Sivu: 43 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1261:stä 1290:een 2647:sta
  1. #1261
    ....OH...HOH....

    Hyvä setti .

    Tästä on hyvä ottaa "vielä yksi konjamiini (Gaultier)
    ja mennä painaa pää.... Kuin kypärään

    Toivottavasti nähdään pian aidosti eri ajeluilla .

    .....ÖTYWWÄ
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  2. #1262
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    ei nähdä enää, ainakaan toistaiseksi. Vuodesta 2009 näitä letkoja on vedetty kymmeniä tuhansia kilometrejä joka vuosi, noin kerta viikkoon pääsiäisestä lumentuloon ja se on nyt nähty. Ehkä taas joskus mutta nyt mutkia ajellaan toistaiseksi vain siellä missä niitä riittää loputtomasti, eli radalla. Muu aika menee isommilla koneilla, lonkero kourassa.
    Just joo .

    Mä oon jo kauan sitten loputtanu laskemasta noita "ei ikinä" juttuja .

    Kunhan "savu laskeutuu"....... maailma alkaa taas näyttää kovin... erilaiselta .

    Odotamme kaikki innolla.... mutta kärsivällisesti.... ......
    paluutasi tekemään asioita puitteissa joissa olet (myös) parhaimmillasi .

    ........Ans kattoo ......kauan menee .

    PS. Veneily ja MERI on hieno laji..... mutta syö maksaa enemmän kuin "rotan lailla"
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #1263
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    ei nähdä enää, ainakaan toistaiseksi. Vuodesta 2009 näitä letkoja on vedetty kymmeniä tuhansia kilometrejä joka vuosi, noin kerta viikkoon pääsiäisestä lumentuloon ja se on nyt nähty. Ehkä taas joskus mutta nyt mutkia ajellaan toistaiseksi vain siellä missä niitä riittää loputtomasti, eli radalla. Muu aika menee isommilla koneilla, lonkero kourassa.
    Jees, kiitokset (edelleen!!!) eri topikissa, myös sille pikkugimmalle jonka "hitaita" olit mukana "avustamassa"!!! Nojoo, saatiiinhan tääkin triidi "raiskattua", mutta älä lopeta kannanottoja tänne webbiin, saattais ~ 65% lukijaporukasta uinahtaa pelkkään faktatiedon saatavuuteen .Org-webissa, eli kyllä täällä pitää olla myös ilmaisun vapaus ja räiskyviä mielipiteitä...!!! Sulla on lausunnoissa usein koko sateenkaaren värispektri verbaalisesti käytössä, ainakin kun "puhutaan asiaa = tunnejutskista" , -eli, - rock!!...

    Niin, siis itse aiheeseen: joo, ihan kiva faitteri tulossa... -eli pakko lisä absoluuttinen totuus: Aprilia RULES!
    MAD (mean absolute deviation)
  4. #1264
    Riston rakkaudentunnustuksen lopussa sentään asiaa...
    Mielenkiinnolla odottaen sitä, että kaikki nakut saatais samaan testiin

    Edit siis ketjuun liittyvää asiaa
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  5. #1265
    Lainaa Lowkku kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiinnolla odottaen sitä, että kaikki nakut saatais samaan testiin
    Das Motorrad (saksalainen) mainostaa eilen ilmestyneessä numerossaan ( 7 / 2014), että numerossa 9 / 2014 on 7 nakun vertailutesti. Ilmestyyköhän se kahden viikon kuluttua ?

    Tässä 7 / 2014 numerossa on SDR:n ja S1000R:n vertailu.

    vuodesta 1971 ....
  6. #1266

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    Das Motorrad (saksalainen) mainostaa eilen ilmestyneessä numerossaan ( 7 / 2014), että numerossa 9 / 2014 on 7 nakun vertailutesti. Ilmestyyköhän se kahden viikon kuluttua ?

    Tässä 7 / 2014 numerossa on SDR:n ja S1000R:n vertailu.

    Se on sitten SAKSALAINEN lehti eli suurella toden näköisyydellä voittaja on BMW oli sitten vaikka 800 GS vastassa SDR:ää . Vaikka SDR olisi joissain tehomittauksissa ja ajo ominaisuuksissa parempi niin kyllä se Saksalainen BMW noin yleisesti on kaikessa parempi laite kumminkin.
    Ultrafast KTM machine .
  7. #1267
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Se on sitten SAKSALAINEN lehti eli suurella toden näköisyydellä voittaja on BMW oli sitten vaikka 800 GS vastassa SDR:ää . Vaikka SDR olisi joissain tehomittauksissa ja ajo ominaisuuksissa parempi niin kyllä se Saksalainen BMW noin yleisesti on kaikessa parempi laite kumminkin.
    Tunturiko voittaa sitten suomalaisten ajamat testit?

    Nämä mopot testataan lehtien toimesta kuoliaaksi, jotta jos haluaa tietää, mikä noissa testeissä pärjää, niin dataa on kyllä ihan riittävästi loppuvuodesta saatavilla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #1268
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Se on sitten SAKSALAINEN lehti eli suurella toden näköisyydellä voittaja on BMW oli sitten vaikka 800 GS vastassa SDR:ää . Vaikka SDR olisi joissain tehomittauksissa ja ajo ominaisuuksissa parempi niin kyllä se Saksalainen BMW noin yleisesti on kaikessa parempi laite kumminkin.
    Onneksi eivät testaa Japanissa, muutenhan menisi ääniputkisto-miehiltä yöunet kun gyntterin lisäksi joku CB500 pyyhkisi testeissä lattiaa The Beastilla. Kävisi kuin busanisteille ER-6 kanssa, eli menisi maine ja kunnia iäksi.
    Supermoto
  9. #1269

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tunturiko voittaa sitten suomalaisten ajamat testit?

    Nämä mopot testataan lehtien toimesta kuoliaaksi, jotta jos haluaa tietää, mikä noissa testeissä pärjää, niin dataa on kyllä ihan riittävästi loppuvuodesta saatavilla.
    Ei ei Tunturi voita testiä. Solifer 4 speed voittaisi mennentullen . Testejä voi tehdä monella tavalla kotiin vetäen ja sen saksalaiset kyllä osaa. Sama koskee autolehtiä myös.
    Ultrafast KTM machine .
  10. #1270
    Mitä ihmettä !

    Solikka mitään voita.
    Kovakromisylinterinen Tunturi Sport on vuoden -71 kuningas
    ZZR-1400
  11. #1271
    On tää vaikeeta ja mieliä nostattavaa, kun yritän ratkaista, kummassa on surkeemmat äänet, bemarissa vai kotarissa. Niin vaikeaa, että kun en osannut päättää, kumpi kuulostaa naurettavammalta, siksi on pakko olla molemmmat tallissa
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  12. #1272

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa fjälle kirjoitti Katso viesti
    Mitä ihmettä !

    Solikka mitään voita.
    Kovakromisylinterinen Tunturi Sport on vuoden -71 kuningas
    Ha haa ... Soliferilla oli yllätys Tunturi pojille , viidesvaihde ja minicross varusteet ja Tunturi pojat sai jättää puhtaasta pelosta moponsa talliin odottamaan parempia aikoja
    Ultrafast KTM machine .
  13. #1273
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa fjälle kirjoitti Katso viesti
    Mitä ihmettä !

    Solikka mitään voita.
    Kovakromisylinterinen Tunturi Sport on vuoden -71 kuningas
    Kolmivaihteinen!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  14. #1274
    Lainaa fjälle kirjoitti Katso viesti
    Mitä ihmettä !

    Solikka mitään voita.
    Kovakromisylinterinen Tunturi Sport on vuoden -71 kuningas
    oli muutes aika menopeli nimenoman tämä kyseinen vuosimalli.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  15. #1275
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    oli muutes aika menopeli nimenoman tämä kyseinen vuosimalli.
    Saihan noihin neljännen loven ja Puchilta kittisylinteriä sen verran että
    Solifieteri "minicrossikitillä" vajosi kuin Ruskiksen santaan....
    niinkuin vajosikin.

    Hollannin pojilla oli tuohon aikaan jokseenkin Pro-laitteita.
    Varta vasten Crossiin tehtyjä runkoja Kreidlerin padoilla.
    Loppuajoista taisi kisahommat täällä kuitenkin
    sujua suht yhteisesti vaietun kauhun tasapainon vallitessa......
    "hieman ylikokoisilla" sylintereillä..... eikä itse asiassa
    niin vähänkään ylikokoisilla .

    Saihan sen stanusolikankin hetkeksi menemään,
    mutta niillä olemattomilla rivoilla tahtoi väkisin sulaa käsiin.

    Jos "moposylkyistä" lähdettiin tekemään, hauskimman taas sai
    loputtomalla soveltamisella ja kovalla työllä parittamalla
    5-lovisen Tomoksen alakerran kampuroineen Puchin
    kangella, männällä, sylkyllä ja kannella.......

    Valmista tuli tosin vasta hieman ennen kuin ukko peittyi
    kokonaan alumiinilastuihin ja hylättyihin paisarivaihtoehtoihin .

    Noista äänistä kun nykyisin ollaan niin herkillä.... ei se ennen
    sen suurempia tunteita herättänyt kun puolenkin tusinan parvi
    "herhiläisiä" kiljui pitkin kyliä pelkillä paisareilla.

    Nykyisinhän moisesta alkaisi jo yleinen liikekannalle pano.
    Karhurymäkin olisi pehmeä joukko moisen rikollisryhmän
    taltuttamiseksi .

    Mutta joo.... Toiset oivalsi jo nöösinä .

    Parhaat kyydit saa kun nousee "pukille"
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #1276
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joo'o, pikkupoikana katteli silmät pyöreinä kun "isot pojat" oli kylällä ja Sporttia työnnettiin pitkään ja huolella käyntiin. Raikuli oli infernaalista kun suora tehari alkoi rätisemään. Mieleen on painunut lähtemättömästi 18 millisen Dellorton ilmanputsarin maaginen verkko-olemus ja se ryyppynappi. Pojilla soin streoissa silloin Dio ja Wasp. Joku tais polttaa tupakkiakin. Pienellä polkupyörällä veivanneeseen mieleen jäi jotain…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #1277
    Kumpi ja kampi taistelivat mäkeä ylös, kumpi voitti?





    PS. minulle on tulossa S1000R parin viikon sisällä
    vuodesta 1971 ....
  18. #1278
    Zetorin postaus mielenkiintoinen ja itse tietysti oranssina 1290-miehenä loppuaika miellyttää, mutta mutta, mistähän tuo veto kertoo?

    - ajolinjojen erilaisuudesta (kaarteissa huomaa selvästi)?
    - alustan ja renkaiden erilaisuudesta?
    - kuskin hetkellisestä herpaantumisesta?
    - yhden vedon aika versus kymmenen vedon keskiarvo?
    - jne...

    Varmaankin, jos kävisi tsekkaamassa 1000R-palstan, niin siellä nämä syyt lienevät jo listattuna

    todellakitodellakitodellaki...
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  19. #1279
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Zetorin postaus mielenkiintoinen ja itse tietysti oranssina 1290-miehenä loppuaika miellyttää, mutta mutta, mistähän tuo veto kertoo?

    - ajolinjojen erilaisuudesta (kaarteissa huomaa selvästi)?
    - alustan ja renkaiden erilaisuudesta?
    - kuskin hetkellisestä herpaantumisesta?
    - yhden vedon aika versus kymmenen vedon keskiarvo?
    - jne...

    Varmaankin, jos kävisi tsekkaamassa 1000R-palstan, niin siellä nämä syyt lienevät jo listattuna

    todellakitodellakitodellaki...
    Kuskin ajaminen ja ympäristö, jossa tuo ajo tapahtuu antaa niin paljon muuttujia, että tuollainen sekunnin ero tulee suuntaan tai toiseen todella helposti. Ainut millä tuon eron luotettavasti pyörien välillä selvittäisi, olisi muutama kymmenen kierrosta rataa osaavien kuskien toimesta ja keskimääräisen kierrosajan vertaaminen. Suomen radoilla tuollainen sekunnin ero kierrosaikaan tulee jo siitä kun pikkaisen missaa ajolinjan yhdessä mutkassa.
    Superbike #7
  20. #1280
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  21. #1281
    Tänään posti kantoi tuoreen MP-Maailman kotiin, läpyskä löytyy varmaan piakkoin lehtipisteistäkin.
    Lehdessä oli sivulla 24 tätäkin ketjua LÄHELTÄ hipova kirjoitus. Skribentti on varmaan vanhapiika, niin terävästi kirjoitti, arvioita isoista tehoista, esson pöydässä hytti pystyssä ajavista, Motoparkin kierrosajoista ....
    Tekstin laatija on taatusti vanhapiika ja maskuliineja ymmärtämätön ilonpilaaja hapannaama.
    Se juttu kannattaa lukea tai tavata.

    Joo, en linkittänyt juttua enkä kuvaa, ostakaa lehti tai lukekaa kaupassa.
    Quot homines, tot sententiae.
  22. #1282
    Lainaa LisenssiUral kirjoitti Katso viesti
    Tänään posti kantoi tuoreen MP-Maailman kotiin, läpyskä löytyy varmaan piakkoin lehtipisteistäkin.
    Lehdessä oli sivulla 24 tätäkin ketjua LÄHELTÄ hipova kirjoitus.
    Tuo sivun 24 juttu oli kyllä
    Itseä vähän harmitti meinaa, kun se testi juttu lehdessä oli samaa kauraa melkein kuin MCN youtube testissä...
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  23. #1283
    Lainaa LisenssiUral kirjoitti Katso viesti
    Tänään posti kantoi tuoreen MP-Maailman kotiin, läpyskä löytyy varmaan piakkoin lehtipisteistäkin.
    Lehdessä oli sivulla 24 tätäkin ketjua LÄHELTÄ hipova kirjoitus. Skribentti on varmaan vanhapiika, niin terävästi kirjoitti, arvioita isoista tehoista, esson pöydässä hytti pystyssä ajavista, Motoparkin kierrosajoista ....
    Tekstin laatija on taatusti vanhapiika ja maskuliineja ymmärtämätön ilonpilaaja hapannaama.
    Se juttu kannattaa lukea tai tavata.

    Joo, en linkittänyt juttua enkä kuvaa, ostakaa lehti tai lukekaa kaupassa.
    Jutusta saa kyllä naurut, mutta eipä paljon muuta.
    Tosin valuuttaa ei kannata tuon läpyskän hankkimiseen tuhlata, käyttää senkin rahan johonkin viksumpaan, esim mopoihin.
  24. #1284
    Gorazd on saanut Wings:in valmiiksi:

    http://www.wings.si/ver3/index.html?page=sd1290

    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  25. #1285
    Koko Akran dB mitattu Ranskassa Moikilta:
    75 cm Abstand, 45° Winkel versetzt.
    Ergebnisse ohne Eater:
    4500 U/min = 98 Db
    5500 U/min = 102 Db
    Ilman killeriäkään ei paha, vai mitä?
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  26. #1286
    No ei minusta, on niitä kovempia kuultu
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  27. #1287
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Koko Akran dB mitattu Ranskassa Moikilta:
    75 cm Abstand, 45° Winkel versetzt.
    Ergebnisse ohne Eater:
    4500 U/min = 98 Db
    5500 U/min = 102 Db
    Ilman killeriäkään ei paha, vai mitä?
    Tuohan on selkeesti hiljasempi kuin esim. RC8 täysrännillä ja taitaapa jäädä hiljasemmaksi kuin suurin osa rivikyykyistä täysputkella, eli ei paha ollenkaan. Killerin kanssa päässee Apparallekin ajamaan. Tosin siellä mittaus on muistaakseni 0,5m päästä, joten voipi paukkua yli.
    Superbike #7
  28. #1288
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Gorazd on saanut Wings:in valmiiksi:

    http://www.wings.si/ver3/index.html?page=sd1290

    Offtopic, mutta tällanen "radiomastotyyppinen" runko on kyllä yks pornoimmista ihmisen keksimistä ideoista... Tässä loistava esimerkki!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  29. #1289
    Lainaa LisenssiUral kirjoitti Katso viesti
    Tänään posti kantoi tuoreen MP-Maailman kotiin, läpyskä löytyy varmaan piakkoin lehtipisteistäkin.
    Lehdessä oli sivulla 24 tätäkin ketjua LÄHELTÄ hipova kirjoitus. Skribentti on varmaan vanhapiika, niin terävästi kirjoitti, arvioita isoista tehoista, esson pöydässä hytti pystyssä ajavista, Motoparkin kierrosajoista ....
    Tekstin laatija on taatusti vanhapiika ja maskuliineja ymmärtämätön ilonpilaaja hapannaama.
    Se juttu kannattaa lukea tai tavata.

    Joo, en linkittänyt juttua enkä kuvaa, ostakaa lehti tai lukekaa kaupassa.
    Kirjoittajalla on ilmiselvästi "sisäpiirin" tietoa koska olin tunnistavinani siitä ihan eläviä henkilöitä
    tai sitten se on vain sattumien summaa ja minun sairasta mielikuvitusta
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  30.  
  31. #1290
    Tuollainen löyty
    ktm superduke prototype when it was just a work in progress at KISKA


    Tuollaista löyty myös. Kyllä se oranssi on hienompi. Tässä ehkä hienommat vanteet.

    Viimeksi muokannut: Husky510; 24.03.2014 klo 19:54.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Sivu: 43 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen