HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Hmm... Jos tosiaan onnettomat rivikyykytkin painelee joka puolelta ohi, niin olisi varmasti korkea aika vaihtaa se vajaapyttyinen ja alitehoinen vespa tähän uuteen dukeen. Auttaa varmasti tuohon ongelmaan, varsinkin kun ne kyykkykuskit on kuitenkin just niitä paskoja 5s kuskeja.![]()
Supermoto
Kysyinpä tänään beastin hintaa vantaan bike worldista ja kuulemma 21.900 näin aluksi voi muuttua plussalle tai miinukselle sitten kun virallinen tieto tulee. Tähän sitten power partsit päälle eli muutama tonni lisää siihen ostohintaan.![]()
Ultrafast KTM machine .
Ite katoin, että rajoitin alkaa paukkua jo 9500 jälkeen. Ehkä se on niin kun huipputeho ilmoitetaan 8870 rpm. Välityksetkin ovat tiuhat kun näytti, että 2 nippanappa ylti 100:een. Äänetkään eivät sytyttäneet. Enempi vaikutti 120 heppaiselta tuossa. Vaikeahan se on tieten kiihdyttää, jos koko ajan kampeaa pystyyn tai kun ei tuon enempää niin jospa keulimisenesto vaikutti tuossa hidastavasti.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Älkää ny hyvät miehet nussiko henkisesti kuoliaaksi hyvää laitetta ennenkuin se on kauppoihin ehtiny...![]()
onko tossa keulimisenestoa ollenkaan ja onko noi gismot ylipäätään tossa videolla päällä kun joutuu keulan pudottamaan kaasulla alas ,ja kyllähän tollanen onkin ihan varmasti vikuri ilman mitään estoja...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
MCN:n artikkelin mukaan on siinä keulimisenesto, street-asennossa rajoittaa enemmän kuin sport-asennossa. Oranssi luistonestovalo välkkyy sen ollessa aktiivinen ja vaihtovalo on punainen. Saman lehden mukaan tähän ei vielä tule "cornering ABS":ää eli MSC:tä kuten 2014 1190 Adventureen. Sen voi ostaa jälkikäteen 399 Eur 2013 Adveen. 1290:ssä on valmius siihen, mutta softaa ei ole ehditty kalibroida eli sen saa varmaan myöhemmin. Samassa lehdessä testattiin Advea MSC:llä ja kehuttiin kovasti.
Mutta kun näihin elektroniikkaihmeisiin tottuu niin osaako sitä enää ajaakaan. Toisaalta kehittyneet ABS:t on varmasti turvalliset ja hyvä jos takarenkaasta saa sen pois.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Videopätkää koko Akralla +12 hv eli 192 hv
http://www.ktmforum.eu/forum3/wbb/g....%3DWhl-v7jdt8k
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Ei karata OT:n puolelle liiaksi, mut joo. Tuohon ei ole varaa. Toisaalta, olen sen verta tyytyväinen nykyiseen laitokseen, että en ihan heti ole vaihtamassa. Päinvastoin, investoimassa pikkuhiljaa ylläpitäviin huoltoihin. Lisäksi kun ei koeaja mitään parempaa, niin säilyy tyytyväisenä.
Menolistalla tulevaisuudessa on kaikenlaista. LC 4:a katsellut, Cannonball Bike Run on kummitellut mielessä parisen vuotta jne. jne. Ehkä 2020-luvulla voi sitten harkita tätä 1290 Dukea![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Ex Kawasaki Z1000 -10
Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Minä, Matonen ja Jankka buukattu enskesän 10v Cannonball reissu jo.
Se ois itellä neljäs Cannonball. =)
Mukaan vaa.
Www.cannonballism.com
Aina mutkia matkassa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tuolta löytyy race version koeajoraporttia ja osien hintojakin
http://www.visordown.com/road-tests-...e-r/23829.html
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Sehän jäi täysin auki ja on vaikeaa nyt kun ei tiedä pitääkö näitä ostaa pakettina vai erikseen. Paketti olisi siitä hyvä ettei tule turhia vakio-osia. Värinkin suhteen olen joka toinen päivä toista mieltä. Harmi kun ei raski lähteä EICMA:an kattomaan luonnossa. Tällä hetkellä haluaisin tämmöisen:
- musta lähinnä style versio
- vakioputkella (tai Akra slip-on), mutta mukaan titaani koko-Akra. Laillinenkin vaihtoehto pitänee olla, mutta paikalleen 192 hv...
- WP cartridge kit ja takaiskari
- ohjausiskari
- lyhyt rekkariteline
- oranssit t-kappaleet
- style penkki
- lämpökahvat
ei wave levyjä
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
tykkään ihan tavallisista
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
En kyllä toiste osta kotarin powerparts pipartaikina levyjä... hyvät muuten, mutta alumiini keskiöt tuntuu olevan taikinaa ku kuuluu mun miälestä turhan äkkiä niin, että tuloo klappia niitten nastojen kohtaan ku jarruttaa.
Paras disaini on mun miälestä Braketechin levyis missä jarruvoima ei kuluta niitä nastoja.![]()
Ja ymmärrän kyllä mikkoa jos ei tykkää piparkakku levyistä.
Honda Monkey 83'
KTM 660 SMC 06'
ex:Yamaha TRX850 96'
Nuo lisävarusteiden/powerpartsien ym himmeleiden hinnat selviää kai marras-joulukuun vaihteen tienoilla, pyörän värin sai sentään jo päättää. Mut ootellaan, hätäkös tässä kun talvikin tulossa ja kaikkee.