Sivu: 14 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 2647:sta
  1. #391
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Ehkä se on vaan vaihtovalo ku vilkkuu
    Surkee kuski 1.vedossa, yli 5 s 0-100km/h...
    tarkkaan kun kattoo,niin kyllä se rajoittimelle menee kympissä ja vaihtovalo alkoi vilkkua 9,5 kohilla...

    montako tollasta lähtöä kytkin kestää..

    maksissa kesti muistaakseni 6 kertaa ennenkuin alkoi luistaa
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  2. #392
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    En voinut vastustaa ^Liikaa tusinarivinelkkujen tukkeena välissä... eihän niitten kuskeissa mitään, mutta ne pyörät ja niiden (ajo)ominaisuudet...
    (saa moderoida)
    Hmm... Jos tosiaan onnettomat rivikyykytkin painelee joka puolelta ohi, niin olisi varmasti korkea aika vaihtaa se vajaapyttyinen ja alitehoinen vespa tähän uuteen dukeen. Auttaa varmasti tuohon ongelmaan, varsinkin kun ne kyykkykuskit on kuitenkin just niitä paskoja 5s kuskeja.
    Supermoto
  3. #393

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Kysyinpä tänään beastin hintaa vantaan bike worldista ja kuulemma 21.900 näin aluksi voi muuttua plussalle tai miinukselle sitten kun virallinen tieto tulee. Tähän sitten power partsit päälle eli muutama tonni lisää siihen ostohintaan.
    Ultrafast KTM machine .
  4. #394
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    tarkkaan kun kattoo,niin kyllä se rajoittimelle menee kympissä
    Näin on. Mikä lie sisäänajomoodi. Muutenkin tuntuu olevan aivan ihmeellistä rajoittimeen paukuttamista. Yksikään veto ei ole hyvä.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  5. #395
    Ite katoin, että rajoitin alkaa paukkua jo 9500 jälkeen. Ehkä se on niin kun huipputeho ilmoitetaan 8870 rpm. Välityksetkin ovat tiuhat kun näytti, että 2 nippanappa ylti 100:een. Äänetkään eivät sytyttäneet. Enempi vaikutti 120 heppaiselta tuossa. Vaikeahan se on tieten kiihdyttää, jos koko ajan kampeaa pystyyn tai kun ei tuon enempää niin jospa keulimisenesto vaikutti tuossa hidastavasti.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  6. #396
    Älkää ny hyvät miehet nussiko henkisesti kuoliaaksi hyvää laitetta ennenkuin se on kauppoihin ehtiny...
  7. #397
    onko tossa keulimisenestoa ollenkaan ja onko noi gismot ylipäätään tossa videolla päällä kun joutuu keulan pudottamaan kaasulla alas ,ja kyllähän tollanen onkin ihan varmasti vikuri ilman mitään estoja...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  8. #398
    MCN:n artikkelin mukaan on siinä keulimisenesto, street-asennossa rajoittaa enemmän kuin sport-asennossa. Oranssi luistonestovalo välkkyy sen ollessa aktiivinen ja vaihtovalo on punainen. Saman lehden mukaan tähän ei vielä tule "cornering ABS":ää eli MSC:tä kuten 2014 1190 Adventureen. Sen voi ostaa jälkikäteen 399 Eur 2013 Adveen. 1290:ssä on valmius siihen, mutta softaa ei ole ehditty kalibroida eli sen saa varmaan myöhemmin. Samassa lehdessä testattiin Advea MSC:llä ja kehuttiin kovasti.
    Mutta kun näihin elektroniikkaihmeisiin tottuu niin osaako sitä enää ajaakaan. Toisaalta kehittyneet ABS:t on varmasti turvalliset ja hyvä jos takarenkaasta saa sen pois.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  9. #399
    Videopätkää koko Akralla +12 hv eli 192 hv

    http://www.ktmforum.eu/forum3/wbb/g....%3DWhl-v7jdt8k
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  10. #400
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Videopätkää koko Akralla +12 hv eli 192 hv

    http://www.ktmforum.eu/forum3/wbb/g....%3DWhl-v7jdt8k
    Ai saaaaatana tuo ääni
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  11. #401
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Ehkä se on vaan vaihtovalo ku vilkkuu
    Surkee kuski 1.vedossa, yli 5 s 0-100km/h...
    Jos kuuntelit ääniä, niin ei oo pelkästäään vaihtovalo kun vilkkuu. Jo ennen 10 000 iskee rajoitin.
    Ehkä ajaja oli joku valtaisa läskimooses ja siksi ei liikahtanut nopeammin
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  12. #402
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ai saaaaatana tuo ääni
    & Melekosen kiivaan olonen peli noin muutenkin. Pulssia nostattavaa settiä!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13. #403
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Meikä tulee monta vuotta jälkijunassa. Taunon V4:een ei oo vielä varaa, saatika tähän. Tuohon 10-mallin Factoryyn mustalla värillä vois sijoittaa, tai sitten ei, muutaman vuoden päästä. Hieno tehdasfaitteri minusta, vaikka specseissä tietty jää. Sehän sitten paikataan rukkasella
    ]

    ai tällaseen vai...



    ei oo sitä verta kaksinen vehje että sillä montaa iltaa viittis ajella...

    mä tykkäsin RC8:takin enempi
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  14. #404
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Kysyinpä tänään beastin hintaa vantaan bike worldista ja kuulemma 21.900 näin aluksi voi muuttua plussalle tai miinukselle sitten kun virallinen tieto tulee. Tähän sitten power partsit päälle eli muutama tonni lisää siihen ostohintaan.
    Otikko oranssin vai mustan?
  15. #405
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    ai tällaseen vai...


    ei oo sitä verta kaksinen vehje että sillä montaa iltaa viittis ajella...

    mä tykkäsin RC8:takin enempi
    Ei karata OT:n puolelle liiaksi, mut joo. Tuohon ei ole varaa. Toisaalta, olen sen verta tyytyväinen nykyiseen laitokseen, että en ihan heti ole vaihtamassa. Päinvastoin, investoimassa pikkuhiljaa ylläpitäviin huoltoihin. Lisäksi kun ei koeaja mitään parempaa, niin säilyy tyytyväisenä.

    Menolistalla tulevaisuudessa on kaikenlaista. LC 4:a katsellut, Cannonball Bike Run on kummitellut mielessä parisen vuotta jne. jne. Ehkä 2020-luvulla voi sitten harkita tätä 1290 Dukea
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #406
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  17. #407
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
  18. #408
    14000 puntaa. Perus multi englannissa alle 13000.
    Suomen hinta lienee siis 23-24000e.
    P.s teho/paino suhteen perusteella vakuutusmaksutkin varmaan kivasti kukkaroa keventää.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  19. #409
    Lainaa Motohtori kirjoitti Katso viesti
    14000 puntaa. Perus multi englannissa alle 13000.
    Suomen hinta lienee siis 23-24000e.
    P.s teho/paino suhteen perusteella vakuutusmaksutkin varmaan kivasti kukkaroa keventää.
    Ducatin hinnat ovat UK:ssa edullisia. Vertaa ennemmin KTM:n Euroopan eli Saksan hintoja ja esim. 1190 Adventureen. Adve on Saksassa 14800 ja Suomessa 20400. 1290 Saksan hinta useammassa lähteessä 15500 luokkaa. Suomen hinta siis 21000-22000?
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  20. #410
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Cannonball Bike Run on kummitellut mielessä parisen vuotta jne. jne.
    Minä, Matonen ja Jankka buukattu enskesän 10v Cannonball reissu jo.
    Se ois itellä neljäs Cannonball. =)
    Mukaan vaa.

    Www.cannonballism.com
    Aina mutkia matkassa.
  21. #411
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Wiwwee kirjoitti Katso viesti
    Minä, Matonen ja Jankka buukattu enskesän 10v Cannonball reissu jo.
    Se ois itellä neljäs Cannonball. =)
    Mukaan vaa.

    Www.cannonballism.com
    Sen verran ooteetä, että tuo 2015 ois se tähtäin. Ens vuonna hinkkais vielä Pärnua ja Kemoraa. Hyvä tietää, ettei tartte sitten yksin mennä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #412
    Tuolta löytyy race version koeajoraporttia ja osien hintojakin
    http://www.visordown.com/road-tests-...e-r/23829.html
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  23. #413
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Tuolta löytyy race version koeajoraporttia ja osien hintojakin
    http://www.visordown.com/road-tests-...e-r/23829.html
    "anyone you're about to overtake will think a Lancaster bomber is about to land on their head."

    Edit. Minkä version mikkoyli tilasit vai onko vielä mietinnässä?
    Superbike #7
  24. #414
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    "anyone you're about to overtake will think a Lancaster bomber is about to land on their head."

    Edit. Minkä version mikkoyli tilasit vai onko vielä mietinnässä?
    Sehän jäi täysin auki ja on vaikeaa nyt kun ei tiedä pitääkö näitä ostaa pakettina vai erikseen. Paketti olisi siitä hyvä ettei tule turhia vakio-osia. Värinkin suhteen olen joka toinen päivä toista mieltä. Harmi kun ei raski lähteä EICMA:an kattomaan luonnossa. Tällä hetkellä haluaisin tämmöisen:

    - musta lähinnä style versio
    - vakioputkella (tai Akra slip-on), mutta mukaan titaani koko-Akra. Laillinenkin vaihtoehto pitänee olla, mutta paikalleen 192 hv...
    - WP cartridge kit ja takaiskari
    - ohjausiskari
    - lyhyt rekkariteline
    - oranssit t-kappaleet
    - style penkki
    - lämpökahvat

    ei wave levyjä
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  25. #415
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    ei wave levyjä
    Miksei?
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  26. #416
    Miks pitää jollekin perustella?
  27. #417
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Miks pitää jollekin perustella?
    Eikös tämä ole keskustelufoorumi? Perusteluna voi hyvinkin olla joku asia, joka auttaa valinnan tekemisessä jotain toistakin henkilöä.
    Superbike #7
  28. #418
    tykkään ihan tavallisista
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  29. #419
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    tykkään ihan tavallisista
    En kyllä toiste osta kotarin powerparts pipartaikina levyjä... hyvät muuten, mutta alumiini keskiöt tuntuu olevan taikinaa ku kuuluu mun miälestä turhan äkkiä niin, että tuloo klappia niitten nastojen kohtaan ku jarruttaa.

    Paras disaini on mun miälestä Braketechin levyis missä jarruvoima ei kuluta niitä nastoja.

    Ja ymmärrän kyllä mikkoa jos ei tykkää piparkakku levyistä.
    Honda Monkey 83'
    KTM 660 SMC 06'
    ex:Yamaha TRX850 96'
  30.  
  31. #420
    Nuo lisävarusteiden/powerpartsien ym himmeleiden hinnat selviää kai marras-joulukuun vaihteen tienoilla, pyörän värin sai sentään jo päättää. Mut ootellaan, hätäkös tässä kun talvikin tulossa ja kaikkee.
Sivu: 14 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464 ... ViimeinenViimeinen