa sitten 2014
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  12. #12
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Luistonesto... ei taida ihan heti mennä vaihtoon, jospa sitten 2014
    Liikaa sylintereitä, ei nappaa...

    Vaan onneksi on jo siro ja kevyt sinioranssi R-malli tallissa, se on hyvä.
  13. #13
    Liikaa sylintereitä, ei nappaa...
    Eikö olekaan fysiikan peruslakien mukaista, et jokaisella voimalla pitää olla vastavoima?
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  14. #14
    Huu, haluan tuon uuden SuperDuken!
  15. #15
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Yksipuolinen haarukka on nykypäivää siitä plussaa, mutta moottoritilavuuden kasvattamista ei ihan heti ymmärrä, ainakaan noin paljon.

    Saahan alle 1200:sta jo kokemusten mukaan reilusti yli 150hp ja vääntöäkin yli 120Nm, miksi siis kasvattaa enempää? Turhaan nostavat painoa tuolla... Muuten jännityksellä odotellaan tulevia arvoja
    Milloin tehoa on liikaa? Varsinkaan tuon tyyppisessä pyörässä? Lisäksi kuutiolla saadaan vääntöä (=tehoa) myös sille yleensä käytössä olevalle alueelle. Tuosta uudesta padasta veikkailisin jotain 160hp / 140Nm lukemia jos vain kuutiotilavuus osuu mallinimen kanssa yksiin. Tuo tosin vaatii nykyistä Duken LC8:a korkeamman virityssuhteen, nykyisellä kutittelulla vääntö jäisi n. 10Nm alemmas.

    Nykyisen Duken hauskimpia puolia on se, että se työntää keulaa syliin jo 3000rpm alkaen. Tuo uusi Duke tehnee tuon saman, mutta huomattavasti isommalla vaihteella.
    Superbike #7
  16. #16
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuo uusi Duke tehnee tuon saman, mutta huomattavasti isommalla vaihteella.
    Kunhan muistaa ensin painella kaikenmaailman namiskuukkeleita. Pyörään tulee KTM:n suunnittelema elektroniikkapaketti joka sisältää luiston- ja keulimiseneston, absit ja huhujen mukaan jopa jonkinlaista launchcontrollia ollaan kaavailemassa...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  17. #17
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Milloin tehoa on liikaa? Varsinkaan tuon tyyppisessä pyörässä? Lisäksi kuutiolla saadaan vääntöä (=tehoa) myös sille yleensä käytössä olevalle alueelle. Tuosta uudesta padasta veikkailisin jotain 160hp / 140Nm lukemia jos vain kuutiotilavuus osuu mallinimen kanssa yksiin. Tuo tosin vaatii nykyistä Duken LC8:a korkeamman virityssuhteen, nykyisellä kutittelulla vääntö jäisi n. 10Nm alemmas.

    Nykyisen Duken hauskimpia puolia on se, että se työntää keulaa syliin jo 3000rpm alkaen. Tuo uusi Duke tehnee tuon saman, mutta huomattavasti isommalla vaihteella.
    Tuossahan oli siis kyse nimenomaan adventuresta ja adven tehoksi onkin jo varmistunut 150hp.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  18. #18
    Ei taida tulla uusi superduke markkinoille 2013 ainakaan jälleenmyyjille suunnatun pikaisen kyselykierroksen perusteella.
    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  19. #19
    Lainaa sduke kirjoitti Katso viesti
    Ei taida tulla uusi superduke markkinoille 2013 ainakaan jälleenmyyjille suunnatun pikaisen kyselykierroksen perusteella.
    Aika villeinä rullaa huhut joo. KTM:n oma tiedottaja oli lipsauttanut kesällä jollekin ulkomaiselle alan lehdelle että se esiteltäisiin EICMA:ssa loppuvuodesta. Usko nyt näistä sit jotain
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  20. #20
    Tässä lisää uusia kuvia lopullisesta advesta. Tuo äänenvaimentaja taitaa olla siksi tuollainen että menee akroja kaupan
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  21. #21
    Aika vakuuttavalta näyttää (230 kg tankattuna 24 litran tankilla) :P
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  22. #22
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kotterokuski kirjoitti Katso viesti
    Tässä lisää uusia kuvia lopullisesta advesta. Tuo äänenvaimentaja taitaa olla siksi tuollainen että menee akroja kaupan
    Kyllä se on tuollainen pääasiassa melu- ja päästömääräysten takia. Arvaa vaan kuinka paljon tonkin talon muotoilijaa noi pöntöt ottaa kuuppaan?
    Superbike #7
  23. #23
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se on tuollainen pääasiassa melu- ja päästömääräysten takia. Arvaa vaan kuinka paljon tonkin talon muotoilijaa noi pöntöt ottaa kuuppaan?
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  24. #24
    Hinnat julkaistu englannissa: 1190 Ei nyt ihan paha, veroton hinta n 15500 euroa, ehkä.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  25. #25
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Aika törkeen hirveet noi sivulaukut Muuten melko hyvää fiilistelyvideota.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  26. #26
    Siinä vähän teaseria uudesta SuperDukesta?

    http://blog.ktm.com/bikes/get-ready-...eicma-is-near/
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  27. #27
    Eikö ole mitään käryä RC-8:sta, kaikki kilpakumppanit on pian jo "eurooppalaisessa standardissa" Bemarin ja Ducatin kanssa mitä tulee tekniikkaan ja tehoon. Tippuu kelkasta kuin eno veneestä?

    No japsit nyt tietenkin...
    (Tippunu jo )

    Pl. Kawasaki
    -06 Ducati 999s
  28. #28
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Siinä vähän teaseria uudesta SuperDukesta?

    http://blog.ktm.com/bikes/get-ready-...eicma-is-near/
    ei tämmösiä tänne nyt, oikeesti....
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  29. #29
    Sieltä Eicmasta se uusi dukekin jo löytyy.



    http://blog.ktm.com/bikes/get-ready-...eicma-is-near/


    Edit. olikin jo postattu uutinen
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  30.  
  31. #30
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Siinä vähän teaseria uudesta SuperDukesta?

    http://blog.ktm.com/bikes/get-ready-...eicma-is-near/
    Tahtoo!!! Taidan sittenkin joutua pyörtämään puheeni ja vielä hankkimaan katupyörän...tai jos tekis mattipojat ja laittaiskin ton pelkästään radalle.
    Superbike #7
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen