Asiaa
Hipoo pilkunviilausta, mut käsittääkseni akran kokoränni ei tehokkuusmielessä eroa vakio downpipe + vastaava decat + slipari yhdistelmästä. Painonsäästöä tietty tulee..
Mitäs ootte muuten imupuolelle tehneet?
Itellä K&N suodatin orkkis airboxissa. Jotain 5000km olin ajanu ni jotain kestokakkaa, pikeäköhän lienee oli tarttu suotimeen. Yhteensä 4 kertaa pesin K&N aineella, 2 viimeistä kertaa siveltimellä avittaen, kaikkea en irti saanut..
Onks tullu vastaan moista ongelmaa?
Tai sattuuks olemaan kokemuksia Sprint filteristä? Niillä on samantyylinen suodin, mutta polyesteristä tehty. Kaikin puolin ylivertainen tuote, ainakin niitten omasta mielestä
Super Duke 1290 R 2017
Jos vakio on paperinen kertakäyttöinen, niin se yleensä paras ja helppokäyttöisin.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Näyttääkö muiden läppärungot tältä? Ei mahda tehdä hyvää venttiileille tuo paska. EBC:n filsu paikallaan, mut eipä se paljon puhtaammalta näyttäny vakio filtterin kanssa.
imukurkut-1.jpg
-Elämä voittaa joka kerta, paitsi sillä viimeisellä kerralla-
Luultavasti falskaa kotelosta. Filtterin ympäriltä, saumasta tai läppärunkojen päältä. Oiskohan netissä tietoa?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Käsittääkseni tuossa omassa pitäs olla se päivitetty kotelo. Taidan laittaa pennoseni rotikkaan. Penkkiukolla ois jo minun pyörän lisenssi ja vanha kartta, joten ei ois paha rasti päivittää kartta.
-Elämä voittaa joka kerta, paitsi sillä viimeisellä kerralla-
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Eipäs nyt lähdetä tuolla tielle... tuolla asenteella
BTW... Lasketaanko "rehelliseksi" vilungiksi sellainen, että vedetään, jos ei varsinaisesti märällä,
mutta kivasti kostuneella paperilla vs. kuiva pimppasuti ?
Toisaalta.... toisin päin.... kuivalla "Embolla" vs. umpeen öljytty pimppasuti ?
Niin tai näin, noilla saadaan jo sen verran variaatioita, että parran pärinää riittää eri suuntaan uskonlahkosta
riippuen ja ihan vetotuloksiin pohjaten.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tuossa ei säädetty laitetta, mutta back-to-back wetoja on ollut paljon. K&N vs OEM suodatin. Testi on vanha, mutta en usko että lopputulokset tuosta nykyään minnekään poikkeavat.
Kuten yleensäkin, K&N tiputtaa tehoja, eikä luultavasti ainakaan paranna suodatustehoa.
Submitted by: abtech
We ran the following tests regarding air filters on a stock 929 with OEM exhaust, Hindle bolt on and Hindle full system:
OEM filter 3 runs:
OEM Exhaust best run: 121.5
Hindle bolt on best run: 124.0
Hindle full system best run: 133.5
K&N 929 replacement filter:
OEM Exhaust best run: 119.0
Hindle bolt on best run: 121.0
Hindle full system best run: 129.5
"Whacked" filter (all paper removed, both screens remained)
OEM Exhaust best run: 124.5
Hindle bolt on best run: 127.5
Hindle full system best run: 137.0
These test were run on 108 Octane Sunoco "pump" race gas on a DJ 250 and were made without any third party fuel management system (i.e. PC111 etc.) The test site is 530 ft above sea level and all readings are SAE sea level temp and pressure corrected from "actual" 80 degrees ambient temp and 74% relative humidity.
The same set of tests run on Torco Stealth 14 followed almost identical curves, but yielded an average of 3 additional HP except for the full system with the "modified" OEM filter which produced 144 to 146 HP in 12 consecutive runs.
Pair system was removed (and sealed) while the flapper was IN during all tests.
.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Mie vasta siirryin pestäviin paperista. 950:ssä on aika työläs vaihtaa, kotelo aina tiellä ja sudit maksaa vajaan 50€/kappale. Parhaana vuonna mennyt neljä filsua.
Onhan noissa vaahtiksissa läträämisensä mutta vähemmällä vaivalla nyt on päässyt. Uudet vaahtomuovit näkyy TCM:llä olevan reilu 20 Puntaa kipale ja ne tulee valmiiksi öljyttynä, niin noitahan voisi vaan ostella uusia![]()
Haha! Motivoinnin suhteen oot oikeassa. Kotarissa (SXC) on suti jo aika raffin näköinen. Puhdas öljyämätön on hyllyssä, vaan sen liisterin ja pakastepussin kanssa puljaaminen ei oikein nappaa. Sunnuntaina ajetaan sillä taas. On käynnissä pysynyt.
Taidanpa käydä nykäisemässä fiiatista pumput irti. Sen vielä jaksaa.![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Montako paluuvaimennuksen naksua 2018 mallin SDR:n takaiskarin alapäässä pitäisi olla? Mulla kääntyy vain noin 3 naksua, ohjekirja antaa paljon enemmmän.
En tiedä montako pitäisi mutta 30 on lähempänä totuutta kuin 3. Joistan WP:n iskareista nuo alapään säädöt tykkää hapettua jumiin. Koittaisin sinunan hellästi pyöritellä tuota eestaas josko se siitä virkoaa. Kun huollatat iskarin niin kannattaa mainita tuosta että purkaa ja rasvaa. Pitäisi tuo huomata huollossa mutta kannattaa varoiksi sanoa.
https://www.cycleworld.com/story/bik...s-with-two-rs/
Super Duke ärrään saa kohta ostettua yhden R:n lisää. Ihan ei vielä päästä Hondan lukemiin R-kirjaimissa mutta lähempänä.
Sillä lisä-ärrällä saa enempi potkua ja vähempi painoa. Jos kerkeää ostaa, 500 kappaleen erä Super Duke RR tuloillaan.
GSF1250S
SV1000S \ 990SD \ ER6n \ VFR750F\ NSR125 \ PV50
Pantse vinkkas että tuolta saa edukkaasti https://moto.autodoc.fi/mann-filter/7843362
SE
Noi myytiin n.48min loppuu
KTM 1290 Super Duke RR Sells Out in 48 Minutes, Waiting List Created
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
VAG 1,4 tsi 2000-2003 - kokeilen nyt ainakin eli jotakin kuten wix 6692, niitä on sopivasti 2 paketissa jos sattuu olemaan pari samanlaista pyörää... Varaosaliikkeestä autoon tuotunna 6 eur per kpl. En viitti pestä enää noita tuolla hinnalla (ja kaasunavauksetkin on nykyään jo niin olemattomia että pikkupoolon suodatinkin saa kelvata).
Joku laittoi eteläisemmällä puolen aika hyvän listan, tosin en ole tutkinut sen paremmin:
BOSCH: 1457433539
CHAMPION CAF100726P
CHAMPION U726-2/606
CLEAN FILTERS: MA1158
COOPERS: AG1449
CoopersFiaam: PA7348-2
CROSLAND: 8245
DELPHI: AF20089
EUROFILTER: 170117
FEBI BILSTEIN 24402
FILTRON: AP149/2-2X
FIRST LINE: BFA2062
FRAD: 26.43.44/20
FRAM: CA9096-2
HENGST FILTER: E372L
HENGST FILTER E372L-2
Hiflo HFA6301
KNECHT LX925/S
MAGNETI MARELLI 150010203000
MAGNETI MARELLI 152071758646
MAGNETI MARELLI 154084252660
MANN-FILTER: C1955-2
MANN-FILTER C1955/2
MECAFILTER: ELP3856
MECAFILTER JLP3856
MEYLE 1121290020
MOTAQUIP: VFA1031
MOTAQUIP VFA49
MULLER FILTER: PA730x2
PURFLUX: A1114
PUROLATOR: A18250
QUINTON HAZELL: WA6692
UFI: 3013400
VALEO: 585087
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Hoi,
Mahtaako joltain löytyä PDF:änä 2.0 (tässä tapauksessa 2018) beastin service manuaalia? Tarkotus ois vähän tutkia mitenkä katteita kannattaa purkaa![]()
-SDR 2018
ex. Z1000 2014
ex. ZX-6R 2007
ex. CBR125
SD GT '20 kävi tänään kausihuollossa, ja samalla pyörään vaihdettiin 16-piikkinen eturatas (vakiona 17-piikkinen). Välityksiä siis lyhennettiin hieman. Parin sadan kilometrin testilenkin (taajama-, mutkatie- ja moottoritieajoa) perusteella voin lämpimästi suositella muutosta!
Nyt moottori pääsee selvästi paremmin toiminta-alueelleen ja 6. vaihdetta pystyy käyttämään jo 80 km/h nopeudessa. Huomattava parannus alkuperäiseen - vakiovälitykset ovat ainakin minun käyttöön liian pitkät.
P.S. Ketjuihin ei tarvinnut tehdä muutoksia.
KTM 1290 Super Duke GT '20
ex. Suzuki GSX-1300R Hayabusa '09
ex. Suzuki GSX-R1000 '07
Tossa modauksessa on hinta/hupi-momentti kohdallaan!
Nyt sulla onkin tilaa vaihtaa taakse 40T tai 42T ratas, hupi senkus lisääntyy
Mulla tuli ketjut tiensä päähän vuos takaperin, otin 116 lenkkiset uudet. Nyt on hyvin tilaa 17T / 46T rattaille. Ja kutosvaihteellaki on hauska ajella ku vääntöö piisaa
moottoritieajoa) perusteella voin lämpimästi suositella muutosta!
Nyt moottori pääsee selvästi paremmin toiminta-alueelleen ja 6. vaihdetta pystyy käyttämään jo 80 km/h nopeudessa. Huomattava parannus alkuperäiseen - vakiovälitykset ovat ainakin minun käyttöön liian pitkät.
P.S. Ketjuihin ei tarvinnut tehdä muutoksia.[/QUOTE]
Super Duke 1290 R 2017
KTM 1290 Super Duke GT '20
ex. Suzuki GSX-1300R Hayabusa '09
ex. Suzuki GSX-R1000 '07
Ensimmäinen hieman pidempi reissu takana, omanlainen Saimaan ympäriajo kerrytti mittariin vekkulit 999 kilometriä. Pisin yhden päivän etappi oli tänään, kun huristelin Varkaudesta takaisin kotiin pk-seudulle (n. 320 km).
On se vaan niin mukavaa ajella pitkää siirtymää vakionopeudensäätimen avulla, kun vielä musiikit raikaa kypäräpuhelimesta. Ja tarvittaessa navigaattori opastaa perille. Takapuolikin kesti tämän päivän etapin putkeen ajettuna suht hyvin (pyörässä ergo-satula). Humina "kabiinissa" on moottoritienopeuksissa melkoinen (Schuberth C3 kypärä + korvatulpat). Toisin kuin ex-Busassa, käsien päälle ajaminen ei käy lainkaan. Ja alusta toimii selvästi paremmin, erityisesti hieman pomppuisemmilla teillä. Pääosin ajelin kaksi- ja kolminumeroisia teitä, nelinumeroisia tietoisesti välttelin.
Koko reissun keskikulutus oli 4,5 litran tuntumassa; lukemaa nostivat moottoritieosuudet (120 km/h). Maantieosuuksilla (80-100 km/h) kulutus laski pyörän oma mittarin mukaan lukemaan 4,1 l/100 km. Pyörässä oli kiinni KTM:n omat sivulaukut, joilla olettavasti jonkinlainen vaikutus kulutukseen.
KTM 1290 Super Duke GT '20
ex. Suzuki GSX-1300R Hayabusa '09
ex. Suzuki GSX-R1000 '07
Moro! Mitä on hyvä huomioida ku ostaa KTM 1290 v15:? Onko hyvä ostos196cm pitkä tyyppi?
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää