HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Niin ja eikö Ruotsissa Bike-lehti tehnyt saman testin kuin Bomber-magazine, mutta tällä
![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
http://youtu.be/t6J_GcdX420 Tässä tää luvattu video.
Elämä on onneksi mutkikasta
Mitenkäs luistonesto toimii lumella?
Jos tuo lumella ajelua on hienoa, niin kesälläkin kannattaisi ajaa sorateitä
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
tosiasia on juuri tuo, että kevari enskalla on räyhäkkäämpää ajaa talvella, kun teho riittää silläkin.
ihan taluttamista isoilla pyörillä ja turhaan vaan riskeeraa kalliimpaa peliä. Tietysti orgilla kun kirjoittelee, niin on hienompi ajaa tonnisella talvella, zx-12 on hyvä, busa parempi. Vauhdit on kuitenkin kevari luokkaa, mutta eihän siinä ole mitään mieltä kirjoittaa, että ajelee kevarilla tai mopolla talvella.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Nii, mutku ei tarvii vinguttaa ja se vääntöpuhumattakaan 6 vaihteen ohituskiihtyvyydestä!
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
Varmasti kevari piikeillä on se ketterämpi vaihtoehto ja Baloon ohjastaja sen tietää, mutta on tuossa oma perversionsa. If you got the itch you gotta scratch it.
Aina ei pidä olla järkevä.
OT:na... paljohan kustantais kevarienskanraato piikkikumeineen jos oikein tinkais... tonnin?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Siinähän se pikku-a sporttisen räyhästi karkaa kohti horisonttia, taisi pito ja teho kohda tällä kertaa vähän SD:tä paremmin![]()
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Aika matalat nastat saattaa olla laillisetkin? Mikä kumi tuo on, ei ihan näytä TKC80:ltä mutta sinne päin?
Itse ruuvailin Husabergin enduroon välikelin nastarenkaisiin lisää nastoja varsinkin niihin nappuloihin mistä reunoilta puuttui nasta. Ruotsista tilasin kun piti saada korkeus välikelin ja enskanastan väliin enkä Suomesta löytänyt just sitä pituutta.Tuli aika hyvä, mutta takarenkaan välikelin nastat kuluivat yllättävän pian. Varmaan paljastui asfalttia kun ajoi sladissa.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Muistaakseni mulla oli myös 1300. Mistä ostit?
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
No löytyhän se oikee syy sun mopoilun lopettamiseen...tai ainakin tekosyy...oisit laittanu vaikka tämmösen noin alkuun:
http://www.milanuncios.com/motos-cla...-123613073.htm ;)
Superbike #7