Sivu: 73 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2363717273747583 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2161:stä 2190:een 2647:sta
  1. #2161
    Miki, joo on oireilua, kun pyörää työntelee niin huomaa kyllä. Kerroin BW:ssä asiasta huollon yhteydessä (kuten klapista takana), muttei kuulemma aiheuta toimenpiteitä. Samasta rahinasta olen duperduke.netistä lukenut eli lienee ominaisuus ja vaihtamalla kuulemma paranee, oisko ollut peräti koko sylinteri?

    Pakko kyllä ihmetellä tätä BW;een touhua, kun huoltokaveri totesi, että on siellä klappia, niin sille ei sitten mitään voida tehdä ennenkuin "viralliset" (lue: KTM Nordicilta tulee) ohjeet mitä tehdään.

    Ton takapään kanssa mietityttää myös se veden kerääminen, josta on hurjan pitkä thread SD.netissä eli ettei ruostuisi laakerit jne. kun ovat jättäneet vedenpoistoreiän tekemättä. Mulla vielä verrattain vähillä km:llä ettei ole renkaita vielä ostanut/vaihtanut, niin ei ole tullut katsottua, mitä siellä sisällä on mutta mites muut, miltä on takafillarin sisukset näyttäneet?

    Muuten pyörä on edelleenkin tosi jees
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  2. #2162
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Miki, joo on oireilua, kun pyörää työntelee niin huomaa kyllä. Kerroin BW:ssä asiasta huollon yhteydessä (kuten klapista takana), muttei kuulemma aiheuta toimenpiteitä. Samasta rahinasta olen duperduke.netistä lukenut eli lienee ominaisuus ja vaihtamalla kuulemma paranee, oisko ollut peräti koko sylinteri?

    Pakko kyllä ihmetellä tätä BW;een touhua, kun huoltokaveri totesi, että on siellä klappia, niin sille ei sitten mitään voida tehdä ennenkuin "viralliset" (lue: KTM Nordicilta tulee) ohjeet mitä tehdään.

    Ton takapään kanssa mietityttää myös se veden kerääminen, josta on hurjan pitkä thread SD.netissä eli ettei ruostuisi laakerit jne. kun ovat jättäneet vedenpoistoreiän tekemättä. Mulla vielä verrattain vähillä km:llä ettei ole renkaita vielä ostanut/vaihtanut, niin ei ole tullut katsottua, mitä siellä sisällä on mutta mites muut, miltä on takafillarin sisukset näyttäneet?

    Muuten pyörä on edelleenkin tosi jees
    Jos olet reklamoinut kirjallisesti takarenkaan liiallisestä välyksestä ja tuonut esille viestissä että asia häiritsee laitteen käyttämistä.
    Korjaus vastuu säilyy jos reklamaatio on toimitettu takuun aikana.

    Jos BW ei saa aikaiseksi niin reklamoi suoraan maahantuojalle.

    Mulla on aina jarrut rahissut, on alla ollut yammu tai Ktm. Palautus tietysti paranee jos käyttää sylinterit ulkona ja laittaa jarruvaseliini sylintereihin ja työntää takaisin.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  3. #2163
    ok, tänks.
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  4. #2164
    Mulla kans etujarru vinkuu. Viime talvena vaihdettiin takuuseen oikean puoleinen jarru levy kun siitä löyty heittoa mutta asia ei sillä korjaantunut. Nyt pyörä on tällä hetkellä taas pajalla ja molemmista levyistä on mitattu heittoa. Takuuseen tulee nyt molemmat levyt uudet, uudet jarrupalat ja nesteiden vaihto. Saa nähdä joko tulee kuntoon
  5. #2165

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Urpo83 kirjoitti Katso viesti
    Mulla kans etujarru vinkuu. Viime talvena vaihdettiin takuuseen oikean puoleinen jarru levy kun siitä löyty heittoa mutta asia ei sillä korjaantunut. Nyt pyörä on tällä hetkellä taas pajalla ja molemmista levyistä on mitattu heittoa. Takuuseen tulee nyt molemmat levyt uudet, uudet jarrupalat ja nesteiden vaihto. Saa nähdä joko tulee kuntoon
    Minä laitoin hieman kuparitahnaa jarrupalan ja niiden paininkuppien väliin niin ylimääräiset vinkumiset hävisivät.
    Tosin levyt on vaihdettu power part levyihin .

    Taka-akseli vaihdettiin ja oli aika kovia kokeneen näköinen , lähti kuulemma tehtaalle tutkittavaksi mutta huoltomies sanoi että vesi tekee pahojaan siellä, laakereita tai muita osia en nähnyt .Pyörällä ajettu hieman yli 20000 kilsaa ja ei ihan kevyellä kädellä .
    Sinänsä kummallista että ajaessa tuota taka-akselin heittoa ei tunne mutta mun pyörässä ehkä heitto alkoi lisääntyä 15000 kilsan jälkeen. Nyt siellä ei ole heittoa ollenkaan , tulevana kesänä sitten näkee pysyykö kaikki kohallaan. Pyörään asennettiin suuntavilkkujen sammumisohjelma joka sammuttaa vilkut noin kymmenisen sekuntia siitä kun olet lähtenyt liikkeelle eli ne ei jää vilkuttamaan loputtomasti jos et huomaa niitä manuaalisesti sammuttaa, erinomainen lisä joka helpottaa elämää ja voi jopa pidentää sitä.

    Kaiken kaikkiaan erinomainen pyörä eikä ole tullut mieleenikään siitä luopua.
    Ultrafast KTM machine .
  6. #2166
    Brembot on laahannut (ilmeisesti tästä puhuttiin yllä?) mm. Aprilioissa ja joillain RSV4:ssa ollut sitä ongelmaa, että laahaava etujarru hidastaa eturengasta kovassa kiihdytyksessä kun hieman keulii ja alkaa sitten elektroniikka hidastamaan menoa kun luulee että sutii (nopeuseroa renkaiden välillä). Apriliaforumilla oli tästä paljon juttua ja oikein mitenkään ei tuota pientä laahausta ole saanut pois Bremboista vaikka puhdistaa ja kasaa jarrut uusiksi.
  7. #2167
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Brembot on laahannut (ilmeisesti tästä puhuttiin yllä?) mm. Aprilioissa ja joillain RSV4:ssa ollut sitä ongelmaa, että laahaava etujarru hidastaa eturengasta kovassa kiihdytyksessä kun hieman keulii ja alkaa sitten elektroniikka hidastamaan menoa kun luulee että sutii (nopeuseroa renkaiden välillä). Apriliaforumilla oli tästä paljon juttua ja oikein mitenkään ei tuota pientä laahausta ole saanut pois Bremboista vaikka puhdistaa ja kasaa jarrut uusiksi.
    Mitenkähän tuo luistonesto on yleensäkin hoidettu, kun monellakin pyörällä voi vetää aika pitkää siivua keula ylhäällä vauhdin kasvaessa, jolloin etupyörä varmaankin hidastuu selvästi takapyörään nähden. Jokin keulimistunnistin, jolloin säätöjä muutetaan?
  8. #2168
    vielä tosta laahauksesta eli SD:netin threadissa oli tämä video (myös mulla samanlaista ääntä):

    https://www.youtube.com/watch?v=PQYB4wtW2kQ
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  9. #2169
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Mitenkähän tuo luistonesto on yleensäkin hoidettu, kun monellakin pyörällä voi vetää aika pitkää siivua keula ylhäällä vauhdin kasvaessa, jolloin etupyörä varmaankin hidastuu selvästi takapyörään nähden. Jokin keulimistunnistin, jolloin säätöjä muutetaan?
    Olisikohan sellanen osa varaosaluttelon mukaan kuin rollover sensor joka vahtii keulimista? Löytyy tankin alta. Ei ottane kantaa pyörien nopeuseroon. Luistonestossa sitten pelissä ABS -rillukat? Mitään en sähköstä ymmärrä, ennen kuin on myöhäistä
  10. #2170
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Olisikohan sellanen osa varaosaluttelon mukaan kuin rollover sensor joka vahtii keulimista? Löytyy tankin alta. Ei ottane kantaa pyörien nopeuseroon. Luistonestossa sitten pelissä ABS -rillukat? Mitään en sähköstä ymmärrä, ennen kuin on myöhäistä
    Jos pyörässä on gyro niin käyttää sitä pyörän asennon määrittämiseen. Roll-over sensor on käytännössä on-off-kytkin joka sammuttaa pyörän kun pyörä on kyljellään. Luistonestossa taasen katotaan myös mm. renkaan pyörimisnopeuden muutoksen nopeutta, elikkäs renkaan kulmakiihtyvyyttä pyörimisnopeuseron lisäksi. Toki siellä on mukana melkonen nippu muitakin muuttujia. Murmela on mp-radalle kirjotellu bemun luistonestosta aika hyvän setin, josta maallikkokin päässee suht hyvin jyvälle siitä miten luistonesto toimii.
    Superbike #7
  11. #2171
    Tai sitten maahantuoja haluaa olla tähti tehtaalle, ei löydy vikoja
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  12. #2172
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jos pyörässä on gyro niin käyttää sitä pyörän asennon määrittämiseen. Roll-over sensor on käytännössä on-off-kytkin joka sammuttaa pyörän kun pyörä on kyljellään. Luistonestossa taasen katotaan myös mm. renkaan pyörimisnopeuden muutoksen nopeutta, elikkäs renkaan kulmakiihtyvyyttä pyörimisnopeuseron lisäksi. Toki siellä on mukana melkonen nippu muitakin muuttujia. Murmela on mp-radalle kirjotellu bemun luistonestosta aika hyvän setin, josta maallikkokin päässee suht hyvin jyvälle siitä miten luistonesto toimii.
    Juu, olihan se siinä samassa paketissa sloping positions sensor, kun vain jaksoi lukea seuraavalle riville katalogia Moinen pikku kikkare maksaa yli 400€.
  13. #2173
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Onko joku törmännyt esijännityksen säätimeen joka sopisi tohon alkuperäiseen takaiskariin? Meinasin laittaa iskarin huoltoon nyt talvella ja menis kivasti siinä samalla.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  14. #2174
  15. #2175
    Mun silmään ei iske, kyllä se oranssi on hienoin, niillä racing tarroilla, toisilla vanteilla+hiilikuitu osilla
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  16. #2176
    Vinkkejä kaivataan eli nyt pitäisi saada vanteet maalautettua valko-oransseiksi 1290:sestä, mutta löytyiskö PK-seudulta/lähistöltä, joka moisen alusta loppuun tekee tai on jo tehnyt?

    Kiitos ja kumarrus!
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  17. #2177
    Tämmösenkin joku rakentanu... taitaa olla alle 160kg!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  18. #2178
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    vielä tosta laahauksesta eli SD:netin threadissa oli tämä video (myös mulla samanlaista ääntä):

    https://www.youtube.com/watch?v=PQYB4wtW2kQ

    ei varmaan mikään harvinainen tapaus, koska mun SE:n etujarru ääntelee samalla tavalla.

    ei tosiaan rengas ilmassa ääntele..

    ei ole minua härinny.
    SE
  19. #2179
    ASiaaa

    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  20. #2180
    Täytyisi saada Dukeen takalaukku, kun ei reppua jaksa aina roikottaa selässä.

    Löytyykö kokemuksia tälläisestä: http://www.motokeidas.com/shop/tuott...-R-61312928000
  21. #2181
    Lainaa ktman kirjoitti Katso viesti
    Täytyisi saada Dukeen takalaukku, kun ei reppua jaksa aina roikottaa selässä.

    Löytyykö kokemuksia tälläisestä: http://www.motokeidas.com/shop/tuott...-R-61312928000


    Kestää hyvin matkassa mutkateillä ainakin 150 asti. Mulla on pari kertaa käytetty sopuhintaan, jos asustelet Tampereen hoodeilla tai matkan varrella. Omat touringit on niin vähäiset. Edestä matkustajan jakkaran alle kiinni ja takaa ainakin Kotarin oma lyhyt kilpiteline kestää.
  22. #2182
    Tuo näyttää pyörän päällä ihan siedettävän näköiseltä ja mahtuu sopivasti tavaraa sisäänkin.
    Lahden seudulla asun.
  23. #2183
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti


    Kestää hyvin matkassa mutkateillä ainakin 150 asti. Mulla on pari kertaa käytetty sopuhintaan, jos asustelet Tampereen hoodeilla tai matkan varrella. Omat touringit on niin vähäiset. Edestä matkustajan jakkaran alle kiinni ja takaa ainakin Kotarin oma lyhyt kilpiteline kestää.

    Sietäs melkee bannia saada tollasista kuvista. Voi Duke parkaa.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  24. #2184
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Sietäs melkee bannia saada tollasista kuvista. Voi Duke parkaa.
    passi, hammasharja ja luottokortti
  25. #2185
    Mullakin Duken jarrut toisinaan vähän kihnuttaa, ilmenee parhaiten juurikin silloin kun pyörää työntää.
    Purin ja kasasin jarrut, ei ollut vaikutusta asiaan. Ajoa vaan sitten.
    DIAVELV4
  26. #2186
    Jahas, täällä vaihtui Blade kans SDR:ään. Akran kokorännillä ja Powerpartseilla oleva orananssi yksilö
    1290 Super Duke R
  27. #2187
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Kävin tänään ajelemassa ja huomasin että kotarin lämpömittari ei taida tuntea kylmempää keliä kuin -10,5 c kun muut mittarit näytti -18-20c. Ootteko muut huomannut moista!
    Elämä on onneksi mutkikasta
  28. #2188

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Kävin tänään ajelemassa ja huomasin että kotarin lämpömittari ei taida tuntea kylmempää keliä kuin -10,5 c kun muut mittarit näytti -18-20c. Ootteko muut huomannut moista!
    Ööö...enpä usko että moni olisi tälläistä huomannut !
    Ultrafast KTM machine .
  29. #2189
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Kävin tänään ajelemassa ja huomasin että kotarin lämpömittari ei taida tuntea kylmempää keliä kuin -10,5 c kun muut mittarit näytti -18-20c. Ootteko muut huomannut moista!
    Ota kuva ja lähetä rekkulanomaisesti Nordicille
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  30.  
  31. #2190
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ota kuva ja lähetä rekkulanomaisesti Nordicille
    Kiitos. Taas loistava syy lähteä ajelemaan. Saattaa tulla mielenkiintoinen vastaus rekkulaan
    Elämä on onneksi mutkikasta
Sivu: 73 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2363717273747583 ... ViimeinenViimeinen