Sivu: 49 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1441:stä 1470:een 2647:sta
  1. #1441
    Joku jo duunattu tuota mallia

    Näyttäisi että tuota perä olisi vaihdettu ja tavallinen takahaarukka
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  2. #1442
    Näyttää runko, tankki ja perä ihan 990 super dukelta
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  3. #1443
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Näyttää runko, tankki ja perä ihan 990 super dukelta
    Joo, 990 Duke toi on.
    Superbike #7
  4. #1444
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Joo, 990 Duke toi on.
    No mulle meni läpi, siis uskoin että olisi tuo uusi malli.....
    Olisi pitänyt huomata, tuohan bensatankki on myös erinlainen, oho
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  5. #1445
    Paroni sai vihdoinkin Touring-version Dukesta käyttöönsä kesäksi.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  6. #1446
    Kyllä odotan lisää videota tuola Baron:ilta tuon superduke r kanssa....

    Uutta vertailua Beast ja Bmw
    BMW S1000R vs KTM 1290 Super Duke R - Racetrack Comparison Brno


    Tuollainen kisavideo löyty
    https://www.youtube.com/watch?v=YVkYLr0Mk0M
    Viimeksi muokannut: Husky510; 15.05.2014 klo 20:42.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  7. #1447

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    [attach=config]4430[/attach

    :d
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Ultrafast KTM machine .
  8. #1448
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    [attach=config]4430[/attach

    :d
    Katos, Tom of Finland väärennös.
  9. #1449

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Katos, Tom of Finland väärennös.
    Ahaa..sä tunnet varmasti tämän asian paremmin .
    Ultrafast KTM machine .
  10. #1450
    Joopa joo. Huomenna pitäs tulla 1290 talliin . Kelit vaan taitaa huonontua niin paljon että sisäänajo ajetaan viikon päästä Kemorassa . Kaavion kääntöön ei vielä ole Power parts osia saatavilla. Onko joku löytänyt muualta ?
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  11. #1451
    kukapa ajeli salossa superdukella tänään...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  12. #1452
    Keskiviikkona pitäisi hakea oma pyörä alle. Puolet romuista taisi jäädä jälkitoimitukseen...
    Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
  13. #1453

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa FELIX kirjoitti Katso viesti
    Keskiviikkona pitäisi hakea oma pyörä alle. Puolet romuista taisi jäädä jälkitoimitukseen...
    Joidenkin power part osien kanssa voi odottavan aika käydä pitkäksi .
    Ultrafast KTM machine .
  14. #1454
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Joidenkin power part osien kanssa voi odottavan aika käydä pitkäksi .
    Eli täytyy ilmeisesti turvautua vanhaan keinoon ja tehdä itse tuo kaavion kääntö osa. Power Parts osa ei käy vakio tappeihin vaan tapitkin pitäis vaihtaa eikä niitäkään vielä ole saatavilla
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  15. #1455
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Eli täytyy ilmeisesti turvautua vanhaan keinoon ja tehdä itse tuo kaavion kääntö osa. Power Parts osa ei käy vakio tappeihin vaan tapitkin pitäis vaihtaa eikä niitäkään vielä ole saatavilla
    Kyllä noita siirrettäviä tappeja on tarjolla. Mulla ollut jo kaks kuukautta.
  16. #1456
    Näin on että tappisarjoja löytyy mutta lähinnä olis kiinnostanut kaavion kääntö vakio tapeilla. Ei taida saada mistään tappisarjaa enää tämän viikon aikana. Mikä tappisarja kelläkin on käytössä? MG Biketec:in sarja olis yksi
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  17. #1457
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Näin on että tappisarjoja löytyy mutta lähinnä olis kiinnostanut kaavion kääntö vakio tapeilla. Ei taida saada mistään tappisarjaa enää tämän viikon aikana. Mikä tappisarja kelläkin on käytössä? MG Biketec:in sarja olis yksi
    Itseäkin kiinnostaisi tuo kaavion kääntö vakiotapeilla. Turha tuohon katupeliin on säädettäviä tappeja vaihtaa. Sen verran kiukkuisesti kulkee nyt, kun kone hengittää kunnnolla ja eculla on race kartta, että alkaa ajatuksissaan tulla itsellekin racemode päälle toisinaan ja menee pienemmälle, kun pitäis isommalle vaihtaa. Ei hyvä

    Onko tietoa, milloin on käänteisen kaavion mahdollistava palikka tulossa power partseihin?
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  18. #1458
    Vinkatkaapa joku halpa ja hyvä systeemi, jolla saisi puhelimen ohjaustankoon kiinni? Sääsuojaus olisi plussaa.

    Kiitos ja kumarrus.
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  19. #1459
    Mikä puhelin? Ainaki iPhone ja joku samsung menee hienosti Lifeproof kotelolla ja siihen kuuluvalla tankotelineellä. Claes ohlssonilla on kans joku universaali tankikiinnitys joka näytti aika tukevalta

    http://www.verkkokauppa.com/fi/search?q=Lifeproof

    http://m.clasohlson.com/fi/Monitoimi...am/Pr385992000

    Sori, en huomannu että piti olla myös halpa. No, toi Lifeproof on ainaki hyvä.
    Viimeksi muokannut: Luke690; 29.05.2014 klo 15:53.
  20. #1460
    Lainaa Bobo kirjoitti Katso viesti
    Itseäkin kiinnostaisi tuo kaavion kääntö vakiotapeilla. Turha tuohon katupeliin on säädettäviä tappeja vaihtaa. Sen verran kiukkuisesti kulkee nyt, kun kone hengittää kunnnolla ja eculla on race kartta, että alkaa ajatuksissaan tulla itsellekin racemode päälle toisinaan ja menee pienemmälle, kun pitäis isommalle vaihtaa. Ei hyvä

    Onko tietoa, milloin on käänteisen kaavion mahdollistava palikka tulossa power partseihin?
    Ajankohtaa ei ollut tiedossa mutta tuo Power Parts osa ei käy vakiotappeihin ainakaan vakio tangolla.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  21. #1461
    Nyt se finaali tässä testissä on julki
    2014 Ultimate Streetfighter Finale
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  22. #1462
    Minäkin hain tänään oman 1290 ja tuli parisataa km ajettuakin huonossa kelissä. Bensaa näytti vievän 7.0 l/100km. Koko Akra on siinä rajoilla onko liian äänekäs. Tunnelma on niinkuin pommikoneella ajaisi. Kone on yllättävän kierrosherkkä ja potkua on ihan mukavasti, ehkäpä alhaalla paras millä olen ajanut. Kuutosvaihde on minusta liian pitkä. Vakioalusta on yllättävän hyvä ja minusta takaiskari se heikompi lenkki. Ainoaksi pyöräksi en tätä kuitenkaan ostaisi, ennemmin Adventure vaikka eihän niitä tieten saa verrata. Bomberihommiin ei varmaankaan ole parempaa. Peilit vaihdoin jo ja onhan Rizomat hyvän näköiset muttei niillä paljon mitään näekään. Ensi viikolla alustan vaihtohommiin sitten.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  23. #1463
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Minäkin hain tänään oman 1290 ja tuli parisataa km ajettuakin huonossa kelissä. Bensaa näytti vievän 7.0 l/100km. Koko Akra on siinä rajoilla onko liian äänekäs. Tunnelma on niinkuin pommikoneella ajaisi. Kone on yllättävän kierrosherkkä ja potkua on ihan mukavasti, ehkäpä alhaalla paras millä olen ajanut. Kuutosvaihde on minusta liian pitkä. Vakioalusta on yllättävän hyvä ja minusta takaiskari se heikompi lenkki. Ainoaksi pyöräksi en tätä kuitenkaan ostaisi, ennemmin Adventure vaikka eihän niitä tieten saa verrata. Bomberihommiin ei varmaankaan ole parempaa. Peilit vaihdoin jo ja onhan Rizomat hyvän näköiset muttei niillä paljon mitään näekään. Ensi viikolla alustan vaihtohommiin sitten.
    Joo ei ilman killeriä viitsi taajamassa ajella. Killerin kanssa kuitenkin omaan korvaan ok.
    Kutonen on melkoinen loikkari, käytännössä ei kuutosta tarvitsekaan kuin moottoriradoilla tai autobahnoilla.
    Alusta minusta aika hyvä kun säätää sportasentoon ja siirtää tankoa eteenpäin niin saa tuntumaa myös etepäähän.
    Motoparkissa kävin neiteilemässä ja kyykyn jälkeen melkoista rimpuilua mutta kurvista avaaminen oli kyllä yhtä juhlaa..
    HP4
  24. #1464
    Omasta n.1200 km. kokemusta ja samaa mieltä kuin mikkoyli tuosta takaiskarista. Eka kilometrit tuli ajettua radalla ja siellä tuo iskari tuntui pehmeältä sport asennossakin. Kadulla kyllä keula ja takaiskari molemmat riittää hyvin. Ohjaustangon siirsin eteen. Tangonpääpeilit siirsin vanhasta Dukesta ja mukana tulleen Power Parts kilpitelineen korvasin omavalmisteella." Matkaajo" n. 250 km. nopeus 90-150 km/h vaihtelevasti , ajotietokone näytti kulutusta 5,1 l. Akran sliparissa killeri paikallaan äänet kohillaan.
    Viimeksi muokannut: vepe; 21.06.2014 klo 18:16.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  25. #1465
    Uudessa mp-maailmassa testiä tästä ja Bmw hyvä tarina oli
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  26. #1466


    Omassani tihkuu hieman tuosta samasta kohdasta, kannattaa tarkistella ja huollossa tiiviste vaihtoon.[/QUOTE]

    Tuo vuoto omasta korjattiin ennen luovutusta mutta nyt kytkimen puolelta hikoilee tiiviste kokomatkalta. Takaisinkutsu mittarin kiinnikkeen osalta , kunhan osat tulee. Tärisee mahdollisesti rikki, ainakin kiinnikkeen pulttien peitetulpat on varissut matkalle


    Jos huonot ajokelit jatkuu niin tässä hiukan vinkkejä mitä vois tehdä omaansa.http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=29&t=6511 Sivutuen muutos aika tarpeellinen ja helppo ja vaihdepolkimen "pidennys" myös aika pakollinen.

    Kuvia omasta pyörästä http://aijaa.com/Q0LiRq Omavalmiste kilpiteline
    http://aijaa.com/Zs1Wwh Power parts kilpiteline
    Viimeksi muokannut: vepe; 21.06.2014 klo 18:35.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  27. #1467
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Uudessa mp-maailmassa testiä tästä ja Bmw hyvä tarina oli
    Tuota mpmaailmaa en ole lukenut enkä kovin montaa muutakaan numeroa. Lähinnä vitsinä pitänyt koko opusta . Tässä pätkä viime syksyn numerosta.

    "No niin, KTM näyttää miten pitkälle voi streetfighterin viedä. Hauskinta 1301-kuutioisessa V2-moottorissa ei ole sen keveys tai luvatut 180 hevosvoimaa, vaan väitetty pieni polttoaineen kulutus!"

    Mitä v...ua , eiku ai oikeesti ne on tota mieltä.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  28. #1468
    Siis itse luen aika monesti pienellä huumorilla kaikkea suomalaista "journalismia", koska ei välttämättä ole ihan osuvaa tekstiä.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  29. #1469
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    "No niin, KTM näyttää miten pitkälle voi streetfighterin viedä. Hauskinta 1301-kuutioisessa V2-moottorissa ei ole sen keveys tai luvatut 180 hevosvoimaa, vaan väitetty pieni polttoaineen kulutus!"

    Mitä v...ua , eiku ai oikeesti ne on tota mieltä.
    No... Joskus tietty kaiki ei ymmärrä hyväkään huumoria, mutta luulenpa että kirjoittaja on tarkoittanut että nuo hevosvoimat, painot ja kuutiot nyt on "niin nähtyjä", mutta että uskooko kukaan että tällaiellä laitteella ajotapa olisi sellainen millä päästäisiin siihen eu-kulutuslukemaan. Ja edelleen edellinen tarkoittaa että kyseessä on perkeleellisen hauska vehje. Eivän siinä sanatarkasti niin kirjoitettu, mutta sitä se tarkoitti. Kannattaa lukea muutakin kuin ohjekirjoja, niin saa aika paljon enemmän irti verbaalisen maailman hauskuuksista.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  30.  
  31. #1470
    Voihan ne olla sitä mieltä. Hauskin ei ole objektiivista. Esim normiajossa pieni kulutus voi olla hauskempaa kuin se onko pyörässä 10hp enemmän vai vähemmän.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
Sivu: 49 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen