Kyllä Busa on mielestäni ainut todellinen vaihtoehto tällä hetkellä markkinoilla olevista, jos haluaa ajella retkiajoa kaksipäällä, kenttäajoa ja ratapäiviä ilman suurempia virityksiä.
Kawa on matka-ajoon ehkä joiltain osin parempi, vakiolasi ohjaa paremmin ilman ja jarrut paremmat kuin vakiona Busassa.
Mutta kyllä Busa on paljon herkempi reagoimaan kuskin pyyntöihin suunnanmuutoksissa ja nopeuden lisäyksessä sekä tuntuukin kompaktimmalle.
Busalla tullut parhaimmillaan vetäistyä samalla päivälle Oulusta Lofooteille 1160km, josta suomen ja ruotsin osuus pikku pakkasessa ja räntäsateessa, eli kyllä silläkin ajelee matkaa hitaammillakin teillä![]()
Uusi Zetori reagoi kaasuun ainakin yhtä hyvin kuin Busa, kulkee kovempaa, on yhtä hyvä myös mutkateillä....köyhät ostaa Busan...![]()
Hehe...älä tyrkytä sun tapojasi....sinä päivänä kun tarvii ostaa harrastusvälineet luotolla, mä lopetan koko touhun...![]()
Tähän taitaa sopia... ikäänkuin Tapanin kevennyksenä.... kavereille joille 1200-1400 päivävedot
muutama mielummin putkeen..... on nirvanaa.....
Katselee ihaillen Mäkkärin mainosta "matkalla pajalta tiskille".... tuumaillen samalla:
Widdu mä viitti edes vetää mopoa tallista alle tonnin vedolle....
mulkkua esiin alle kolmen litran kuselle..... tai alle parin tunnin nylkytykselle![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Busassa oli korokepalat stongassa, mukavammat jakkarat vaihdettu...viikon reissun heitin Sveitsin Alppiteitä ristiin rastiin ja kivaa oli, kivempi reissu kuin FJR:llä tehty vastaava.
Ketjujen rasvaus oli ihan perseestä, se saakelin vakiokelluke oli tiellä hankaloittamassa hommaa.
VFR on vielä Busaakin hauskempi retkikaveri...sorry.
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.