Meinaatko että sitten ku ajokelit alkaa niin ois aikaa jossain foorumilla roikkua?
Ei vaan, toki raportoidaan. Tosin eiköhän joku pk-seutulainen ehdi ensin. Sinälläänhän SDR:ssä on kuskin kanssakin parempi tehopainosuhde kuin ZZR:ssä ja varmaan lyhyemmät välityksetkin lisäävät vaikutelmaa...
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
Joo ja videoista päätellen erittäin lyhyt ykkösvaihde tuo varmasti tehon tuntua. Mutta rokottaa 0-100 aikaa keulimisen ja vaihtotarpeen takia. Tuo näyttää kiihtyvän 100-200 aivan kilpailukykyiseen tahtiin, mutta 0-200 aika on sporttipyöriä heikompi em. syistä kun sataseen ei näytä helposti pääsevän kuin tehottoman peruspyörän aikoihin(vajaa 4s).
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Sori tupla post, kun ei anna yhteen post kuin yhden videon
En tiedä onko tulossa saman tyylisesti kuin proto mallissa oli. Tällä on kyllä liian kovat, mutta molemmilla voisi soida aika hyvin, koko kylä kyllä raikaisi
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Tolla austin putkella ois kiva lasketella kotio . Kyllä naapurit tykkäis niin ala kuin ylämäessä asuvat mennentullen.Myös sais muuallakin huomiota ihan kivasti.
![]()
Ultrafast KTM machine .
Varmaan jo postattu tämä video, mutta näyttäis mittarin nopeustieto tulevan eturenkaalta
Käsittääkseni aina ollut kotareissa tuo nopeusmittarin anturi etupyörässä.
Ultrafast KTM machine .
^^
Näytti vahvasti siltä, että tiesi, mitä tekee.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
melko hauskalta laitteelta vaikuttaa edelleen ...
tää poliisin prätkäkouluttaja järvinen oli päässy kokeilemaan sitä tän vuoden malleihin tulevaa luistonestosysteemiä joka ottaa huomioon pyörän kallistuskulman, ja se kehu ettei sitä saa lähtemään alta kuin äärimmäisellä hölmöilyllä...
se myös kerto oleensa periaatteessa vastaan kaikkia "apuja" mutta oli joutunut muuttamaan mieltään kun äijät oli ajanu nopeimmat kierroksensa gismot päällä![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Ei voi muuta sanoa ku että voi jumalan pyssy ku lataa lujaa ja hienosti... Siinä teille seisovaa mailia ja lentokenttää![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Onneksi kaikki ohitetut pyörät oli samanlaisia. Muuten tämän palstan huutonauru jatkuisi ensi jouluun
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Mitäs amatöörejä siellä on ollut radalla. Kun esim. kohdassa 2 min 50 s kaveri seisoo jarrun päällä kurvissa.
Jo alkeistason AjotaitoII:ssa opetetaan, ettei kurvissa enään jarrutella.![]()
<p>.</p>
tää ukko joka oli siis käyny koeajamassa tollasen sano et samanlaisen systeemin saa adveen päivitettyä 400 euron hintaan ja ois dukessa vakiona, tehtaan äijät oli sanonu... aika näyttää...
messuilla kun porukoita haastattelin, yllättävän moni oli sitä mieltä että ostaa/ostais beastin vasta vuoden päästä kun kotari on saanut lastentaudit ensin kuriin, aikamoista ennakkoluuloa / pelkoa, onko siihen sitten aihetta???
ymmärtäisin jos ois joku italiansalaatti...
aika paljon noihin rc8;kin on tehty (takuu)päivityksiä tehtaan toimesta.
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Kumpi sitten on hienompaa se, että omilla taidoilla saa ajettua vaikka 1,19 ajan tai "ostetuilla avuilla" 1,18?
Itse arvostan "oikeaa" ajotaitoa jossa kuski vie ja mopo tottelee. Sen takiahan niissä on ne ajonaikana säädettävät kaasu, jarrut, kytkin jne. Vituttaa toi luistokytkinkin omassa laitteessa, kun on ikänsä käyttänyt
tavallista. Onneksi vielä kuskin osuus on mopoillessa suuri koska muuten ajettaisiin kaikki nopeassa ryhmässä
ja vertailtaisiin vain sitä kenellä on mikäkin päivitys softassa![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Ah, eli tuon takia ajat 70-luvun kaasarimopolla jossa tuplajouset perässä. Ei ole mitään teknisiä hömpötyksiä moottorissa tai alustassa vaan kuskin taito merkkaa!
Ei, en ymmärrä tätä teknisistä edistysaskelista ruikuttamista. Etenkään japanilaisen 2000-luvun kilokyykyn kuljettajalta...
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Ja mulla oli aikoinaan Yamaha RD125 eikä se opettanut mulle mitään. R6R luistokytkimellä oli parempi. Pahasti kyllä ohi aiheen varsinkin näin pyörättömänä huudellen. :-)
Mutta onhan SDuke hieno laite jo kuvienkin perusteella. Pitänee käydä joskus koeistumassa vaikkei mitään pyöräkuumetta olekaan.
jake
Mitäs palikoita/lisukkeita herraskaiset ovat miettineet laittavansa pyörään?
Mulla listalla ainakin ergo-seat ja varmaankin slipari, merkki vielä mietinnässä. Luultavasti noita tulee nykyisen Akran lisäksi piakkoin, toivottavasti. Kylhän tommonen värkki vaatii mureampaa äänimaailmaa vai mitä?
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Ooho, olisko niin että kun ostin pyörän niin oikeastaan siis säästin?
Jaa niin, tail tidy tietysti. Oletko itse askarrellut paskarrellut sen vai suosiolla ostanut t-tidyn?
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15