Sivu: 20 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1018192021223070 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 2647:sta
  1. #571
    [QUOTE=juaalton;6251889]
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Saksalaiset jo mittailleet tehoa ja vääntöä.

    No ei ole huono saksan pojan mittaus, mitä tuosta nyt tulee m 158.hp takarenkaalta? Vääntö on kyllä aika rouhean näköinen, jo reilulta 3000 rpm eteenpäin 110nm->. Joku mainitsi Streetfighterin, ja siihen nähden ei tämä nyt ihan niiiin älytön ole. Ducatissa taisi kuivapaino olla 167kg (n.20kg vähemmän) ja tehoja takarenkaalta vakiona noin 135-140 hp (myös 20hp vähemmän) testeistä riippuen. Ducatissa tietysti sitten ulkonäkö, jolle ainakin minä annan sen verran pisteitä että KTM jäisi vierekkäin kauppaan. Mutta on voimakasta omistamisen halua herättävä peli, ei mahda mitään! Onnea jo voittaneille!
    Joo jos Streetfighterin saisi 1098R:n koneella tai edes 1198:n koneella ottaisin sen ennemmin. Mutta kun ei saa niin Kotari saa kelvata.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  2. #572
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Saksalaiset jo mittailleet tehoa ja vääntöä.
    Kampiakseliarvot käyrissä. Ylempänä näkyy takapyöräarvo 161 PS. Vähän isommasta kuvasta olisi näkynyt mitattu paino tankattuna, eikä mitään kuivapainoja.
    Viimeksi muokannut: suopo; 18.12.2013 klo 18:52. Syy: Kuvalainaus vex
  3. #573
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Kampiakseliarvot käyrissä. Ylempänä näkyy takapyöräarvo 161 PS. Vähän isommasta kuvasta olisi näkynyt mitattu paino tankattuna, eikä mitään kuivapainoja.
    Paljos noi tankatut painot oli?
    Superbike #7
  4. #574

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Taitaa Bonea ketuttaa kun joutuu enskesänäkin ajelee sillä raskaalla malmikärryllä suorilla teillä vesisateessa kun SuperDukella voi ajella mutkaisilla baanoilla mahtavalla moottorilla upeilla ajo-ominaisuuksilla ja keveillä mielillä mahtavassa kesäillassa .
    Ultrafast KTM machine .
  5. #575
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Taitaa Bonea ketuttaa kun joutuu enskesänäkin ajelee sillä raskaalla malmikärryllä suorilla teillä vesisateessa kun SuperDukella voi ajella mutkaisilla baanoilla mahtavalla moottorilla upeilla ajo-ominaisuuksilla ja keveillä mielillä mahtavassa kesäillassa .
    Oliko nuo suorituskykymittaukset upeita? Olisin odottanut noilla luvatuilla spekseillä kovempia arvoja, ainakin Tuonoa olisi pitänyt pyyhkiä kunnolla.
    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  6. #576

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Ei haittaa. Tuo on senverran uudesta koneesta mitattu että ei kaikki tehot tule vielä ulos . Seurasin tässä erästä adventure 1190 tehoa kun oli ajettu 42000 kilsaa niin teho oli noussu 3.1 kw:llä kilometrien mittaan. Karkeesti ajatellen 1290 on samoilla kilometreillä nostanu tehoansa 5.1kw:lä. Eikä tuo tuono ole ollenkaan huono vaihtoehto muutenkaan.
    Ultrafast KTM machine .
  7. #577
    Lainaa lepi kirjoitti Katso viesti
    Oliko nuo suorituskykymittaukset upeita? Olisin odottanut noilla luvatuilla spekseillä kovempia arvoja, ainakin Tuonoa olisi pitänyt pyyhkiä kunnolla.
    Jeps, tässä se taas nähdään... Teoriassa Esson kuningas, käytännössä siellä terävässä kärjessä muutaman muun kanssa. Tosin teoriassa kunkku riittää useimmille hyvin, joten myynti on taattu!

    Enivei, mulle tulee auttamatta mieleen toi aerodynamiikka Tuonoa ja tätä kottaraista verratessa. Meinaan onhan Tuono nyt muodoiltaan huomattavasti kilpurimaisempi (aerodynaamisempi) kuin tää Kotari? Ja sillä lienee jotain merkitystä, varsinkin jos mittaillaan aikoja aina 200km/h vauhteihin saakka?
    Mulla on myös sellanen fiilis, että 0-200km/h skaalalle "riittää" hyvinkin jo 150 hummaa antamaan kelpo aikoja, kunhan välitykset optimoidaan kunnolla. Esson baariin ei mikään taas riitä, sekin on selekee. Sitten ku mennään yli 2 markkaa ja haetaan edelleen repivää kiihtyvyyttä, niin aletaan vaatimaan niitä hurjia tehoja sekä pitoakin lopulta ihan erilailla?

    Tähän vois tietty joku oikee strippikettu avata omia kokemuksiaan? Mut jotenkin se on musta melekosta leijumista ajatella, että tuolla konstruktiolla nyt oikeasti vedettäisiin SELKEESTI karkuun muilta. Eikai se tartte ku vilkasta millasia pelejä noilla oikeilla stripeillä liikkuu ja on selvää ettei tällä vakiokottaraisellakaan suoraan niille "kulumille" mennä, olkoot vaikka 200 hummaa takapallolla ja mainosvideot kuinka mehukkaita hyvänsä...
    Viimeksi muokannut: Yamaha1; 19.12.2013 klo 01:07.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  8. #578
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Jeps, tässä se taas nähdään... Teoriassa Esson kuningas, käytännössä siellä terävässä kärjessä muutaman muun kanssa. Tosin teoriassa kunkku riittää useimmille hyvin, joten myynti on taattu!

    Enivei, mulle tulee auttamatta mieleen toi aerodynamiikka Tuonoa ja tätä kottaraista verratessa. Meinaan onhan Tuono nyt muodoiltaan huomattavasti kilpurimaisempi (aerodynaamisempi) kuin tää Kotari? Ja sillä lienee jotain merkitystä, varsinkin jos mittaillaan aikoja aina 200km/h vauhteihin saakka?
    Mulla on myös sellanen fiilis, että 0-200km/h skaalalle "riittää" hyvinkin jo 150 hummaa antamaan kelpo aikoja, kunhan välitykset optimoidaan kunnolla. Esson baariin ei mikään taas riitä, sekin on selekee. Sitten ku mennään yli 2 markkaa ja haetaan edelleen repivää kiihtyvyyttä, niin aletaan vaatimaan niitä hurjia tehoja sekä pitoakin lopulta ihan erilailla?

    Tähän vois tietty joku oikee strippikettu avata omia kokemuksiaan? Mut jotenkin se on musta melekosta leijumista ajatella, että tuolla konstruktiolla nyt oikeasti vedettäisiin SELKEESTI karkuun muilta. Eikai se tartte ku vilkasta millasia pelejä noilla oikeilla stripeillä liikkuu ja on selvää ettei tällä vakiokottaraisellakaan suoraan niille "kulumille" mennä, olkoot vaikka 200 hummaa takapallolla ja mainosvideot kuinka mehukkaita hyvänsä...
    Jos tässä nyt stripillä tarkoitetaan varttimailia niin siitä lienee turha puhua monen muunkaan mopon kohdalla, sillä koko maasta löytynee yhden käden sormilla laskettuna ne henkilöt jotka ylipäätään taitaa lajin tasolla jolla sitä voisi käyttää mopojen vertailussa. Hiukan sama kuin en tunnista tässä koko ketjussa yhtään ukkia joka pystyisi ottamaan edes peruslähtöjä yhdelläkään ns superpyörällä niin että kaikki käytettävissä oleva tehoreservi saataisiin käyttöön. Superpyöriksi lasken kuitenkin paitsi SD:n, luonnollisesti myös zetorit, tuonot, busat, kingit etc. Siksi näiden tehokäppyröiden pitäisi katumopoissa näytellä vain 50% osuuta vertailussa. Loppu tulee kyllä jostain ihan muualta. Ja se loppu 50% on sitä tavaraa jossa Kotarit hakevat katuolosuhteissa vertaistaan ihan avoimella toimenhakukaavakkeella. Se joka ei ole koskaan kokeillut, ei tiedä. Koko tästä ketjusta nostaisin ainoastaan streetfighter S:n samaan kategoriaan. Turpaan tulee vaan hinnoittelun ja toimintavarmuuden osalta sillekin.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  9. #579
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Jos tässä nyt stripillä tarkoitetaan varttimailia niin siitä lienee turha puhua monen muunkaan mopon kohdalla, sillä koko maasta löytynee yhden käden sormilla laskettuna ne henkilöt jotka ylipäätään taitaa lajin tasolla jolla sitä voisi käyttää mopojen vertailussa. Hiukan sama kuin en tunnista tässä koko ketjussa yhtään ukkia joka pystyisi ottamaan edes peruslähtöjä yhdelläkään ns superpyörällä niin että kaikki käytettävissä oleva tehoreservi saataisiin käyttöön. Superpyöriksi lasken kuitenkin paitsi SD:n, luonnollisesti myös zetorit, tuonot, busat, kingit etc. Siksi näiden tehokäppyröiden pitäisi katumopoissa näytellä vain 50% osuuta vertailussa. Loppu tulee kyllä jostain ihan muualta. Ja se loppu 50% on sitä tavaraa jossa Kotarit hakevat katuolosuhteissa vertaistaan ihan avoimella toimenhakukaavakkeella. Se joka ei ole koskaan kokeillut, ei tiedä. Koko tästä ketjusta nostaisin ainoastaan streetfighter S:n samaan kategoriaan. Turpaan tulee vaan hinnoittelun ja toimintavarmuuden osalta sillekin.
    Olet varmasti asiassa. Suurin hype nousee kuitenkin monesti näitten lelujen kanssa juuri teoreettisen suorituskyvyn kautta... Ja kun sitten viimein viedään malmikasa testattavaksi niin pettymys on monille katkera kun paljastuu, että 90-luvun vanha Suzuki RF900 pystyy samoihin suorituskykylukemiin...
    Muut ominaisuudet, niistä nyt ei tarvi tietysti samaan aikaan enää puhuakkaan. MUTTA, avaappa nyt sitä maailmaa Essolla vakuuttavasti ja niin, että junteimmankin kotiloharrastajan leuka tippuu tonttiin?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  10. #580
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Olet varmasti asiassa. Suurin hype nousee kuitenkin monesti näitten lelujen kanssa juuri teoreettisen suorituskyvyn kautta... Ja kun sitten viimein viedään malmikasa testattavaksi niin pettymys on monille katkera kun paljastuu, että 90-luvun vanha Suzuki RF900 pystyy samoihin suorituskykylukemiin...
    Muut ominaisuudet, niistä nyt ei tarvi tietysti samaan aikaan enää puhuakkaan. MUTTA, avaappa nyt sitä maailmaa Essolla vakuuttavasti ja niin, että junteimmankin kotiloharrastajan leuka tippuu tonttiin?
    Totaalikomppauksen paikka
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  11. #581
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Tähän vois tietty joku oikee strippikettu avata omia kokemuksiaan? Mut jotenkin se on musta melekosta leijumista ajatella, että tuolla konstruktiolla nyt oikeasti vedettäisiin SELKEESTI karkuun muilta. Eikai se tartte ku vilkasta millasia pelejä noilla oikeilla stripeillä liikkuu ja on selvää ettei tällä vakiokottaraisellakaan suoraan niille "kulumille" mennä, olkoot vaikka 200 hummaa takapallolla ja mainosvideot kuinka mehukkaita hyvänsä...
    Jos joku tähän ketjuun kirjoittaneista on kuvitellut, että korkea nakupyörä (oli tehoja sitten kuinka paljon vain) olisi hyvä aihio varttimailitouhuun, ei ihan hirveän hyvin ole mopoista perillä.

    Eihän tuollainen tehokas nakupyörä ole muutenkaan juuri millään osa-alueella (kikkailu, matka, mutka, rata, kiihdyttely, sora) se paras, mutta pärjää jokaisessa kategoriassa riittävän hyvin ollakseen monelle se ykkösvalinta.

    Se missä KTM:n tekeleet erottuvat kilpailijoista on mun mielestä tähän asti ollut lähinnä alusta ja jarrut sekä tässä uusimmassa tuo moottori. Esim. tässäkin keskustelussa esiin nostettu V4 Tuono on varustettu ihmeellisen löysällä keulalla, jota ei oikein säätämälläkään saa hyväksi, koska säätö vaikuttaa vasta kun säädin on lähes täysin kiinni. Japanilaisista on puolestaan tähän asti puuttuneet sekä jarrut, että alusta. KTM:n lisäksi Trumppa ja Ducati ovat onnistuneet tähän mennessä nakupyörärintamalla kiitettävästi. Ducati tosin tippuu hintansa takia pois monen ostoslistalta. Uusi bemari varmasti on myös todella hyvä pyörä, mutta muihin eurooppalaisiin verrattuna samalla tavalla väritön ja hajuton kuin japsinakut.
    Superbike #7
  12. #582
    Mä tuolla facen puolella muutaman örkin kanssa jo viitsailinkin että on Scanialla ja Volvollakin reiluisti yli 500 heppaisia pelejä, enkä silti lähtisi niillä mutkapätkille tai radalle ajamaan sillä mielellä että nyt saa kaikki muut kuokkaan
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  13. #583
    ja myös toisinpäin. Velipojan aprilia rs piikki on omalla tavallaan hyvinkin mukava mutkapätkä kikotin.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  14. #584
    Eipä sillä tosiaan paljon merkitystä käytännössä ole, että saako kympän kuokkaan 0-200km/h jollekkin tuonolle. Tärkeintä tuollaisessa katupyörässä on, että vastaako se aina kaasuun vai ei. Noilla käppyröillä pitäisi kohtuudella vastata, harmi ettei kierrosalue veny vielä sinne 12 kilorundiin.
    Supermoto
  15. #585
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Taitaa Bonea ketuttaa kun joutuu enskesänäkin ajelee sillä raskaalla malmikärryllä suorilla teillä vesisateessa kun SuperDukella voi ajella mutkaisilla baanoilla mahtavalla moottorilla upeilla ajo-ominaisuuksilla ja keveillä mielillä mahtavassa kesäillassa .
    Voimaa joko on tai sitten ei ole. Sen suhteen on aivan sama mihin se
    voima on pultattu kiinni..... jos sitä on .

    Siinä vaiheessa kun mennään puntti tahmeena ja rinnus märkänä huutelemaan
    uudesta hirviömoottorista, sille pitäisi löytyä jotain muuta katetta kuin se "uusi". .

    Kun siihen vielä sivulauseella yhdistetään " jotain muuta kun kirkuva japsisirkkeli".......
    tulee mieleen vanha sanonta..... "Parasta on hetki juuri ennen"...... Hieno hetki....
    Mutta kuinkas sitten taas kävikään... reisille meni .

    Tästä uudesta laitteesta sellaisenaanhan ei kuitenkaan ole ollut mitään erimielisyyttä.
    Täyttä tavaraa taatusti joka suhteessa.... vaikka se hirviömoottori jäikin johonkin .

    Kaamoksen tappamistahan tämä täysin on, kuten moni jo totesikin .

    Toisaalta.... Hyvä osoitus siitä, miten ylivertaisen tärkeä asia "fiilis" on mopoiluun
    liittyvissä asioissa. Loppujen lopuksi.... siitä ja hyvästä sellaisestahan on kyse .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #586
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  17. #587
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Siinä vaiheessa kun mennään puntti tahmeena ja rinnus märkänä huutelemaan
    uudesta hirviömoottorista, sille pitäisi löytyä jotain muuta katetta kuin se "uusi". .
    Heh, sulla on tiettyä pointtia tässä. Mulle tulee näistä kouhkaamisista mieleen esim. sikainfluessa ja lintuinfluenssa... Aikansa kiistattomia hirviöitä nekin, kunnes se sitten saatiin = nuha.

    Nojuu, emmää silti tuota nuhapumpuksi ala kategorisoimaan... Helevetin hieno peli ja vaimon kotarilla silloin tällöin ajelleena, ei mulla ole epäilystäkään etteikö myös kone olisi MAHTAVA!
    Viimeksi muokannut: Yamaha1; 19.12.2013 klo 15:00.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  18. #588
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Heh, sulla on tiettyä pointtia tässä. Mulle tulee näistä kouhkaamisista mieleen esim. sikainfluessa ja lintuinfluenssa... Aikansa kiistattomia hirviöitä nekin, kunnes se sitten saatiin = nuha.

    Nojuu, emmää silti tuota nuhapumpuksi ala kategorisoimaan... Helevetin hieno peli ja vaimon kotarilla silloin tällöin ajelleena, ei mulla ole epäilystäkään etteikö myös kone olisi MAHTAVA!
    On se taatusti odotusten arvoinen.... ja piiiiiitkään aikaan jotain, jota
    on kaivattu jokapojan ulottuville.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  19. #589
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kotterokuski kirjoitti Katso viesti
    Korjataan: Superduken etumaski, joka on pultattu kiihdytyspyörään, kulkee aika railakkaasti.
    Superbike #7
  20. #590

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    No,jaa oli siinä sitten hirviömoottori tai ei niin toivottavasti ei ainakaan huonolla ominaisuudella. Lehdestä tai lehdistä lainattua tähän "Se on tajuttoman nopea mutta samalla helppokäyttöinen moottoripyörä" . Ei kai sitä muuta moottoripyörältä voi oikein toivoa ja se riittää ainakin minulle. lainaus on Bike lehdestä. Noh, tammikuussa pääsen kumminkin ainakin pörisemään SDR:n päällä jos nyt en ajamaan kumminkaan ellei kummia tapahdu tammikuun säätilassa.
    Ultrafast KTM machine .
  21. #591
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Korjataan: Superduken etumaski, joka on pultattu kiihdytyspyörään, kulkee aika railakkaasti.
    Elä ny, onhan siinä "hirviömoottori"...
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  22. #592
    Tämmöstäkin joku jossain suunnittelee/ miettii tai on jo rakentanut.
    Ei kuitenkaan ilmeisesti ole tulossa markkinoille... Mutta onhan siinä aika paljon samaa näköä Kuin SD:ssä

    Panigale 1199 Streetfighter
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  23. #593
    Ihan jees, minun silmään
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  24. #594

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Silmiä kirvelee tuollainen !
    Ultrafast KTM machine .
  25. #595
    Hieno pastamankeli mutta ei tossa ole mitään samaa näköä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  26. #596
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Tämmöstäkin joku jossain suunnittelee/ miettii tai on jo rakentanut.
    Ei kuitenkaan ilmeisesti ole tulossa markkinoille... Mutta onhan siinä aika paljon samaa näköä Kuin SD:ssä

    Panigale 1199 Streetfighter
    Ihan houkuttelevan oloinen pastakone. Hinta tosin karannee 5-10k€ korkeammalle kuin kilpailijoilla. Toivottavasti päätyy kuitenkin tuotantoon.
    Viimeksi muokannut: suopo; 19.12.2013 klo 22:54. Syy: Kuvalainaus vex
    Superbike #7
  27. #597
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Enivei, mulle tulee auttamatta mieleen toi aerodynamiikka Tuonoa ja tätä kottaraista verratessa. Meinaan onhan Tuono nyt muodoiltaan huomattavasti kilpurimaisempi (aerodynaamisempi) kuin tää Kotari? Ja sillä lienee jotain merkitystä, varsinkin jos mittaillaan aikoja aina 200km/h vauhteihin saakka?
    Luonnollisestikaan uutta sd:tä en ole ajanut, mutta vanhaa kyllä. Samoin pari vuotta vanhaa tuonoa. Tuonosta minulle jäi sellainen mielikuva, että ajan RSV4:sella josta on kutistettu katteita ja nostettu muutama sentti klipareita - siis hyvin lähelle kyykkypyörällä. Myös välitykset ja kone tukivat tuota käsitystä. Kovin tarvi kierroksia ja ykkönen oli tolkuttoman pitkä. Vanhalla SDR:llä taas tiesi välittömästi ajavansa räyhänakulla. Istutaan pystyssä korkealla ja keulan tietää nousevan helposti. Ensimmäisessä koeajon liikennevalostartissa pyörä suti ja keuli. Kotaria ei ole tehty kyykystä lähtien vaan se on naku. Hauskaa nakua ei suunnitella menemään ykkösellä 160km/h eikä pitämään keulaa tontissa (suorituskykyä parantaakseen). Kotari osaa tehdä hauskoja pyöriä ja se on asiakaskunnan toive/vaatimus tällä segmentillä - ei kova suorituskyky kellolla. Jos hauska naku nyt sitten jää vaikka tuonolle vartilla, niin tiedän, ettei kotarikuskia harmita. Mitä pidempään se keula pykää ylös, sitä leveämpi on hymy - vaikka se kaveri vieressä aluksi jättääkin.

    Aerodynamiikalla on pieni merkityksensä, mutta näiden välillä erityisen pieni. Paljon merkittävämpi on yksinkertasesti painopiste ja alustageometrian suunnittelijoiden halu tehdä pyörästä kelloa miellyttävä. Oli miten oli - kaikki vakiopyörät ovat enemmän tai vähemmän paskoja paikaltaan kiihdytyksessä.
    Viimeksi muokannut: mjtee; 20.12.2013 klo 00:51. Syy: [/ puuttu
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  28. #598
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Tämmöstäkin joku jossain suunnittelee/ miettii tai on jo rakentanut.
    Ei kuitenkaan ilmeisesti ole tulossa markkinoille... Mutta onhan siinä aika paljon samaa näköä Kuin SD:ssä
    Panigale 1199 Streetfighter
    Minun pitää kyllä myöntää, että pidän ulkonäöstä
    Viimeksi muokannut: suopo; 20.12.2013 klo 12:32. Syy: Kuvalainaus Vex
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  29. #599
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Eikä se tän kauden peli ole ees Veskun peli vaan Juhan peli. Eikä ollu kaukana ettei päätyny kauden jälkeen mulle. Onneks ymmärsin ajoissa että isommin ei olis voinu helmiä sioille enää syöttää
    Juu tiedän, että on Juhan pyörä
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  30.  
  31. #600
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Juu tiedän, että on Juhan pyörä
    Joko sulla on RääCee myynnissä ja Duke tilauksessa?
    Superbike #7
Sivu: 20 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1018192021223070 ... ViimeinenViimeinen