DSC_0843.jpg
Tuollanen to on nyt.
Ultrafast KTM machine .
Vertailutestiä videolla BMW S1000R:ään. KTM voittaa niukasti ja BMW on halvempi ominaisuuksiin nähden. Hyvä on tuo BMW:kin, mutta vain KTM antaa adrenaliinipaukun sensationaalisen moottorinsa ansiosta...
http://www.1000ps.at/testbericht-235...e_R_vs_S1000R_
tekstiä kuvien alla:
http://www.1000ps.at/motorradbilder-...r-10712-312085
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Hiano onKaikennäköistä osaa on näköjään ruuvailtu kiinni. Meinaatko hommata taakse vielä satulan suojan (mikä sen nimi nyt ikinä onkaan)? Onko vielä jotain hankinnassa/tulossa?
Kunhan itse nyt vain saisi fillarin alle, tänään oli jo kelit niin hienot, että olisi otettu ensisavut kadulla.
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Mahdanko olla ainoa jonka mielestä vanha SuperDuke oli esteettisesti huomattavasti onnistuneempi laite?
Tämä uusi ei vaan istu omaan silmään oikein mitenkään...jotenki näyttää siltä että koko pärrä olisi jo valmiiksi lytätty kasaan peräänajossa![]()
psst, mä oon hiukan samaa mieltä. Parasta tossa vanhassa on se että se on reilusti yhden miehen räyhämopo, kun tää uus peto on näennäisesti perhemalli. Tästä syystä takapää on jonkinasteinen aavistuksen häiritsevä kompromissi. Paras, ja ehkä jopa ainut tapa pilata ajamisen ilo isolohko-Beastilla, on ottaa akka tarakalle maanvaivoiksi. Mutta jos jatkaisin ensi kesän kadulla, en silti epäröisi sekuntiakaan vaihtaa omaa -11 mallia tähän. Kotarin varsinainen kauneus kun tulee useinmiten muualta kuin esteettiseltä osastolta. Se tulee konesalista, testiradalta ja PR-osastolta.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Ikävä kyllä ulkonäkö taitaa olla se ainut - tässä kamppeessa. Messuilla musta "tuunattu" malli näytti jo siedettävämmältä, mutta ei perkele sitä etuvalo/mittari/vilkku yhdistelmää? Sattuu silmiin
Muuten ominaisuuksilta varmasti hieno pyörä, koneen voisi pultata tuohon ducatin SFS:ään milloin vain
Takapää häiritsevä kompromissi aavistuksen verran ? Museo Dukessahan ei ole takapäätä laissinkaan vaan kaikki päättyy satulaan noh R-mallissa putkiin sentäs. Perhemalli ? Jestas sentäs !
Sitä paitsi Beasthan on ääääääääääääärettömän kaunis motukka eikä mikään pikku pyöreyksillä varustettu italiaano vaan voimaa uhkuva germaaninen voimapyörä !![]()
Ultrafast KTM machine .
Noniin, ei siinä kauan menny että tähänki pyörään tuli oikeasti siistin näkönen rööri. Tsekitaut.
http://m.fastbikesmag.com/2014/02/26...acing-exhaust/
*naur* muistuu mieleen taannoinen megaketju melumittauksista. Sen mukaan kyseessä ei ole edes ongelma vaan maailmanluokan katastrofaalinen, ihmisarvoa alentava dilemma. Itseäni asia ei juurikaan ole haitannut tähänkään mennessä, eikä myöskään lainvalvojia. Mutta tässä uudessa paukkuraudassa on syytä odottaa että pauhu alkaa olla tolla röörillä jo sitä luokkaa että että se saa aikaan tuntuvaa vuoroveden vaihtelua Suomenlahdessa
![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sanomista ja heiluvia nyrkkeijä se varmasti kyllä aiheuttaa joo.Puhumattakaan siitä kateudesta mitä tuo pyörä muutenkin saa aikaan.
Hieno on putki ja pelikin oikeasti hyvä......
Ilman HIRRRRWIÖMOOTTORIAKIN.
Ei se näköjään ota syntyäkseen AR:n avustuksellakaan.
Noihin voisi ehkä kehitellä jonkun suorilla pystyyn pomppaavan
selkänojan..... ettei vanhojen japsisirkkeliluumujen kuskit
hakkaa selän täyteen tarraa joka suoranpätkällä.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Ois vielä makeempi, jos olisi molemmat putket, niin kuin siinä concept, siis ala/yläputki![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Minulle ovat eri asioita tehokkaan ja voimakkaan kuuloinen ääni kuin kova ääni. Todennäköisesti tuossa on niin paha ääni etten kehtaisi ajaa. Mutta saisi kai tuohon ylös pienen näköisen vaimentimen, jos antaa sen kattipöntön olla tai muokkaisi sitä. Voisihan joku valmistaja tehdä pienemmän katti/vaimennuspöntön vaikka ilman kattia ja sitten pienemmän pöntön. Minun makuun koko Akra on onnistuneen näköinen, mutta kieltämättä proton putki säväytti.
Minua häiritsee ulkonäöllisesti öljysäiliö edessä ja siihen tekisi mieli tehdä samantyylinen suoja kuin protossa oli. Toisaalta taas se koko Akran titaanikäyrä on niin nätti ettei sitä haluttaisi peittää. Tai ehkä öljysäiliö vaan paistaa silmään kun on harmaa. Ehkä toispuoleinen scooppi olisi hyvä.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Isoon koneeseen, varsinkin kakkoseen, vaikka on nuo lähtökohtaiset
eväät saada voimakkaan matala "jylinä" onkin olemassa, ei homma
sitten käytännössä niin helppo olekaan.
Kovaa, terävää ja/tai räkäistä ääntä on helppo saada aikaan ja
sellaista useimmat "rähinävermeet" tuottaakin.
Kisahommissa tuo ei ole niin paha, mutta kadulla juttu on toinen.
Korkea puristussuhde ja runsas "nosto" tahtoo vielä lisätä koneessa kuin koneessa
haastetta sen "muhevan" soundin loihtimisessa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Just näin. Race Akrassakin on vaimenninpönttö keskellä eli odotan siltä todella paljon: hyvin tehoa ja matalahkoa voimaa uhkuvaa ääntä.
Pahimmat äänet mitä ikinä olen kuullut ovat olleet parikin kertaa (Hgissä ja Tukholmassa) H-D V-Rod suorilla putkilla. Alan miehet ovat tottuneet laittamaan oikeisiin Harrikoihin suorat putket mikä ei kuulosta pahalta kun cruisailee ja V-Rod tarvii kierroksia, on puristusta, jne. eikä kuulosta mitenkään H-D:ltä kun on eri V-kulmakin.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Saksanfoorumilla jo raportoidaan hirviömoottorin ensimmäisistä lastentaudeista.
Tehoa on niin paljon, että öljyt pursuavat koneesta ulos ja samoin jäähdytysnestettä syyläristä.
Asiakkaat ovat riemuissaan...
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
lieköhän koe-ajoja luvassa tälle dukelle jossain puljuissa. Kiinnostas ihan sikana käydä testaan tää.
Epäilen että tätä ajaessa unohtuu painon alla nöyrtyny ulkonäkö ja mönkiän äänet.
Ainakin kommentit tätä jo ajaneilta on oleet sellasta wow osastoa koneen osalta.
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp