Sivu: 30 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 2647:sta

R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Testissähän yksi ukko sanoo kaiken oleellisen yhdestä pyörästä "POWER SCARY FAST" ja tuo jo riittää ostopäätökseen .
    Ultrafast KTM machine .
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
    Paperitehoihin verrattuna yllättävän hyvin Tuono pärjäsi - väännössä on sitten jo pikkasen eroa...

ZH2 2020
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Attitude kirjoitti Katso viesti
    Paperitehoihin verrattuna yllättävän hyvin Tuono pärjäsi - väännössä on sitten jo pikkasen eroa...

Sitten kun miettii, että millä kierrosalueella kone yleensä käy, on tuo tehoero aika murhaava normaalissa arjessa.
    Superbike #7
    Tuonossa oli vissiin joku lisätty screeni tossa nokasssa ?
    voi hiukan jeesata huippunopeutta mitatessa.
    ei se ihmeitä tee mut kuitenki.
    Aina mutkia matkassa.
    en oikein ymmärrä tuonon ylistämistä , kun oikein mitään ei tapahdu alle sadan nopeuksissa ja oikein paljon yli ei voi nrmi mutkatieajelussa mennä... vanha 1100zzr;kin oli "hauskempi" tai ainakin enemmän luonnetta

tehoa on, mutta aivan älyttömilla kierroksilla ja muuten se tuntuu ihan vaan leveällä ohjaustangolla varustetulta hondalta + että kyytiläinen ei lähtenyt mukaan enää toista kertaa , kun kyydissä on ihan mahdotonta pysyä...

onhan se pieni ja kevyt mutta siinä se sitten on...

SDR tuntuu paljon tilavammalta ja tehot on alempana, joten kyllä ainakin mä luulen että letkalle lähden mielummin sillä kuin aprillipilalla tai Maxilla, vaikka SDR stripillä sille jääkin vaikka Maxi onkin mailman paskin mopo...

tarjous saatu ja ihan OK, mutta vielä hiukan muutamat asiat mietityttää...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
    Jos katsot millä kierrosalueella tuo teho pönkee julmatulla voimalla ulos 1290R:stä, niin ero on kuin yöllä ja päivällä noiden välillä. Eikä tuo vääntö ainakaan vähennä sitä eroa Paperin mukaan rankka pyssy näyttäisi olevan aina tyhjäkäynniltä lähtien. Kiinnostuneillehan se ajamalla selviää.....
    Yamaha FZ1-S -09 / 2013 ->

ex. Kawasaki ER-5 -04 / (2011-2012)
    ex. Cagiva Freccia 125 C12R Lucky Explorer -90 (1997-1998)
    ex. Suzuki PV50 -94 (1995-1997)
    Joo tua teho ero on kyllä miäletöön 6 ja 7tonnin kohdalla sdr hyväksi... tai oikiastaan koko matkalta
    Honda Monkey 83'
    KTM 660 SMC 06'
    ex:Yamaha TRX850 96'
    Oisko jossain dynokäppyrät jossa rpm tilalla ois takarenkaan nopeus?
    Kertoo jotain voimasta käytännössä, kun SDR:ssä on vääntöä jo alle neljässä tonnissa enemmän, kuin Apriliassa maksimivääntö Huipputehoilla ja suorituskyvyllä maksimitehoalueella ei tällaisessa nakupyörässä ole juurikaan, ainakaan minulle, merkitystä.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011

Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen

Pari huomiota. Tuo Duken laulu lakkaa oikeastaan jo kahdeksan puolen tonnin paikkeilla. Mikähän ahdistaa? Varmaan putkisto voi muuttaa tilannette. Toinen huomio, että onhan tuo ero melkein kuin kusiaisella ja tonnarilla. Mikäs se iskutilavuusero taas olikaan...?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Öhöm !

Sattuuko kukaan huomaamaan, että Tuonossa on 290cc vähemmän kuin SDR:ssa...
    Sama kuin vertaisi 1000cc ja 750cc keskenään.
    Lisäksi Tuono on suunniteltu 2009 ja otettu tuotantoon 2010...
    Tehdas tuskin mietti siitä mitään letkapyörää vaan ihan jotain muuta, ainakaan mainoksen mukaan...

http://www.youtube.com/watch?v=xHYpi_xVFaM

Kaksipäälläajoakaan varten tuota on tuskin tehty....
    En silti laittaisi juomia kylmään, ennenkuin S1000R on ollut samassa vertailussa.
    SDR on hieno pyörä, jollaisen saatan joskus tulevaisuudessa omistaa, mutta mielestäni se on jo moottorin koon perusteella omassa luokassaan.

A.D
    Kävin tänään Moto sjk hakee rattaita Hondaan, ja tiskiltä lähtiessä hokasin jotta ovipielessähän on uus sdr... No rattaat äkkiä pois kourista ja hiblaamaan dukea. Muutama asia pisti silmään, 1-puolinen swingi, joka muistutaa hyvin paljon esim cb1000r honun swingiä, iskarin kiinnityskin oli hyvin saman tyyppinen. Toiseksi, koeistunnan perusteella pyörä tuntuu hyvin kompaktilta ja kevyeltä, ajoasento on hyvä ja parempi mielestäni, kuin vanhemmassa mallissa. Kolmanneksi kaikki napit, etenkin tappokatkaisin ja starttinappi on ihan karmeat, ne ei mun mielestä ollu lähelläkään pyörän muuta laatutasoa. Alusta tuntu hyvältä kun sitä vähä koitin pumppailla, ja alla näky olevan dunlopin uudet sportsmart 2 renkaat, joiden eturenkaassa oli kaksi uutta juttua jo ihan ulkonäöllisestikkin havaittuna verraten vanhaan sportsmarttiin, eli profiili on täysin pyöreä, eli ns olkapäätä ei oo enää ollenkaan ja sit v-kuvio pyörii saman suuntaisti kuin takarenkaassa. Jälkeenpäin mietin että kuinka en huomannu pyörää liikkeeseen sisään kävellessä, oliko sitten rattaat niin mielessä, vai eikö se sitte ookkaan nii erikoinen että se tarttuis heti silmään... Tiedä sitte kumpi oli syynä, vai oliko kumpikaan. Lopputulemana se että mahtava pyörä lähes kaikinpuolin, mutta näin normipulliaisen miettein ajateltuna, mikä siitä oikeasti tekee noin pirun kalliin, jos vrt kilpailijoihin?..
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa AppleDrill kirjoitti Katso viesti
    Öhöm !

Sattuuko kukaan huomaamaan, että Tuonossa on 290cc vähemmän kuin SDR:ssa...
    Sama kuin vertaisi 1000cc ja 750cc keskenään.
    A.D
    Selkeesti siis väärin testattu.
    Superbike #7
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Kävin tänään Moto sjk hakee rattaita Hondaan, ja tiskiltä lähtiessä hokasin jotta ovipielessähän on uus sdr... No rattaat äkkiä pois kourista ja hiblaamaan dukea. Muutama asia pisti silmään, 1-puolinen swingi, joka muistutaa hyvin paljon esim cb1000r honun swingiä, iskarin kiinnityskin oli hyvin saman tyyppinen. Toiseksi, koeistunnan perusteella pyörä tuntuu hyvin kompaktilta ja kevyeltä, ajoasento on hyvä ja parempi mielestäni, kuin vanhemmassa mallissa. Kolmanneksi kaikki napit, etenkin tappokatkaisin ja starttinappi on ihan karmeat, ne ei mun mielestä ollu lähelläkään pyörän muuta laatutasoa. Alusta tuntu hyvältä kun sitä vähä koitin pumppailla, ja alla näky olevan dunlopin uudet sportsmart 2 renkaat, joiden eturenkaassa oli kaksi uutta juttua jo ihan ulkonäöllisestikkin havaittuna verraten vanhaan sportsmarttiin, eli profiili on täysin pyöreä, eli ns olkapäätä ei oo enää ollenkaan ja sit v-kuvio pyörii saman suuntaisti kuin takarenkaassa. Jälkeenpäin mietin että kuinka en huomannu pyörää liikkeeseen sisään kävellessä, oliko sitten rattaat niin mielessä, vai eikö se sitte ookkaan nii erikoinen että se tarttuis heti silmään... Tiedä sitte kumpi oli syynä, vai oliko kumpikaan. Lopputulemana se että mahtava pyörä lähes kaikinpuolin, mutta näin normipulliaisen miettein ajateltuna, mikä siitä oikeasti tekee noin pirun kalliin, jos vrt kilpailijoihin?..

Aika lailla samoja juttuja tuli mieleen kun itse kävin satulassa unelmoimassa.... Myös hinnasta oon samaa mieltä, perhanan kova on jos on pyöräkin!
    CB K R
    Tässä puuttuvaa petoa edelleen odotellessa......

Hommahan on vähän kuin joulupukki.... tuon pedon kanssa.
    Taruolento .

Olisi ihan ryhdikästä puhua ennemminkin "känkkäränkästä lastenhuoneessa" .

Että mitä vitulista?

Pari käyräähän tuossa kertoo kaiken "tempusta ja miten se tehdään".

Eli.... jätetään koneesta "pohjat" kokonaan pois.
    Sitten pamautetaan hövelisti neljässä tonnissa kilosen lukemat pöytään ja
    kasataan kaikki mitä löytyy heti perään siihen "keskelle" kutosen ja kasin väliin.

Totta mooses tuolla konseptilla tulee tunne, että löylyä on, vaikka moni noista
    ikiaikaisista japsivinguttimista, varsinkin zetorit, busat, kingit..... jopa "laiskanpulskea"
    1400:n sohva..... vie oikeasti tuota teinikänkkää kun laskiämpäriä jo pian kahden tonnin jälkeen
    kuuteen tonniin ja nuo muut viimemainittua lukuunottamatta myös kuuden tonnin jälkeen.

Mutta kuten todettu..... TUNNE ja TUNNELMA .
    Hmm..... Rakastunut tosiaan käyttäytyy kuin idiootti ja kieltäytyy näkemästä tosiasioita

PS. Huomasin kyllä mittayksiköt
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Selkeesti siis väärin testattu.
    Juurikin näin, nyt pitäs saada Busan teho ja vääntökäyrä samaan kuvaan ja äkkiä...

Oikeesti tuo uusi SDR on sikamunakas, aito naku eikä mikään riisuttu kyykky

A.D
    Tuli mieleen, eikö suomessa silloin kun tuo tuli markkinoille, niin eikö silloin ollut kelejä. Siis koeajoa varten, siis onko tällä pyörällä kukaan vielä ajanut. No nyt täällä etelässä alkoi se talvi nyt
    Viimeksi muokannut: Husky510; 11.01.2014 klo 21:48.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
    Lainaa AppleDrill kirjoitti Katso viesti
    Oikeesti tuo uusi SDR on sikamunakas, aito naku eikä mikään riisuttu kyykky
    A.D
    Tätä pystyy komppaan JA heleposti!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...

R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Tuli mieleen, eikö suomessa silloin kun tuo tuole markkinoille, niin eikö silloin ollut kelejä. Siis koeajoa varten, siis onko tällä pyörällä kukaan vielä ajanut. No nyt täällä etelässä alkoi se talvi nyt
    Ei se mitään, sillä kaikilla on jo mielipide miten se käyttäytyy. Alustaa pitää säätää eikä tehoa saatika ääntä ole riittävästi käytössä ja oli siinä jotain muutakin ainakin vähän vinksallaan tai riittämättömästi.
    Ultrafast KTM machine .
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Ei se mitään, sillä kaikilla on jo mielipide miten se käyttäytyy. Alustaa pitää säätää eikä tehoa saatika ääntä ole riittävästi käytössä ja oli siinä jotain muutakin ainakin vähän vinksallaan tai riittämättömästi.
    No oikeasti.... tavallaan Ihan melkein jokaisessa laitteessa on. Johan tämänkin kohdalla on alustapaketit ja putkistot käsitelty. Kaikkea on tarjolla. Joko hiilarivanteet on pohdinnassa
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Onnesta soikeana olevat omistajat eivät kaipaa edes täysputkistoa kun ne äänetkin ovat valmiiksi niin hyvät ja alustankin täytyy olla täydellinen kun putkissa lukee WP...

Kyllä nyt on sitten tehty ultimate beast ja ensimmäistä kertaa ikinä valmis MP jo tehtaalta. Mahtaa muiden puolivalmisteiden virittelijöillä harmittaa kun simmaavat iskareita ja repivät vihreitä arvoja pois että kone toimisi edes kohtuudella oikein.
    Supermoto

R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Oiskohan nyt kyseessä eniten teoriassa ajettu mopo tämä 1290 orgissa sillä monellakaan tässä topicissa sitä ei vielä ole edes varattuna tai ostettuna tallissa, mutta ajettuna teoriassa kyllä . Yhdellä orggilaisella on varmasti. Mun on vielä liikkeessä myyty lappu tankissa ja siihen kuuluvia power partseja on varaosapuolella odottamassa kotiin kutsua ja minä olen jo ajellu viime yönä sillä unissani ja keulihan se heti ihan pelkällä kaasulla.
    Ultrafast KTM machine .
    ja minä olen jo ajellu viime yönä sillä unissani ja keulihan se heti ihan pelkällä kaasulla.
    minä taas näin viimeyönä unta, että koeajoin Hondan v4-moottorilla varustettua uutuusmatkamallia, joka muuttui kahvasta vääntämällä kaupunkiskootteriksi ja joka keuli vielä kolmosella. Mietin unessa, että tässä aika kova haastaja sdr:lle kun kulkee niin kovin...
    RC8R 2012
    EnduroR 2013

R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa sduke kirjoitti Katso viesti
    minä taas näin viimeyönä unta, että koeajoin Hondan v4-moottorilla varustettua uutuusmatkamallia, joka muuttui kahvasta vääntämällä kaupunkiskootteriksi ja joka keuli vielä kolmosella. Mietin unessa, että tässä aika kova haastaja sdr:lle kun kulkee niin kovin...
    Pahoja painajaisia näit ! Toivottavasti selviät ilman pitkäaikaisia traumoja .
    Ultrafast KTM machine .
    Oiskohan nyt kyseessä eniten teoriassa ajettu mopo tämä 1290 orgissa sillä monellakaan tässä topicissa sitä ei vielä ole edes varattuna tai ostettuna tallissa, mutta ajettuna teoriassa kyllä . Yhdellä orggilaisella on varmasti.
    Joo. Siitä huolimatta, tai kenties juuri sen vuoksi, mä en oo todellakaan jaksanut osallistua näihin "mun isillä on enemmän kuutiotuumia" tyyppisiin jauhantoihin.

Okei, ihan normaalia tietysti että jengillä ei ole parempaakaan tekemistä tähän aikaan vuodesta, mutta joku raja... en ihan tajua sitä miksi hondamiesten tai duksufanien tai muiden pitää tulla juuri tähän ketjuun oksentamaan, jos SD1290 ei kerta yhtään kiinnosta. En mäkään mene jauhamaan hyödytöntä p*skaa muiden pyörien ketjuihin.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
    Lainaa daxter kirjoitti Katso viesti
    Joo. Siitä huolimatta, tai kenties juuri sen vuoksi, mä en oo todellakaan jaksanut osallistua näihin "mun isillä on enemmän kuutiotuumia" tyyppisiin jauhantoihin.

Okei, ihan normaalia tietysti että jengillä ei ole parempaakaan tekemistä tähän aikaan vuodesta, mutta joku raja... en ihan tajua sitä miksi hondamiesten tai duksufanien tai muiden pitää tulla juuri tähän ketjuun oksentamaan, jos SD1290 ei kerta yhtään kiinnosta. En mäkään mene jauhamaan hyödytöntä p*skaa muiden pyörien ketjuihin.
    Täällä "Hondamies" joka tunnustaa, että uusi duke on mielenkiintoinen ja houkutteleva laite! Mielellään sellasen omistais saati ajelis.
    Olenko mä nyt sitten petturi, joka ammutaan aamun koitteessa saunan takana?
    CB K R
    Oiskohan nyt kyseessä eniten teoriassa ajettu mopo tämä 1290 orgissa sillä monellakaan tässä topicissa sitä ei vielä ole edes varattuna tai ostettuna tallissa, mutta ajettuna teoriassa kyllä . Yhdellä orggilaisella on varmasti. Mun on vielä liikkeessä myyty lappu tankissa ja siihen kuuluvia power partseja on varaosapuolella odottamassa kotiin kutsua ja minä olen jo ajellu viime yönä sillä unissani ja keulihan se heti ihan pelkällä kaasulla.
    Joo tiedetään..
    Käytiin löysäämässä kaikki pultin sun pyörästä liikkeessä.
    Svingi oli aika tiukalla piti hyppiä räikän päällä
    Terveisin Reiska

- Kawasaki Z1000SX -

R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Reiska_SB kirjoitti Katso viesti
    Joo tiedetään..
    Käytiin löysäämässä kaikki pultin sun pyörästä liikkeessä.
    Svingi oli aika tiukalla piti hyppiä räikän päällä
    Älä sitten vali vali kun pultti osuu kypärään kun oot kumminkin siellä takana yrittäen pysyä perässä !
    Ultrafast KTM machine .
  30.  
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Täällä "Hondamies" joka tunnustaa, että uusi duke on mielenkiintoinen ja houkutteleva laite! Mielellään sellasen omistais saati ajelis.
    Olenko mä nyt sitten petturi, joka ammutaan aamun koitteessa saunan takana?
    Päinvastoin, sinut toivotetaan tervetulleeksi Oranssiin vallankumoukseen. Ensimmäisen askeleen olet tietämättäsi jo ottanut. Tervetuloa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sivu: 30 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen