Joku jo duunattu tuota mallia
Näyttäisi että tuota perä olisi vaihdettu ja tavallinen takahaarukka
![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Näyttää runko, tankki ja perä ihan 990 super dukelta
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
Paroni sai vihdoinkin Touring-version Dukesta käyttöönsä kesäksi.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Kyllä odotan lisää videota tuola Baron:ilta tuon superduke r kanssa....
Uutta vertailua Beast ja Bmw
BMW S1000R vs KTM 1290 Super Duke R - Racetrack Comparison Brno
Tuollainen kisavideo löyty
https://www.youtube.com/watch?v=YVkYLr0Mk0M
Viimeksi muokannut: Husky510; 15.05.2014 klo 20:42.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
[attach=config]4430[/attach
:d
Ultrafast KTM machine .
Joopa joo. Huomenna pitäs tulla 1290 talliin . Kelit vaan taitaa huonontua niin paljon että sisäänajo ajetaan viikon päästä Kemorassa .Kaavion kääntöön ei vielä ole Power parts osia saatavilla. Onko joku löytänyt muualta ?
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
kukapa ajeli salossa superdukella tänään...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Keskiviikkona pitäisi hakea oma pyörä alle. Puolet romuista taisi jäädä jälkitoimitukseen...
Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
Näin on että tappisarjoja löytyy mutta lähinnä olis kiinnostanut kaavion kääntö vakio tapeilla. Ei taida saada mistään tappisarjaa enää tämän viikon aikana. Mikä tappisarja kelläkin on käytössä? MG Biketec:in sarja olis yksi
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Itseäkin kiinnostaisi tuo kaavion kääntö vakiotapeilla. Turha tuohon katupeliin on säädettäviä tappeja vaihtaa. Sen verran kiukkuisesti kulkee nyt, kun kone hengittää kunnnolla ja eculla on race kartta, että alkaa ajatuksissaan tulla itsellekin racemode päälle toisinaan ja menee pienemmälle, kun pitäis isommalle vaihtaa. Ei hyvä
Onko tietoa, milloin on käänteisen kaavion mahdollistava palikka tulossa power partseihin?
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011
Vinkatkaapa joku halpa ja hyvä systeemi, jolla saisi puhelimen ohjaustankoon kiinni? Sääsuojaus olisi plussaa.
Kiitos ja kumarrus.
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Mikä puhelin? Ainaki iPhone ja joku samsung menee hienosti Lifeproof kotelolla ja siihen kuuluvalla tankotelineellä. Claes ohlssonilla on kans joku universaali tankikiinnitys joka näytti aika tukevalta
http://www.verkkokauppa.com/fi/search?q=Lifeproof
http://m.clasohlson.com/fi/Monitoimi...am/Pr385992000
Sori, en huomannu että piti olla myös halpa. No, toi Lifeproof on ainaki hyvä.
Viimeksi muokannut: Luke690; 29.05.2014 klo 15:53.
Nyt se finaali tässä testissä on julki
2014 Ultimate Streetfighter Finale
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Minäkin hain tänään oman 1290 ja tuli parisataa km ajettuakin huonossa kelissä. Bensaa näytti vievän 7.0 l/100km. Koko Akra on siinä rajoilla onko liian äänekäs. Tunnelma on niinkuin pommikoneella ajaisi. Kone on yllättävän kierrosherkkä ja potkua on ihan mukavasti, ehkäpä alhaalla paras millä olen ajanut. Kuutosvaihde on minusta liian pitkä. Vakioalusta on yllättävän hyvä ja minusta takaiskari se heikompi lenkki. Ainoaksi pyöräksi en tätä kuitenkaan ostaisi, ennemmin Adventure vaikka eihän niitä tieten saa verrata. Bomberihommiin ei varmaankaan ole parempaa. Peilit vaihdoin jo ja onhan Rizomat hyvän näköiset muttei niillä paljon mitään näekään. Ensi viikolla alustan vaihtohommiin sitten.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Joo ei ilman killeriä viitsi taajamassa ajella. Killerin kanssa kuitenkin omaan korvaan ok.
Kutonen on melkoinen loikkari, käytännössä ei kuutosta tarvitsekaan kuin moottoriradoilla tai autobahnoilla.
Alusta minusta aika hyvä kun säätää sportasentoon ja siirtää tankoa eteenpäin niin saa tuntumaa myös etepäähän.
Motoparkissa kävin neiteilemässä ja kyykyn jälkeen melkoista rimpuilua mutta kurvista avaaminen oli kyllä yhtä juhlaa..![]()
HP4
Omasta n.1200 km. kokemusta ja samaa mieltä kuin mikkoyli tuosta takaiskarista. Eka kilometrit tuli ajettua radalla ja siellä tuo iskari tuntui pehmeältä sport asennossakin. Kadulla kyllä keula ja takaiskari molemmat riittää hyvin. Ohjaustangon siirsin eteen. Tangonpääpeilit siirsin vanhasta Dukesta ja mukana tulleen Power Parts kilpitelineen korvasin omavalmisteella." Matkaajo" n. 250 km. nopeus 90-150 km/h vaihtelevasti , ajotietokone näytti kulutusta 5,1 l. Akran sliparissa killeri paikallaan äänet kohillaan.
Viimeksi muokannut: vepe; 21.06.2014 klo 18:16.
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Uudessa mp-maailmassa testiä tästä ja Bmw hyvä tarina oli
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Omassani tihkuu hieman tuosta samasta kohdasta, kannattaa tarkistella ja huollossa tiiviste vaihtoon.[/QUOTE]
Tuo vuoto omasta korjattiin ennen luovutusta mutta nyt kytkimen puolelta hikoilee tiiviste kokomatkalta. Takaisinkutsu mittarin kiinnikkeen osalta , kunhan osat tulee. Tärisee mahdollisesti rikki, ainakin kiinnikkeen pulttien peitetulpat on varissut matkalle![]()
Jos huonot ajokelit jatkuu niin tässä hiukan vinkkejä mitä vois tehdä omaansa.http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=29&t=6511 Sivutuen muutos aika tarpeellinen ja helppo ja vaihdepolkimen "pidennys" myös aika pakollinen.
Kuvia omasta pyörästä http://aijaa.com/Q0LiRq Omavalmiste kilpiteline
http://aijaa.com/Zs1Wwh Power parts kilpiteline
Viimeksi muokannut: vepe; 21.06.2014 klo 18:35.
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Tuota mpmaailmaa en ole lukenut enkä kovin montaa muutakaan numeroa. Lähinnä vitsinä pitänyt koko opusta . Tässä pätkä viime syksyn numerosta.
"No niin, KTM näyttää miten pitkälle voi streetfighterin viedä. Hauskinta 1301-kuutioisessa V2-moottorissa ei ole sen keveys tai luvatut 180 hevosvoimaa, vaan väitetty pieni polttoaineen kulutus!"
Mitä v...ua , eiku ai oikeesti ne on tota mieltä.
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Siis itse luen aika monesti pienellä huumorilla kaikkea suomalaista "journalismia", koska ei välttämättä ole ihan osuvaa tekstiä.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
No... Joskus tietty kaiki ei ymmärrä hyväkään huumoria, mutta luulenpa että kirjoittaja on tarkoittanut että nuo hevosvoimat, painot ja kuutiot nyt on "niin nähtyjä", mutta että uskooko kukaan että tällaiellä laitteella ajotapa olisi sellainen millä päästäisiin siihen eu-kulutuslukemaan. Ja edelleen edellinen tarkoittaa että kyseessä on perkeleellisen hauska vehje. Eivän siinä sanatarkasti niin kirjoitettu, mutta sitä se tarkoitti. Kannattaa lukea muutakin kuin ohjekirjoja, niin saa aika paljon enemmän irti verbaalisen maailman hauskuuksista.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Voihan ne olla sitä mieltä. Hauskin ei ole objektiivista. Esim normiajossa pieni kulutus voi olla hauskempaa kuin se onko pyörässä 10hp enemmän vai vähemmän.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050