Sivu: 65 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1921:stä 1950:een 2647:sta
  1. #1921
    Eli se on aika laittaa Ktm-lasit päälle

    Mä kyllä edelleen ostaisin tämän pyörän jos olisi rahaa
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  2. #1922
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän Vesku sulle kilvitä sen myynnissä olevan 2014 mallin,että pääset koeajolle.p.s.itse tosin uskalsin ostaa pyörän ilman koeajoakin.....t.kimmo
    Onhan siellä 2015 pyöriä koeajossa.......ht.kimmo
  3. #1923
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  4. #1924

    Pekka Pouta muutti ennusteita, niin väänsin naapureiden iloksi uudet kummit alle kotirapulla. Aika moni kävi sotkemassa sormensa rasvaisiin kummeihin
    Jos jollain on asiaa Itävaltaan, voisi viedä tehtaalle momenttiavaimen Etuakseli oli mielestäni pyhällä hengellä kiinni, ei varmaan puolia manuaalin arvoista. Jarrusatulat sentään oli momentissa ja liimattu.
    Takapyörän tasapainottaminen vaatis kuitenkin sovituskappaleet pukkiin. On sen verran iso reikä.
  5. #1925
    Enskuussa kipasen Mattighofenissa tehtaalla että jos momenttia tarjolla niin kyllä voin ottaa matkaan.

    Tänään tappelin yhen toisen en omani mutta SMT sekin oli niin joka helvetin pultti/ruuvi/mikälie vedetty naamairves kiinni. Vehkellä ajettu vasta 8500km että kyllä suurin osa tais olla tehtaan "perkele nyt laitetaan kiinni" momentissa.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #1926
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Aika heikosti muuten käytettynä näitä myynnissä...
    Voin varata tuon omani sulle, jos se ens keväänä päivittyy uuteen samanlaiseen.

    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Jos Kotarissa on pahvitiiviste, koppa irti, putsaus ja ohuelti tasotiivistemömmöä pintoihin ja takuulla pitää. Locktitella on oivallista mustaa muovipohjaista. Numeroa en tähän hätään muista.
    Omassa pyörässäni kopan tiiviste vähän hikoili, ja takuukorjauksessa pintoihin oli laitettu juurikin jotain tiivistemassaa, sen jälkeen ei ole tihkumisongelmaa ollut.


    Ajokausi tuli avattua, yhtä hilpeää on meno kuin viime kesänäkin.
  7. #1927
    Moi,

    Olikos täällä ihmisillä vahvaa suositusta Beastin renkaiksi, kun alkaisi olemaan vaihto käsillä eteen ja taakse?
    Vauhdikkaaseen katukäyttöön olisi siis rinkulat hakusessa, eli sporttiset saisi olla muttei nyt ihan kaikkein pehmoisinta ratamallia kuitenkaan...
    FXSB & ZX10R
  8. #1928

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa TeeMies kirjoitti Katso viesti
    Moi,

    Olikos täällä ihmisillä vahvaa suositusta Beastin renkaiksi, kun alkaisi olemaan vaihto käsillä eteen ja taakse?
    Vauhdikkaaseen katukäyttöön olisi siis rinkulat hakusessa, eli sporttiset saisi olla muttei nyt ihan kaikkein pehmoisinta ratamallia kuitenkaan...
    Kokeile Metzeler sportec M7RR ää. Hyvä pito ellei täydellinen ja kestää hyvin.
    Ultrafast KTM machine .
  9. #1929
    ^^kuullostaa hyvältä, kiitos vinkistä

    pitääpä selvittää josko jollain firmalla löytyisi moisia myynnissä ja asennettavaksi - ei oikein ehtisi nyt nettikaupoista alkaa tilailemaan
    FXSB & ZX10R
  10. #1930
    Huomenna pitäisi pyörä ajaa motokeitaalle 1000km:n öljynvaihtohuoltoon....p.s. Pyörä toiminut moitteettomasti....p.s.2 rottweiler tulossa.... Kahden viikon päästä sitten penkitys päivä....t.kimmo
  11. #1931
    No kyseisen pyörän omistajat, ne jotka ei ole näyttänyt omia pyöriä, niin näyttäkää niin saadaa jotain kuvia tähänkin topic
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  12. #1932
    Aika vähän on omasta pyörästä kuvia tullut otettua.Kuvan oton jälkeen olen takajalkatapit poistanut ja takapenkin tilalle olen laittanut sen "kopan".säädettävä jalkatappisarja on tilauksessa niin kuin cnc kolmiokappaleet.....,ja niin rotwailer odottaa tullissa....t.kimmo....p.s.näin lauantain kunniaksi taitaa kuva olla nurinpäin..
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  13. #1933
    Ei se mitään....
    Kyllä tää taitaa olla seuraava pyörä joskus, kun vaihtaa seuraavaan
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  14. #1934
    Tällä hetkellä tällainen
    DSCN2411 – kopio (2).jpg
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  15. #1935
    Oi oi kun on hieno
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  16. #1936
    Viimeksi muokannut: mikkoyli; 17.05.2015 klo 09:17.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  17. #1937
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Tuossa näkynee mun ja kolme muutakin mun pyörää taustalla
    https://www.facebook.com/photo.php?f...5800563&type=1
    Ei näy?
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  18. #1938
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Tällä hetkellä tällainen
    DSCN2411 – kopio (2).jpg
    Toi on hieno! Vielä kun ton kilven saisi vetästyä perän alle suoraan kiinni, niin ettei se rikkoisi linjaa. Itse haluaisin niin tehdä, mutta taitaa tulla sakot moisesta vanteet on hienot, uskallatko sanoa oliko jälki hyvää ja minkä hintaluokan projekti?

    Oman pyörän laitto vielä kovasti kesken, haluaisin tosi siron, pienen vaimentajan, mutta sitten dekatti voi tuottaa äänipuolelta ongelmia eli todennäköisesti katti pitää pitää ja ostaa vaan slipari...

    Rottweiler tarkoitus myös ostaa ja sitten kai PC5:nen on pakkohankinta, vaikka on tietysti niitä muitakin vaihtoehtoja, kuten Rottweileirin oma donkeli ja parilta muultakin valmistajalta tosin hinnakkaampia. Näiden toimivuudesta kun ei vaan tiedä. Sitten on pari muutakin juttua, mutta katsotaan. Vanteiden maalauttaminen olisi listalla myös...
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  19. #1939
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Ei näy vaikka kirjautuu sisään, pitäisi laittaa julkiseksi ja sitten sieltä klikaa hiiren oikeata ja näytä kuvan tiedot, niin sieltä tulee se kuvan osoite, niin saattaisi näkyä sitten
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  20. #1940
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ei näy vaikka kirjautuu sisään, pitäisi laittaa julkiseksi ja sitten sieltä klikaa hiiren oikeata ja näytä kuvan tiedot, niin sieltä tulee se kuvan osoite, niin saattaisi näkyä sitten
    Yritin uudestaan

    https://www.facebook.com/photo.php?f...ze=2048%2C1529
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  21. #1941
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Yritin uudestaan

    Tämä sisältö ei ole juuri nyt saatavilla


    Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua.
    Palaa etusivulle

    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  22. #1942
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Hyvin näkyy iPadilla kirjautumatta Faceen.
    Olet vaihtanut takaiskarin. Onko huomattava ero? Ratakokemuksia ko. pampulla?
  23. #1943
    Takaiskari oli iso parannus. Alkuperäinen on vähän veltto. Tämä on paljon herkempi. Vaihdoin samalla keulaan WP cartridge-kitin ja hyvä sekin on, mutta se ei ole minusta niin tarpeellinen kuin takaiskarin vaihto. Oranssit t-kappaleet on tilauksessa kun PP-ohjausiskari rupesi sittenkin hinkkaamaan syylaria vakio t-kappaleilla. Penkki oli myös valtava parannus. Kuvan oton jälkeen olen laittanut Rottweilerin kitin ja PC5:n, mutta eihän ne ulospäin näy.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  24. #1944
    mikolla on pyöräasiat kunnossa Komeet pelit ja veten vanteet on aika huikeat =)

    Olen miettinyt PP-satulaa, mutta muutama on valittanut sitä, että nostaa kaveria ylös sen verran enemmän, että ilmavirta normaaliajossa ottaa kypärään. Mulla pituutta melkein 190cm, niin ton(kin) kanssa vähän mietintää - taas kerran, heh.

    Tuleeko ton satulan paremmuus vakioon nähden muodosta, sisämateriaalista vai ulkopinnasta?
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  25. #1945
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Nyt näkyy, Hieno pyörä
    Viimeksi muokannut: Husky510; 17.05.2015 klo 12:30.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  26. #1946
    Hyvin näkyy vaikkei oo koko fasessa...
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  27. #1947
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    mikolla on pyöräasiat kunnossa Komeet pelit ja veten vanteet on aika huikeat =)

    Olen miettinyt PP-satulaa, mutta muutama on valittanut sitä, että nostaa kaveria ylös sen verran enemmän, että ilmavirta normaaliajossa ottaa kypärään. Mulla pituutta melkein 190cm, niin ton(kin) kanssa vähän mietintää - taas kerran, heh.

    Tuleeko ton satulan paremmuus vakioon nähden muodosta, sisämateriaalista vai ulkopinnasta?
    PP-satula on mukavampi muotoilultaan. Vakiossa mulla reunat painoi. Liikkuminen aktiivisessa ajossa helpompaa. Jotenkin ryhdikkäämmän oloinen koko jakkara. Korkeutta tulee se 20 mm ja aluksi huomaa eron, mutten enää asiaa noteeraa. Ei ole toki persjalkaisen pyörä. Muttei haittaa mua eikä sunkaan mittaa. Hankkisin näillä kokemuksilla
  28. #1948
    Ai perhana, tässähän saa kehitettyä Super Duke kuumeen, kun avasi topicin... Täytynee kai heittää lisää vettä myllyyn ja käydä koeajamassa.. Juuri kun tuli ostettua RC8, ehkä täytyy pari kesää tällä ensiksi ajella ennen kuin alkaa vaihtamaan.
    " Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "

    Nyt ajossa: -

    Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
  29. #1949
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Toi on hieno! Vielä kun ton kilven saisi vetästyä perän alle suoraan kiinni, niin ettei se rikkoisi linjaa. Itse haluaisin niin tehdä, mutta taitaa tulla sakot moisesta vanteet on hienot, uskallatko sanoa oliko jälki hyvää ja minkä hintaluokan projekti?

    Oman pyörän laitto vielä kovasti kesken, haluaisin tosi siron, pienen vaimentajan, mutta sitten dekatti voi tuottaa äänipuolelta ongelmia eli todennäköisesti katti pitää pitää ja ostaa vaan slipari...

    Rottweiler tarkoitus myös ostaa ja sitten kai PC5:nen on pakkohankinta, vaikka on tietysti niitä muitakin vaihtoehtoja, kuten Rottweileirin oma donkeli ja parilta muultakin valmistajalta tosin hinnakkaampia. Näiden toimivuudesta kun ei vaan tiedä. Sitten on pari muutakin juttua, mutta katsotaan. Vanteiden maalauttaminen olisi
    listalla myös...
    Kahden vanteen maalaus meillä päin maksaa n.200 € . Vanteiden valu jälki aivan karmee , aiheesta on ollut keskustelua maailmalla. Takaiskarin päivitys oli todella kannattavaa. Keulaan riitti toistaiseksi kun herkisteltiin liukuholkit hiomalla , muuttui huomattavasti herkemmäksi. Ja Mikko, se PP ohjausiskari osuu samalla lailla syylariin PP kolmiopaloillakin. Ohjausta rajoittamalla ongelma poistuu ja vielä juuri saa halutessaan ohjauslukkoon.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  30.  
  31. #1950
    Jos (kun) tuohon Rottweileriin päätyy, niin onkos vinkata pääkaupunkiseudulla hyvää ammattitaitoista pajaa säädättää arvot kohillensa? ECUun ei taida päästä muuten käsiksi kuin Powercommanderilla? Jotain plugineita on tietty tarjolla, mutta kun ei oikein tiedä miten isoja korjauksia tarvitaan jne...
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Sivu: 65 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775 ... ViimeinenViimeinen