Eli se on aika laittaa Ktm-lasit päälle
Mä kyllä edelleen ostaisin tämän pyörän jos olisi rahaa![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Pekka Pouta muutti ennusteita, niin väänsin naapureiden iloksi uudet kummit alle kotirapulla. Aika moni kävi sotkemassa sormensa rasvaisiin kummeihin
Jos jollain on asiaa Itävaltaan, voisi viedä tehtaalle momenttiavaimenEtuakseli oli mielestäni pyhällä hengellä kiinni, ei varmaan puolia manuaalin arvoista. Jarrusatulat sentään oli momentissa ja liimattu.
Takapyörän tasapainottaminen vaatis kuitenkin sovituskappaleet pukkiin. On sen verran iso reikä.
Enskuussa kipasen Mattighofenissa tehtaalla että jos momenttia tarjolla niin kyllä voin ottaa matkaan.
Tänään tappelin yhen toisen en omani mutta SMT sekin oli niin joka helvetin pultti/ruuvi/mikälie vedetty naamairves kiinni. Vehkellä ajettu vasta 8500km että kyllä suurin osa tais olla tehtaan "perkele nyt laitetaan kiinni" momentissa.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Voin varata tuon omani sulle, jos se ens keväänä päivittyy uuteen samanlaiseen.
Omassa pyörässäni kopan tiiviste vähän hikoili, ja takuukorjauksessa pintoihin oli laitettu juurikin jotain tiivistemassaa, sen jälkeen ei ole tihkumisongelmaa ollut.
Ajokausi tuli avattua, yhtä hilpeää on meno kuin viime kesänäkin.
Moi,
Olikos täällä ihmisillä vahvaa suositusta Beastin renkaiksi, kun alkaisi olemaan vaihto käsillä eteen ja taakse?
Vauhdikkaaseen katukäyttöön olisi siis rinkulat hakusessa, eli sporttiset saisi olla muttei nyt ihan kaikkein pehmoisinta ratamallia kuitenkaan...![]()
FXSB & ZX10R
^^kuullostaa hyvältä, kiitos vinkistä
pitääpä selvittää josko jollain firmalla löytyisi moisia myynnissä ja asennettavaksi - ei oikein ehtisi nyt nettikaupoista alkaa tilailemaan
FXSB & ZX10R
Huomenna pitäisi pyörä ajaa motokeitaalle 1000km:n öljynvaihtohuoltoon....p.s. Pyörä toiminut moitteettomasti....p.s.2 rottweiler tulossa.... Kahden viikon päästä sitten penkitys päivä....t.kimmo
No kyseisen pyörän omistajat, ne jotka ei ole näyttänyt omia pyöriä, niin näyttäkää niin saadaa jotain kuvia tähänkin topic![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Aika vähän on omasta pyörästä kuvia tullut otettua.Kuvan oton jälkeen olen takajalkatapit poistanut ja takapenkin tilalle olen laittanut sen "kopan".säädettävä jalkatappisarja on tilauksessa niin kuin cnc kolmiokappaleet.....,ja niin rotwailer odottaa tullissa....t.kimmo....p.s.näin lauantain kunniaksi taitaa kuva olla nurinpäin..
Ei se mitään....
Kyllä tää taitaa olla seuraava pyörä joskus, kun vaihtaa seuraavaan![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Tällä hetkellä tällainen
DSCN2411 – kopio (2).jpg
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Oi oi kun on hieno![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Tuossa näkynee:
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
Viimeksi muokannut: mikkoyli; 17.05.2015 klo 09:17.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Toi on hieno! Vielä kun ton kilven saisi vetästyä perän alle suoraan kiinni, niin ettei se rikkoisi linjaa. Itse haluaisin niin tehdä, mutta taitaa tulla sakot moisestavanteet on hienot, uskallatko sanoa oliko jälki hyvää ja minkä hintaluokan projekti?
Oman pyörän laitto vielä kovasti kesken, haluaisin tosi siron, pienen vaimentajan, mutta sitten dekatti voi tuottaa äänipuolelta ongelmia eli todennäköisesti katti pitää pitää ja ostaa vaan slipari...
Rottweiler tarkoitus myös ostaa ja sitten kai PC5:nen on pakkohankinta, vaikka on tietysti niitä muitakin vaihtoehtoja, kuten Rottweileirin oma donkeli ja parilta muultakin valmistajalta tosin hinnakkaampia. Näiden toimivuudesta kun ei vaan tiedä. Sitten on pari muutakin juttua, mutta katsotaan. Vanteiden maalauttaminen olisi listalla myös...
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Yritin uudestaan
https://www.facebook.com/photo.php?f...ze=2048%2C1529
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Tämä sisältö ei ole juuri nyt saatavilla
Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua.
Palaa etusivulle
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Takaiskari oli iso parannus. Alkuperäinen on vähän veltto. Tämä on paljon herkempi. Vaihdoin samalla keulaan WP cartridge-kitin ja hyvä sekin on, mutta se ei ole minusta niin tarpeellinen kuin takaiskarin vaihto. Oranssit t-kappaleet on tilauksessa kun PP-ohjausiskari rupesi sittenkin hinkkaamaan syylaria vakio t-kappaleilla. Penkki oli myös valtava parannus. Kuvan oton jälkeen olen laittanut Rottweilerin kitin ja PC5:n, mutta eihän ne ulospäin näy.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
mikolla on pyöräasiat kunnossaKomeet pelit ja veten vanteet on aika huikeat =)
Olen miettinyt PP-satulaa, mutta muutama on valittanut sitä, että nostaa kaveria ylös sen verran enemmän, että ilmavirta normaaliajossa ottaa kypärään. Mulla pituutta melkein 190cm, niin ton(kin) kanssa vähän mietintää - taas kerran, heh.
Tuleeko ton satulan paremmuus vakioon nähden muodosta, sisämateriaalista vai ulkopinnasta?
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Hyvin näkyy vaikkei oo koko fasessa...
Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
PP-satula on mukavampi muotoilultaan. Vakiossa mulla reunat painoi. Liikkuminen aktiivisessa ajossa helpompaa. Jotenkin ryhdikkäämmän oloinen koko jakkara. Korkeutta tulee se 20 mm ja aluksi huomaa eron, mutten enää asiaa noteeraa. Ei ole toki persjalkaisen pyörä. Muttei haittaa mua eikä sunkaan mittaa. Hankkisin näillä kokemuksilla![]()
Ai perhana, tässähän saa kehitettyä Super Duke kuumeen, kun avasi topicin... Täytynee kai heittää lisää vettä myllyyn ja käydä koeajamassa.. Juuri kun tuli ostettua RC8, ehkä täytyy pari kesää tällä ensiksi ajella ennen kuin alkaa vaihtamaan.![]()
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Kahden vanteen maalaus meillä päin maksaa n.200 € . Vanteiden valu jälki aivan karmee , aiheesta on ollut keskustelua maailmalla. Takaiskarin päivitys oli todella kannattavaa. Keulaan riitti toistaiseksi kun herkisteltiin liukuholkit hiomalla , muuttui huomattavasti herkemmäksi. Ja Mikko, se PP ohjausiskari osuu samalla lailla syylariin PP kolmiopaloillakin. Ohjausta rajoittamalla ongelma poistuu ja vielä juuri saa halutessaan ohjauslukkoon.
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Jos (kun) tuohon Rottweileriin päätyy, niin onkos vinkata pääkaupunkiseudulla hyvää ammattitaitoista pajaa säädättää arvot kohillensa? ECUun ei taida päästä muuten käsiksi kuin Powercommanderilla? Jotain plugineita on tietty tarjolla, mutta kun ei oikein tiedä miten isoja korjauksia tarvitaan jne...
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15